ik ook nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
ik snap niet hoe iemand uit nederland voor duitsland kan zijn
klopt, maar erom vragen en dan pas geven kan ook niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:35 schreef ScottTracy het volgende:
Het was wel gewoon een gele kaart.
Ach, die waren er in de oorlog ook hè. Alleen heetten ze toen NSB-ersquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat riep je net ook al. Misschien moet je gewoon naar de wedstrijd kijken. Ze spelen goedquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
laat argentinie ze maar hard straffen dan
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ach, die waren er in de oorlog ook hè. Alleen heetten ze toen NSB-ers
*naar overeenkomsten wijst*
Een nulletje of 10quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
laat argentinie ze maar hard straffen dan
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
was al bekend hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef StarGazer het volgende:
Wat een hoop nsb'ers hier zeg
Ach, thuisland enzo hè...die moeten wel naar de finale, anders heb je van die lege stadionsquote:
Eens. Dit is gewoon erg jammer voor de kijker.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ook niet, volgens mij zijn dat aandachtstrekkers, zijn vroeger iets tekort gekomen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zal maar niet vragen wat de rol van hun opa's in WOII wasquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ach, die waren er in de oorlog ook hè. Alleen heetten ze toen NSB-ers
*naar overeenkomsten wijst*
Staat daar ook niet een straf op? Ik kan mij herinneren dat Ronaldinho om een kaart vroeg en zelf er een kreeg.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, maar erom vragen en dan pas geven kan ook niet.
Ik snap niet waarom ik voor Zweden zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Iets met rood en elleboogquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:37 schreef sturky100 het volgende:
ibrahimovitz zal zich ook nog wel laten gelden, let op mijn woorden.
Het is toch allang duidelijkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Die kop van die scheids, echt schandalig!
Precies, Zweden heeft dit hele WK geen enkele mooie wedstrijd gespeeldquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik snap niet waartom ik voor Zweden zou moeten zijn.
Waardeloos voetbal.
truquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik voor Zweden zou moeten zijn.
Waardeloos voetbal.
jah, er is voor betaald, kan niet missenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:38 schreef Irrem het volgende:
[..]
Staat daar ook niet een straf op? Ik kan mij herinneren dat Ronaldinho om een kaart vroeg en zelf er een kreeg.
Scheids is gekocht dat zie je aan die lach![]()
Inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zweden speelt erg slecht.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ben ook niet voor Duitsland maar ze spelen gewoon goed, klaar
zweedse chicksquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik voor Zweden zou moeten zijn.
Waardeloos voetbal.
"Muahahahahaha"quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:38 schreef Stuart het volgende:
De glimlach van de scheidsrechter vind ik overigens wel erg ongepast bij het geven van rood![]()
Ach ze zouden toch niet vertrekkenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:38 schreef dingendoener het volgende:
wat een enorme nerds zeg daar in zweden...al onze hoop op een vroeg vertrek van duitsland... in rook opgegaan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Kreeg ik bijna sympathie voor het spel van de moffen, komen ze met zo'n streek. Bah![]()
Onzin, Duitsers spelen gewoon leuk voetbal. Ik hoorde gisteren Pi-euro zeggen dat hij als voetballiefhebber Frankrijk graag door heeft, nou ik zie liever dit Duitsland dan Frankrijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eens. Dit is gewoon erg jammer voor de kijker.
Lagerbäck is nog erger als Dickie inderdaad.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
verdediger erinze moeten SCOREN coach
kutcoach trouwens, ook al tegen T&T zo voorzichtig
Ja, wel erg vreemd zoiets. Komt nogal partijdig overquote:
hij doet het met plezier die vuilakquote:
So true.. So true...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:39 schreef icebliss het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.
Scheids: Niks aan de hand
Klose: *handje omhoog* Dat is geel! Geel!
Scheids: Volgens de regelementen moet ik nu geel geven aan jou. Maar aangezien ik omgekocht ben zal ik hem maar lekker rood geven hè?
Klose: Bedankt scheids!
![]()
klein beetje maarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel erg vreemd zoiets. Komt nogal partijdig over
Haha echt een sadist.quote:
En geef de vrager dan ook een kaart, zoals de regels luiden. En ga zeker geen speler uitlachen die je een rode kaart voorhoud.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat een engerd!!quote:
Doe er maar 2quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een Duitser met een rood gezicht
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:41 schreef Ericr het volgende:
Die scheidsrechter snapt het niet, drie keer geel is pas rood.
Niet veel, lijkt mijquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:40 schreef zakjapannertje het volgende:
Zweden, wat kunnen jullie nog...
Gargamel is een heldquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat is die gemene Gargamel van de Smurfen.![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:41 schreef Ericr het volgende:
Die scheidsrechter snapt het niet, drie keer geel is pas rood.
2008 nog een kans,hansquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:41 schreef Fukjoeman het volgende:
Ik heb ook echt het gevoel dat ik ga juichen als Zweden scoort
Dat was inderdaad niet netjes..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:40 schreef WaStEd het volgende:
weg symphaty van de wereld na dat geintje van der Lukas
jah, inderdaad.. ze moeten z'n bankrekening en uitgavenpatroon maar eens controlerenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaaaa héél klein beetje maar
*kuch*
Echt m'n wedstrijd is verneukt![]()
"Yes.... Alsnog mijn 50.000 euro extra verdiend! Ik was al bang dat ik Duitsland niet meer kon helpen."quote:
quote:
zeker als de Zweden toch verliezenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:42 schreef icebliss het volgende:
Ach, vanaf de 85ste minuut op de knieschijven spelen. Altijd een leuk gezicht![]()
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
kan nog wel een keer in gescoord worden
Die denkt alvast aan de paar extra eurootjes die hij krijgt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:41 schreef Joeriii het volgende:
Een scheids die lacht omdat hij rood geeft![]()
Hij speelt goed tot nu toequote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:39 schreef sportfreak het volgende:
Hansson valt in.
Een speler Heerenveen, dat is precies wat Zweden nodig heeft.![]()
Jij ook oef?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:43 schreef indahnesia.com het volgende:
oef..
staat er al 3 minuten inquote:
M*chtsg**lquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:41 schreef Joeriii het volgende:
Een scheids die lacht omdat hij rood geeft![]()
dit gaat wel de wereld overquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:43 schreef pberends het volgende:
iemand grotere screenshots????????????????? van die enge scheidsrechter?
Je weet toch, hijs omgekochtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:44 schreef StarGazer het volgende:
Dat was een overtreding van Klose scheids
Daar komt hij tegen Argentinie ook achter, als hij er 10 keer moet vissenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:43 schreef zakjapannertje het volgende:
Lehmann nog niet echt wakker
Yup. Maar zo overduidelijk hoeft het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:44 schreef Joeriii het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat de Fifa het thuis-spelend land zover mogelijk wil laten komen?
Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:44 schreef Joeriii het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat de Fifa het thuis-spelend land zover mogelijk wil laten komen?
Jah.. economie enzoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:44 schreef Joeriii het volgende:
Daar heeft hij geen geld voor ontvangen..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:45 schreef StarGazer het volgende:
Moet je daarvoor geen pingel geven scheids?
zo is ie beterquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Volgens mij is nu minstens de helft van fok niet tegen Duitsland. Dat moet een record dieptepunt zijn.
dat nummer bestaat nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
M*chtsg**l
Jajajaja, welk woord zoeken we? Voor DUIZEND EURO!!! Mensen, bel maar! 0909-6666! En iedereen is nu aan het eten of voetbal aan het kijken, dus je winkans is nog nooit zo groot geweest. DUIZEND EURO!!!! Wat kun je daar wel niet mee doen! Welk woord zoeken we??? Bel 0909-6666! BEL NU!!!!
Tonnetje of 5quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:46 schreef indahnesia.com het volgende:
hoeveel zou dat kosten?
met geld is alles te regelenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:45 schreef WaStEd het volgende:
Daarbij is het nadeel dat Duitsland wel heel lekker speelt nu
Bah,om je kapot voor te schamenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Volgens mij is nu minstens de helft van fok niet tegen Duitsland. Dat moet een record zijn.
Heeel klein beetje maarrquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:47 schreef Cheiron het volgende:
Begrijp ik het goed dat Duitsland weer lekker wordt geholpen?
Zeker waar, maar dit stinkt heel hard.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:47 schreef lfcprincess het volgende:
zweden heeft het hele groep fase slecht gespeelt ik vind die duitsers het best goed doen hoor
Een béétje maarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:47 schreef Cheiron het volgende:
Hmm, het begon dus om 5 uur al. Handig.
Begrijp ik het goed dat Duitsland weer lekker wordt geholpen?
Zullen we het volgende WK dan houden op T&T?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:44 schreef Joeriii het volgende:
Ja, en daar heb ik dus poep aan..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:47 schreef WaStEd het volgende:
Duitsland heeft veel geinvesteerd om dit te organiseren... Fifa geeft wel eens een cadeautje terug
tjah, dat is bij deze bewezenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:47 schreef WaStEd het volgende:
Duitsland heeft veel geinvesteerd om dit te organiseren... Fifa geeft wel eens een cadeautje terug
1939quote:
Misschien zet hij dadelijk de Zwitser er nog wel inquote:
Was al algemeen bekend maar nu is 't helemaaaal duidelijkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tjah, dat is bij deze bewezen
Ja, dat was erg indrukwekkend inderdaadquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:48 schreef Bruce117 het volgende:
Volledig terechte 2-0 voorsprong voor de duitsers.
Ze speelden het eerste kwartier angstig goed
Dat wordt nog wat daar in de rust...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:48 schreef pberends het volgende:
Maar die Klinsman is echt homo? Hoe ie naar de paskamer liep.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien zet hij dadelijk de Zwitser er nog wel in![]()
en Blatter lult lekker duits...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en daar heb ik dus poep aan..
Kut duitsland
Kut fifa
Een wedstrijd die in ieder geval spannend gaat wordenquote:
Uit welk land kom jij?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat was erg indrukwekkend inderdaad
Eens.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:49 schreef venomsnake het volgende:
Die doelpunten zijn trouwens niet toe te schrijven aan de klasse van die duitserland maar aan de DRAMATISCHE verdediging van Zweden.!!
Desnoods ga ik daarheen en schiet die scheids zélf wel doodquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:50 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Ook daar gaat de FIFA 'n stokje voor steken![]()
liever jij dan ikquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Desnoods ga ik daarheen en schiet die scheids zélf wel dood![]()
Wat zeur je nou? Ik ben overigens voor Engeland, maar deze wedstrijd speelt Duitsland aanzienlijk beter. Om een topic vol te posten met janken over wat voor kutvolk mensen het vinden boeit totaal nietquote:
hoezo dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zeker waar, maar dit stinkt heel hard.
Mooi zo, des te groter wordt straks de teleurstelling verder in het toernooi.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Het Duitse commentaar is weer geweldig: Weltklasse, fabelhaft, hervorragend, fantastische Torschusstechnik
Om de verdiende 6-1 te makenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:51 schreef Joeriii het volgende:
In blessuretijd krijgt Zweden een strafschop als goedmakertje
Ik kan me vrijwel niet voorstellen dat deze scheids niet de wedstrijd de goede richting in duwt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:51 schreef lfcprincess het volgende:
[..]
hoezo dan?
ik moet eerlijk zijn ik was een beetje aan het zappen maar wat ik gewien heb vind ik ze niet slecht spelen en zweden wel..
had liever duitsland -engeland gehad..![]()
Meer nog door de Zweedse verdediging... Iedereen vind hier wel dat Duitsland goed speelt, maar dat komt vooral door het zwakke spel van de Zwedenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:52 schreef Fir3fly het volgende:
Wordt Duitsland geholpen door de arbitrage? Zou me niks verbazen.
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:52 schreef Fir3fly het volgende:
Dat moge toch wel duidelijk zijn ja.. Belachelijke actie van die scheidsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:54 schreef wdn het volgende:
Volgens de BBC: Lucic had geen 2de kaart mogen krijgen
Bij die 2de kaart gebeurde NIETS bijzonders.
quote:
Nee, maar sommige mensen vinden het moeilijk om toe te geven dat Duitsland gewoon goed speelt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb een paar reacties gelezen, en heb geen zin om verder het hele topic door te lezen. Dus stel ik een vraag. Is dat zo vreemd?quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond het een volledig terechte gele kaart. Klose was er voorbij en werd tegengehouden, geel dus.
Klopt. Was niets aan de hand. Niet eens een vrije trap waard. Die Duitsers hield zelf als eerste vast. En dan de manier waarop die scheids stond te lachenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:54 schreef wdn het volgende:
Volgens de BBC: Lucic had geen 2de kaart mogen krijgen
Bij die 2de kaart gebeurde NIETS bijzonders.
Bovendien is de defensie van Duitsland in dit toernooi nou ook niet bepaald op de proef gesteld. Alleen Costa Rica kon nog voor wat problemen zorgen, voor de rest was het gewoon crap, ook wat de Zweden tot nog toe laten zien.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:53 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Meer nog door de Zweedse verdediging... Iedereen vind hier wel dat Duitsland goed speelt, maar dat komt vooral door het zwakke spel van de Zweden![]()
* Ziet avatarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen vinden het moeilijk om toe te geven dat Duitsland gewoon goed speelt.
Hij was even vergeten dat er cameras in de buurt warenquote:
Vaaagg. Alleen omdat Ballack een bal kom halen, is hij zo geweldigquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:58 schreef Aequabilitas het volgende:
Flikker toch op de Mos met je "Ballack op z'n Cruijfs".Wat 'n vergelijking![]()
Duitsers kunnen wel pingels erin schieten. Daar gaat je theoriequote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:59 schreef trepper het volgende:
De Duitsers denken nu dat ze wereldkampioen worden na deze wedstrijd, net zoals oranje dacht europees kampioen te worden na de 6-1 tegen Joegoslavie in 2000. We weten allemaal wat er toen gebeurde.
keihardquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:59 schreef trepper het volgende:
De Duitsers denken nu dat ze wereldkampioen worden na deze wedstrijd, net zoals oranje dacht europees kampioen te worden na de 6-1 tegen Joegoslavie in 2000. We weten allemaal wat er toen gebeurde.
Als die Duitsers echt verwachten wel even van Argentinie te winnen, dan zijn ze nog erger dan ik al dacht. Maar het zou me idd niets verbazen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:59 schreef trepper het volgende:
Wie zegt dat ze dat kunnenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Duitsers kunnen wel pingels erin schieten. Daar gaat je theorie.
Goed?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen vinden het moeilijk om toe te geven dat Duitsland gewoon goed speelt.
Nadat die scheids rood had gegeven, kreeg hij een rug c.q. grote schouderklop van Polid-nogietsquote:
Nounou, ik ben onder de indruk hoor.. Echt waarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:58 schreef Xrenity het volgende:
Dat ik dit ooit nog zou zeggen...
Maar op deze manier zeg ik Duitsland Wereldkampioen
Ze spelen echt goed.
Sommige mensen blijven het moeilijk vinden om toe te geven dat duitsland speelt tegen een slechte ploegquote:
Klinsmannquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoe heet die beste man eigenlijk ?
Ze spelen sowieso weer met 12 tegen 11quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als die Duitsers echt verwachten wel even van Argentinie te winnen, dan zijn ze nog erger dan ik al dacht. Maar het zou me idd niets verbazen.
nee de scheids, die oetlulquote:
En dan beweren er nog mensen dat vrouwen niets van voetbal wetenquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nee de scheids, die oetlul
Het is wel erg makkelijk om het allemaal maar op 'het slechte zweden' te gooien wanneer Duitsland eens gewoon over z'n tegenstander heen walst.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:01 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Nounou, ik ben onder de indruk hoor.. Echt waarKomop zeg, ze hebben totaal geen tegenstand, dan lijkt het al snel dat je goed bent. Centraal achterin zijn ze zeer kwetsbaar en zullen dus sowieso niet lang stand houden tegen een goed voetballend Argentinië, daar worden ze straks helemaal weggetikt. Dit Zweden is daar helaas niet toe in staat, hanteren te vaak de lange bal en zoeken zelden de combinatie.
Met de wereldcup, nadat ze een ongelofelijke 4-0 achterstand ombogen in een 5-4 winstquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:02 schreef Stuart het volgende:
Duitsland scoort nog 2 keer en Zweden gaat naar huis straks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |