Ik wou het nét zeggen.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:38 schreef Si-tu-ne-etais-pas-... het volgende:
Comment pourrais je vivre, si tu n'étais pas là?
Baguette dans la piscine, qu'est qe c'est? Comme une fromage a droit.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:38 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Het is "qu'est-ce que c'est", knul.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:42 schreef ehqo het volgende:
[..]
Baguette dans la piscine, qu'est qe c'est? Comme une fromage a droit.
Hm, daar vraagt u nogal wat, madame.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:38 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Hoe weinig me het kan schelen. Ik schrijf nooit Frans.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:44 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Het is "qu'est-ce que c'est", knul.
We trekken ze weer allemaal uit de kast vandaag, hm?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:45 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Hm, daar vraagt u nogal wat, madame.
Dat is zonde. Iedereen zou Frans moeten kunnen spreken én schrijven. Het is de mooiste taal ooit.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hoe weinig me het kan schelen. Ik schrijf nooit Frans.
Trekken.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:46 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
We trekken ze weer allemaal uit de kast vandaag, hm?
Arme Frans.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hoe weinig me het kan schelen. Ik schrijf nooit Frans.
Eens.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:48 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Maar niet te hard, want dan doet het pijn.
Geen last van gehad.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:48 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Maar niet te hard, want dan doet het pijn.
Bij jou deed ik het ook niet erg hard.quote:
Ik begrijp het niet meer bij al die blaas-machines.quote:
O. Toch wel.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet meer bij al die blaas-machines.
Samorost 2 is veel leuker.quote:
Ik wel.quote:
ik weet niet wat leuker is, mooners of jij die naar sbs6 kijktquote:Op zondag 25 juni 2006 15:42 schreef JDude het volgende:
Dat SBS-belspelletje wordt tegenwoordig opgenomen in een studio met uitzicht naar buiten.
Komen er net twee gasten beeld in gefietst, even moonen en gauw weer weg!
Ik zápte, Ph. Écht waarquote:Op zondag 25 juni 2006 15:45 schreef Pheno het volgende:
ik weet niet wat leuker is, mooners of jij die naar sbs6 kijkt
Mooners.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik weet niet wat leuker is, mooners of jij die naar sbs6 kijkt
zappen is okquote:
Klik op de quote dan, wel een leuk topic, en vond dat dat plaatje wel in BeF gepost mocht worden. Ik neem aan dat je SR wel kent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |