Ja, dat was erg indrukwekkend inderdaadquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:48 schreef Bruce117 het volgende:
Volledig terechte 2-0 voorsprong voor de duitsers.
Ze speelden het eerste kwartier angstig goed
Dat wordt nog wat daar in de rust...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:48 schreef pberends het volgende:
Maar die Klinsman is echt homo? Hoe ie naar de paskamer liep.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien zet hij dadelijk de Zwitser er nog wel in![]()
en Blatter lult lekker duits...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en daar heb ik dus poep aan..
Kut duitsland
Kut fifa
Een wedstrijd die in ieder geval spannend gaat wordenquote:
Uit welk land kom jij?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat was erg indrukwekkend inderdaad
Eens.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:49 schreef venomsnake het volgende:
Die doelpunten zijn trouwens niet toe te schrijven aan de klasse van die duitserland maar aan de DRAMATISCHE verdediging van Zweden.!!
Desnoods ga ik daarheen en schiet die scheids zélf wel doodquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:50 schreef Aequabilitas het volgende:
[..]
Ook daar gaat de FIFA 'n stokje voor steken![]()
liever jij dan ikquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Desnoods ga ik daarheen en schiet die scheids zélf wel dood![]()
Wat zeur je nou? Ik ben overigens voor Engeland, maar deze wedstrijd speelt Duitsland aanzienlijk beter. Om een topic vol te posten met janken over wat voor kutvolk mensen het vinden boeit totaal nietquote:
hoezo dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zeker waar, maar dit stinkt heel hard.
Mooi zo, des te groter wordt straks de teleurstelling verder in het toernooi.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Het Duitse commentaar is weer geweldig: Weltklasse, fabelhaft, hervorragend, fantastische Torschusstechnik
Om de verdiende 6-1 te makenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:51 schreef Joeriii het volgende:
In blessuretijd krijgt Zweden een strafschop als goedmakertje
Ik kan me vrijwel niet voorstellen dat deze scheids niet de wedstrijd de goede richting in duwt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:51 schreef lfcprincess het volgende:
[..]
hoezo dan?
ik moet eerlijk zijn ik was een beetje aan het zappen maar wat ik gewien heb vind ik ze niet slecht spelen en zweden wel..
had liever duitsland -engeland gehad..![]()
Meer nog door de Zweedse verdediging... Iedereen vind hier wel dat Duitsland goed speelt, maar dat komt vooral door het zwakke spel van de Zwedenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:52 schreef Fir3fly het volgende:
Wordt Duitsland geholpen door de arbitrage? Zou me niks verbazen.
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:52 schreef Fir3fly het volgende:
Dat moge toch wel duidelijk zijn ja.. Belachelijke actie van die scheidsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:54 schreef wdn het volgende:
Volgens de BBC: Lucic had geen 2de kaart mogen krijgen
Bij die 2de kaart gebeurde NIETS bijzonders.
quote:
Nee, maar sommige mensen vinden het moeilijk om toe te geven dat Duitsland gewoon goed speelt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:52 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb een paar reacties gelezen, en heb geen zin om verder het hele topic door te lezen. Dus stel ik een vraag. Is dat zo vreemd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |