Graag gedaan, hoor!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:28 schreef mcDavid het volgende:
Dank, Ch. voor het repareren van mijn slotje!
Is het je eerste?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en tevens voor het openen van een naamtopic voor mij!
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:31 schreef Chowi het volgende:
Ah, nou, ik schakel de computer maar weer eens uit.
Neuk-ze!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:31 schreef Chowi het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:31 schreef Chowi het volgende:
dat "ha-ha" zou eruit mogen inderdaad.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:46 schreef Neenetje het volgende:
TT is wat minder dit topic...
Ecco.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:18 schreef ehqo het volgende:
Ho.
Je had zomaar je naam vergeten kunnen zijn. Ik nam het zekere voor het onzekere.quote:
En dat was heel aardig.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:38 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Je had zomaar je naam vergeten kunnen zijn. Ik nam het zekere voor het onzekere.
Bedankt, nou zit ik hardop clucli te zeggenquote:Op zondag 25 juni 2006 02:46 schreef ehqo het volgende:
Hee clu_cli, als ik je keihard in je kruis schop, is er dan niks aan de hand?
Hoe denk jij dat het voelt als je geen eikel hebt en iemand schopt je in de ballen.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:46 schreef ehqo het volgende:
Hee clu_cli, als ik je keihard in je kruis schop, is er dan niks aan de hand?
Maar zij heeft allebei niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat het voelt als je geen eikel hebt en iemand schopt je in de ballen.
Volgens mij is het best maf, om dat zo 's nachts hardop te doen, terwijl iedereen slaapt.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:50 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Clucliclucliclucliclucliclucliclucliclucliclucliclucliclucliclucliclucliclucli.
Op een gegeven moment gaat het fout, probeer maar.
Zou het minder maf zijn als ik het overdag doe?quote:Op zondag 25 juni 2006 02:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Volgens mij is het best maf, om dat zo 's nachts hardop te doen, terwijl iedereen slaapt.
Amen.quote:Op zondag 25 juni 2006 03:51 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Was het maar kut, dan had je er nog wat aan.
Dat kan ik me voorstellen..quote:Op zondag 25 juni 2006 11:32 schreef Stofje het volgende:
Ik ga vandaag c_c en Litso zien. Ik ben een beetje zenuwachtig
.
We hebben al gezoend, gaat helemaal goedkomen.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:32 schreef Stofje het volgende:
.
Gaan we straks weer zoenen? En met Litso? Ga ik die de handschudden, of grijp ik meteen in z'n kruis. Vragen, vragen, vragen.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:38 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
We hebben al gezoend, gaat helemaal goedkomen.
Ja, beide.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gaan we straks weer zoenen? En met Litso? Ga ik die de handschudden, of grijp ik meteen in z'n kruis. Vragen, vragen, vragen.
Hoezo?quote:Op zondag 25 juni 2006 11:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Denk ik er nou te moeilijk over, of jij juist te makkelijk?
Je geeft met way too much gemak antwoord! Geen enkele twijfel, just do it. Je lijkt wel Nike zonder knopje!quote:
Tsja. Moeilijk doen is nergens voor nodig natuurlijk hè. Moeilijk doen is overrated.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je geeft met way too much gemak antwoord! Geen enkele twijfel, just do it. Je lijkt wel Nike zonder knopje!
Je meet wel altijd de leukste personen.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:32 schreef Stofje het volgende:
.
Ja, MoChe en Purplerose waren wat dat betreft echte uitzonderingenquote:
Ah, dus mijn vermoedens waren juist.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, MoChe en Purplerose waren wat dat betreft echte uitzonderingen. Purplerose is nog wel tof, maar die MoChe is echt één van de meest kansloze kneuzen die ik ooit tegengekomen ben.
Goedemorgenquote:Op zondag 25 juni 2006 11:58 schreef Neenetje het volgende:
Mocht ik uitslapen, ben ik verdorie nog om half 10 wakker..
Oh well... Festival training zo..![]()
Dank je.quote:
Gelukkig viel dat niet in de lijn der verwachting ofzo. Die dude strompelt fotoboeken af op zoek naar de liefde van z'n leven.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, MoChe en Purplerose waren wat dat betreft echte uitzonderingen. Purplerose is nog wel tof, maar die MoChe is echt één van de meest kansloze kneuzen die ik ooit tegengekomen ben.
Echt, de natte plek op kruishoogte was net iets té opvallend, toen ie PDL voor het eerst in het echt ontmoette. En het meest erge was, dat ie ons liet betalen voor het drinken en toen het zijn "beurt" was, had ie ineens geen dorst meer en vond ie een rondje niet nodig. Echt te zielig, dat soort gasten.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:05 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Gelukkig viel dat niet in de lijn der verwachting ofzo. Die dude strompelt fotoboeken af op zoek naar de liefde van z'n leven.
Mwhehe wat gayquote:Op zondag 25 juni 2006 12:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Echt, de natte plek op kruishoogte was net iets té opvallend, toen ie PDL voor het eerst in het echt ontmoette. En het meest erge was, dat ie ons liet betalen voor het drinken en toen het zijn "beurt" was, had ie ineens geen dorst meer en vond ie een rondje niet nodig. Echt te zielig, dat soort gasten.
Oh, dat doe ik ook wel eens hoor.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
En het meest erge was, dat ie ons liet betalen voor het drinken en toen het zijn "beurt" was, had ie ineens geen dorst meer en vond ie een rondje niet nodig. Echt te zielig, dat soort gasten.
Gast is 18, geloof ik. Hij had een "date" met Purplerose, die avond. Zij is ouder dan 30, geloof ik. "Ik val op oudere vrouwen", noemde hij dat. Volgens mij was het: "Purplerose vond het wel okay om wat met me te drinken en dat soort kansen moet je grijpen als je zo lelijk bent als ik. En je weet nooit hoe het loopt, misschien krijg ik wel een kusje op m'n wang".quote:
En vergeet niet dat PR zich profileert als iets waar je op kan duiken voor een joint. Goede date.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gast is 18, geloof ik. Hij had een "date" met Purplerose, die avond. Zij is ouder dan 30, geloof ik. "Ik val op oudere vrouwen", noemde hij dat. Volgens mij was het: "Purplerose vond het wel okay om wat met me te drinken en dat soort kansen moet je grijpen als je zo lelijk bent als ik. En je weet nooit hoe het loopt, misschien krijg ik wel een kusje op m'n wang".
Wel eentje met enorm veel behoefte aan een piemel dan.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:13 schreef Chowi het volgende:
PR was toch lesbisch?
Oh. Weet ik veel, ik vond het wel een type om lesbisch te zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:18 schreef Sebasser het volgende:
Dingie een date?
IS het nog op sex uitgedraait?
Chowi..
Lijkt me niet als ze het altijd over die eddie vedder heeft
Volgens mij is ze wel Bi.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh. Weet ik veel, ik vond het wel een type om lesbisch te zijn..
Yes. PDL en ik gaan er zo heen.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:19 schreef mcDavid het volgende:
Dusch, gaan/zijn er mensen nog naar/op parkpop?
Ik sta versteld van je analytisch vermogen. Dit klopt volgens mij echt helemaalquote:Op zondag 25 juni 2006 12:13 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
En vergeet niet dat PR zich profileert als iets waar je op kan duiken voor een joint. Goede date.
Heb je er 5 euro voor over ?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:43 schreef Stofje het volgende:
Ik wil een nieuwe usericon/avatar maar ik heb de creativiteit van een garnaal, wat dat betreft.
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:43 schreef Stofje het volgende:
Ik wil een nieuwe usericon/avatar maar ik heb de creativiteit van een garnaal, wat dat betreft.
My point exactly.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij is ze wel Bi.
Edit: Najah, ze zal het best kunnen ontkennen.
Maar ze kan er zo voor door wat mij betreft
*giechelt.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
quote:Sebasser zegt:
Volgens stofke is hij een kansloze kneus..
D I N G I E || Nu met MISSIE!! || Nothing's changed but the surrounding bullshit that has grown|| zegt:
ach, net zo kansloos als stofje zelf
D I N G I E || Nu met MISSIE!! || Nothing's changed but the surrounding bullshit that has grown|| zegt:
it takes one to know one
Zoals wel vaker.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:05 schreef Chowi het volgende:
*giechelt.
Valt wel mee, toch?quote:
Oh, díe.quote:
Ik wou het nét zeggen.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:38 schreef Si-tu-ne-etais-pas-... het volgende:
Comment pourrais je vivre, si tu n'étais pas là?
Baguette dans la piscine, qu'est qe c'est? Comme une fromage a droit.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:38 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Het is "qu'est-ce que c'est", knul.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:42 schreef ehqo het volgende:
[..]
Baguette dans la piscine, qu'est qe c'est? Comme une fromage a droit.
Hm, daar vraagt u nogal wat, madame.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:38 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Hoe weinig me het kan schelen. Ik schrijf nooit Frans.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:44 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Het is "qu'est-ce que c'est", knul.
We trekken ze weer allemaal uit de kast vandaag, hm?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:45 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Hm, daar vraagt u nogal wat, madame.
Dat is zonde. Iedereen zou Frans moeten kunnen spreken én schrijven. Het is de mooiste taal ooit.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hoe weinig me het kan schelen. Ik schrijf nooit Frans.
Trekken.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:46 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
We trekken ze weer allemaal uit de kast vandaag, hm?
Arme Frans.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hoe weinig me het kan schelen. Ik schrijf nooit Frans.
Eens.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:48 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Maar niet te hard, want dan doet het pijn.
Geen last van gehad.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:48 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Maar niet te hard, want dan doet het pijn.
Bij jou deed ik het ook niet erg hard.quote:
Hihi!quote:
Ik begrijp het niet meer bij al die blaas-machines.quote:
O. Toch wel.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet meer bij al die blaas-machines.
Samorost 2 is veel leuker.quote:
Ik wel.quote:
Goed(e) punt.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:14 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
.
ik weet niet wat leuker is, mooners of jij die naar sbs6 kijktquote:Op zondag 25 juni 2006 15:42 schreef JDude het volgende:
Dat SBS-belspelletje wordt tegenwoordig opgenomen in een studio met uitzicht naar buiten.
Komen er net twee gasten beeld in gefietst, even moonen en gauw weer weg!
Ik zápte, Ph. Écht waarquote:Op zondag 25 juni 2006 15:45 schreef Pheno het volgende:
ik weet niet wat leuker is, mooners of jij die naar sbs6 kijkt
Mooners.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik weet niet wat leuker is, mooners of jij die naar sbs6 kijkt
zappen is okquote:
Klik op de quote dan, wel een leuk topic, en vond dat dat plaatje wel in BeF gepost mocht worden. Ik neem aan dat je SR wel kent.quote:
Hihi, je zei 'komt'quote:
Ah ja, die met die foto's.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Klik op de quote dan, wel een leuk topic, en vond dat dat plaatje wel in BeF gepost mocht worden. Ik neem aan dat je SR wel kent.
Weer eens wat anders dan er ín.quote:
Sterf.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:19 schreef ehqo het volgende:
Ik heb gister Jeff Buckley voor het eerst in mijn leven gehoord.
Nu vind ik hem nog meer een sentimentele, latente homohippy als daarvoor. Wat een druilmuziek.
Ik begrijp gewoon niet hoe iemand Jeff Buckley slecht kan vinden.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als Jeff Buckley het alternatief is, dan graag.
Omdat hij alleen maar zielige thema's aansnijdt, over verdriet en liefde en dat is zo uitgekauwd als de pest. Daarnaast miemelt hij in plaats van zingen. De aansteller.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet hoe iemand Jeff Buckley slecht kan vinden.
Nou ja, smaken verschillen, dat bewijst het maar eens.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Omdat hij alleen maar zielige thema's aansnijdt, over verdriet en liefde en dat is zo uitgekauwd als de pest. Daarnaast miemelt hij in plaats van zingen. De aansteller.
Voor zover ik het hoorde dan, ik hoorde twee nummers die mij deden gruwelen, iemand die zulke nummers maakt heeft het bij mij bij voorbaat al verpest.
Haiquote:
Wanneer kom je je tegoedbon incasseren?quote:
Staat genoteerd.quote:
K-e.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:56 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Hoi.
Klopt. Net regende het hier in.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:26 schreef Q. het volgende:
Komt door het weer.
Hái!quote:Op zondag 25 juni 2006 20:29 schreef Chowi het volgende:
Ik ben er.
We hebben vandaag nog niet geneukt.quote:
Gauw! Het kan nog!quote:
Kwadraat!quote:
We hebben nog 3 en half uur.quote:
Heuj.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:35 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
'lo Cho.
Oh, dan doen we het rustig aan. In het begin dan, hm?quote:
Je moet de drie uur reistijd wel meerekenen hè.quote:
Het mag.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:40 schreef Q. het volgende:
Ik moet niets.
van?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:36 schreef mcDavid het volgende:
De groeten aan Litso, c_c, Moemoe en Trents!
tja al die losers zijn voetbalquote:Op zondag 25 juni 2006 21:40 schreef Q. het volgende:
Het is hier zo rustig!
Ik niet hoor. Voetbal is stom. En voor jongetjes. Maar ik ben een dame, een echte, dus ik kijk dat niet. Want dat past niet bij jurkjes.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja al die losers zijn voetbalaan het kijken he
Zég.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:42 schreef Chowi het volgende:
Ik niet hoor. Voetbal is stom. En voor jongetjes.
Nee, maar, bij jóú kan ik het nog waarderen.quote:
En niet alleen dát.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:46 schreef Chowi het volgende:
Nee, maar, bij jóú kan ik het nog waarderen.
Ik keek net voetbal bij de shoarmaboer. Maar bij de 1 - 0 had ik het op dus ging ik naar huis.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:43 schreef JDude het volgende:
Ik kijk voetbal én Fok! en MSN nog wat af.
Pimp er maar mee, ja.quote:
Het is nog altijd 1-0. De Portugezen staan inmiddels wel met 10 man. Maar nu is het rust.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:51 schreef mcDavid het volgende:
Ik keek net voetbal bij de shoarmaboer. Maar bij de 1 - 0 had ik het op dus ging ik naar huis.
Hè, eindelijk, daar was ik aan toe. Rust.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is nog altijd 1-0. De Portugezen staan inmiddels wel met 10 man. Maar nu is het rust.
Dat wisten ze.quote:
ik ook. eindelijk mijn voeten even lucht gunnen!quote:Op zondag 25 juni 2006 21:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hè, eindelijk, daar was ik aan toe. Rust.
ik doe niet eens alsofquote:Op zondag 25 juni 2006 21:43 schreef Q. het volgende:
Ik kijk ook niet. Ik doe alsof ik op de bank zit met een laptop.
Dankjequote:Op zondag 25 juni 2006 21:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, maar, bij jóú kan ik het nog waarderen.
Hey man, ik word zelfs veel minuten nadat ik iets heb gepost, gequote. Ik ben toch wel erg stoer, niet?quote:
Nee, sie sind ein fraulein.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey man, ik word zelfs veel minuten nadat ik iets heb gepost, gequote. Ik ben toch wel erg stoer, niet?
Maar wij zijn sowieso bijna hetzelfde.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:16 schreef Q. het volgende:
Bijna net zo stoer als ik ben. Bijna.
Jij bent niet stoerquote:Op zondag 25 juni 2006 22:16 schreef Q. het volgende:
Bijna net zo stoer als ik ben. Bijna.
En tof. En tof.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent niet stoerwel puickigheid ten toppe.
Jammer dat je geen prammen hebt.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:17 schreef Q. het volgende:
Slechts verschillend in details.
Q. is wel stoer! Hij kan al zonder zijwieltjes!quote:Op zondag 25 juni 2006 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent niet stoerwel puickigheid ten toppe.
Mits niet te veel zijwind.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Q. is wel stoer! Hij kan al zonder zijwieltjes!
quote:Op zondag 25 juni 2006 22:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Q. is wel stoer! Hij kan al zonder zijwieltjes!
Ja, maar dat heeft iedereen.quote:
Ga dan in het hoekje. Daar zijn hoekjes voor, toch?quote:Op zondag 25 juni 2006 22:19 schreef Pheno het volgende:
Ik moet eigenlijk schijten, maar dan moet ik opstaan om naar de wc te gaan. En ja, ik ben zindelijk
daar staat al iemand met een puntmuts opquote:Op zondag 25 juni 2006 22:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ga dan in het hoekje. Daar zijn hoekjes voor, toch?
Waar zíjn hoekjes eigenlijk voor? Wat is nou precies het nut van hoekjes? Bah, ik hekel ze nu al.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ga dan in het hoekje. Daar zijn hoekjes voor, toch?
vrouwen met zijwieltjes zijn niet geil, inderdaadquote:
koop een rond huisquote:Op zondag 25 juni 2006 22:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waar zíjn hoekjes eigenlijk voor? Wat is nou precies het nut van hoekjes? Bah, ik hekel ze nu al.
wat een spanningquote:Op zondag 25 juni 2006 22:22 schreef Chowi het volgende:
Hoekschop!
Drie korners penaltie.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:22 schreef Chowi het volgende:
Hoekschop!
proficiat, bier!quote:Op zondag 25 juni 2006 22:26 schreef Q. het volgende:
Oeh, 7000e post gehad net.
Daar moet op gedronken worden.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:26 schreef Q. het volgende:
Oeh, 7000e post gehad net.
Absurde tijden! Bij mij pas om 7:30.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier! Maar niet te veel, om 6:30 gaat de wekker weer.
6.00 hierquote:Op zondag 25 juni 2006 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier! Maar niet te veel, om 6:30 gaat de wekker weer.
GEIL WE ZIJN MORGEN ALLEBEI IN ZWOLLE!quote:Op zondag 25 juni 2006 22:29 schreef Q. het volgende:
Dan zit ik al in de stoptrein naar zwolle.
Shut upquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:14 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Leuke dag Parkpop, met een wrang einde.
Ik haat, walg, kóts op Londsdalers. Gadverdamme wat een kankervolk. Ja, kánkervolk ja. Die verdienen écht de zuurstof die ze verbruiken niet. Hoe háál je het godverredomme in je hoofd om m'n fucking hoofddoek van m'n kop te trekken. Dat je intens freaking lelijk, oérdom en uitgekotst bent hoeft godverredomme niet te zeggen dat je anderen maar even aan mag vallen.
Amen. In Polen staat nog een kamp leeg voor dergelijk volk.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:14 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Ik haat, walg, kóts op Londsdalers. Gadverdamme wat een kankervolk. Ja, kánkervolk ja. Die verdienen écht de zuurstof die ze verbruiken niet. Hoe háál je het godverredomme in je hoofd om m'n fucking hoofddoek van m'n kop te trekken. Dat je intens freaking lelijk, oérdom en uitgekotst bent hoeft godverredomme niet te zeggen dat je anderen maar even aan mag vallen.
ik kook bijna mee!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:19 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Mên, ik kook weer van woede. Ik ga er zo maar eens een topic over openen denk ik. Leuke tegenhanger voor de Marrokanen-topics.
Topic! Doen!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:19 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Mên, ik kook weer van woede. Ik ga er zo maar eens een topic over openen denk ik. Leuke tegenhanger voor de Marrokanen-topics.
Dat is dan weer de debiele kant waar de rest van de gabbers niet mee geasocieerd wil worden. Na vrijdag op ene hardcore feest geweest te zijn hebben we met een groepje nog over dat soort dingen gepraat terwijl we chillde bij metro stadhuis. We hadden het over dat we iedereen haten die zich niet normaal kan gedragen, marokkanen, turken en nederlands of wat voor afkomst dan ook.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:14 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Al het volk dat dit soort acties uithaalt is in een grotere groep.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik kook bijna mee!
stelletje kutvolk, wat zijn ze stoer met 20 tegen 2!
jep, laten we het weer over pósitieve dingen gaan hebben!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:49 schreef Neenetje het volgende:
Géweldige wedstrijd.
Eensch.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:14 schreef clumsy_clitloos het volgende:
Niet tof, wel begrijpelijk. Het verband wordt maar al te vaak bewezenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:52 schreef Bizznitch het volgende:
Overigens; ik heb ook lonsdale, en het is zó niet tof dat het geassocieerd word met racisme.
Maaaaaaaaaar dat is weer een heel ander verhaal.
Deed iemand er nog iets aan?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:14 schreef clumsy_clitloos het volgende:
je vraagt je bijna af of dat volk wel voor het festival komt, of alleen maar om te rellenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:52 schreef Bizznitch het volgende:
een meisje aanvallen dat gewoon ook wil genieten van het festival.
Wat PC ook al zei, altijd weer die relschoppers die zich met een bepaalde stijl/groep probeert te associëren, die daar helemaal niet op zit te wachten!quote:Overigens; ik heb ook lonsdale, en het is zó niet tof dat het geassocieerd word met racisme.
Wat denk je? .....quote:Op zondag 25 juni 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je vraagt je bijna af of dat volk wel voor het festival komt, of alleen maar om te rellen![]()
Ervaring leert dat die met zoiets niet te vinden is.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:55 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Deed iemand er nog iets aan?
Beveiliging oid?
Eh sorry poepiedoe, maar als je naar hardcore luisterd en het nog ook echt mooi vindt dan zit er iets niet helemaal lekker in je bovenkamer. Kneiter harde boing boing muziek. Die muziek maakt mij iig zo agressief dat ik zin heb om de eerste de beste voor zn smoel te hoeken.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is dan weer de debiele kant waar de rest van de gabbers niet mee geasocieerd wil worden. Na vrijdag op ene hardcore feest geweest te zijn hebben we met een groepje nog over dat soort dingen gepraat terwijl we chillde bij metro stadhuis. We hadden het over dat we iedereen haten die zich niet normaal kan gedragen, marokkanen, turken en nederlands of wat voor afkomst dan ook.
Mensen die het verpesten. [afbeelding].. [afbeelding]
3x raden watvoor merk er op de broek van die bodyguard stondquote:Op zondag 25 juni 2006 23:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ervaring leert dat die met zoiets niet te vinden is.
Ik word er ook niet vrolijk van inderdaad, maar om het incident met Mer nou aan die muziek te koppelen gaat me wat te ver. Dan ligt het er eerder aan dat bepaalde muziekstromen "minder intelligente bevolkingsgroepen" aantrekt. NoFI, pc, zeg niet dat jij daar onder valt.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:58 schreef Bizznitch het volgende:
Eh sorry poepiedoe, maar als je naar hardcore luisterd en het nog ook echt mooi vindt dan zit er iets niet helemaal lekker in je bovenkamer. Kneiter harde boing boing muziek. Die muziek maakt mij iig zo agressief dat ik zin heb om de eerste de beste voor zn smoel te hoeken.
Máár dat is mijn mening.
Luister eens naar klassiek ofzo!
Dat soort mensen hebben ook zelden meer dan 1 hersencel.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
3x raden watvoor merk er op de broek van die bodyguard stond
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik word er ook niet vrolijk van inderdaad, maar om het incident met Mer nou aan die muziek te koppelen gaat me wat te ver. Dan ligt het er eerder aan dat bepaalde muziekstromen "minder intelligente bevolkingsgroepen" aantrekt. NoFI, pc, zeg niet dat jij daar onder valt.
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:58 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Eh sorry poepiedoe, maar als je naar hardcore luisterd en het nog ook echt mooi vindt dan zit er iets niet helemaal lekker in je bovenkamer. Kneiter harde boing boing muziek. Die muziek maakt mij iig zo agressief dat ik zin heb om de eerste de beste voor zn smoel te hoeken.
Máár dat is mijn mening.
Rotterdam Terror Corps - Beathoven on XTC.quote:Luister eens naar klassiek ofzo!
Melanie C en Di-rect kun je nou niet bepaald hardcore noemen inderdaad...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik word er ook niet vrolijk van inderdaad, maar om het incident met Mer nou aan die muziek te koppelen gaat me wat te ver. Dan ligt het er eerder aan dat bepaalde muziekstromen "minder intelligente bevolkingsgroepen" aantrekt. NoFI, pc, zeg niet dat jij daar onder valt.
Puike reactie, J.quote:
Ik ben het wel eens dat er minder inteliggente, of zo zien ze er uit, gabbers rond lopen, maar datzelfde zie ik in R&B zalen en op rock-festivals. Maar op een hardcore feest zijn degenen die er niet echt slim uitzien vaak wel degene waar je de meeste lol mee hebt.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, de meiden die in de stand stonden waren net zo geschrokken als ik, de heren keken, that's it. Ik heb verder geen beveiliging gezien.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:55 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Deed iemand er nog iets aan?
Beveiliging oid?
Ohjaquote:Op maandag 26 juni 2006 00:05 schreef mcDavid het volgende:
Melanie C en Di-rect kun je nou niet bepaald hardcore noemen inderdaad...
des te meer reden om aan te nemen dat die luitjes niet echt voor de muziek kwamen....
Ik zag vorig jaar op metropolis(deze 2e weerquote:Op maandag 26 juni 2006 00:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Melanie C en Di-rect kun je nou niet bepaald hardcore noemen inderdaad...
des te meer reden om aan te nemen dat die luitjes niet echt voor de muziek kwamen....
Het is wel Lonsdale he, met 1 D. En nu ga ik je topic lezen.quote:
Ik koppelde het niet aan het Mer incidentquote:Op maandag 26 juni 2006 00:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik word er ook niet vrolijk van inderdaad, maar om het incident met Mer nou aan die muziek te koppelen gaat me wat te ver. Dan ligt het er eerder aan dat bepaalde muziekstromen
*proest*quote:"minder intelligente bevolkingsgroepen" aantrekt. NoFI, pc, zeg niet dat jij daar onder valt.
Ahem, met rock-festivals heb je overigens heel weinig tot géén racisten die alles in elkaar beuken.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens dat er minder inteliggente intelligent, of zo zien ze er uit, gabbers rond lopen, maar datzelfde zie ik in R&B zalen en op rock-festivals. Maar op een hardcore feest zijn degenen die er niet echt slim uitzien vaak wel degene waar je de meeste lol mee hebt.
Wanneer komt je cd uit?? Ik wil je fan wel worden!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:14 schreef Bizznitch het volgende:
Alles is iig intelligenter dan hardcore/R&B want muziek jatten en er een kanker remix van maken dát kan ik ook.
Ik zeg dat ik het wel kan, niet dat ik het doequote:Op maandag 26 juni 2006 00:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wanneer komt je cd uit?? Ik wil je fan wel worden!
Dan wil ik wel je fan worden, maar dan doe ik dat gewoon ook nietquote:Op maandag 26 juni 2006 00:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het wel kan, niet dat ik het doe.
Niet als ze moeten betalen voor toegang, iddquote:Op maandag 26 juni 2006 00:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ahem, met rock-festivals heb je overigens heel weinig tot géén racisten die alles in elkaar beuken.
En ja on-intelligente wezens zijn overal.
Hihi.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan wil ik wel je fan worden, maar dan doe ik dat gewoon ook niet![]()
Dat wil ik weleens zien/horen. Kijken of je er echt zo goed in bent. Gelijk eventjes bij een recordlabel zitten en goed geld verdienen?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Alles is iig intelligenter dan hardcore/R&B want muziek jatten en er een kanker remix van maken dát kan ik ook.
Heerlijk ga er nog even kei-serieus op in ookquote:Op maandag 26 juni 2006 00:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat wil ik weleens zien/horen. Kijken of je er echt zo goed in bent. Gelijk eventjes bij een recordlabel zitten en goed geld verdienen?
En jij denkt dat elk hardcore nummer een remix is van een ander nummer? Nee hoor, er zijn geen nummers die gewoon van de grond af al hardcore zijn en geen remix.
En samplen van teksten uit andere nummer of uit films kan je niet als muziek jatten bestempelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |