Gebakken gear.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:05 schreef Beroepsgokker het volgende:
Nee, ei, uitsluitend bij de Blokker
Blokkerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
iemand een idee waar ik ze kan krijgen?
Eensch. de Kodak camera was 's middags niet meer te krijgen in Made, Oosterhout, Dongen én Breda. Adverteer dan niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:53 schreef 3st het volgende:
dat doen al die kut toko's. Zet een lokkertje voor op de folder. En prijs hem landelijk aan. Het maakt niet uit dat je dan maar 300 stuks hebt ingekocht waardoor 80% van de winkels niet of nauwelijks bevoorraad wordt. En zo wordt je beduveld......
Jij kent het woord marketing niet?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:15 schreef richkes het volgende:
[..]
Eensch. de Kodak camera was 's middags niet meer te krijgen in Made, Oosterhout, Dongen én Breda. Adverteer dan niet.
noem je dat marketing, als een of andere piepdrol heeft bedacht om mensne voor de gek te houden op zo'n makkelijke manier. Dit is meer negatieve reclame voor de Blokker (Nee verkopen is nóóit goed!!)quote:
Zou ik SOWIESO ook niet doen iddquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:17 schreef prof.bierbekje het volgende:
Wees er maar niet rouwig om.
Het is zowiezo geen goed idee om "speakers" te kopen voor 7 euro.![]()
Audioset van 350 Euroquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:18 schreef Beroepsgokker het volgende:
maar er kunnen batterijen in dus volgens mij kwam er best wel aardig geluid uit.
Oke niet te vergelijken met mn audiosetje van 350 euros maar oke
Of mijn audioset van destijds 1500 gulden die ik van mijn ouders heb gekregen die toen een audioset hebben gekocht van 800 euroquote:
Neem er ook 1 voor mij meequote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Vanaf maandag is er een stappenteller met radio (een apparaat dat het aantal stappen dat je maakt telt: "ideaal tijdens het joggen of wandelen" te koop bij Lidl
Voor maar 7 euro 99 (slimme marketingset, zo lijkt het in de 7 euro te zijn, terwijl het eigenlijk gewoon 8 euro is).
[afbeelding]
Attentie - Het kan zijn dat dit artikel, ondanks zorgvuldige bevoorrading, snel uitverkocht is. Wijzigingen en (druk-)fouten voorbehouden.
Ik lig maandag voor de deur daar
Dan noem je ook wat op zeg. Al die export kosten naar omgeving-Raamsdonksveer/geertruidenbergquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:15 schreef richkes het volgende:
[..]
Eensch. de Kodak camera was 's middags niet meer te krijgen in Made, Oosterhout, Dongen én Breda. Adverteer dan niet.
Geluid is 100% subjectief. Het 'goede geluid' aanvoeren als bewijs dat een set van x prijs goed is dus complete onzin. Het enige waar je over kunt praten is kwaliteit van de apparatuur, maar hoe het klinkt is voor iedereen anders.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:32 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Als je het geluid hoort praat je wel anders!DVD's kijken is echt mooi!
.
Ja, om aan te sluiten op je mp3 zekerquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:26 schreef prof.bierbekje het volgende:
Advies: sparen (of iemand rippen!) en deze speakers kopen..
Tannoy kingdom 18
[afbeelding]
wanneer gekocth en zijn die speakers echt goed?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:52 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb ze gekocht![]()
Bij de Blokker in Amersfoort, bij winkelcetrum Schothorst, heb geen idee of ze er nog zijn.
Bij de plus een dorp verderop hadden ze nog 2 zakken staan dus snel wezen!!!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:20 schreef partyyboyy het volgende:
Ik wilde net paprika chips halen bij de Edah hier in het dorp, maar ik zag dat het uitverkocht was.
Weet iemand waar ze nog wel paprika chips hebben???
Wat denk je voor die 7 euro? En maakt het voor die prijs veel uit?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:32 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
en zijn die speakers echt goed?
Helaas, daar waren ze ook net uitverkocht zei een kassameisje.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:28 schreef aaipod het volgende:
[..]
Bij de plus een dorp verderop hadden ze nog 2 zakken staan dus snel wezen!!!
Troep die muziek vanuit je mp3speler aan het grote publiek laat horenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
6,99 slechts? Wat is dat voor troep?
Idd, eeuwige gezeik. Dingen zijn prima voor datgene waar ze voor bedoeld zijn. Nee, tuurlijk moet je er geen housewarming party mee doen, maar voor mp3-spelers zijn ze prima!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Troep die muziek vanuit je mp3speler aan het grote publiek laat horen.
Niet al te beste kwaliteit natuurlijk, daarom ook niet duur.
ROT TOCH EENS OP MET DAT GEZEIK MAN.
Gisteren gekocht, maar heb ze nog niet uitgeprobeerd.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:32 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
wanneer gekocth en zijn die speakers echt goed?
kan al vertellen dat ons filiaal ze niet hebben binnengekregen..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Vanaf maandag is er een stappenteller met radio (een apparaat dat het aantal stappen dat je maakt telt: "ideaal tijdens het joggen of wandelen" te koop bij Lidl
Voor maar 7 euro 99 (slimme marketingset, zo lijkt het in de 7 euro te zijn, terwijl het eigenlijk gewoon 8 euro is).
[afbeelding]
Attentie - Het kan zijn dat dit artikel, ondanks zorgvuldige bevoorrading, snel uitverkocht is. Wijzigingen en (druk-)fouten voorbehouden.
Ik lig maandag voor de deur daar
Zorgvuldige bevoorradingquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:07 schreef furanku het volgende:
[..]
kan al vertellen dat ons filiaal ze niet hebben binnengekregen..![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Troep die muziek vanuit je mp3speler aan het grote publiek laat horen.
Niet al te beste kwaliteit natuurlijk, daarom ook niet duur.
ROT TOCH EENS OP MET DAT GEZEIK MAN.
Dat hoef je niet te zeggen. Dat weet ik zelf al namelijk, mijn beste man!quote:Op zondag 16 juli 2006 12:35 schreef Beroepsgokker het volgende:
Wow partyboy jij bent echt grappig zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111
Joh, koop voor 2 euro een kabeltje om je mp3speler op je audiosetje aan te sluiten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:32 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Als je het geluid hoort praat je wel anders!DVD's kijken is echt mooi!
.
En dan een complete 5.1 set meenemen naar Italie zeker?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:13 schreef Jewel het volgende:
[..]
Joh, koop voor 2 euro een kabeltje om je mp3speler op je audiosetje aan te sluiten.
Tenzij je de speakertjes voor buiten enzo wil gebruiken.
Joh.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Sorry, wist niet dat je Italianen lastig wilde gaan lastig vallen.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:27 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
En dan een complete 5.1 set meenemen naar Italie zeker?![]()
Je moest eens wetenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:54 schreef Jewel het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je Italianen lastig wilde gaan lastig vallen.
quote:Op zondag 16 juli 2006 15:40 schreef prof.bierbekje het volgende:
Uit die paprika chips?
Ja, het schijnt zelfs dat winkels hopen dat mensen niet alleen het produkt dat in de aanbieding is kopen, maar tevens ook nog een impulsaankoop erbijquote:Op zondag 16 juli 2006 16:38 schreef ixio het volgende:
[..]
Joh.
Heb je nog meer van zulke spectaculaire onthullingen?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:27 schreef Gelderland het volgende:
hoe is het geluidhard en goed of blaas je de boxen op als je 't een beetje hard wilt zetten?
Voor 6,99 pauperspeakertjes kopen, die aansluiten op een mp3speler van 29,95 die al uit elkaar valt als je er hard naar kijkt, en dan nog durven te vragen of er goed geluid uit komt ook.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:22 schreef PallominnoXIII het volgende:
Van die echte typische Nederlanders, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |