Hij was even vergeten dat er cameras in de buurt warenquote:
Vaaagg. Alleen omdat Ballack een bal kom halen, is hij zo geweldigquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:58 schreef Aequabilitas het volgende:
Flikker toch op de Mos met je "Ballack op z'n Cruijfs".Wat 'n vergelijking![]()
Duitsers kunnen wel pingels erin schieten. Daar gaat je theoriequote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:59 schreef trepper het volgende:
De Duitsers denken nu dat ze wereldkampioen worden na deze wedstrijd, net zoals oranje dacht europees kampioen te worden na de 6-1 tegen Joegoslavie in 2000. We weten allemaal wat er toen gebeurde.
keihardquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:59 schreef trepper het volgende:
De Duitsers denken nu dat ze wereldkampioen worden na deze wedstrijd, net zoals oranje dacht europees kampioen te worden na de 6-1 tegen Joegoslavie in 2000. We weten allemaal wat er toen gebeurde.
Als die Duitsers echt verwachten wel even van Argentinie te winnen, dan zijn ze nog erger dan ik al dacht. Maar het zou me idd niets verbazen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:59 schreef trepper het volgende:
Wie zegt dat ze dat kunnenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Duitsers kunnen wel pingels erin schieten. Daar gaat je theorie.
Goed?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Nee, maar sommige mensen vinden het moeilijk om toe te geven dat Duitsland gewoon goed speelt.
Nadat die scheids rood had gegeven, kreeg hij een rug c.q. grote schouderklop van Polid-nogietsquote:
Nounou, ik ben onder de indruk hoor.. Echt waarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:58 schreef Xrenity het volgende:
Dat ik dit ooit nog zou zeggen...
Maar op deze manier zeg ik Duitsland Wereldkampioen
Ze spelen echt goed.
Sommige mensen blijven het moeilijk vinden om toe te geven dat duitsland speelt tegen een slechte ploegquote:
Klinsmannquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoe heet die beste man eigenlijk ?
Ze spelen sowieso weer met 12 tegen 11quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als die Duitsers echt verwachten wel even van Argentinie te winnen, dan zijn ze nog erger dan ik al dacht. Maar het zou me idd niets verbazen.
nee de scheids, die oetlulquote:
En dan beweren er nog mensen dat vrouwen niets van voetbal wetenquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nee de scheids, die oetlul
Het is wel erg makkelijk om het allemaal maar op 'het slechte zweden' te gooien wanneer Duitsland eens gewoon over z'n tegenstander heen walst.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:01 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Nounou, ik ben onder de indruk hoor.. Echt waarKomop zeg, ze hebben totaal geen tegenstand, dan lijkt het al snel dat je goed bent. Centraal achterin zijn ze zeer kwetsbaar en zullen dus sowieso niet lang stand houden tegen een goed voetballend Argentinië, daar worden ze straks helemaal weggetikt. Dit Zweden is daar helaas niet toe in staat, hanteren te vaak de lange bal en zoeken zelden de combinatie.
Met de wereldcup, nadat ze een ongelofelijke 4-0 achterstand ombogen in een 5-4 winstquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:02 schreef Stuart het volgende:
Duitsland scoort nog 2 keer en Zweden gaat naar huis straks![]()
ook als Duitsland 0 keer scoort gaan de Zweedjes naar huisquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:02 schreef Stuart het volgende:
Duitsland scoort nog 2 keer en Zweden gaat naar huis straks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |