Gebakken gear.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:05 schreef Beroepsgokker het volgende:
Nee, ei, uitsluitend bij de Blokker
Blokkerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
iemand een idee waar ik ze kan krijgen?
Eensch. de Kodak camera was 's middags niet meer te krijgen in Made, Oosterhout, Dongen én Breda. Adverteer dan niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:53 schreef 3st het volgende:
dat doen al die kut toko's. Zet een lokkertje voor op de folder. En prijs hem landelijk aan. Het maakt niet uit dat je dan maar 300 stuks hebt ingekocht waardoor 80% van de winkels niet of nauwelijks bevoorraad wordt. En zo wordt je beduveld......
Jij kent het woord marketing niet?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:15 schreef richkes het volgende:
[..]
Eensch. de Kodak camera was 's middags niet meer te krijgen in Made, Oosterhout, Dongen én Breda. Adverteer dan niet.
noem je dat marketing, als een of andere piepdrol heeft bedacht om mensne voor de gek te houden op zo'n makkelijke manier. Dit is meer negatieve reclame voor de Blokker (Nee verkopen is nóóit goed!!)quote:
Zou ik SOWIESO ook niet doen iddquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:17 schreef prof.bierbekje het volgende:
Wees er maar niet rouwig om.
Het is zowiezo geen goed idee om "speakers" te kopen voor 7 euro.![]()
Audioset van 350 Euroquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:18 schreef Beroepsgokker het volgende:
maar er kunnen batterijen in dus volgens mij kwam er best wel aardig geluid uit.
Oke niet te vergelijken met mn audiosetje van 350 euros maar oke
Of mijn audioset van destijds 1500 gulden die ik van mijn ouders heb gekregen die toen een audioset hebben gekocht van 800 euroquote:
Neem er ook 1 voor mij meequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Vanaf maandag is er een stappenteller met radio (een apparaat dat het aantal stappen dat je maakt telt: "ideaal tijdens het joggen of wandelen" te koop bij Lidl
Voor maar 7 euro 99 (slimme marketingset, zo lijkt het in de 7 euro te zijn, terwijl het eigenlijk gewoon 8 euro is).
[afbeelding]
Attentie - Het kan zijn dat dit artikel, ondanks zorgvuldige bevoorrading, snel uitverkocht is. Wijzigingen en (druk-)fouten voorbehouden.
Ik lig maandag voor de deur daar
Dan noem je ook wat op zeg. Al die export kosten naar omgeving-Raamsdonksveer/geertruidenbergquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:15 schreef richkes het volgende:
[..]
Eensch. de Kodak camera was 's middags niet meer te krijgen in Made, Oosterhout, Dongen én Breda. Adverteer dan niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |