Die kikker is nep inderdaadquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:01 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[afbeelding]
dit is nep toch ?
ja kikkert duschquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:03 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
je moet ff op de link klikken !
Fok! is gebanned door imageshack...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:03 schreef PescaPallaMarcusMan... het volgende:
jij mag moet even voortaan normaal een topic openenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:03 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Waar heb je het vandaan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:01 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
http://img146.imageshack.us/img146/5045/ipodnano5bg.jpg
dit is nep toch ?
Idd: http://www.colorwarepc.com/products/select_nano.aspx#Tabquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:00 schreef tonks het volgende:
Die gekleurde nano's zijn gewoon echt hoor.. maar niet van apple maar wel gewoon de iPod
je moet niet zo zeurenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
jij mag moet even voortaan normaal een topic openen
Godver! Waarom kom ik daar altijd pas te laat achter?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:23 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Idd: http://www.colorwarepc.com/products/select_nano.aspx#Tab
Hoe kunnen zij merken dat ie niet gejat is?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:57 schreef Aventura het volgende:
Waarom al die moeite voor een paar tientjes?
Je hebt hem nu, lekker gebruiken dus.
Ik zou trouwens nooit frauderen met de verzekering,zelfs niet vor zo'n relatief klein bedrag. Als ze je pakken dan kan je nooit meer of anders heel erg moeilijk weer ergens terecht.
hee die informatie kan ik doorspelenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:15 schreef tonks het volgende:
Voor als het verzekeringsbedrijf gaat googelen:
Roy van Noord uit Schagen wilt zijn iPod als gestolen opgeven om zo een nieuwe te krijgen.
Nee, dat is trouwens niet waar. Ik vroeg me af hoe zij dat kunnen merken!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:15 schreef tonks het volgende:
Voor als het verzekeringsbedrijf gaat googelen:
Roy van Noord uit Schagen wilt zijn iPod als gestolen opgeven om zo een nieuwe te krijgen.
dat heeft hij over.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:13 schreef I_PANDA_I het volgende:
11.01 GB?
Sorry mijn foutquote:
Noem je dat goedkoop?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:30 schreef Stretto het volgende:
http://www.mp3shop.nl/product/10023/19287/5
Werkt deze met alle stereo's? En waarom is deze veel goedkoper?![]()
Ik had het een uurtje geleden al besteldquote:Op maandag 26 juni 2006 19:09 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Noem je dat goedkoop?![]()
http://www.elektronica-online.nl/content_details.php?id=575![]()
Met de vriendelijke groetensteek je toch weer ff 6 euro in je zak
edit: Ja werkt met alle stereo's, alleen is de kwaliteit niet altijd even goed als je het geluid hard zet. Omdat de uitgang niet bedoeld is om te versterken. Maar vaak is het nog goed te doen.
Nog een paar dagen geduld dan krijg ik mijne weer terug.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:57 schreef Maravilla het volgende:
Mijn iPod video doet t nog steeds prima, alleen de screenprotector begint los te laten aan de zijkant.. Blijkbaar toch niet helemaal in het midden.
Batterij opladen nietquote:Op maandag 26 juni 2006 22:02 schreef Longmen het volgende:
Gaat de Ipod Nano echt sneller laden enzo als je een USB 2.0 gebruikt?
1 weekquote:Op maandag 26 juni 2006 22:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Heeft iemand wel eens zijn ipod opgestuurd naar Apple? en hoelang duurde het voordat je hem terug had?
Mijne ligt nou bij apple, ik had zondagavond pakketje aangevraagd.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Heeft iemand wel eens zijn ipod opgestuurd naar Apple? en hoelang duurde het voordat je hem terug had?
Ik heb vandaag mijn ipod weer retour ontvangenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Oke? Wat nou oke? Die snorren vragen tegenwoordig om niets een scheiding aan. Als dit zo door gaat zijn er straks geen vrouwen meer met snorren. En met wie moet Tonks dan trouwen?quote:
Is het waard om hem te downloaden voor de Nano?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef tonks het volgende:
Er is een nieuwe iPod update.
http://www.apple.com/ipod/download/
DAMN! Ze hadden zeker niks te doen bij Apple, heb hem nu alweer terugquote:Op maandag 26 juni 2006 22:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
omdat ik mn ipod mini gewonnen hebquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:35 schreef Thomzzzzz het volgende:
Waarom koopt iedereen hier iPod mini en nano? die dingen zijn relatief superduur...
Niemand?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:06 schreef Even het volgende:
Okay ik heb gevonden dat je met ephpod (ofzo) je muziek VAN je iPod af kan halen. Nu heb ik dat proggie geinstalleerd en alles nu zegt ie dat als ik op next klik dat ie mn iPod gaat synchronisen met ephpod. Maar dan haalt ie alles toch weer van mn iPod af?! Dan is mn iPod leeg en is alsnog al mn muziek pleite.....
Die is dood.. Opsturen naar apple...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:58 schreef yok het volgende:
Mijn iPod photo reageert niet meer. Als ik m wil aanzetten, resetten, aansluiten geeft hij een unhappy iPod icoon aan. Hij wordt ook niet herkent door de P.C.
Iemand een idee om dit op te lossen?
Moet ik dan iets verzendkosten betalen, reparatiekosten of iets dergelijks? Ik heb er nog garantie op.quote:
Nee Apple stuurt een doos waarschijnlijk door UPS en dan nemen ze die ook weer mee.. Dan gaan ze em onderzoeken, komen ze tot de conclusie dat ie dood is en krijg je indien je nog garantie op je iPod sturen ze je een nieuwe..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:04 schreef yok het volgende:
[..]
Moet ik dan iets verzendkosten betalen, reparatiekosten of iets dergelijks? Ik heb er nog garantie op.
Waar kan ik de link vinden op de site waarbij je je iPod kan opsturen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:08 schreef Even het volgende:
[..]
Nee Apple stuurt een doos waarschijnlijk door UPS en dan nemen ze die ook weer mee.. Dan gaan ze em onderzoeken, komen ze tot de conclusie dat ie dood is en krijg je indien je nog garantie op je iPod sturen ze je een nieuwe..
Kost je niks...
www.apple.com en dan support... Je moet wel een apple ID hebben maar die kan je zo aanmaken..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:13 schreef yok het volgende:
[..]
Waar kan ik de link vinden op de site waarbij je je iPod kan opsturen?
Moet ik dan invullen defect onderdeel vervangen of reparatie van het hele apparaat?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:14 schreef Even het volgende:
[..]
www.apple.com en dan support... Je moet wel een apple ID hebben maar die kan je zo aanmaken..
Hele apparaat..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:16 schreef yok het volgende:
[..]
Moet ik dan invullen defect onderdeel vervangen of reparatie van het hele apparaat?
Dan geef ik je zeker groot gelijk, maar ik heb de ouwe iPod 40 GB en die zat echt wel snel vol, tevens gebruikt als opslag voor films, en afstudeerproject enzo... maar winnen is gratis dus jij telt niet meequote:
Ik heb de mijne hierzo op ebay gekocht in deze winkel: Ebay shop dit product Ipod speakers, werkt gewoon met een jackplug, dus geen dock systeem.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:24 schreef Stoke-City het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie en wil nog even een set mooie boxjes voor de ipod, uiteraard mag het niet teveel kosten. Iemand nog een goeie tip?
Vraagje aan jou dan, als je daar nou oplaadbare batterijen in doet, en je doet de adapter (of usb kabel) er in, worden de batterijen dan opgeladen?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:26 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Ik heb de mijne hierzo op ebay gekocht in deze winkel: Ebay shop dit product Ipod speakers, werkt gewoon met een jackplug, dus geen dock systeem.
In totaal 11 euro kwijt geweest inclusief verzenden.
Mooi ding, simpel mooi inklapbaar.
Kan op batterijen of meegeleverde usb-kabel. Geen super kwaliteit geluid, maar toch goed te doen. Zoals je zegt practies voor op vakantie, de mijne heb ik daar ook voor gekocht.
ik zou het niet weten.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Vraagje aan jou dan, als je daar nou oplaadbare batterijen in doet, en je doet de adapter (of usb kabel) er in, worden de batterijen dan opgeladen?
Hmm oke, hoelang doe je dan op een setje (Duracel) batterijen?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:47 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
ik zou het niet weten.
Maar het lijkt me zowieso niet verstandig om er oplaadbare batterijen in te doen.
Aangezien deze maar 4.8 volt op leveren (4*1.2) en hij normaal op 5-6 volt werkt.
Als ik hem op de adapter aansluit, en ik zet hem vol open dan zie al aan het power-ledje dat hij moeite heeft met het leveren van het vermogen.
Maar ik denk niet dat hij ze op laadt, want zodra je de adapter aansluit hoor je een klikje en haalt hij de stroom uit de adapter.
Hij verbruikt dus tussen de 300 en 800 mA, gemiddeld dus zo'n 400/500quote:DC 5V(USB Cable For PC) or AC power adaptor cord(output 6V,300~800mA)
Mijn iPod 40GB 4e generatie is 2 jaar oud en gaat nog steeds 8 uur mee!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kut ipod!
Gaat nog niet eens 2 dagen (af en toe) luisteren mee
Hoerenzooi
Meneer Apple: "neehoor er is niks mis mee, het is nog acceptabel"
Rot op!
Nooit meer aan Ipod voor mij
Je mag blij zijn dat ze ueberhaupt nog nadenken over garantie op een product waar je thee overheen hebt gegooidquote:Op maandag 3 juli 2006 11:22 schreef Foxxy het volgende:
Apple wil er niets aan doen. Ik heb namelijk sinds vier maanden geen garantie meer. Als dat sinds drie maanden was geweest, hadden ze wel 'n uitzondering gemaakt.
Zometeen maar naar 't Apple Centre bellen waar hij is schoongemaakt en daar even lelijk doen.
Eikels!![]()
Ik heb laatst bij de Apple store een auto oplader gekocht voor in de vakantie. Was iets minder dan 15 ¤tjes. En dat dock is idd alleen maar een stukje plastik om 'm rechtop te zettenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:02 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb een Ipod Nano en nu ga ik binnenkort op vakantie. Dus heb ik geen PC bij de hand maar ik moet hem wel opladen. Nu ga ik naar de Mediamarkt en vraag: Kan je met dit dock hem opladen via stopcontact: "zegt de doos" . Kost 30 euro, maar dat moest dan maar. Maak ik hem open, zit er alleen een dockje op zonder enige kabel. Dus ik betaal 30 euro zodat ik me Ipod rechtop kan zetten naast de computer?
Kijk ik op de apple-site, moet ik nog een USB-lichtnet adapter aanschaffen van 30 euro. Dus 60 euro voor normaal opladen? Of is die enige kabel genoeg en kan ik de dock inruilen?
Die heb je dus ook niet nodig om op te laden oid.
Die harde schijf had ik idd zelf moeten betalen, maar toen kon ik degene die er thee overheen had gegooid, aansprakelijk stellen. En nee, voor dat schoonmaken heb ik moeten betalen, wat logisch is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:17 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat ze ueberhaupt nog nadenken over garantie op een product waar je thee overheen hebt gegooid
Hebben ze dat schoonmaken onder garantie gedaan? Zo ja heb je al mazzel gehad, zo nee had je destijds je harde schijf ook zelf moeten dokken toch?
In de winkel gekochtquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit klinkt best dom, dat weet ik enzo![]()
Maar, ik heb dus net een ipod nano 1 gb gehaald, maar als ik er muziek op zet in Itunes, stond er opeens 500 mb bij (Dit zijn dus geen nummers).
Ik denk dat dit komt doordat ik heb gezegd, automatisch bijwerken, weet iemand hier misschien hoe je dat weer uit kan schakelen ?
Ik moest lachen.quote:
Geef gewoon nutting advies bart smit medewerkertjequote:
quote:
Ik werk tenminste, schoftquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Geef gewoon nutting advies bart smit medewerkertjeo wacht je bent ontslagen omdat je de meisjes op de barbie afdeling wilde aanraken
.
Doet ie niet.... Hij zegt dan dat het programma een fout heeft gemaakt en zet het programma uit....quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:33 schreef JoMo0 het volgende:
iTunes verwijderen , en het CD'tje weer installeren ?
Dat meen je niet!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij de Media Markt krijg je van 6 juli tot en met 8 juli een flinke korting op de iPod shuffle, nano, video of Hi-fi bij inlevering van een oude MP3-speler, walkman, discman of portable radio.
De actievoorwaarden staan niet op de Media Markt website vermeld, maar er zullen zeker addertjes onder de gras zitten. Want ik neem aan dat je die vermelde korting niet krijgt wanneer je een gammele walkman of portable radio van 10 jaar oud inlevert.
Toch heb ik wel oren naar deze actie, want ik heb hier nog een oude Sony discman liggen en een iPod Video 30GB voor maar 280 euro klinkt wel erg verleidelijk.
Weten jullie misschien meer van deze actie af?
Uhm je kan Ephpod gebruiken om alle muziek van een ander zn iPod te halen en dan via itunes op jouw iPod te zetten..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:49 schreef Evil-E het volgende:
Hoe kan ik muziek vanuit een i-tunes bibliotheek (van bijv een vriend of collega) op mijn i-pod zetten, zonder dat mijn muziek op de i-pod "vervangen" wordt?
www.apple.comquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:42 schreef Even het volgende:
Wat dat kut ding zegt is dat Quicktime niet juist is geïnstalleerd, dan probeer ik Quicktime te installeren blijkt dat er helemaal geen Quicktime opstaat
Dit is echt te frustrerend voor woorden
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:09 schreef VoreG het volgende:
Hoe zat dat met kapotte oordopjes? Kon je gratis nieuwe krijgen oid?
Thanks. Heb ik alleen nog niet het probleem opgelost waar ik tegenaan loop als ik bij iemand op bezoek ben en zijn of haar muziek op mijn i-pod wil zetten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:57 schreef Even het volgende:
[..]
Uhm je kan Ephpod gebruiken om alle muziek van een ander zn iPod te halen en dan via itunes op jouw iPod te zetten..
Play/pauze + menu in houden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
Raar probleem: hij wil niet meer uit. Ik kan op play/pauze duwen tot ik een ons weeg.:?
edit: na een update doet hij het weer wel.
Moet je synchroniseren uitzetten. (heb hier even geen itunes)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:01 schreef Evil-E het volgende:
[..]
Thanks. Heb ik alleen nog niet het probleem opgelost waar ik tegenaan loop als ik bij iemand op bezoek ben en zijn of haar muziek op mijn i-pod wil zetten.
Doe normaal!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:32 schreef mrkanarie het volgende:
Leuk dingetje Roi! Enige indicatie van de prijs?![]()
Enorm handig jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:59 schreef Roi het volgende:
Ik voel me weer helemaal veilig op straat dankzij dit ding!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:56 schreef jna het volgende:
[..]
Enorm handig ja![]()
Nu ben je je rugzak ook nog kwijt inplaats van alleen je ipod![]()
Ze maken het je niet makkelijk de link te vinden, maar ik heb het.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:11 schreef Ovidius het volgende:
Ik heb mijn iPod nano via internet gekocht. Wat moet je nu juist doen als je hem voor reparatie wil opsturen?
Alleen te koop in Japan, en wel voor ¥4,000! ($35,-quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:32 schreef mrkanarie het volgende:
Leuk dingetje Roi! Enige indicatie van de prijs?![]()
Check Blokker evenquote:Op zondag 16 juli 2006 19:06 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben ook op zoek naar wat boxjes voor bij mijn iPod. Zag dat op de vorige site staan, maar heb dan een Mini.
En het liefst een legale site, en dus geen Ebay ofzo. Weet iemand een paar goede sites? Hoe duur zijn ze ongeveer? Als het te duur is hoeft het ook weer niet..
Ja in opties ergens een optie die heet: scan op deze computer naar mp3 bestandenquote:Op zondag 16 juli 2006 20:10 schreef newyorkcity het volgende:
Hej.. Heb even wat kleine vraagjes over itunes. Kon niet een topic over itunes vinden, dus dan hier maar...
* Ten eerste: is er een manier om je hele computer te scannen op mp3 tjes binnen itunes? Nu moet ik iedere map selecteren en dan naar de bibliotheek laten slepen, heel irritant....
"Automatisch deze iPod bijwerken" uitzetten in het opties menu...quote:* Als ik mijn ipod oplaad op de computer van mijn vriend, waar dus niet mijn bestanden en liedjes opstaan, dan is mijn bibliotheek de volgende keer dat ik de ipod in mijn computer stop leeg... Kan dat anders??
Zie vorige puntquote:* Misschien heeft dit me het vorige punt te maken maar iedere keer als ik mijn ipod op mijn laptop aanlsuit zet ie zelf alle nieuwe mp3 tjesop mijn ipod, ik weet dat ik dit in kan stellen bij itunes, maar welke optie moet ik dan precies aanklikken. Heb dit geloof ik al eens eerder geprobeerd, maar dat ging niet goed.....![]()
Dank je, maar ik zie echt nergens opties en dan scan deze computer naar mp3 betsanden....quote:Op zondag 16 juli 2006 21:01 schreef Even het volgende:
[..]
Ja in opties ergens een optie die heet: scan op deze computer naar mp3 bestanden
[..]
"Automatisch deze iPod bijwerken" uitzetten in het opties menu...
[..]
Zie vorige punt
Er zijn ook USB-kabels hoor. Sterker nog, die zijn nu standaard ipv de FireWirevariant.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:24 schreef lilalush het volgende:
Ik wil heel graag mp3tjes van mijn laptop op mijn ipod zetten maar ik heb geen fire wire uitgang op de laptop...........Onwijs irritant, nu kan ik dus niet met mijn laptop lekker i-tunes frobelen.![]()
Jij snapt hetquote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
http://www.apple.com/ipodhifi/ Dat zijn nou boxjes met stijl!
Ehm ja daar was ik dus al een halfuur geweest.quote:
Zal zo eens kijken op de comp met iTunesquote:Op maandag 17 juli 2006 10:05 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Dank je, maar ik zie echt nergens opties en dan scan deze computer naar mp3 betsanden....
Dat is een goed bericht! Heb een tijd geleden al eens in de mac winkel gevraagd naar usb aansluiting maar toen keken ze me aan of ik gek was............quote:Op maandag 17 juli 2006 11:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Er zijn ook USB-kabels hoor. Sterker nog, die zijn nu standaard ipv de FireWirevariant.
Raarrrr. Ik heb zelfs een kabel met FW EN een USB-aansluiting.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:00 schreef lilalush het volgende:
[..]
Dat is een goed bericht! Heb een tijd geleden al eens in de mac winkel gevraagd naar usb aansluiting maar toen keken ze me aan of ik gek was............![]()
iTrip 45 euroquote:Op maandag 17 juli 2006 18:04 schreef Quintuss het volgende:
kunnen jullie je ook echt boos maken over de (schandalig hoge) prijzen van Ipod assesoires?
echt schandalig vind ik het. oordopjes, voice recorder beschermhoesjes. het kost allemaal veel te veel voor mijn gevoel.
Ik ook....quote:Op maandag 17 juli 2006 18:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Raarrrr. Ik heb zelfs een kabel met FW EN een USB-aansluiting.
en? en?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:32 schreef Even het volgende:
[..]
Zal zo eens kijken op de comp met iTunes
Heb ik ook last van.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:33 schreef Gelderland het volgende:
vraagje:
ik heb mijn Ipod-mini nu precies 1 jaar..... maar heb 't gevoel dat hij steeds sneller 'leeg' loopt...Is dat bij jullie Ipod ook. Dat ik hem toch wel dagelijks moet opladen want anders is de accu gewoon leeg. NIet omdat ik hem aan laat staan, maar de accu gewoon zelf leegloopt
Mjah.. Vaag he? Ik dacht al dat het aan mij lag. Toch bedanktquote:Op maandag 17 juli 2006 19:12 schreef Even het volgende:
Ik kan het niet vindenIk vond het laatst nog....
Ik kan 2 dingen bedenken die je kan doen:
1. start -> zoeken: en dan zoeken naar *.*mp3 dan zoekt ie alle mp3 bestanden op je computer.. Die gooi je allemaal in 1 map en die voeg je toe aan iTunes..
2. Je installeerd iTunes opnieuw (dus eerst helemaal verwijderen en dan opnieuw installeren) en dan vraagt de computer op het einde van de installatie of je computer wilt scannen op mp3 bestanden...
Maar wel vreemd want ik heb die opties van dat zoeken laatst nog gezien![]()
Jezus moet ik creditcard gegevens invullenquote:Op maandag 17 juli 2006 17:31 schreef Even het volgende:
http://depot.info.apple.com/ipod/
Vanaf hier zal je het toch echt zelf moeten doen......
Ja heel vaag want ik heb het laatst zelf nog gebruikt en nu is die functie opeen foetsiequote:Op maandag 17 juli 2006 19:20 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Mjah.. Vaag he? Ik dacht al dat het aan mij lag. Toch bedankt
Daar irriteer ik me ook al een tijdje aanquote:Op maandag 17 juli 2006 19:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jezus moet ik creditcard gegevens invullenIk heb niet eens zo'n ding maar ik wil wel normale oordopjes terug!
Ja volgens mij wel... En ja het is belachelijk maar ik heb al gezegd waarom het zo is (en ik irriteer me er trouwens nog steeds aan)quote:Op maandag 17 juli 2006 19:40 schreef MMaRsu het volgende:
Kan ik ook gewoon naar de Apple shop gaan? Ik heb ze niet daar gekocht. Ik vind dit wel een beeeeetje belachelijk hoor..
Tussen de snickers en de cola automaatquote:Op maandag 17 juli 2006 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Wisten jullie dat er in Amerika (Atlanta, San Francisco, Las Vegas op vliegvelden/in dure hotels/casino's etc.) iPod / PSP automaten bestaan?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpjes:
http://www.youtube.com/watch?v=OokewShzSH4
http://www.youtube.com/watch?v=ifwesPfLCYc
Alleen vraag ik mij af wat het nut ervan is om zo'n automaat op een vliegveld te plaatsen. Je kunt er geen liedjes op zetten en laten we zeggen dat je een laptop bij je hebt met muziek waarop de iPod aangesloten kan worden, dan zou je die iPod in eerste instantie toch al niet nodig hebben.![]()
Maar op zich is het wel een grappig gezicht.
T is echt bullshit ja maja America hequote:Op maandag 17 juli 2006 21:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is ook niet alsof je denkt als je daar langsloopt, laat ik eens even een iPod kopen.![]()
Wellicht als je rijk bent maar dat is 80% van de Amerikaanse bevolking niet.
Wat had je trouwens allemaal gezegd tegen die gasten in de Apple shop?quote:Op maandag 17 juli 2006 21:59 schreef Even het volgende:
[..]
T is echt bullshit ja maja America he
Ik denk dat je die dingen ook alleen op plekken vind waar mensen met veel geld komen
Is het dan nadelig dat ik net deze gekocht heb bedoel je? Is waarschijnlijk wel goedkoperquote:
Waar heb je dat gehoord? Bron?quote:
Batterij vervangen denk ik. http://eshop.macsales.com/shop/ipod/batteryreplacementquote:Op maandag 17 juli 2006 20:14 schreef Gelderland het volgende:
[..]
kan je daar iets aan doen, of weet je dat ook niet
Wanneer?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat had je trouwens allemaal gezegd tegen die gasten in de Apple shop?
[offtopic]quote:
[offtopic]quote:
[offtopic]quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:30 schreef Even het volgende:
[..]
[offtopic]
![]()
T was echt te vet, jammer dat je niet kon dan...
Mijn foto's zijn jammer genoeg weg want de computer waar ze op stonden is overleden![]()
[/offtopic]
Als je aan hebt staan dat iTunes automatisch je iPod moet bijwerken dan doet iTunes dat ook, heb je het niet aanstaan doet ie het niet...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:40 schreef MaJo het volgende:
Even een vraag van een iPod newbie: ik heb vanmiddag alle nummers die ik op de computer had staan op mijn iPod gezet. Nu heb ik een paar cd´s naar iTunes gekopieëerd. Als ik mijn iPod nu aansluit, zet iTunes dan automatisch de nieuwe nummers erop (zoals ook de eerste keer) of moet ik zelf aangeven wat er op moet?
En is het makkelijk om nummers weer van je iPod te halen? Er staan er een paar tussen die ik er echt niet op wil hebben![]()
Gewoon .aac erachter zetten en dan pakt ie em?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:19 schreef Even het volgende:
Uhm ik zet altijd alles om naar AAC zodat alles in de map van iTunes music komt maar je kan alles in iTunes gooien dan coverteerd hij het automatisch..
Damn duurt wel lang. Is er al 5 minuten mee bezigquote:
Nope moet je converteren met een programma....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:13 schreef Siegfried het volgende:
Ik krijg donderdad mijn iPod video, maar begrijp ik het nu goed dat je alleen MP4 filmpjes erop kunt kijken?
Avi's e.d. erop zetten gaat dus uberhaubt niet werken?
Kunnen hele dvds opquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:32 schreef Siegfried het volgende:
Maar áls ik dat doe, dan kan ik er in feite ook speelfilms opzetten?
(Niet dat het prettig kijkt denk ik, maar kán het?)
Het kan zeker, als je googlet op ipod video converter oid vind je wel wat programma's. Het ziet er ook nog wel ok uit, alleen is je batterij wel leeg als je een film van een uur of twee kijkt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:32 schreef Siegfried het volgende:
Maar áls ik dat doe, dan kan ik er in feite ook speelfilms opzetten?
(Niet dat het prettig kijkt denk ik, maar kán het?)
Ik heb hem nu al een paar uur aan de pc hangen. Dit heb ik wel eens vaker gehad, maar dan duurde het iets van 30 minuten voordat de pc hem 'pakte'. Nu kan ik niets met mijn iPod.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aan je PC even hangen en op een gegeven moment zegt ie zo'n raar dingetje lege batterij met een Stroomtekentje erop, daarna kun je em weer in de oplader gooien..
Misschien is het bestandje vernaggeld?quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:43 schreef Sannelie het volgende:
Ik heb net een ipod aangeschaft. Ik dus liedjes erop zetten en hij doet t ook enzo maar ik krijg er maar 1 lied niet op...
Weet iemand hoe dit kan?
Het is een liedje van Belle Perez en de rest van Belle Perez heeft ie er wel op gezet maar dat ene lied niet. Als ik zeg maar bestand toevoegen aan bibliotheek doe en selecteer dat nummer dan komt ie gewoon neit in de bibliotheek te staan.
hmm lekker is dat dan. Ik had het nr ook nog een keer gedownload en in een andere map gezet en toen geprobeerd maar dat deed ie ook niet... En ik vond het zo'n leuk nrquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Misschien is het bestandje vernaggeld?
Is het nog wel afspeelbaar verder oid? En mocht dat zo zijn, kun je iig aan het eind even nakijken of er nog rare geluiden in zit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:56 schreef Sannelie het volgende:
[..]
hmm lekker is dat dan. Ik had het nr ook nog een keer gedownload en in een andere map gezet en toen geprobeerd maar dat deed ie ook niet... En ik vond het zo'n leuk nr![]()
Ik zit te kijken welke ipods dat programma ondersteunt, maar valt de mijne dan onder één van die xG's?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Anapod Explorer, al werkt het niet bij iedereen even goed met de laatste firmware updates..
Hij werkt nu bij mij. Het is iig al een verbetering tov iTunes, maar is er nog een mogelijkheid om de bestandsnaam gelijk te maken aan de titel?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:23 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik zit te kijken welke ipods dat programma ondersteunt, maar valt de mijne dan onder één van die xG's?
edit: de pagina waar ik op kijk: http://www.redchairsoftware.com/anapod/getanapod.php
ga naar voorkeuren dan zie je daar ergens een icoontje boven met Ipod (bij het aansluiten van je ipod video. daar kan je ergens je mappen met afbeeldingen selecteren. en deze mappen synchroniseerd hij dan steeds. als je een foto uit deze map haalt dan haalt hij deze ook van je ipod. als je er een foto bij doet dan zet hij die er ook bijquote:Op woensdag 19 juli 2006 23:05 schreef MaJo het volgende:
Hoe zet je eigenlijk foto's op je iPod video. Kun je foto's in iTunes zetten?
kan je er ook normale filmpjes mee omzetten. met dit programma kan je alleen dvds overzettenquote:Op woensdag 19 juli 2006 01:18 schreef MaJo het volgende:
Het is me gelukt om de video´s op mijn iPod te krijgenMet dank aan Even
Ik heb zo´n programmaatje gedownload wat van mp3´s mp4´s maakt (het heet Xilisoft). Ziet er echt mooi uit
Ja je kunt er filmpjes mee omzetten, gewoon video's die ik gedownload had. Misschien heb je een andere versie gedowned? Zal wel even kijken hoe mijn versie van het programma precies heet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:43 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
kan je er ook normale filmpjes mee omzetten. met dit programma kan je alleen dvds overzetten
Dan moet je bij start kijken -> Ipod -> Ipod Updater, en daar ergens staat een handleiding.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:22 schreef Sannelie het volgende:
Kan je ergens ook een gebruiksaanwijzing zien? Ik heb namelijk alleen een foldertje met wat je met de ipod kan doen maar niet echt een gebruiksaanwijzing. Ik weet bijv. niet hoe je in de agende iets neer kan zetten
die heb ik ook, er komt alleen steeds een klein vonkje af als ik de lader in het stopcontact doequote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb nu van "Tu and Tu" een duo usb travel charger kit gekocht. Zit een stopcontact lader bij en een autoladervoor 16 euro.
Bij Media markt
Dat heb ik bij meerdere apparaten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die heb ik ook, er komt alleen steeds een klein vonkje af als ik de lader in het stopcontact doe
zal wel meevallen denk ik. met het eerste 'streepje' doe je veel minder lang dan met de laatstequote:Op woensdag 26 juli 2006 21:50 schreef Sannelie het volgende:
Hoe lang gaat die batterij mee? Had ik m net helemaal opgeladen dan een half uur in de bus (wel veel zappen dus misschien ligt het daaraan) maar hij is al voor 1/4 leeg! Is dat normaal?
dat was mij ook al opgevallen. en als hij helemaal leeg is en dus geen streepjes meer aangeeft doet hij het ook nog wel heb ik geleerdquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:24 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zal wel meevallen denk ik. met het eerste 'streepje' doe je veel minder lang dan met de laatste
Ik denk het niet hoor, je kunt je er wel voor verzekeren denk ik.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:26 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik heb een vraagje:
Wat als een iPod wordt gestolen, dit is niet het geval bij mij en ik hoop dat het ook nooit overkomt bij mij maar als dit gebeurt. Ben je daarvoor verzekerd?
Volgens mij kan dat niet zo makkelijk, misschien kan je op je eigen computer een rss bestand hosten zodat hij via dat mp3's binnenhaalt als podcast?quote:Op donderdag 27 juli 2006 04:09 schreef Siegfried het volgende:
Is het mogelijk om zelf gedownloade MP3 podcasts door iTunes te laten herkennen als podcasts?
Zodat ze dus ook als zodanig herkend worden op mijn iPod.
Ligt eraan waar het gebeurd lijkt me.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:26 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik heb een vraagje:
Wat als een iPod wordt gestolen, dit is niet het geval bij mij en ik hoop dat het ook nooit overkomt bij mij maar als dit gebeurt. Ben je daarvoor verzekerd?
Moet het serieus zo omslachtig?quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet zo makkelijk, misschien kan je op je eigen computer een rss bestand hosten zodat hij via dat mp3's binnenhaalt als podcast?
Jaquote:Op woensdag 26 juli 2006 21:50 schreef Sannelie het volgende:
Hoe lang gaat die batterij mee? Had ik m net helemaal opgeladen dan een half uur in de bus (wel veel zappen dus misschien ligt het daaraan) maar hij is al voor 1/4 leeg! Is dat normaal?
14 uurquote:Op vrijdag 28 juli 2006 08:06 schreef Sannelie het volgende:
Hoe lang gaat die batterij van de ipod nano mee? Dus hoeveel uur kan ie afspelen?
ik dacht dat het vervangen van een accu duurder is dan een nieuwe (werd me verteld toen ik een mini kocht)quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:38 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik heb nog een paar vraagjes:
Wat kost een accu vervangen?
Heeft iemand hem wel eens laten vallen was die toen kapot?
daar zijn verschillende programmaatjes voor, hier staan er wel wat, bovenaan al 1quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:07 schreef MissBehave het volgende:
De harde schijf van mijn compu was gecrashed, en nu heb ik Itunes opnieuw geinstalleerd... Nu wil ik graag de muziek die op mijn Ipod staat weer terugzetten in de bilbiotheek, maar ik kan niet goed vinden hoe dit moet, hebben jullie een idee?
1e progje werkt perfect, bedankt!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:12 schreef MotionMan0 het volgende:
[..]
daar zijn verschillende programmaatjes voor, hier staan er wel wat, bovenaan al 1
Als ongeveer iedereen een ipod heeft ga ik er vanuit dat ie gewoon goed doe? en ik mocht willen dat mijn ipod 14 uur mee ging! hij red net aan 6 ofzoquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:54 schreef tonks het volgende:
Roytje, ik zie je hier veel klagen over de iPod, dat hij krast en dat de batterij niet goed meegaat. Deze dingen zijn vrij bekend bij iPods. Misschien had je beter wat reviews kunnen lezen voordat je een iPod ging kopen want het is toch 200+ euro en als je er geen plezier van hebt is het een beetje zonde van je geld!
Ik heb een ipod die maar 4 uur volhoudt... reden om terug te gaan naar de winkel ofzo?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Als ongeveer iedereen een ipod heeft ga ik er vanuit dat ie gewoon goed doe? en ik mocht willen dat mijn ipod 14 uur mee ging! hij red net aan 6 ofzo
Dat is toch wel een reden om te klagen
ik had dat ook, en toen had ik itunes geupdate, deed ie het nog niet, en toen m'n iPod van hold afgehaald en toen deed 'ie het weerquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:22 schreef Hugo- het volgende:
Als ik nummers op mijn iPod wil zetten geeft hij een foutmelding dat hij de nummers niet naar mijn iPod kan schrijven. Bij mijn moeders iPod was dat al een tijdje zo, maar nu begint hij ook bij mijn iPod. Ik heb net iTunes geupdate, en toen deed hij het weer even, maar nu geeft hij weer dezelfde foutmelding, weet iemand hoe ik dat kan verhelpen zonder mijn iPod te formateren?
[afbeelding]
Geef alle losse nummers eenzelfde albumnaam. Various Songs ofzo.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:35 schreef hydraulix het volgende:
Ziet er wel stoer uit die batterijindicatoren
Ik heb trouwens een vraagje:
ik heb van een artiest losse nummers (zonder extra informatie dat het van een bepaald album komt) en een compleet album. Nu heb ik al die nummers in m'n iTunes staan en alles in m'n iTunes library wordt automatisch op m'n iPod gezet.
Nu ben ik er achter gekomen dat als ik op artiest ga zoeken op m'n iPod, alleen de tracks te vinden van een album en dat de losse nummers hier niet bij staan bij het artiest (pas bij zoeken op losse nummers staan ze er tussen).
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
dat probleem heeft de iPod van mn huisgenote ook (zij heeft zo'n video)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:35 schreef hydraulix het volgende:
Ziet er wel stoer uit die batterijindicatoren
Ik heb trouwens een vraagje:
ik heb van een artiest losse nummers (zonder extra informatie dat het van een bepaald album komt) en een compleet album. Nu heb ik al die nummers in m'n iTunes staan en alles in m'n iTunes library wordt automatisch op m'n iPod gezet.
Nu ben ik er achter gekomen dat als ik op artiest ga zoeken op m'n iPod, alleen de tracks te vinden van een album en dat de losse nummers hier niet bij staan bij het artiest (pas bij zoeken op losse nummers staan ze er tussen).
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
nee hoor:) gewoon al je muziek sorteren op album, dan staat alles zonder album onderaan, alles dus ff selecteren met shift, edit info, en bij album unknown invoere. klaarquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:55 schreef hydraulix het volgende:
Ok, bedankt voor de tips!
(zal wel veel werk worden)
Heb ze gedownmload, maar hoe krijg je ze op je iPod?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 02:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat ik trouwens op mijn 4G iPod Color heb in plaats van die suffe standaard batterij-indicator is dit:
[afbeelding]
Wil je ze ook? Kijk even hier: http://www.ipodwizard.net/showthread.php?t=4429
Je moet hem of in iTunes loskoppelen (je ziet als het goed is zo'n eject-symbooltje), of via je tray rechtsonderin. Anders moet je instellen dat itunes je Nano automatisch update enzo, dan kun je hem loskoppelen zodra hij klaar is met updaten, ook als hij nog aan het opladen is.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:29 schreef Louterman het volgende:
Het zal waarschijnlijk al wel een keer gevraagd zijn, maar kan het zo snel niet vinden.
Wanneer ik mijn Ipod Nano 2gb aan mijn pc hang om op te laden, terwijl mijn pc uitstaat, verschijnt er op mijn ipod de melding dat ik hem niet los mag koppelen. Moet ik nu eerst mijn pc opstarten en dan pas mijn ipod los koppelen of kan ik die melding gewoon negeren?
Rechtsonderin naast je klokje heb je zo'n icoontje van hardware veilig verwijderen. Gewoon via die manier.quote:Op zondag 30 juli 2006 13:29 schreef Louterman het volgende:
Het zal waarschijnlijk al wel een keer gevraagd zijn, maar kan het zo snel niet vinden.
Wanneer ik mijn Ipod Nano 2gb aan mijn pc hang om op te laden, terwijl mijn pc uitstaat, verschijnt er op mijn ipod de melding dat ik hem niet los mag koppelen. Moet ik nu eerst mijn pc opstarten en dan pas mijn ipod los koppelen of kan ik die melding gewoon negeren?
helemaal als die uitstaat moet het gewoon kunnen hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 13:43 schreef Louterman het volgende:
Maar ik hang hem ook wel is aan mijn pc als mijn pc uitstaat en dan heb ik geen zin om mijn pc op te starten om mijn ipod te 'mogen' af koppelen. Dus hoe doe ik dit dan?
Met het programma iPodwizard.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Heb ze gedownmload, maar hoe krijg je ze op je iPod?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |