Metro, Bastards vrouw is natuurlijk zwangerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* fotoboel van bastard checkt
Geslacht Man![]()
Ik miste het topic al, dus ik dacht, ik open een nieuwequote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:39 schreef Marietje_34 het volgende:
Yesss DV, ik dacht al dat jij 'm zou openen
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Metro, Bastards vrouw is natuurlijk zwangerEn dus Bastard ook
![]()
Zoiets had ik nu heel sterk na de geboorte van mijn 2 e kind. Die keek me aan met de blik van een zeer oud en wijs mens en leek te gniffelen van mijn verbaasde gezicht. Zo van * ja daar ben IK dan, daar sta je van te kijken héquote:Het eerste wat ik zei bij de geboorte was "Gvd... die ken ik!!"
Misschien heb ik toch een foute topic-titel gekozen, er zit sowieso een fout in.quote:
Waarom zitten die daar dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Actimel is goed spul
Tegen slechte bacterien in de maag.
Slechte bacteriën heeft ieder mens in zijn lichaam zitten volgens mij. Misschien een fout van de evolutie of het komt door voedsel of het zit gewoon in de maag. Zo is er altijd wel wat mis lijkt het wel, maar of het mis is???? Volgens mij is het mis. Je kunt uitgaan dat de schepping perfect is meteen, maar goed, wie het weet mag het zeggenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waarom zitten die daar dan?
Hoe komen die daar?dat zou ik eerst eens uitzoeken
en als je nergens last van hebt: don't try to cure it
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Hopelijk vindt the_shining het niet erg dat ik hem geopend heb, maar ik kon niet wachten
Coole reclame, vind je niet? Dat deuntje hoe gaat het liedje ook alweer en dan zie je al die buikenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik geloof er dus in. Niet snel geloof ik in zulke zaken, maar ik voel me gewoon wat gezonder in de maag. En ze zeggen dat gezondheid vanuit de maag begint. Vanuit een gezonde darm-flora dus
Gelukkigquote:
Inderdaad coole reclamequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:48 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Coole reclame, vind je niet? Dat deuntje hoe gaat het liedje ook alweer en dan zie je al die buiken
En wat dacht je van vlinders in je buik? Komt wel overeen met de oosterse betekenis van die ene chakra net onder je navel
Dit is het deuntje maar weet jij nog de tekst? http://actimel.nl/NL/mp3/Actimel_Music_TVC30.mp3quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Inderdaad coole reclameDat ze ook dikkere buiken laten zien
Dat ze allemaal verschillende buiken laten zien
je legt het zo anders prima uit hoor!quote:VlindersIk had vorige week vlinders over het hele lichaam, alsof ik overal prettige kriebels had. Ook in de armen en benen en buik.
Heb trouwens vaker vlinders op de borst, een prettig gevoel alsof ik over de kop ga in een achtbaan. Dat komt vaker opzetten zomaar. Kan het gevoel niet uitleggen, een gevoel waar ik meteen van in de lach schiet
De tekst weet ik niet preciesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:54 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Dit is het deuntje maar weet jij nog de tekst? http://actimel.nl/NL/mp3/Actimel_Music_TVC30.mp3
quote:je legt het zo anders prima uit hoor!
Doet me denken dat ik 's een keer toen ik klein was naar de dierentuin ging. Daar had je zo'n tropische kas met allemaal vlinders in allerlei kleuren en zelfs met transparante vleugels. Dus ik sta daar vliegen ze allemaal op mij en zat ik helemaal letterlijk onder vlinders van top tot teenen ik echt zo van "Mammaaaááá"
We gaan altijd door met deze treinquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef senesta het volgende:
Heee jullie waren alweer door naar de volgende coupe in the train of truth![]()
Maar ik vind dat je een hele hoop gedachtes mooi verwoord hoor dromenvanger.
gewoon Al Qaide maar de Amerikaanse geheimendienst wist ervan af maar maakte een inschattingsfoutquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:44 schreef Monocultuur het volgende:
911 the truth!
wie zit er nu ook alweer achter, el quaida, usa of de mossad?
Nou nee, ik ben mijn minutes aan het uitwerken, heb teveel meetings tegenwoordigquote:
Zo.. jij bent kort van stof geworden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben aan het relaxen.
Goedzo DVquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben aan het relaxen.
Relaxen dusquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo.. jij bent kort van stof geworden.
Wat ga je in het theater bekijkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Goedzo DV![]()
Dat ga ik morgen doen. Het wordt morgen lekker weer las ik, dus ik probeer op een beetje een fatsoenlijke tijd m'n nest uit te komen om snel boodschapjes te doen en daarna de hele dag lekker NIKS, lekker in de tuin zitten enzo![]()
En vanavond ga ik naar het theater, gelijk door uit werk.![]()
oh leukquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:23 schreef Marietje_34 het volgende:
En vanavond ga ik naar het theater, gelijk door uit werk.![]()
Haal voor mij ook meteen op als je wil.. ik heb geen tijd om boodschappen te doen vandaag... en zooooonnn trek in een vrijdagmiddag biertjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat ga je in het theater bekijken
Ik ga straks even biertjes kopen, heb zin in een grolsch
1 grolsch of meer grolsch.
Een 8-pack als het ff kan.
De tijd mag van mij wat sneller tikkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Relaxen dus
Helemaal nergens aan denken
Kijken hoe de tijd tikt
Ik zal ze doormailenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Haal voor mij ook meteen op als je wil.. ik heb geen tijd om boodschappen te doen vandaag... en zooooonnn trek in een vrijdagmiddag biertje
Veldhuis en kemper ken ik wel. Try out, is dat een experiment van ze???quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:31 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ga naar een try out van Veldhuis en Kemper met 2 vriendinnetjes
En ik zou ook wel een biertje lusten trouwens![]()
De tijd kan langzaam gaan inderdaadquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De tijd mag van mij wat sneller tikken![]()
Zit hier echt af te tellen tot 5u, man man, ik val echt zo ongeveer in slaap.
Het wordt tijd dat ik een opleiding ga doen (zelfstudie) en ander werk ga zoeken, dit is echt niks
Oh die zijn wel leukquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:31 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ga naar een try out van Veldhuis en Kemper met 2 vriendinnetjes
Weet ikquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:42 schreef Metro2005 het volgende:
waarom is tijd zo relatief, zo gevoels / perceptie gebodenecht een raar iets. DE ene dag vliegt om, de andere dag duurt harstikke lang
En dan is het bier-tijd ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:07 schreef Bastard het volgende:
Anderhalf..
Zullen we elkaar ondersteunen in deze tijden van helse pijnenquote:
Ja zoiets ja, ze hebben een nieuwe voorstelling en dan gaan ze eerst kijken hoe die aanslaat, voordat ze voor t' 'echie' gaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Veldhuis en kemper ken ik wel. Try out, is dat een experiment van ze???
Dan kun je straks toch in het theater een paar drinken, of 2 paar of 3 paar of 4 paar of 5 paar
Gelukkig regelt iemand anders datquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh die zijn wel leuk
Bij ons in Alphen hebben we nou ook een theater maar lijkt me zo gedoe om kaarten te krijgen...
ik zit nog wel tot 6 uur denk ik..maar dan idd WEEKENDquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:56 schreef deedeetee het volgende:
Kom op jongens nog ff volhouden![]()
Nog heel eventjes en dan is 't weekend![]()
Je kunt het !!!!!quote:
Dus je bent eigenlijk een soort proef-persoonquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja zoiets ja, ze hebben een nieuwe voorstelling en dan gaan ze eerst kijken hoe die aanslaat, voordat ze voor t' 'echie' gaan.
kloptquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dus je bent eigenlijk een soort proef-persoon![]()
Heb je wel de eer om als eerste de voorstelling te zien
Hopelijk wordt de voorstelling nu net zo leukquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
kloptIk ben al eens eerder naar een voorstelling van hen geweest en die was erg leuk
![]()
dattie je maar goed smaken mag DVquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de voorstelling nu net zo leuk
En gaat het biertje smaken
Ik heb het bier koud gezet ondertussen
Een biertje sla ik toch niet af, dat houdt de stemming in de brouwerij
Gaat zeker lukkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dattie je maar goed smaken mag DV![]()
Gaat zeker lukkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dattie je maar goed smaken mag DV![]()
Goedzo! Ik kan hier eindelijk weg, dus ik ga richting Amsterdam nu. Ik lees je later! En geef je hond een knuffel van mequote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Slok bier gehad
Hmmmmmmmmmmm dat is het echte leven
Veel plezierquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Goedzo! Ik kan hier eindelijk weg, dus ik ga richting Amsterdam nu. Ik lees je later! En geef je hond een knuffel van me![]()
Doei!![]()
Ik inmiddels een bier of 5quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Slok bier gehad
Hmmmmmmmmmmm dat is het echte leven
Ik had 3 flessen grolsch gedronken, meer kreeg ik niet op.quote:
Ach heeft zo zn voordelen hoor.. ik heb lekker wat uurtjes al gegamed, gestofzogen beneden, keuken gedaan, ramen gelapt en voor Jasmijn gezorgd..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:17 schreef deedeetee het volgende:
goeiemorgen vroege vogel
ikwas ook op tijd op maar had nog werk te doen, nu lekker klaar
Meende of gemaakt ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:00 schreef Dromenvanger het volgende:
What means mend ook alweer???
Ahzoquote:
hou het maar op gemaakt als in * herstellen *quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ahzo
Mend means meende of gemaakt
Het weer is drukkend daar zul je wel last van hebben.quote:Ik voel me weer wat minder irritant.
Heb jij dat nooit? Dat er van die momenten zijn dat je je irritant voelt ?
Alsof de sterren en planeten en de zon en de maan compleet fout staan.
Net weer even vlinders in de buik gehad, dat voelt beter aan. Maar ik ben te non-actief.
Ik heb alle ramen tegen elkaar open gezet om de schade beperkt te houdenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:13 schreef senesta het volgende:
Goedeavond allemaal,
Oei dat word een warm nachtje deedeetee.
Ja de koorts is weg en de pijn in haar keel is ook stukken minder, gelukkig.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb alle ramen tegen elkaar open gezet om de schade beperkt te houden![]()
En hoe is jouw dag geweest ? Is Samara alweer wat opgeknapt ?
Inderdaad, maar of hij zichzelf nou zo'n plezier blijft doen met al die publiciteit.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:34 schreef deedeetee het volgende:
Haha 't stond bovenaan op m'n nieuwstikker......
Tsja 't was te verwachten dat hij er mee verder zou gaan. Daar was het volgens mij ook om begonnen. Die heren blijven gewoon drammen om hun zin te krijgen.
Dat soort figuren is blij met de aandacht en wrs ziet hij zichzelf als een martelaar/voorvechter voor een goede zaak.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Inderdaad, maar of hij zichzelf nou zo'n plezier blijft doen met al die publiciteit.
Ik heb het idee dat hij aardig wat kwaad bloed zet.
Dat moet inderdaad ook wel jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat soort figuren is blij met de aandacht en wrs ziet hij zichzelf als een martelaar/voorvechter voor een goede zaak.![]()
Welterusten!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:08 schreef deedeetee het volgende:
Ik ga me lekker volproppen met suiker pinda's en verder met mijn boek .
Truste allemaal![]()
Hoeft niet hoor, voor het zelfde geld wil je die ervaring gewoon om het óók 'ns meegemaakt te hebben. Of om er straks iemand anders mee te helpen offe..... er zij legio mogelijkheden.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:05 schreef R_ON het volgende:
Het leven stuurt mij in een richting waar ik totaaaaaaaaaaaal geen zin in heb:
Ik voel me onderdrukt;
Ik weet zomaar iemand die zich geen bal van mij aantrekt, waar ook niet mee te praten valt;
Financiele problemen;
Ik moet vast vreselijke dingen gedaan hebben dat ik dit allemaal krijg.
Ga eens naar een stil bos om je frustraties tegen de bomen uit te schreeuwen.quote:Ik. Kots. Op. Het. Leven. Bah.
.
Hey DV! Ze zijn wel een beetje aardig voor je hoop ik?quote:Op zondag 25 juni 2006 10:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Omdat zelfs de hoge doktoren niet weten hoe het zit. Die vragen mij altijd om uitleg. Ook over de wil, en of ik het gevoel heb dat ik aangestuurd wordt van bovenaf.
Ken je de betekenis van namen? Wel 's opgezocht op internet? Het zegt iets over je algemene positie in het leven, jouw plaats in het geheel zegmaar of zoals jij het leven beschouwt. In boeddhisme bv. krijg je een naam en 2e naam van de hoogste geestelijke zoals een lama of guru en legt je de betekenis uit.quote:Vandaag kreeg ik te horen dat ik weer Danny ben hier in huis, ben 3 maanden erg druk geweest en dat is vermoeiend. En na 3 maanden drukte voelt de rust als depressie nogmaals.
Mooie betekenisquote:Op zondag 25 juni 2006 12:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[b]Daniël
Geslacht:
m
verklaring:
Hebr. `mijn rechter is God'.
Volgens mij welquote:Op zondag 25 juni 2006 12:50 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Mooie betekenis. Niemand kan jouw rechter zijn, behalve een hogere macht. Jij bepaalt je eigen leven met God als je gids. Zoiets?
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:48 schreef Geartsjuh het volgende:
Geertruida, Geerdina, Geertje, Geertrui, Gerrie, Gertje, Gertrude, Trude, Trudi, Trudy, Trui, Truida, Truus, Gertrud (Du).
Afgeleid van het Germaanse 'ger', met de betekenis 'speer'. De naam betekent: zij die met de speer vertrouwd is.![]()
![]()
Ik vind het ook altijd grappig dat mijn geboortedatum gelijk staat aan de dag van Jeanne d'Arc op de Heiligenkalender:
http://heiligen.net/CMS/content/section/5/57/
Oftewel, dat feminisme zit er vanaf de geboorte al in.
Preciesquote:Op zondag 25 juni 2006 13:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Het zit allemaal vanaf de geboorte erinBij de geboorte krijg je alles mee, waar je later voor staat. Alles krijg je bij je geboorte met je mee en krijg je in je geplaatst. En dat hoeft niet slecht te zijn. Vaak is het juist goed. Zelfs wat ik dus heb, daar zitten genoeg voordelen aan. Genoeg wegen om in te slaan, ik ben in ieder geval niet krap-denkend volgens mij
Misschien was het toen wel beter zo, dat je je aan de regels hield. Tenslotte heeft het wel een veilig kader voor jou geboden als kind. Maar dat wil niet zeggen dat je je nu ook nog aan de 'regels' moet houdenquote:Ook mijn ziekte dus. Ik ben vanaf het begin al zo. Ook erg tegen school was ik. Het is dat ik als kind mijn mond vaker hield, dat ik netjes de regels opvolgde. Anders was ik echt een probleem-kind geworden op school. Dan had ik veel straf-werk gekregen. Misschien van school getrapt, maar goed, de regels, ik volgde alles op. Zonder ooit mijn mond open te doen tegen de hogere macht. De hogere macht in de vorm van het bestuur van de school en de regels en de tijden van aanwezig moeten zijn. Het hoort bij het systeem van nu??? Kinderen vroeg klaar-stomen voor het echte "werk"
quote:God was in de bijbel ook vaak woest en kwaad
Die werd ook knetter-gek van zijn eigen schepping
Ik zie ziekte zelf altijd als een reinigend proces. En dan maakt het niet uit of het een lichamelijke of een geestelijke ziekte is (ook al is die laatste vaak moeilijker te bestrijden). Het lichaam wil zich zuiveren van hetgene wat het dwarsboomt. Het moet eruit. Het moet opgelost worden. Anders kan het zichzelf niet in stand houden. In die zin is ziekte iets wat meer mensen zouden moeten omarmen en zouden moeten kijken wat het lichaam met die ziekte probeert te bereiken. Dan kan je het lichaam daarbij helpen.quote:En dan voelt het weer goed dat ik mezelf tot uitdrukking kan brengen. Alle frustraties die in 2000 eruit gekomen zijn. De bom is hier in 2000 gevallen. En dat is misschien goed geweest. Ze noemen het dan ziekte, maar wat is het precies?
Dat kan alleen jij voor jezelf bepalen denk ik.quote:Is de maatschappij niet ziek te noemen??? Is de maatschappij niet ziek en ben ik niet gezond
quote:Op zondag 25 juni 2006 13:18 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Precies. Gebruik wat je bij de geboorte mee gekregen hebt
.
Daar kun je best gelijk in hebbenquote:Misschien was het toen wel beter zo, dat je je aan de regels hield. Tenslotte heeft het wel een veilig kader voor jou geboden als kind. Maar dat wil niet zeggen dat je je nu ook nog aan de 'regels' moet houden.
Geloof maar dat die gefrustreerd was, anders had hij niet voor die zondvloed kunnen zorgenquote:Heb opeens zo'n beeld voor me van een enorm gefrustreerde langbaardige man op een wolk
.
Reinigend inderdaad, en er wordt een signaal afgegeven dat het niet langer kan gaan zoals het gaat. Maar is het dan wel verstandig om met medicatie te verdovenquote:Ik zie ziekte zelf altijd als een reinigend proces. En dan maakt het niet uit of het een lichamelijke of een geestelijke ziekte is (ook al is die laatste vaak moeilijker te bestrijden). Het lichaam wil zich zuiveren van hetgene wat het dwarsboomt. Het moet eruit. Het moet opgelost worden. Anders kan het zichzelf niet in stand houden. In die zin is ziekte iets wat meer mensen zouden moeten omarmen en zouden moeten kijken wat het lichaam met die ziekte probeert te bereiken. Dan kan je het lichaam daarbij helpen.
Ik had nooit zin om me aan te passen aan de maatschappij, om me aan regels te houden ook. Ik bedoel. Groeps-verhoudingen ook wel. De massa en ga zo door. In de massa functioneren lukte me niet altijd even goed.quote:Dat kan alleen jij voor jezelf bepalen denk ik.
Champignonnen-soep is al opquote:En nu is het jouw schuld dat ik ook zin heb in champignonnensoep![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 14:26 schreef Elvi het volgende:
Volgens mn pendel (die ik sinds gister heb) gaat Nederland verliezen vanavond met 1-0 en penalty's...![]()
In de psychiatrie wordt naast medicatie tegenwoordig ook meditatie gegeven. Dus medicatie + meditatie, ter ondersteuning omdat mensen er baat bij kunnen hebben.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Ook in de psychiatrie. Ze proberen mensen te temmen met middelen, maar dan kun je vanzelf vragen, is dat wel goed om dat te doen. Is het verantwoord om miljoenen mensen met medicatie te verdoven??
Misschien welquote:Op zondag 25 juni 2006 17:08 schreef The_Shining het volgende:
[..]
In de psychiatrie wordt naast medicatie tegenwoordig ook meditatie gegeven. Dus medicatie + meditatie, ter ondersteuning omdat mensen er baat bij kunnen hebben.
Misschien kan je dat bij je artsen aankaarten en kennen zij een meditatie programma waar je aan meekan doen?
De normen inderdaad. Zoals Rage against the machine zegt.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:39 schreef badlittlegirl het volgende:
Het komt er dus simpelweg op neer dat ze niet willen dat je uitbarst, omdat je dan niet meer in de maatschappij past. Niet de maatschappij die hun graag willen zien.
ik wil je zeker niks opdringen en vooral niet influisteren. Maar ik snap jouw drang naar vrijheid. Ik heb hetzelfde gevoel gehad, al was het maar eventjes. Mijn respect omdat je het al zolang volhoud.
Je bent niet gek.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als iemand mij voor gek verklaart dan mag datHebben ze al vaak genoeg gedaan. Ik weet van mezelf dat ik niet gek ben.
Kloptquote:Op zondag 25 juni 2006 19:50 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Je bent niet gek.
Je heb gewoon een gebruiksaanwijzing, net zoals ieder ander.
Er zijn alleen kortzichtige domme mensen die nooit de moeite nemen om verder te kijken.
RTFM!!! Maar daar nemen ze de tijd niet voor.
Oeh, word je grijs?quote:Op zondag 25 juni 2006 20:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Goedeavond
Komt iedereen ineens tegelijk naar binnen wandelen
Ik ben even douchen nu.
Even opfrissen en dan weer terug.
En dan ga ik eens overpeinzen wat er moet gebeuren verder.
En meteen de grijze haren tellenHoewel ze niet meer te tellen zijn ondertussen.
Weet ikquote:Op zondag 25 juni 2006 20:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Oeh, word je grijs?![]()
Ik heb er nog geen één maar goed ik nader de 30 dus ik ben bang dat ze niet heel erg lang meer op zich laten wachten![]()
Maar goed, geen zorgen tot de dag van morgen, toch?
Maarre dromenvanger er zijn ook speciale haarkleurtjes voor mannen tegenwoordig hoor!
Ik heb ze ook nog niet!quote:Op zondag 25 juni 2006 20:42 schreef deedeetee het volgende:
Grijs haar ? Ik snap dat niet, ik ben bijna 2x zo oud als jullie en heb nog haast geen grijze haren om 't te bewijzen![]()
Mijn pa was ook al op jonge leeftijd redelijk grijs. Ik ben niet compleet grijs maar er zitten grijze haren tussen en voor zit er een compleet grijs gedeelte bijnaquote:Op zondag 25 juni 2006 20:42 schreef deedeetee het volgende:
Grijs haar ? Ik snap dat niet, ik ben bijna 2x zo oud als jullie en heb nog haast geen grijze haren om 't te bewijzen![]()
Dan is een douche zoooo lekker, geniet ervan!quote:Op zondag 25 juni 2006 20:43 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet ikJust for man haarkleuring, maar daar wacht ik mee. Anders scheer ik me kaal
Nee, ik weet het niet.
Voel me even plakkerig dus ik ga ff douchen.
Tis een klamme lucht buiten.
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, zou niet weten hoe het voelt.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mijn pa was ook al op jonge leeftijd redelijk grijs. Ik ben niet compleet grijs maar er zitten grijze haren tussen en voor zit er een compleet grijs gedeelte bijna
Maar toch, wat boeit het ook.
Het boeit niet hoe ik eruit zie. Als ik maar kan trippen zonder drugs
Ha ha, ik ook inderdaad, al is het soms best gek als je dan andere mensen dronken zietquote:Op zondag 25 juni 2006 20:51 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben wel 'ns dronken geweest en 't beviel totaal niet. Niet voor herhaling vatbaar
Ik ben erg zuinig op m'n hersenen die ga ik niet beInvloeden met alcohol. Nergens goed voor en ik ben in nuchtere staat al tot genoeg malle zaken instaat![]()
Maar is dat gewoon een beetje drinken of doorgaan tot je dronken word?quote:Op zondag 25 juni 2006 20:54 schreef badlittlegirl het volgende:
Ik kan behoorlijk genieten van alcohol... het verdooft me zodat ik minder gevoelig ben voor de ellende van anderen. Het is geen excuus om veel te drinken, maar op z'n tijd heb ik het nodig.
Ik weet alleen dat je van mdma heel erg veel kriebels krijgt, je voelt je dan in de 7e hemel. Dat gevoel heb ik vaker zonder mdma gebruikt te hebben. Mdma geeft je een gevoel van verliefdheid dat groot is. Een super gevoel. Ik heb dat vaker. Dan zegt mijn broer dat ook tegen mij, je lijkt wel vol op de drugs te zittenquote:Op zondag 25 juni 2006 20:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, zou niet weten hoe het voelt.
Ik ben ook nog nooit dronken geweest.
Saai trutje he?
quote:Op zondag 25 juni 2006 21:26 schreef deedeetee het volgende:
Ik denk wel 'ns DV lijd aan te snelle gedachten processen.
Maar ik moet zeggen jij lijkt een heleboel erg vlug te doen, je kunt ook sneller typen als ik en nog zonder de voorraad typo's die ik helaas steeds weer moet weghalen......![]()
Brr, lijkt me inderdaad best eng dan.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:43 schreef deedeetee het volgende:
Meditatie is ook al niks voor mij, ik ga dan voor mijn gevoel * delucht in * ik ben bang de contrôle te verliezen ofzo.
Ik ben een beetje mediamiek en ook nog 'ns geneigd om makkelijk uit te treden. Ik vrees dat het gevaar bestaat dat ik per ongeluk uit treed en aan de wandel ga en dat er dan iets mis gaat met m'n lichaam, terwijl ik er dus ff niet ben om op te letten.
Als je daar geen last van hebt is 't uiteraard iets anders. Het zou best leuk kunnen zijn, maaja niet voor mij dus.
Welk erfenisje bedoel jequote:Op zondag 25 juni 2006 21:51 schreef deedeetee het volgende:
Kun je je mijn enthousiasme voorstellen toen ik onder ogen moest zien, dat uitgerekend ik het * erfenisje * van oma had gekregen....![]()
Ik wist me geen raad om zo vlug mogelijk genoeg info te verzamelen om te weten wat ik * an me fiets * had hangen en hoe ik me het beste kon afsluiten.
Ik snap die mensen niet die er naar zitten te snakken![]()
Oké het is ook wel 'ns leuk maar het kan ook knap lastig zijn.
Of het dapper is dat weet ik nietquote:Op zondag 25 juni 2006 21:54 schreef deedeetee het volgende:
Film of boek is wel leuk DV. En fantaseren ook, ik kan ook goed visualiseren dat is óók leuk.
Zo te horen ben je best dapper, ikke niet , ik ben een angsthaas![]()
öf je voorspeld wat er in een andere * realiteit * gebeurdquote:
Dat kan ookquote:Op zondag 25 juni 2006 22:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
öf je voorspeld wat er in een andere * realiteit * gebeurd![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:
Kan je wel in slaap vallen dan? Dan ben je ook weg maar je lichaam gaat gewoon door...quote:Op zondag 25 juni 2006 21:43 schreef deedeetee het volgende:
Meditatie is ook al niks voor mij, ik ga dan voor mijn gevoel * delucht in * ik ben bang de contrôle te verliezen ofzo.
Ik ben een beetje mediamiek en ook nog 'ns geneigd om makkelijk uit te treden. Ik vrees dat het gevaar bestaat dat ik per ongeluk uit treed en aan de wandel ga en dat er dan iets mis gaat met m'n lichaam, terwijl ik er dus ff niet ben om op te letten.
Als je daar geen last van hebt is 't uiteraard iets anders. Het zou best leuk kunnen zijn, maaja niet voor mij dus.
Maar als ik in m'n slaap uittreed word mijn lichaam toch automatisch bewaakt/beschermt door mijn * geleide geest * en consorten ? Dat is mij idg geval verzekerd.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:21 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Kan je wel in slaap vallen dan? Dan ben je ook weg maar je lichaam gaat gewoon door...
Ja ze had gisteren al geen koorts meer, ze heeft wel nog steeds van die aften in haar mondje, erg pijnlijk dus.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:57 schreef deedeetee het volgende:
Boehoe het regent hier nu óók, gaat vandaag een rustige dag worden.
Is Samara al genoeg opgeknapt om weer naar buiten te mogen senesta ? Niet dat je er met dit weer plezier van hebt.........
En waarom zouden zij dan wel tijdens je slaap dat doen en niet bij andere gelegenheden denk je?quote:Op maandag 26 juni 2006 07:51 schreef deedeetee het volgende:
Maar als ik in m'n slaap uittreed word mijn lichaam toch automatisch bewaakt/beschermt door mijn * geleide geest * en consorten ? Dat is mij idg geval verzekerd.![]()
Wij mannen glibberen doorgaans niet van onze stoel af bij een concert van Robbie Williams.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:01 schreef Geartsjuh het volgende:
Waarom zijn mensen tegenwoordig niet enthousiast meer?Heeft niemand meer ergens zin in ofzo? Ik bedoel, Robbie (Williams) was geweldig
en ik kan tijdens zo'n concert dus echt niet stil op mijn stoeltje blijven zitten.
Omdat ik dan niet bewust uit treed mss ? Ik heb 't wel 'ns in wakkere staat gedaan maar toen was er beschermimg geregeld. Was wel geinig overgens maar ik heb er geen behoefte aan om er een gewoonte van te maken. Als dat wel zo was zou er vermoedelijk wel iets te regelen zijn, maar als het spontaan gebeurt zonder dat ik voorzorgs maatregelen heb genomen kan het gevaarlijk zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:35 schreef The_Shining het volgende:
mogguh![]()
[..]
En waarom zouden zij dan wel tijdens je slaap dat doen en niet bij andere gelegenheden denk je?
Wat zou je voor praktische redenen kunnen bedenken? Ik bedoel wat zou je er mee kunnen doen?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:45 schreef deedeetee het volgende:
Omdat ik dan niet bewust uit treed mss ? Ik heb 't wel 'ns in wakkere staat gedaan maar toen was er beschermimg geregeld. Was wel geinig overgens maar ik heb er geen behoefte aan om er een gewoonte van te maken. Als dat wel zo was zou er vermoedelijk wel iets te regelen zijn, maar als het spontaan gebeurt zonder dat ik voorzorgs maatregelen heb genomen kan het gevaarlijk zijn.
Ik niks daarom doe ik het ook niet, maar ik heb hier in topics wel 'ns gelezen dat er users zijn die het leuk vinden om te proberen.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:49 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Wat zou je voor praktische redenen kunnen bedenken? Ik bedoel wat zou je er mee kunnen doen?
Zijn een aantal redenen om uit te treden. O.a. omdat het gewoon leuk is om tedoenquote:Op maandag 26 juni 2006 10:49 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Wat zou je voor praktische redenen kunnen bedenken? Ik bedoel wat zou je er mee kunnen doen?
Tis maar net wat je leuk vindquote:Op maandag 26 juni 2006 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
maar ook omdat je gidsen kunt ontmoeten en andere zielen. Je kunt bepaalde blikken uit de toekomst zien of herrineringen uit vorige levens herleven.
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
Zijn een aantal redenen om uit te treden. O.a. omdat het gewoon leuk is om tedoenmaar ook omdat je gidsen kunt ontmoeten en andere zielen. Je kunt bepaalde blikken uit de toekomst zien of herrineringen uit vorige levens herleven.
Over de gewichtige zaken des levens natuurlijkquote:Op maandag 26 juni 2006 11:38 schreef The_Shining het volgende:
[..]
En waar praat je dan over of hoe communiceer je met gidsen of andere zielen? Gewoon zo van hé lekker weertje was het vandaag hé
Uit het boek over de Sn'goi. Die antropoloog neemt een sjamaan mee naar de grote stad en daar ziet die sjamaan voor het eerst de zee. Hij kende het gewoon niet, hij kende alleen regenwater en kleine plasjes water. Die sjamaan ging op een gegeven moment zitten op het strand en de antropoloog dacht dat het voor hem allemaal te veel was, de vele indrukken.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:32 schreef Bastard het volgende:
Dus.. zou uittreden een vorm van trance zijn? Zoals de Sjamanen dat ervaren? Die gaan voor een minuut of 20 in een "droomreis" en ontmoeten daar gidsen, en krachtdieren.
Bij mij staken de oefeningen al bij :"het zwaar maken van je lichaam" --> lekker ontspannen --> mediteren--> ZZzz![]()
Nare ervaringen mee gehad dan?quote:
hehe je gaat toch niet aan je gidsen vragen of zij een kinderwens hebben ofzoquote:Op maandag 26 juni 2006 11:40 schreef Bastard het volgende:
Over de gewichtige zaken des levens natuurlijk
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:32 schreef Bastard het volgende:
Bij mij staken de oefeningen al bij :"het zwaar maken van je lichaam" --> lekker ontspannen --> mediteren--> ZZzz![]()
Maar dan is de vraag.. worden die beelden bij je 'binnengebracht' als in een droom.. of ben je daar met je etherische lichaam dan geweest, wat uittreden eigenlijk zou zijn?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:43 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Uit het boek over de Sn'goi. Die antropoloog neemt een sjamaan mee naar de grote stad en daar ziet die sjamaan voor het eerst de zee. Hij kende het gewoon niet, hij kende alleen regenwater en kleine plasjes water. Die sjamaan ging op een gegeven moment zitten op het strand en de antropoloog dacht dat het voor hem allemaal te veel was, de vele indrukken.
Later liet de sjamaan de mensen van zijn nederzetting bij elkaar komen en deden ze een soort ceremonie in een hut. Daar vertelde de sjamaan wat hij had gezien en hij beschreef de wereld van de zee perfect
Dingen die hij niet kon weten, zoals dat hij grote onderwaterdieren zag, zoals de olifant maar dan anders. En dat hij enorme bergen en dalen en rivieren (onderwaterstromen) in de zee zag. Dit alles was hem verteld door de Grote Heer van de Zee
Wat is een herinnering? Zie je dat met je ogen? Kan je met je handen de textuur voelen? Ruik je de geuren in een herinnering? Wat is het dat de herinneringen waarneemtquote:Op maandag 26 juni 2006 11:54 schreef Bastard het volgende:
Maar dan is de vraag.. worden die beelden bij je 'binnengebracht' als in een droom.. of ben je daar met je etherische lichaam dan geweest, wat uittreden eigenlijk zou zijn?
Ja dat is wel vaker zo in westerse opvattingen. Of bij beginners bedoel ik eigenlijk.. Voordat je grenzen wilt doen vervagen moet je ze toch eerst enigzins kunnen voorstellen.quote:Wat ik begreep van een proef onder een stel Nederlandse studenten en een trancesessie.. is dat er veel het begin was met beelden van een dijk. Dat ze zich op een dijk bevonden, achter zich land (werkelijkheid) en voorzich de zee (nieuwe wereld) en als zodanig werd het dan ook geinterprteerd door de studenten, als een soort grens.
Wel 'ns nare ervaringen gehad ja, maar niet tijdens een bewuste uittreding. Ik kan zonder dat ook wel in contact komen met bewuste of onbewuste zielen. Maar nogmaals ik heb daar geen behoefte aan.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nare ervaringen mee gehad dan?
En tja, zo'n 'gesprek' verloopt eigenlijk telepatisch en zonder erbij na te denken.
Een herrinering is een "foto" van het gebeuren, waar ik inderdaad de geur, gevoel, en tastbaargevoel nog van kan terug halen.. maar de Sjamaan die je beschrijft had nooit de zee gezien..quote:Op maandag 26 juni 2006 11:59 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Wat is een herinnering? Zie je dat met je ogen? Kan je met je handen de textuur voelen? Ruik je de geuren in een herinnering? Wat is het dat de herinneringen waarneemt
[..]
Ja dat is wel vaker zo in westerse opvattingen. Of bij beginners bedoel ik eigenlijk.. Voordat je grenzen wilt doen vervagen moet je ze toch eerst enigzins kunnen voorstellen.
Ja.. deze mening heb ik ook wel geloof ik.. leven en laten leven, na de overgang zien we wel weer verder.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wel 'ns nare ervaringen gehad ja, maar niet tijdens een bewuste uittreding. Ik kan zonder dat ook wel in contact komen met bewuste of onbewuste zielen. Maar nogmaals ik heb daar geen behoefte aan.
Ik ben nu HIER en met het leven in deze * wereld * heb ik al genoeg te stellen.![]()
Bij mij is een herrinering anders een film die ik ook op pauze kan zetten of vooruit of achteruit kan laten spelen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:09 schreef Bastard het volgende:
Een herrinering is een "foto" van het gebeuren, waar ik inderdaad de geur, gevoel, en tastbaargevoel nog van kan terug halen.. maar de Sjamaan die je beschrijft had nooit de zee gezien..
Nee, je begrijpt me niet denk ikquote:Op maandag 26 juni 2006 12:11 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Bij mij is een herrinering anders een film die ik ook op pauze kan zetten of vooruit of achteruit kan laten spelen.
Die sjamaan had inderdaad nooit iets anders gezien dan de bergen waar zij wonen en de jungle. Hij zit in trance op het strand en heeft gewoon een beetje een andere kijk op de wereldmaar je kan niet kijken naar iets waarvan je het bestaan niet weet.
Who cares?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
Nee, je begrijpt me niet denk ik
Ik bedoel.. word die "herrinering".. bij je gebracht door bijvoorbeeld helpers.. als een droom. Of.. ben je er dan in je geest geweest (uittreden)
Dus, of de beelden worden je gegeven.. in dit geval van de zee... of je bent er zelf geweest.
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:28 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Who cares?
Als je in de bioscoop van een goeie film geniet met popcorn en je gaat helemaal op in de film maakt het je toch ook niet meer uit wat je ervoor hebt betaald, wat de naam van het kassameisje was, hoe de lounge van de bioscoop eruitziet of ...
Kun je dan niet beter meteen gewoon een filmpje pikken ? Als het toch al niets met realiteit te maken heeft ?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:28 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Who cares?
Als je in de bioscoop van een goeie film geniet met popcorn en je gaat helemaal op in de film maakt het je toch ook niet meer uit wat je ervoor hebt betaald, wat de naam van het kassameisje was, hoe de lounge van de bioscoop eruitziet of ...
Dus... als jij nu ergens heengaat, bv. boodschappen doen leef je in een droom?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:31 schreef Bastard het volgende:![]()
Nou.. tis anders het essentiele verschil.. tussen trance en uittreden denk ik.. uittreden is ergens heen gaan.. trance zou dus een droom moeten zijn, waarbij je "droomlichaam" plaatjes verwerkt/creerd"
Het is onderdeel van de realiteit ook al staat het vanaf jouw standpunt buiten de realiteitquote:Op maandag 26 juni 2006 12:34 schreef deedeetee het volgende:
Kun je dan niet beter meteen gewoon een filmpje pikken ? Als het toch al niets met realiteit te maken heeft ?![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zijn een aantal redenen om uit te treden. O.a. omdat het gewoon leuk is om tedoenmaar ook omdat je gidsen kunt ontmoeten en andere zielen. Je kunt bepaalde blikken uit de toekomst zien of herrineringen uit vorige levens herleven.
Het waren niet alleen de mannen. Mijn broer bv. sprong net zo hoog als ikquote:Op maandag 26 juni 2006 10:35 schreef The_Shining het volgende:
Wij mannen glibberen doorgaans niet van onze stoel af bij een concert van Robbie Williams.
Ben geen bakvisquote:Verder zie ik regelmatig veel van die bakvisjes helemaal hun dak uitgaan hoor, dus je bent niet te enige.
Hmm dat zou kunnen. Maar het is me bij andere concerten ook al eens opgevallen. Zijn Nederlanders gewoon van nature niet enthousiast? Of minder enthousiast dan voorheen? Ik stoor me er een beetje aanquote:Je bent gewoon te druk om naar anderen te kijken volgens mij
Ik begrijp je wel.. maar ik ben iemand van uiterste, of iets is zwart of is wit, of voor of tegen, open dicht, droom werkelijkheidquote:Op maandag 26 juni 2006 12:44 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Dus... als jij nu ergens heengaat, bv. boodschappen doen leef je in een droom?
Als het universum nou oneindig is hé. Dan betekend dat dat er in werkelijkheid geen grenzen zijn slechts 1 werkelijkheid die in zichzelf overloopt alsof het een kameleon is. Als je naar een kleurenpalet kijkt: http://upload.wikimedia.o(...)circle_(hue-sat).png
Je kan wel de helderste kleur rood benoemen en zeggen "dat is rood en niets anders is rood" maar als je goed kijkt zie je dat het alleen maar een intensiteit is die overloopt in de volgende intensiteit. Deze kleurentabel is dan wel beperkt door je monitor maar als je naar een regenboog kijkt zie je het een beetje beter
Wat koel!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat had ik dus vannacht
Ik ben bewust aan de slag gegaan en ben mijn gids tegen gekomen. Ik ben net wakker en moet straks even weg maar ik wil uitgebreid vertellen erover
Ik heb me laten vertellen dat gidsen je altijd de keuze laten. Dus dan krijg je misschien niet alle antwoorden zoals je dat graag zou willen. Een gids wil dan misschien liever dat je je eigen mening vormt over iets, hij/zij laat je enkel de keuzemogelijkheden zienquote:Op maandag 26 juni 2006 12:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Straks moet ik even medicatie halen. Ik vroeg over advies van medicatie maar daar wist de gids het antwoord niet op. De gids zei wel dat hij mijn omgeving kan veranderen volgens mij. Dat hij mijn situatie kan veranderen waar ik in ga verkeren. Zodat alles beter loopt.
*hap*quote:Op maandag 26 juni 2006 13:05 schreef Geartsjuh het volgende:Ben geen bakvis.
Schaamte?quote:Hmm dat zou kunnen. Maar het is me bij andere concerten ook al eens opgevallen. Zijn Nederlanders gewoon van nature niet enthousiast? Of minder enthousiast dan voorheen? Ik stoor me er een beetje aan. Waarom durven mensen zich niet te laten gaan? Sowieso vind ik mensen nu minder enthousiast en blij dan bv. 5 jaar terug..
Ja, waarom niet?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom zou je niet in rust kunnen genieten van alles?
Zoals de sjamaan het vertelde is het hem gegeven door de Heer van de Zee. Dus de beelden zijn, als je het echt zo rechtlijnig wilt bekijkenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:25 schreef Bastard het volgende:
Dus, of de beelden worden je gegeven.. in dit geval van de zee... of je bent er zelf geweest.
Mijn gids komt volgens mij uit de tijd voor Christus. Ik weet niet zeker of het een man of een vrouw is. Ik moet beter kennis maken met de gids maar dat gaat zeker gebeurenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:10 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Wat koel!Hoe zag je gids eruit? Was het een man of een vrouw? Was ie een beetje ok?
Mja, ben bang van welquote:Op maandag 26 juni 2006 13:18 schreef Metro2005 het volgende:
Nederlanders zijn gewoon een 'nuchter' volkje. Alleen bij voetbal laten ze zich gaan () en voor de rest is het mensenschuw.
Ligt misschien aan de concertenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:05 schreef Geartsjuh het volgende:
Sowieso vind ik mensen nu minder enthousiast en blij dan bv. 5 jaar terug..
Zou best kunnenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:12 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat gidsen je altijd de keuze laten. Dus dan krijg je misschien niet alle antwoorden zoals je dat graag zou willen. Een gids wil dan misschien liever dat je je eigen mening vormt over iets, hij/zij laat je enkel de keuzemogelijkheden zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |