Metro, Bastards vrouw is natuurlijk zwangerquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* fotoboel van bastard checkt
Geslacht Man![]()
Ik miste het topic al, dus ik dacht, ik open een nieuwequote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:39 schreef Marietje_34 het volgende:
Yesss DV, ik dacht al dat jij 'm zou openen
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Metro, Bastards vrouw is natuurlijk zwangerEn dus Bastard ook
![]()
Zoiets had ik nu heel sterk na de geboorte van mijn 2 e kind. Die keek me aan met de blik van een zeer oud en wijs mens en leek te gniffelen van mijn verbaasde gezicht. Zo van * ja daar ben IK dan, daar sta je van te kijken héquote:Het eerste wat ik zei bij de geboorte was "Gvd... die ken ik!!"
Misschien heb ik toch een foute topic-titel gekozen, er zit sowieso een fout in.quote:
Waarom zitten die daar dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Actimel is goed spul
Tegen slechte bacterien in de maag.
Slechte bacteriën heeft ieder mens in zijn lichaam zitten volgens mij. Misschien een fout van de evolutie of het komt door voedsel of het zit gewoon in de maag. Zo is er altijd wel wat mis lijkt het wel, maar of het mis is???? Volgens mij is het mis. Je kunt uitgaan dat de schepping perfect is meteen, maar goed, wie het weet mag het zeggenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:01 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waarom zitten die daar dan?
Hoe komen die daar?dat zou ik eerst eens uitzoeken
en als je nergens last van hebt: don't try to cure it
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Hopelijk vindt the_shining het niet erg dat ik hem geopend heb, maar ik kon niet wachten
Coole reclame, vind je niet? Dat deuntje hoe gaat het liedje ook alweer en dan zie je al die buikenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik geloof er dus in. Niet snel geloof ik in zulke zaken, maar ik voel me gewoon wat gezonder in de maag. En ze zeggen dat gezondheid vanuit de maag begint. Vanuit een gezonde darm-flora dus
Gelukkigquote:
Inderdaad coole reclamequote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:48 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Coole reclame, vind je niet? Dat deuntje hoe gaat het liedje ook alweer en dan zie je al die buiken
En wat dacht je van vlinders in je buik? Komt wel overeen met de oosterse betekenis van die ene chakra net onder je navel
Dit is het deuntje maar weet jij nog de tekst? http://actimel.nl/NL/mp3/Actimel_Music_TVC30.mp3quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Inderdaad coole reclameDat ze ook dikkere buiken laten zien
Dat ze allemaal verschillende buiken laten zien
je legt het zo anders prima uit hoor!quote:VlindersIk had vorige week vlinders over het hele lichaam, alsof ik overal prettige kriebels had. Ook in de armen en benen en buik.
Heb trouwens vaker vlinders op de borst, een prettig gevoel alsof ik over de kop ga in een achtbaan. Dat komt vaker opzetten zomaar. Kan het gevoel niet uitleggen, een gevoel waar ik meteen van in de lach schiet
De tekst weet ik niet preciesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:54 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Dit is het deuntje maar weet jij nog de tekst? http://actimel.nl/NL/mp3/Actimel_Music_TVC30.mp3
quote:je legt het zo anders prima uit hoor!
Doet me denken dat ik 's een keer toen ik klein was naar de dierentuin ging. Daar had je zo'n tropische kas met allemaal vlinders in allerlei kleuren en zelfs met transparante vleugels. Dus ik sta daar vliegen ze allemaal op mij en zat ik helemaal letterlijk onder vlinders van top tot teenen ik echt zo van "Mammaaaááá"
We gaan altijd door met deze treinquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef senesta het volgende:
Heee jullie waren alweer door naar de volgende coupe in the train of truth![]()
Maar ik vind dat je een hele hoop gedachtes mooi verwoord hoor dromenvanger.
gewoon Al Qaide maar de Amerikaanse geheimendienst wist ervan af maar maakte een inschattingsfoutquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:44 schreef Monocultuur het volgende:
911 the truth!
wie zit er nu ook alweer achter, el quaida, usa of de mossad?
Nou nee, ik ben mijn minutes aan het uitwerken, heb teveel meetings tegenwoordigquote:
Zo.. jij bent kort van stof geworden.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben aan het relaxen.
Goedzo DVquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben aan het relaxen.
Relaxen dusquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo.. jij bent kort van stof geworden.
Wat ga je in het theater bekijkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Goedzo DV![]()
Dat ga ik morgen doen. Het wordt morgen lekker weer las ik, dus ik probeer op een beetje een fatsoenlijke tijd m'n nest uit te komen om snel boodschapjes te doen en daarna de hele dag lekker NIKS, lekker in de tuin zitten enzo![]()
En vanavond ga ik naar het theater, gelijk door uit werk.![]()
oh leukquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:23 schreef Marietje_34 het volgende:
En vanavond ga ik naar het theater, gelijk door uit werk.![]()
Haal voor mij ook meteen op als je wil.. ik heb geen tijd om boodschappen te doen vandaag... en zooooonnn trek in een vrijdagmiddag biertjequote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat ga je in het theater bekijken
Ik ga straks even biertjes kopen, heb zin in een grolsch
1 grolsch of meer grolsch.
Een 8-pack als het ff kan.
De tijd mag van mij wat sneller tikkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Relaxen dus
Helemaal nergens aan denken
Kijken hoe de tijd tikt
Ik zal ze doormailenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Haal voor mij ook meteen op als je wil.. ik heb geen tijd om boodschappen te doen vandaag... en zooooonnn trek in een vrijdagmiddag biertje
Veldhuis en kemper ken ik wel. Try out, is dat een experiment van ze???quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:31 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ga naar een try out van Veldhuis en Kemper met 2 vriendinnetjes
En ik zou ook wel een biertje lusten trouwens![]()
De tijd kan langzaam gaan inderdaadquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De tijd mag van mij wat sneller tikken![]()
Zit hier echt af te tellen tot 5u, man man, ik val echt zo ongeveer in slaap.
Het wordt tijd dat ik een opleiding ga doen (zelfstudie) en ander werk ga zoeken, dit is echt niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |