niemandquote:
Yup, en Mexico ook. Weer in evenwicht dusquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:52 schreef mcyodogg het volgende:
Argentinie genaaid
Okquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:52 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
argentinie.. maar het klopte wel
Gelul, die aanvoerder van Mexico had ook rood moeten krijgen na tackle van achter. Dat was dus al gerechtigheid en dit was gewoon kut.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:52 schreef twi het volgende:
Gerechtigheid, na die niet gegeven rode kaart voor Heinze
Teves jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Joeriii het volgende:
Zag je die Panna van Messi, knetter gek!!212!@!!1
Nee wel die van Tevezquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Joeriii het volgende:
Zag je die Panna van Messi, knetter gek!!212!@!!1
Dan kan mijn avond iig niet meer stukquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:52 schreef twi het volgende:
Gerechtigheid, na die niet gegeven rode kaart voor Heinze
klopte nietquote:
Het is weer de duitse invloedquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Flem het volgende:
Argentinië wordt bestolen!
nu morgen nog ..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Solidius het volgende:
[..]
Dan kan mijn avond iig niet meer stuk
En morgen Nederlandquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Solidius het volgende:
[..]
Dan kan mijn avond iig niet meer stuk
2 x 15 lijkt mij?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Barcelona het volgende:
Wat? Hoeveel min. wordt er verlengd??
15 min, 30 maxquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Barcelona het volgende:
Wat? Hoeveel min. wordt er verlengd??
Ik nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Stuart het volgende:
En dus verlenging. Ik hoop op een stunt van Mexico![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Neleos het volgende:
Ik vraag je: Ga je mee?
Ik hoop, jij zegt geen nee
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hebben die gozers zoveeel geld![]()
Het lijkt wel één omkoopspektakel zo langzamerhand..quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:55 schreef peaceman het volgende:
Mexico verdient het eigenlijk wel om te winnen vind ik.
Nee hoor, gewoon 30 minuten. Ook geen Silveren goalquote:
Ze maken Mexico echt niet moeilijk hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
En dan krijgen die Moffen het weer makkelijk, omdat niemand meer energie heeft na vandaag.
Hoe doen ze dat![]()
Nou, als Argentinië zoveel beter is laten ze dat in ieder geval niet zienquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik niet
Dan wandelen die kutmoffen helemaal recht naar de finale
Wat is er aan de hand met Argentinië in godsnaam
zie je dat nu pasquote:
Ow. Ik ben weer up 2 datequote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon 30 minuten. Ook geen Silveren goal
Ach ze spelen een goeie wedstrijd tegen een heel zwak servie en meteen is iedereen in hosanna. De realiteit een beetje uit het oog verloren.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik niet
Wat is er aan de hand met Argentinië in godsnaam
Ach Argentinië moet daar niet over zeuren, die spelen al ruim 3 kwartier met een man teveel.quote:
Dat maakt me niet zoveel uit, maar ik wil Duitsland - Argentinië als kwartfinale. Dat spreekt tenminste aan, twee grootmachten, niet die Mexicanen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Allemaal tactiekquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, als Argentinië zoveel beter is laten ze dat in ieder geval niet zien
Duitsland komt niet eens in Berlijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, als Argentinië zoveel beter is laten ze dat in ieder geval niet zien
Mexico maakt het Argentinie knap lastig?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:56 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dat maakt me niet zoveel uit, maar ik wil Duitsland - Argentinië als kwartfinale. Dat spreekt tenminste aan, twee grootmachten, niet die Mexicanen.
En Mexico al een half uur. Aanvoerder had er volgens het boekje af gemoeten na trap van achter. Kreeg ook maar geel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach Argentinië moet daar niet over zeuren, die spelen al ruim 3 kwartier met een man teveel.
Mexico speelt gewoon beter dan Arg. Dat kan elke neutrale toeschouwer zien.quote:
Ja, en dan zul je net zien dat ze tegen die Moffen ZO slecht spelenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:57 schreef X-fi het volgende:
[..]
Mexico maakt het Argentinie knap lastig?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mexico speelt gewoon beter dan Arg. Dat kan elke neutrale toeschouwer zien.
Maar is geen voetbalgrootmacht, hebben nog nooit wat gepresteerd op WK. Ook dit WK niet, alleen vanavond ff een overachiever.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:57 schreef X-fi het volgende:
[..]
Mexico maakt het Argentinie knap lastig?
Misschien is die ASCII livestream onlinequote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:57 schreef Pharell het volgende:
aaargh in zandvoort ligt casema er al een half uur uit![]()
![]()
dan maar dit topqie volgen
iemand een livestream?
Staat in d'r contract zekerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
mischien zit ze een keer voor de buis te kijken![]()
we zijn alweer begonnen hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:58 schreef X-fi het volgende:
[..]
Mooi om te horen.
15 minuten pauze of 5?
Dan had het echter al 3-0 voor Mexico gestaan en niet veel uitgemaaktquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:57 schreef Soul79 het volgende:
[..]
En Mexico al een half uur. Aanvoerder had er volgens het boekje af gemoeten na trap van achter. Kreeg ook maar geel.
http://www.radiozilvervos.com/tvkijken/index.htmquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:57 schreef Pharell het volgende:
![]()
iemand een livestream?
Vliegende pantersquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je pakt m'n hand vast en neemt me mee naar buiten toe![]()
Kan Nederland Brazilie nog tegekomen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:58 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Maar is geen voetbalgrootmacht, hebben nog nooit wat gepresteerd op WK. Ook dit WK niet, alleen vanavond ff een overachiever.
Ze zouden het vanavond wel verdienen ja.
Mij wel, die rotmoffen hebben al twee wk's ten onrechte op hun naam staan, niet nog een aubquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:56 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dat maakt me niet zoveel uit, maar ik wil Duitsland - Argentinië als kwartfinale. Dat spreekt tenminste aan, twee grootmachten, niet die Mexicanen.
Pingels is ook wel coolquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:59 schreef Stuart het volgende:
Ik zie toch liever een doelpunt vallen dan straks pingels![]()
Riquelme mist toch weerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:59 schreef Stuart het volgende:
Ik zie toch liever een doelpunt vallen dan straks pingels![]()
Ja, maar dat is vaak ook een deel geluk hebbenquote:
Ik trek dan x-tra mijn mexicaanse shirt aan :quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is vaak ook een deel geluk hebben
goeie stream:)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:58 schreef Wokkel het volgende:
[..]
http://www.radiozilvervos.com/tvkijken/index.htm
geen dank
http://ascii-wm.net/quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:57 schreef Pharell het volgende:
![]()
iemand een livestream?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Dan had het echter al 3-0 voor Mexico gestaan en niet veel uitgemaakt
30 minsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:01 schreef Christine het volgende:
Jullie hadden nog een domme vraag van me tegoed van gisteren, maar hij komt vandaag... hoe lang duurt zo'n verlenging eigenlijk?
wie 't eerst 5x scoortquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:01 schreef Christine het volgende:
Jullie hadden nog een domme vraag van me tegoed van gisteren, maar hij komt vandaag... hoe lang duurt zo'n verlenging eigenlijk?
En je moet deze thread niet volgenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:02 schreef 2Drix het volgende:
http://www.softpedia.com/(...)ayer/TVUPlayer.shtml
gewoon dit progje downlaoden en dan naar ESPN Sports![]()
Loopt alleen 2 mniuten achter![]()
Ja, erg spannend ookquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:02 schreef PsyCha het volgende:
erg boeiende wedstrijd tot nu toe.
Je moet even de mediaplayer in de bovenbalk uitzetten (met die gare mnuziek). Op de voetbalstream zit gewoon normaal geluid.quote:
Jezusquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:02 schreef kollie het volgende:
hoop op penalties! jammer dat hij
[afbeelding]
niet meer meedoet. hij kon je al verblinden door z'n shirt![]()
Mexico zou dan bijna 40 minuten lang tegen 10 man hebben gespeeld, en had de wedstrijd dus compleet anders geweest.quote:
tot de laatste bus vertrokken isquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:01 schreef Christine het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:02 schreef Soul79 het volgende:
Haha, kijk eens naar Talpa.
Nieuw programma!
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
tot de laatste bus vertrokken is
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:02 schreef kollie het volgende:
hoop op penalties! jammer dat hij
[afbeelding]
niet meer meedoet. hij kon je al verblinden door z'n shirt![]()
waar?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:02 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Je moet even de mediaplayer in de bovenbalk uitzetten (met die gare mnuziek). Op de voetbalstream zit gewoon normaal geluid.
legendarische keeperquote:
Nee,er gaat niemand plotseling doodquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is na de 2e verlenging toch? Met penalties?.
Ze doen niet sudden-death he?
Ze hebben de instructie gekregen om iedere potentieel gevaarlijke tegenstander voor de moffen op welke manier dan ook te benadelenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
Denken jullie dat de scheidsrechters de instructie hebben gekregen om in de knock-out fase minder kaarten te trekken?
Talpa?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:02 schreef Soul79 het volgende:
Haha, kijk eens naar Talpa.
Nieuw programma!
Ok, duidelijk. Nice tattoo trouwensquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:03 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Nee,er gaat niemand plotseling dood![]()
Er is voor beide wel iets te zeggen inderdaadquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:03 schreef Bruce117 het volgende:
Aan de ene kant is het wel leuk als Argentinie verliest, maar aan de andere kant is duitsland - argentinie ook wel een aardige wedstrijd
Mijn godquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:03 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Nee,er gaat niemand plotseling dood![]()
Bovenin naast die 'lopende' neon. Misschien is het makkelijker om mms://ares.radiozilvervos.com:9001 in je explorer in te tikken.quote:
Met een heerlijk helder heineken vat naast jequote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:04 schreef Linc_The_Sink het volgende:
laat het maar zo blijven...heb wel zin in pingels
maxi rodriguezquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:06 schreef LennyKravitz het volgende:
(heeft geen TV aan)... wie heeft er gescoord?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:06 schreef kamagurka het volgende:
De duitsers hadden toch niet geld genoeg geboden
Alles of niets nuquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:07 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
nu zie ik die 2e ook snel komen
Ja deze 1-1 blijft niet staaanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:07 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
nu zie ik die 2e ook snel komen
Helemaal mee eens...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:07 schreef Skwish het volgende:
Wat een goal
Wel jammer want winst gun ik Mexico wel
hier precies het zelfdequote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:08 schreef scanman01 het volgende:
Prachtgoal... en godzijdank. Argentinie moet Duitsland eruit gooien. Daar zie ik die Mexicanen toch minder toe in staat. Normaal was ik ook voor Mexico geweest, maar dit is dus een uitzondering.
Joah, maar van de 15 keer vliegt ie 14 keer bij de hoekvlag het stadion uitquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
WAT EEN FUCKING MOOI DOELPUNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Of ze hebben hun plannen gewijzigd en zien toch liever gewoon Argentiniëquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:06 schreef kamagurka het volgende:
De duitsers hadden toch niet geld genoeg geboden
Hopen inderdaadquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:07 schreef PsyCha het volgende:
ik hoop toch op een 2e van mexico
Ik ben niet van de bierquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:05 schreef X-fi het volgende:
[..]
Met een heerlijk helder heineken vat naast je
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:
mooie goal. niets gezien verder van de wedstrijd had drijfzand gekeken op ned 3
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Duitsers dede gierig met geld, dusjah..dan vraag je erom
Die scheids van vanmiddag was duur genoegquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Duitsers dede gierig met geld, dusjah..dan vraag je erom
Je bedoelt La Volpe?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:09 schreef Christine het volgende:
whehe zie die mexicaan chagerijnig kijken.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:10 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Die scheids van vanmiddag wad duur genoeg![]()
door die wereldgoal ben ik dat eigenlijk alweer vergetenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:10 schreef Stuart het volgende:
Hoe dan ook, Argentinië valt me vandaag best tegen![]()
Heeeeeel erg tegen. Zie de Duitser nog winnen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:10 schreef Stuart het volgende:
Hoe dan ook, Argentinië valt me vandaag best tegen![]()
Eerlijk gezegd ik ookquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:11 schreef X-fi het volgende:
[..]
Heeeeeel erg tegen. Zie de Duitser nog winnen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:11 schreef X-fi het volgende:
[..]
Heeeeeel erg tegen. Zie de Duitser nog winnen.
Door 1 actie?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:11 schreef kollie het volgende:
[..]
door die wereldgoal ben ik dat eigenlijk alweer vergeten![]()
ongeveer wel jaquote:
Officieel niet nee.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Is er eigenlijk blessuretijd in de verlenging ?
Ik kan het niet meer horen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:11 schreef twi het volgende:
Wat een wereldspeler toch, die Messi...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |