abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 juli 2006 @ 21:54:45 #251
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_40216839
zo de foto's van de shuffle zijn niet mis. veel beter ziet het eruit.
OOЯ
pi_40218029
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:50 schreef Sannelie het volgende:
Hoe lang gaat die batterij mee? Had ik m net helemaal opgeladen dan een half uur in de bus (wel veel zappen dus misschien ligt het daaraan) maar hij is al voor 1/4 leeg! Is dat normaal?
zal wel meevallen denk ik. met het eerste 'streepje' doe je veel minder lang dan met de laatste
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_40218891
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 22:24 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

zal wel meevallen denk ik. met het eerste 'streepje' doe je veel minder lang dan met de laatste
dat was mij ook al opgevallen. en als hij helemaal leeg is en dus geen streepjes meer aangeeft doet hij het ook nog wel heb ik geleerd
Tap tap tap
  Redactie Games woensdag 26 juli 2006 @ 23:20:22 #254
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_40220372
Als dat ding nog zo'n rode indicator heeft, kun je nog wel 4 uur mee overweg..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_40227012
Is het mogelijk om zelf gedownloade MP3 podcasts door iTunes te laten herkennen als podcasts?
Zodat ze dus ook als zodanig herkend worden op mijn iPod.
pi_40237641
Ik heb een vraagje:

Wat als een iPod wordt gestolen, dit is niet het geval bij mij en ik hoop dat het ook nooit overkomt bij mij maar als dit gebeurt. Ben je daarvoor verzekerd?
google is your friend
pi_40237688
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:26 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik heb een vraagje:

Wat als een iPod wordt gestolen, dit is niet het geval bij mij en ik hoop dat het ook nooit overkomt bij mij maar als dit gebeurt. Ben je daarvoor verzekerd?
Ik denk het niet hoor, je kunt je er wel voor verzekeren denk ik.
pi_40237739
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 04:09 schreef Siegfried het volgende:
Is het mogelijk om zelf gedownloade MP3 podcasts door iTunes te laten herkennen als podcasts?
Zodat ze dus ook als zodanig herkend worden op mijn iPod.
Volgens mij kan dat niet zo makkelijk, misschien kan je op je eigen computer een rss bestand hosten zodat hij via dat mp3's binnenhaalt als podcast?
pi_40237890
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:26 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik heb een vraagje:

Ligt eraan waar het gebeurd lijkt me.
Als het thuis gebeurd dan zal je inboedelverzekering dat wel moeten dekken lijkt me
pi_40237900
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 14:29 schreef tonks het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat niet zo makkelijk, misschien kan je op je eigen computer een rss bestand hosten zodat hij via dat mp3's binnenhaalt als podcast?
Moet het serieus zo omslachtig?
pi_40246104
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 21:50 schreef Sannelie het volgende:
Hoe lang gaat die batterij mee? Had ik m net helemaal opgeladen dan een half uur in de bus (wel veel zappen dus misschien ligt het daaraan) maar hij is al voor 1/4 leeg! Is dat normaal?
Ja

Ik heb hem ook al terug gestuurd en ze zeiden dat er niks mee aan de hand was. Lang leven Ipod
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_40246667
Roytje, ik zie je hier veel klagen over de iPod, dat hij krast en dat de batterij niet goed meegaat. Deze dingen zijn vrij bekend bij iPods. Misschien had je beter wat reviews kunnen lezen voordat je een iPod ging kopen want het is toch 200+ euro en als je er geen plezier van hebt is het een beetje zonde van je geld!
  donderdag 27 juli 2006 @ 19:41:18 #263
151178 Ovidius
Goh Bassie.
pi_40247780
Als je je iPod opstuurt, hoe lang duurt dat dan meestal voor je weet of ze hem herstellen/je hem terug hebt?
L'imagination au pouvoir!
pi_40255172
Ik heb nog een paar vraagjes:

Wat kost een accu vervangen?
Heeft iemand hem wel eens laten vallen was die toen kapot?
google is your friend
pi_40260822
Hoe lang gaat die batterij van de ipod nano mee? Dus hoeveel uur kan ie afspelen?
pi_40264754
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 08:06 schreef Sannelie het volgende:
Hoe lang gaat die batterij van de ipod nano mee? Dus hoeveel uur kan ie afspelen?
14 uur

http://www.kieskeurig.nl/(...)C12570760027168D.htm
pi_40264816
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 23:38 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik heb nog een paar vraagjes:

Wat kost een accu vervangen?
Heeft iemand hem wel eens laten vallen was die toen kapot?
ik dacht dat het vervangen van een accu duurder is dan een nieuwe (werd me verteld toen ik een mini kocht)
ipods zijn vrij robuust. ik heb hem eens op de straat laten vallen van een meter of anderhalf hoog. niks aan de hand behalve wat uiterlijke schade
pi_40270265
De harde schijf van mijn compu was gecrashed, en nu heb ik Itunes opnieuw geinstalleerd... Nu wil ik graag de muziek die op mijn Ipod staat weer terugzetten in de bilbiotheek, maar ik kan niet goed vinden hoe dit moet, hebben jullie een idee?
pi_40272720
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:07 schreef MissBehave het volgende:
De harde schijf van mijn compu was gecrashed, en nu heb ik Itunes opnieuw geinstalleerd... Nu wil ik graag de muziek die op mijn Ipod staat weer terugzetten in de bilbiotheek, maar ik kan niet goed vinden hoe dit moet, hebben jullie een idee?
daar zijn verschillende programmaatjes voor, hier staan er wel wat, bovenaan al 1

Ik weet dat dit geen iTunes topic is, maar dit kan tegenwoordig ook al kwam ik achter

pi_40277788
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 15:12 schreef MotionMan0 het volgende:

[..]

daar zijn verschillende programmaatjes voor, hier staan er wel wat, bovenaan al 1
1e progje werkt perfect, bedankt!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:54:36 #271
151178 Ovidius
Goh Bassie.
pi_40277885
Vervangingsipod binnen.
L'imagination au pouvoir!
pi_40281601
Als ik nummers op mijn iPod wil zetten geeft hij een foutmelding dat hij de nummers niet naar mijn iPod kan schrijven. Bij mijn moeders iPod was dat al een tijdje zo, maar nu begint hij ook bij mijn iPod. Ik heb net iTunes geupdate, en toen deed hij het weer even, maar nu geeft hij weer dezelfde foutmelding, weet iemand hoe ik dat kan verhelpen zonder mijn iPod te formateren?

pi_40282137
Shit, nu is alle muziek van mn moeders iPod weg! Ik sluit mijn eigen iPod nu echt niet meer aan op de pc. Als ik met de iPod updater de iPod wil herstellen zegt hij dat dat niet kan, omdat er een fout is bij het schrijven naar de schijf.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 21:12:13 #274
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_40282900
Heb je hem toevallig ontkoppeld zonder eerst veilig te verwijderen?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_40283168
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 18:54 schreef tonks het volgende:
Roytje, ik zie je hier veel klagen over de iPod, dat hij krast en dat de batterij niet goed meegaat. Deze dingen zijn vrij bekend bij iPods. Misschien had je beter wat reviews kunnen lezen voordat je een iPod ging kopen want het is toch 200+ euro en als je er geen plezier van hebt is het een beetje zonde van je geld!
Als ongeveer iedereen een ipod heeft ga ik er vanuit dat ie gewoon goed doe? en ik mocht willen dat mijn ipod 14 uur mee ging! hij red net aan 6 ofzo

Dat is toch wel een reden om te klagen
pi_40283768
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 21:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Als ongeveer iedereen een ipod heeft ga ik er vanuit dat ie gewoon goed doe? en ik mocht willen dat mijn ipod 14 uur mee ging! hij red net aan 6 ofzo

Dat is toch wel een reden om te klagen
Ik heb een ipod die maar 4 uur volhoudt... reden om terug te gaan naar de winkel ofzo?
En ligt het eraan of je zapt?
pi_40283946
mijne gaat wel de beloofde 12u mee, 4G. nog nooit vastgelopen, nooit problemen met itunes. Amper krasjes (iPod sock)

denk dat ik geluk heb want ELKE iPod gaat kapot, ik kEn GEEN iPod die niet kapot is gegaan (dit is dan ook al mijn 2e vorige ging ook kapot, kreeg wel meteen een nieuwe)
pi_40284361
Ik weet niet of er dan nog verschil is met de batterijduur van de ipod nano.. die heb ik iig en 1 gb
pi_40285557
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 20:22 schreef Hugo- het volgende:
Als ik nummers op mijn iPod wil zetten geeft hij een foutmelding dat hij de nummers niet naar mijn iPod kan schrijven. Bij mijn moeders iPod was dat al een tijdje zo, maar nu begint hij ook bij mijn iPod. Ik heb net iTunes geupdate, en toen deed hij het weer even, maar nu geeft hij weer dezelfde foutmelding, weet iemand hoe ik dat kan verhelpen zonder mijn iPod te formateren?

[afbeelding]
ik had dat ook, en toen had ik itunes geupdate, deed ie het nog niet, en toen m'n iPod van hold afgehaald en toen deed 'ie het weer
Tap tap tap
pi_40287874
Ik had mijn nano meegenomen op vakantie (naar Turkije) en daar wou hij niet opladen
En nu doe ik hem hier in het stopcontact en laad hij gewoon vrolijk op
Lampje van de usb-lader brandde wel gewoon, hoe kan dat?
Vond het behoorlijk irritant, omdat de batterijduur sowieso niet geweldig is.
pi_40288112
Misschien hebben ze daar een ander voltage? (ik heb geen idee of dat zo is)
pi_40290543
Ik heb geen van beide iPods ooit ontkoppeld zonder ze eerst goed af te sluiten. Mijn moeders iPod is nu helemaal naar de klote, als ik hem aan zet verwijst hij naar de apple support site, omdat hij kapot is. Mijn iPod speelt nog gewoon muziek af dus dat vind ik allang goed. Als we terug komen van vakantie zullen we wel zien wat er aan mijn moeders iPod is te doen. :S
pi_40290680
Wat ik trouwens op mijn 4G iPod Color heb in plaats van die suffe standaard batterij-indicator is dit:

Wil je ze ook? Kijk even hier: http://www.ipodwizard.net/showthread.php?t=4429
We'll keep on whispering our mantras.
pi_40297723
Ziet er wel stoer uit die batterijindicatoren

Ik heb trouwens een vraagje:
ik heb van een artiest losse nummers (zonder extra informatie dat het van een bepaald album komt) en een compleet album. Nu heb ik al die nummers in m'n iTunes staan en alles in m'n iTunes library wordt automatisch op m'n iPod gezet.
Nu ben ik er achter gekomen dat als ik op artiest ga zoeken op m'n iPod, alleen de tracks te vinden van een album en dat de losse nummers hier niet bij staan bij het artiest (pas bij zoeken op losse nummers staan ze er tussen).
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
pi_40297791
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 14:35 schreef hydraulix het volgende:

ik heb van een artiest losse nummers (zonder extra informatie dat het van een bepaald album komt) en een compleet album. Nu heb ik al die nummers in m'n iTunes staan en alles in m'n iTunes library wordt automatisch op m'n iPod gezet.
Nu ben ik er achter gekomen dat als ik op artiest ga zoeken op m'n iPod, alleen de tracks te vinden van een album en dat de losse nummers hier niet bij staan bij het artiest (pas bij zoeken op losse nummers staan ze er tussen).
Geef alle losse nummers eenzelfde albumnaam. Various Songs ofzo.
pi_40297956
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 14:35 schreef hydraulix het volgende:

dat probleem heeft de iPod van mn huisgenote ook (zij heeft zo'n video)

ik heb toen gewoon al haar nrs zonder album bij album 'unknown' ingevoerd

sowieso is dat erg handig als je bijv alleen de nrs zonder album wil luisteren en niet de albums zelf
pi_40298050
Ok, bedankt voor de tips!
(zal wel veel werk worden )
pi_40298083
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 14:55 schreef hydraulix het volgende:
Ok, bedankt voor de tips!
(zal wel veel werk worden )
nee hoor:) gewoon al je muziek sorteren op album, dan staat alles zonder album onderaan, alles dus ff selecteren met shift, edit info, en bij album unknown invoere. klaar
pi_40306687
hier een waarschijnlijk simpel vraagje, maar ik weet niet hoe het moet dus vandaar: hoe kopieer je een cd naar je iPod? hij moet dus ook op de computer gekopieerd worden naar waarschijnlijk mp3formaat
pi_40307227
als je itunes aan hebt staan en je hebt een cd erin geeft die dat als het goed is aan links tussen je playlists, daar is ergens wel een rip knopje te vinden, als die eenmaal in je itunes staan sleep je m naar je ipod
  zondag 30 juli 2006 @ 12:10:30 #291
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_40318362
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 02:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat ik trouwens op mijn 4G iPod Color heb in plaats van die suffe standaard batterij-indicator is dit:

[afbeelding]

Wil je ze ook? Kijk even hier: http://www.ipodwizard.net/showthread.php?t=4429
Heb ze gedownmload, maar hoe krijg je ze op je iPod?
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_40319157
Ik ga binnenkort zo'n thema op mijn Ipod zetten (H)
pi_40320635
thema? screen?
pi_40320694
Het zal waarschijnlijk al wel een keer gevraagd zijn, maar kan het zo snel niet vinden.
Wanneer ik mijn Ipod Nano 2gb aan mijn pc hang om op te laden, terwijl mijn pc uitstaat, verschijnt er op mijn ipod de melding dat ik hem niet los mag koppelen. Moet ik nu eerst mijn pc opstarten en dan pas mijn ipod los koppelen of kan ik die melding gewoon negeren?
pi_40320931
ik negeer t altijd
  zondag 30 juli 2006 @ 13:40:34 #296
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_40321012
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:29 schreef Louterman het volgende:
Het zal waarschijnlijk al wel een keer gevraagd zijn, maar kan het zo snel niet vinden.
Wanneer ik mijn Ipod Nano 2gb aan mijn pc hang om op te laden, terwijl mijn pc uitstaat, verschijnt er op mijn ipod de melding dat ik hem niet los mag koppelen. Moet ik nu eerst mijn pc opstarten en dan pas mijn ipod los koppelen of kan ik die melding gewoon negeren?
Je moet hem of in iTunes loskoppelen (je ziet als het goed is zo'n eject-symbooltje), of via je tray rechtsonderin. Anders moet je instellen dat itunes je Nano automatisch update enzo, dan kun je hem loskoppelen zodra hij klaar is met updaten, ook als hij nog aan het opladen is.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_40321071
Maar ik hang hem ook wel is aan mijn pc als mijn pc uitstaat en dan heb ik geen zin om mijn pc op te starten om mijn ipod te 'mogen' af koppelen. Dus hoe doe ik dit dan?
pi_40321093
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:29 schreef Louterman het volgende:
Rechtsonderin naast je klokje heb je zo'n icoontje van hardware veilig verwijderen. Gewoon via die manier.
pi_40321162
quote:
Op zondag 30 juli 2006 13:43 schreef Louterman het volgende:
Maar ik hang hem ook wel is aan mijn pc als mijn pc uitstaat en dan heb ik geen zin om mijn pc op te starten om mijn ipod te 'mogen' af koppelen. Dus hoe doe ik dit dan?
helemaal als die uitstaat moet het gewoon kunnen hoor

maar als je het niet zeker weet kan je hem beter aan de stekker-oplader hangen
pi_40322661
quote:
Op zondag 30 juli 2006 12:10 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Heb ze gedownmload, maar hoe krijg je ze op je iPod?
Met het programma iPodwizard.

http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=153441
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')