Ik nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Stuart het volgende:
En dus verlenging. Ik hoop op een stunt van Mexico![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Neleos het volgende:
Ik vraag je: Ga je mee?
Ik hoop, jij zegt geen nee
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hebben die gozers zoveeel geld![]()
Het lijkt wel één omkoopspektakel zo langzamerhand..quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:55 schreef peaceman het volgende:
Mexico verdient het eigenlijk wel om te winnen vind ik.
Nee hoor, gewoon 30 minuten. Ook geen Silveren goalquote:
Ze maken Mexico echt niet moeilijk hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:55 schreef Linc_The_Sink het volgende:
En dan krijgen die Moffen het weer makkelijk, omdat niemand meer energie heeft na vandaag.
Hoe doen ze dat![]()
Nou, als Argentinië zoveel beter is laten ze dat in ieder geval niet zienquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik niet
Dan wandelen die kutmoffen helemaal recht naar de finale
Wat is er aan de hand met Argentinië in godsnaam
zie je dat nu pasquote:
Ow. Ik ben weer up 2 datequote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon 30 minuten. Ook geen Silveren goal
Ach ze spelen een goeie wedstrijd tegen een heel zwak servie en meteen is iedereen in hosanna. De realiteit een beetje uit het oog verloren.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik niet
Wat is er aan de hand met Argentinië in godsnaam
Ach Argentinië moet daar niet over zeuren, die spelen al ruim 3 kwartier met een man teveel.quote:
Dat maakt me niet zoveel uit, maar ik wil Duitsland - Argentinië als kwartfinale. Dat spreekt tenminste aan, twee grootmachten, niet die Mexicanen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:54 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Allemaal tactiekquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, als Argentinië zoveel beter is laten ze dat in ieder geval niet zien
Duitsland komt niet eens in Berlijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, als Argentinië zoveel beter is laten ze dat in ieder geval niet zien
Mexico maakt het Argentinie knap lastig?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:56 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dat maakt me niet zoveel uit, maar ik wil Duitsland - Argentinië als kwartfinale. Dat spreekt tenminste aan, twee grootmachten, niet die Mexicanen.
En Mexico al een half uur. Aanvoerder had er volgens het boekje af gemoeten na trap van achter. Kreeg ook maar geel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach Argentinië moet daar niet over zeuren, die spelen al ruim 3 kwartier met een man teveel.
Mexico speelt gewoon beter dan Arg. Dat kan elke neutrale toeschouwer zien.quote:
Ja, en dan zul je net zien dat ze tegen die Moffen ZO slecht spelenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:57 schreef X-fi het volgende:
[..]
Mexico maakt het Argentinie knap lastig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |