Hihi, je zei 'komt'quote:
Ah ja, die met die foto's.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Klik op de quote dan, wel een leuk topic, en vond dat dat plaatje wel in BeF gepost mocht worden. Ik neem aan dat je SR wel kent.
Sterf.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:19 schreef ehqo het volgende:
Ik heb gister Jeff Buckley voor het eerst in mijn leven gehoord.
Nu vind ik hem nog meer een sentimentele, latente homohippy als daarvoor. Wat een druilmuziek.
Ik begrijp gewoon niet hoe iemand Jeff Buckley slecht kan vinden.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als Jeff Buckley het alternatief is, dan graag.
Omdat hij alleen maar zielige thema's aansnijdt, over verdriet en liefde en dat is zo uitgekauwd als de pest. Daarnaast miemelt hij in plaats van zingen. De aansteller.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet hoe iemand Jeff Buckley slecht kan vinden.
Nou ja, smaken verschillen, dat bewijst het maar eens.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Omdat hij alleen maar zielige thema's aansnijdt, over verdriet en liefde en dat is zo uitgekauwd als de pest. Daarnaast miemelt hij in plaats van zingen. De aansteller.
Voor zover ik het hoorde dan, ik hoorde twee nummers die mij deden gruwelen, iemand die zulke nummers maakt heeft het bij mij bij voorbaat al verpest.
Klopt. Net regende het hier in.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:26 schreef Q. het volgende:
Komt door het weer.
We hebben vandaag nog niet geneukt.quote:
Kwadraat!quote:
We hebben nog 3 en half uur.quote:
Heuj.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:35 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
'lo Cho.
Je moet de drie uur reistijd wel meerekenen hè.quote:
Het mag.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:40 schreef Q. het volgende:
Ik moet niets.
van?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:36 schreef mcDavid het volgende:
De groeten aan Litso, c_c, Moemoe en Trents!
tja al die losers zijn voetbalquote:Op zondag 25 juni 2006 21:40 schreef Q. het volgende:
Het is hier zo rustig!
Ik niet hoor. Voetbal is stom. En voor jongetjes. Maar ik ben een dame, een echte, dus ik kijk dat niet. Want dat past niet bij jurkjes.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja al die losers zijn voetbalaan het kijken he
Zég.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:42 schreef Chowi het volgende:
Ik niet hoor. Voetbal is stom. En voor jongetjes.
Nee, maar, bij jóú kan ik het nog waarderen.quote:
En niet alleen dát.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:46 schreef Chowi het volgende:
Nee, maar, bij jóú kan ik het nog waarderen.
Ik keek net voetbal bij de shoarmaboer. Maar bij de 1 - 0 had ik het op dus ging ik naar huis.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:43 schreef JDude het volgende:
Ik kijk voetbal én Fok! en MSN nog wat af.
Pimp er maar mee, ja.quote:
Het is nog altijd 1-0. De Portugezen staan inmiddels wel met 10 man. Maar nu is het rust.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:51 schreef mcDavid het volgende:
Ik keek net voetbal bij de shoarmaboer. Maar bij de 1 - 0 had ik het op dus ging ik naar huis.
Hè, eindelijk, daar was ik aan toe. Rust.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is nog altijd 1-0. De Portugezen staan inmiddels wel met 10 man. Maar nu is het rust.
ik ook. eindelijk mijn voeten even lucht gunnen!quote:Op zondag 25 juni 2006 21:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hè, eindelijk, daar was ik aan toe. Rust.
ik doe niet eens alsofquote:Op zondag 25 juni 2006 21:43 schreef Q. het volgende:
Ik kijk ook niet. Ik doe alsof ik op de bank zit met een laptop.
Dankjequote:Op zondag 25 juni 2006 21:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, maar, bij jóú kan ik het nog waarderen.
Hey man, ik word zelfs veel minuten nadat ik iets heb gepost, gequote. Ik ben toch wel erg stoer, niet?quote:
Nee, sie sind ein fraulein.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey man, ik word zelfs veel minuten nadat ik iets heb gepost, gequote. Ik ben toch wel erg stoer, niet?
Maar wij zijn sowieso bijna hetzelfde.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:16 schreef Q. het volgende:
Bijna net zo stoer als ik ben. Bijna.
Jij bent niet stoerquote:Op zondag 25 juni 2006 22:16 schreef Q. het volgende:
Bijna net zo stoer als ik ben. Bijna.
En tof. En tof.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent niet stoerwel puickigheid ten toppe.
Jammer dat je geen prammen hebt.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:17 schreef Q. het volgende:
Slechts verschillend in details.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |