Dat hoef je niet te zeggen. Dat weet ik zelf al namelijk, mijn beste man!quote:Op zondag 16 juli 2006 12:35 schreef Beroepsgokker het volgende:
Wow partyboy jij bent echt grappig zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111
Joh, koop voor 2 euro een kabeltje om je mp3speler op je audiosetje aan te sluiten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:32 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Als je het geluid hoort praat je wel anders!DVD's kijken is echt mooi!
.
En dan een complete 5.1 set meenemen naar Italie zeker?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:13 schreef Jewel het volgende:
[..]
Joh, koop voor 2 euro een kabeltje om je mp3speler op je audiosetje aan te sluiten.
Tenzij je de speakertjes voor buiten enzo wil gebruiken.
Joh.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Voor maar 7 euro 99 (slimme marketingset, zo lijkt het in de 7 euro te zijn, terwijl het eigenlijk gewoon 8 euro is).
Sorry, wist niet dat je Italianen lastig wilde gaan lastig vallen.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:27 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
En dan een complete 5.1 set meenemen naar Italie zeker?![]()
Je moest eens wetenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:54 schreef Jewel het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je Italianen lastig wilde gaan lastig vallen.
quote:Op zondag 16 juli 2006 15:40 schreef prof.bierbekje het volgende:
Uit die paprika chips?
Ja, het schijnt zelfs dat winkels hopen dat mensen niet alleen het produkt dat in de aanbieding is kopen, maar tevens ook nog een impulsaankoop erbijquote:Op zondag 16 juli 2006 16:38 schreef ixio het volgende:
[..]
Joh.
Heb je nog meer van zulke spectaculaire onthullingen?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:27 schreef Gelderland het volgende:
hoe is het geluidhard en goed of blaas je de boxen op als je 't een beetje hard wilt zetten?
Voor 6,99 pauperspeakertjes kopen, die aansluiten op een mp3speler van 29,95 die al uit elkaar valt als je er hard naar kijkt, en dan nog durven te vragen of er goed geluid uit komt ook.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:22 schreef PallominnoXIII het volgende:
Van die echte typische Nederlanders, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten..
dat zijn toch niet die krengen van de blokker?? Overigens heb ik dezelfde telefoon en ik vind die telefoon speaker ook al best aardig. Voegen die boxjes nog wat toe?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:44 schreef Joran-Joran het volgende:
OKEE JONGENS WE GAAN PIMPEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
dat zijn niet dezelfde als die de blokker heeftquote:Op maandag 17 juli 2006 01:44 schreef Joran-Joran het volgende:
OKEE JONGENS WE GAAN PIMPEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Hoe duur waren die paprika chips eigenlijk?? Bij Dirk vd Broek hebben ze nu XXL zakken... tenminste vorige week dinsdag om 2 uur stonden er nog...quote:Op zondag 16 juli 2006 10:33 schreef partyyboyy het volgende:
Ik heb gister toch nog mijn paprika chips kunnen vinden
De kwaliteit was wel iets minder maar goed, wat wil je voor dat geld.
Ik geloof 2 euro, dan heb je wel een wat mindere kwaliteit dan de wat duurdere varianten, maar wat wil je voor die prijs. Hier zijn ze uitverkocht. De volgende keer ga ik denk ik toch 's ochtends voor de deur liggen.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:27 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Hoe duur waren die paprika chips eigenlijk?? Bij Dirk vd Broek hebben ze nu XXL zakken... tenminste vorige week dinsdag om 2 uur stonden er nog...
Goede kwaliteit?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:42 schreef Peter6000 het volgende:
Hier ook uitverkocht, ik heb toch maar Lays meegenomen: ben dat gewacht een beetje zat![]()
[afbeelding]
Ze zijn iets steviger en iets minder zout dan die van de Edah.quote:
Ik vind het toch erg veel geld eigenlijk 2 euro. Eigenlijk wil ik de chips wel eerst uitproberen in de winkel voordat ik deze dure aankoop ga doen. Heb deze chips al vergeleken met andere soorten en merken op www.kieskeurig.nl maar ik ben er nog niet van overtuigd of dit de juiste keuze is.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zijn iets steviger en iets minder zout dan die van de Edah.
Maar hier in Apeldoorn komt woensdag de nieuwe voorraad binnen, dus ik ga dan gewoon `s morgens om 5 uur al voor de Edah zitten wachten in mijn Aldi-tuinstoel van ¤4,99
Gaat me niet gebeuren dat ik weer te laat ben![]()
OMG dit doet me denken aan een vrouwtje dat laatst voor mij in de rij stond bij de kruidvat.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:01 schreef Peter6000 het volgende:
De kaas-/ zoutstengels, zijn bij de ALdi in prijs verlaagd, van 0.89 naar 0.79, maar blijft prijzig hoor, voor 150 gram. Als je dat omrekent naar chipsmaatstaven (200 gram) kom je alsnog op 1.05 uit.
[afbeelding]
Zijn ze wel hard en goed?quote:partyboy: Ik geloof 2 euro, dan heb je wel een wat mindere kwaliteit dan de wat duurdere varianten, maar wat wil je voor die prijs. Hier zijn ze uitverkocht. De volgende keer ga ik denk ik toch 's ochtends voor de deur liggen.
of even bij de parfumerie binnen lopen en wat opspuiten.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik neem wel eens stiekem één snoepje uit zo`n zelfbedieningssysteem
Bespaart toch weer 0,0003 euro
Dan wel zo'n groot colaflesje he? Daar kan je langer op zuigen, en daar heb je dus meer aan dan een lullig schuimpje!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ik neem wel eens stiekem één snoepje uit zo`n zelfbedieningssysteem
Bespaart toch weer 0,0003 euro
quote:Op maandag 17 juli 2006 16:08 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
of even bij de parfumerie binnen lopen en wat opspuiten.
Scheelt ook weer.
Misschien moeten we een 'pauper-topic' openen.
Met adviezen hoe je kunt besparen!!!
jaja, er is een nieuw topicquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |