Die harde schijf had ik idd zelf moeten betalen, maar toen kon ik degene die er thee overheen had gegooid, aansprakelijk stellen. En nee, voor dat schoonmaken heb ik moeten betalen, wat logisch is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:17 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat ze ueberhaupt nog nadenken over garantie op een product waar je thee overheen hebt gegooid
Hebben ze dat schoonmaken onder garantie gedaan? Zo ja heb je al mazzel gehad, zo nee had je destijds je harde schijf ook zelf moeten dokken toch?
In de winkel gekochtquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit klinkt best dom, dat weet ik enzo![]()
Maar, ik heb dus net een ipod nano 1 gb gehaald, maar als ik er muziek op zet in Itunes, stond er opeens 500 mb bij (Dit zijn dus geen nummers).
Ik denk dat dit komt doordat ik heb gezegd, automatisch bijwerken, weet iemand hier misschien hoe je dat weer uit kan schakelen ?
Ik moest lachen.quote:
Geef gewoon nutting advies bart smit medewerkertjequote:
quote:
Ik werk tenminste, schoftquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Geef gewoon nutting advies bart smit medewerkertjeo wacht je bent ontslagen omdat je de meisjes op de barbie afdeling wilde aanraken
.
Doet ie niet.... Hij zegt dan dat het programma een fout heeft gemaakt en zet het programma uit....quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:33 schreef JoMo0 het volgende:
iTunes verwijderen , en het CD'tje weer installeren ?
Dat meen je niet!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij de Media Markt krijg je van 6 juli tot en met 8 juli een flinke korting op de iPod shuffle, nano, video of Hi-fi bij inlevering van een oude MP3-speler, walkman, discman of portable radio.
De actievoorwaarden staan niet op de Media Markt website vermeld, maar er zullen zeker addertjes onder de gras zitten. Want ik neem aan dat je die vermelde korting niet krijgt wanneer je een gammele walkman of portable radio van 10 jaar oud inlevert.
Toch heb ik wel oren naar deze actie, want ik heb hier nog een oude Sony discman liggen en een iPod Video 30GB voor maar 280 euro klinkt wel erg verleidelijk.
Weten jullie misschien meer van deze actie af?
Uhm je kan Ephpod gebruiken om alle muziek van een ander zn iPod te halen en dan via itunes op jouw iPod te zetten..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:49 schreef Evil-E het volgende:
Hoe kan ik muziek vanuit een i-tunes bibliotheek (van bijv een vriend of collega) op mijn i-pod zetten, zonder dat mijn muziek op de i-pod "vervangen" wordt?
www.apple.comquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:42 schreef Even het volgende:
Wat dat kut ding zegt is dat Quicktime niet juist is geïnstalleerd, dan probeer ik Quicktime te installeren blijkt dat er helemaal geen Quicktime opstaat
Dit is echt te frustrerend voor woorden
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:09 schreef VoreG het volgende:
Hoe zat dat met kapotte oordopjes? Kon je gratis nieuwe krijgen oid?
Thanks. Heb ik alleen nog niet het probleem opgelost waar ik tegenaan loop als ik bij iemand op bezoek ben en zijn of haar muziek op mijn i-pod wil zetten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:57 schreef Even het volgende:
[..]
Uhm je kan Ephpod gebruiken om alle muziek van een ander zn iPod te halen en dan via itunes op jouw iPod te zetten..
Play/pauze + menu in houden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
Raar probleem: hij wil niet meer uit. Ik kan op play/pauze duwen tot ik een ons weeg.:?
edit: na een update doet hij het weer wel.
Moet je synchroniseren uitzetten. (heb hier even geen itunes)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:01 schreef Evil-E het volgende:
[..]
Thanks. Heb ik alleen nog niet het probleem opgelost waar ik tegenaan loop als ik bij iemand op bezoek ben en zijn of haar muziek op mijn i-pod wil zetten.
Doe normaal!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:32 schreef mrkanarie het volgende:
Leuk dingetje Roi! Enige indicatie van de prijs?![]()
Enorm handig jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:59 schreef Roi het volgende:
Ik voel me weer helemaal veilig op straat dankzij dit ding!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:56 schreef jna het volgende:
[..]
Enorm handig ja![]()
Nu ben je je rugzak ook nog kwijt inplaats van alleen je ipod![]()
Ze maken het je niet makkelijk de link te vinden, maar ik heb het.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:11 schreef Ovidius het volgende:
Ik heb mijn iPod nano via internet gekocht. Wat moet je nu juist doen als je hem voor reparatie wil opsturen?
Alleen te koop in Japan, en wel voor ¥4,000! ($35,-quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:32 schreef mrkanarie het volgende:
Leuk dingetje Roi! Enige indicatie van de prijs?![]()
Check Blokker evenquote:Op zondag 16 juli 2006 19:06 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben ook op zoek naar wat boxjes voor bij mijn iPod. Zag dat op de vorige site staan, maar heb dan een Mini.
En het liefst een legale site, en dus geen Ebay ofzo. Weet iemand een paar goede sites? Hoe duur zijn ze ongeveer? Als het te duur is hoeft het ook weer niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |