Ik heb vandaag mijn ipod weer retour ontvangenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Heeft iemand wel eens zijn ipod opgestuurd naar Apple? en hoelang duurde het voordat je hem terug had?
Oke? Wat nou oke? Die snorren vragen tegenwoordig om niets een scheiding aan. Als dit zo door gaat zijn er straks geen vrouwen meer met snorren. En met wie moet Tonks dan trouwen?quote:
Is het waard om hem te downloaden voor de Nano?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:59 schreef tonks het volgende:
Er is een nieuwe iPod update.
http://www.apple.com/ipod/download/
DAMN! Ze hadden zeker niks te doen bij Apple, heb hem nu alweer terugquote:Op maandag 26 juni 2006 22:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Heeft iemand wel eens zijn ipod opgestuurd naar Apple? en hoelang duurde het voordat je hem terug had?
omdat ik mn ipod mini gewonnen hebquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:35 schreef Thomzzzzz het volgende:
Waarom koopt iedereen hier iPod mini en nano? die dingen zijn relatief superduur...
Niemand?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:06 schreef Even het volgende:
Okay ik heb gevonden dat je met ephpod (ofzo) je muziek VAN je iPod af kan halen. Nu heb ik dat proggie geinstalleerd en alles nu zegt ie dat als ik op next klik dat ie mn iPod gaat synchronisen met ephpod. Maar dan haalt ie alles toch weer van mn iPod af?! Dan is mn iPod leeg en is alsnog al mn muziek pleite.....
Die is dood.. Opsturen naar apple...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:58 schreef yok het volgende:
Mijn iPod photo reageert niet meer. Als ik m wil aanzetten, resetten, aansluiten geeft hij een unhappy iPod icoon aan. Hij wordt ook niet herkent door de P.C.
Iemand een idee om dit op te lossen?
Moet ik dan iets verzendkosten betalen, reparatiekosten of iets dergelijks? Ik heb er nog garantie op.quote:
Nee Apple stuurt een doos waarschijnlijk door UPS en dan nemen ze die ook weer mee.. Dan gaan ze em onderzoeken, komen ze tot de conclusie dat ie dood is en krijg je indien je nog garantie op je iPod sturen ze je een nieuwe..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:04 schreef yok het volgende:
[..]
Moet ik dan iets verzendkosten betalen, reparatiekosten of iets dergelijks? Ik heb er nog garantie op.
Waar kan ik de link vinden op de site waarbij je je iPod kan opsturen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:08 schreef Even het volgende:
[..]
Nee Apple stuurt een doos waarschijnlijk door UPS en dan nemen ze die ook weer mee.. Dan gaan ze em onderzoeken, komen ze tot de conclusie dat ie dood is en krijg je indien je nog garantie op je iPod sturen ze je een nieuwe..
Kost je niks...
www.apple.com en dan support... Je moet wel een apple ID hebben maar die kan je zo aanmaken..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:13 schreef yok het volgende:
[..]
Waar kan ik de link vinden op de site waarbij je je iPod kan opsturen?
Moet ik dan invullen defect onderdeel vervangen of reparatie van het hele apparaat?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:14 schreef Even het volgende:
[..]
www.apple.com en dan support... Je moet wel een apple ID hebben maar die kan je zo aanmaken..
Hele apparaat..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:16 schreef yok het volgende:
[..]
Moet ik dan invullen defect onderdeel vervangen of reparatie van het hele apparaat?
Dan geef ik je zeker groot gelijk, maar ik heb de ouwe iPod 40 GB en die zat echt wel snel vol, tevens gebruikt als opslag voor films, en afstudeerproject enzo... maar winnen is gratis dus jij telt niet meequote:
Ik heb de mijne hierzo op ebay gekocht in deze winkel: Ebay shop dit product Ipod speakers, werkt gewoon met een jackplug, dus geen dock systeem.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:24 schreef Stoke-City het volgende:
Ik ga binnenkort op vakantie en wil nog even een set mooie boxjes voor de ipod, uiteraard mag het niet teveel kosten. Iemand nog een goeie tip?
Vraagje aan jou dan, als je daar nou oplaadbare batterijen in doet, en je doet de adapter (of usb kabel) er in, worden de batterijen dan opgeladen?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:26 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Ik heb de mijne hierzo op ebay gekocht in deze winkel: Ebay shop dit product Ipod speakers, werkt gewoon met een jackplug, dus geen dock systeem.
In totaal 11 euro kwijt geweest inclusief verzenden.
Mooi ding, simpel mooi inklapbaar.
Kan op batterijen of meegeleverde usb-kabel. Geen super kwaliteit geluid, maar toch goed te doen. Zoals je zegt practies voor op vakantie, de mijne heb ik daar ook voor gekocht.
ik zou het niet weten.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Vraagje aan jou dan, als je daar nou oplaadbare batterijen in doet, en je doet de adapter (of usb kabel) er in, worden de batterijen dan opgeladen?
Hmm oke, hoelang doe je dan op een setje (Duracel) batterijen?quote:Op maandag 3 juli 2006 19:47 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
ik zou het niet weten.
Maar het lijkt me zowieso niet verstandig om er oplaadbare batterijen in te doen.
Aangezien deze maar 4.8 volt op leveren (4*1.2) en hij normaal op 5-6 volt werkt.
Als ik hem op de adapter aansluit, en ik zet hem vol open dan zie al aan het power-ledje dat hij moeite heeft met het leveren van het vermogen.
Maar ik denk niet dat hij ze op laadt, want zodra je de adapter aansluit hoor je een klikje en haalt hij de stroom uit de adapter.
Hij verbruikt dus tussen de 300 en 800 mA, gemiddeld dus zo'n 400/500quote:DC 5V(USB Cable For PC) or AC power adaptor cord(output 6V,300~800mA)
Mijn iPod 40GB 4e generatie is 2 jaar oud en gaat nog steeds 8 uur mee!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kut ipod!
Gaat nog niet eens 2 dagen (af en toe) luisteren mee
Hoerenzooi
Meneer Apple: "neehoor er is niks mis mee, het is nog acceptabel"
Rot op!
Nooit meer aan Ipod voor mij
Je mag blij zijn dat ze ueberhaupt nog nadenken over garantie op een product waar je thee overheen hebt gegooidquote:Op maandag 3 juli 2006 11:22 schreef Foxxy het volgende:
Apple wil er niets aan doen. Ik heb namelijk sinds vier maanden geen garantie meer. Als dat sinds drie maanden was geweest, hadden ze wel 'n uitzondering gemaakt.
Zometeen maar naar 't Apple Centre bellen waar hij is schoongemaakt en daar even lelijk doen.
Eikels!![]()
Ik heb laatst bij de Apple store een auto oplader gekocht voor in de vakantie. Was iets minder dan 15 ¤tjes. En dat dock is idd alleen maar een stukje plastik om 'm rechtop te zettenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:02 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb een Ipod Nano en nu ga ik binnenkort op vakantie. Dus heb ik geen PC bij de hand maar ik moet hem wel opladen. Nu ga ik naar de Mediamarkt en vraag: Kan je met dit dock hem opladen via stopcontact: "zegt de doos" . Kost 30 euro, maar dat moest dan maar. Maak ik hem open, zit er alleen een dockje op zonder enige kabel. Dus ik betaal 30 euro zodat ik me Ipod rechtop kan zetten naast de computer?
Kijk ik op de apple-site, moet ik nog een USB-lichtnet adapter aanschaffen van 30 euro. Dus 60 euro voor normaal opladen? Of is die enige kabel genoeg en kan ik de dock inruilen?
Die heb je dus ook niet nodig om op te laden oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |