abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:38:51 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39141285

Welcome!!!!!

Hier is het ouwehoeren en soms serieus zijn. Maar vooral ouwehoeren. Het is niet zweven maar vliegen, niet rennen maar lopen. Met beide benen op de grond en het hoofd in de 12e dimensie.

Hier verder

Let's rock n' Roll.

[ Bericht 30% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-06-2006 11:17:04 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:39:20 #2
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39141297
Yesss DV, ik dacht al dat jij 'm zou openen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:40:35 #3
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39141328
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:32 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

* fotoboel van bastard checkt

Geslacht Man

Metro, Bastards vrouw is natuurlijk zwanger En dus Bastard ook
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:42:21 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39141380
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:39 schreef Marietje_34 het volgende:
Yesss DV, ik dacht al dat jij 'm zou openen
Ik miste het topic al, dus ik dacht, ik open een nieuwe

Nog altijd koffie-tijd hier

Hopelijk vindt the_shining het niet erg dat ik hem geopend heb, maar ik kon niet wachten
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:42:47 #5
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39141400
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:40 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Metro, Bastards vrouw is natuurlijk zwanger En dus Bastard ook

Dat snapte ik al
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:44:25 #6
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_39141459
911 the truth!

wie zit er nu ook alweer achter, el quaida, usa of de mossad?
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:48:55 #7
151520 1DIOOT
Koekoek 3 uur
pi_39141619
ik was het
DUCK MY SICK OR SOMETHING LIKE THAT!
WHAT? ARE YOU NUCKING FUTS???!!!
opzoute ! Ik denk niet zoals jij bent :(
IK BEN HOOGBEVAAGD!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:50:44 #8
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39141694
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:42 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat snapte ik al
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:53:15 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39141793
Druk hier
The truth was in here.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:57:35 #10
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39141949
Is het al weekend

Heb geen ziiiiiin meer, heb rugpijn en buikpijn
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:58:25 #11
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39141986
quote:
Het eerste wat ik zei bij de geboorte was "Gvd... die ken ik!!"
Zoiets had ik nu heel sterk na de geboorte van mijn 2 e kind. Die keek me aan met de blik van een zeer oud en wijs mens en leek te gniffelen van mijn verbaasde gezicht. Zo van * ja daar ben IK dan, daar sta je van te kijken hé
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 23 juni 2006 @ 10:59:30 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39142030
Actimel is goed spul

Tegen slechte bacterien in de maag.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:00:37 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39142065
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:53 schreef Bastard het volgende:
Druk hier
Misschien heb ik toch een foute topic-titel gekozen, er zit sowieso een fout in.

Truth heb ik met thruth geschreven.

Wellicht nodigt de topic-titel uit dat er anderen komen die denken dat we hier echt actief op zoek zijn naar 911 dingen terwijl het anders is hier
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:01:24 #14
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39142096
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Actimel is goed spul

Tegen slechte bacterien in de maag.
Waarom zitten die daar dan?
Hoe komen die daar?

dat zou ik eerst eens uitzoeken en als je nergens last van hebt: don't try to cure it
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:06:23 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39142240
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:01 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Waarom zitten die daar dan?
Hoe komen die daar?

dat zou ik eerst eens uitzoeken en als je nergens last van hebt: don't try to cure it
Slechte bacteriën heeft ieder mens in zijn lichaam zitten volgens mij. Misschien een fout van de evolutie of het komt door voedsel of het zit gewoon in de maag. Zo is er altijd wel wat mis lijkt het wel, maar of het mis is???? Volgens mij is het mis. Je kunt uitgaan dat de schepping perfect is meteen, maar goed, wie het weet mag het zeggen

Ik ben nu weer een tijd bezig met actimel en mijn maag voelt gewoon gezonder aan

Tis een soort yoghurt met een speciaal goedje erin.

Wetenschappelijk bewezen dat het werkt. Er wordt ook vaker reclame voor gemaakt.

Ik geloof er dus in. Niet snel geloof ik in zulke zaken, maar ik voel me gewoon wat gezonder in de maag. En ze zeggen dat gezondheid vanuit de maag begint. Vanuit een gezonde darm-flora dus
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:17:42 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39142574
Heb even het plaatje aangepast van de OP.

Die piramide met dat oog is iets te
pi_39143536
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Hopelijk vindt the_shining het niet erg dat ik hem geopend heb, maar ik kon niet wachten

Natuurlijk niet DV nice pic!
pi_39143707
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik geloof er dus in. Niet snel geloof ik in zulke zaken, maar ik voel me gewoon wat gezonder in de maag. En ze zeggen dat gezondheid vanuit de maag begint. Vanuit een gezonde darm-flora dus
Coole reclame, vind je niet? Dat deuntje hoe gaat het liedje ook alweer en dan zie je al die buiken

En wat dacht je van vlinders in je buik? Komt wel overeen met de oosterse betekenis van die ene chakra net onder je navel
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:49:50 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39143767
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:43 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Natuurlijk niet DV nice pic!
Gelukkig

Ik heb zin om naar Rio te gaan als ik die foto zie

Heb zo weinig gezien van de wereld. Maar dan is geld weer nodig. Toch denk ik dat ik ooit meer ga zien van de wereld. Op de een of andere manier hoort dat bij mijn leven. Ik zeg dan vaker dat ik de lotto win of de juiste getallen ga invullen, maar dat weet ik niet. Soms denk ik dat het moet gebeuren. Dat ik niet altijd hier in Brunssum kan blijven bivakkeren mijn hele leven. Mijn horizon verbreden dus ook wel.

Als ik hier in mijn woonplaats naar het centrum loop, dan kijk ik al om me heen de hele tijd. Stel nou ik ben in Rio, volgens mij gaan mijn ogen dan helemaal open. Of naar Azië.

Toch altijd dat geld

Daarom kan ik niet goed ertegen dat je altijd geld nodig hebt. Misschien moet ik maar eens iets gaan uitvinden of iets nieuws verzinnen voor mezelf.

Nu op vakantie lukt nog niet, moet mijn conditie nog verbeteren. Maar ooit wil ik echt meer zien. De wereld heeft zoveel mooie plekken

Alleen zo'n foto al, dat doet al iets met me
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:51:40 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39143838
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:48 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Coole reclame, vind je niet? Dat deuntje hoe gaat het liedje ook alweer en dan zie je al die buiken

En wat dacht je van vlinders in je buik? Komt wel overeen met de oosterse betekenis van die ene chakra net onder je navel
Inderdaad coole reclame Dat ze ook dikkere buiken laten zien Dat ze allemaal verschillende buiken laten zien

Vlinders Ik had vorige week vlinders over het hele lichaam, alsof ik overal prettige kriebels had. Ook in de armen en benen en buik.

Heb trouwens vaker vlinders op de borst, een prettig gevoel alsof ik over de kop ga in een achtbaan. Dat komt vaker opzetten zomaar. Kan het gevoel niet uitleggen, een gevoel waar ik meteen van in de lach schiet
pi_39143932
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Inderdaad coole reclame Dat ze ook dikkere buiken laten zien Dat ze allemaal verschillende buiken laten zien
Dit is het deuntje maar weet jij nog de tekst? http://actimel.nl/NL/mp3/Actimel_Music_TVC30.mp3
quote:
Vlinders Ik had vorige week vlinders over het hele lichaam, alsof ik overal prettige kriebels had. Ook in de armen en benen en buik.

Heb trouwens vaker vlinders op de borst, een prettig gevoel alsof ik over de kop ga in een achtbaan. Dat komt vaker opzetten zomaar. Kan het gevoel niet uitleggen, een gevoel waar ik meteen van in de lach schiet
je legt het zo anders prima uit hoor!
Doet me denken dat ik 's een keer toen ik klein was naar de dierentuin ging. Daar had je zo'n tropische kas met allemaal vlinders in allerlei kleuren en zelfs met transparante vleugels. Dus ik sta daar vliegen ze allemaal op mij en zat ik helemaal letterlijk onder vlinders van top tot teen en ik echt zo van "Mammaaaááá"
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:01:26 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39144217
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 11:54 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Dit is het deuntje maar weet jij nog de tekst? http://actimel.nl/NL/mp3/Actimel_Music_TVC30.mp3
De tekst weet ik niet precies Hoewel ik de reclame vaker gezien heb Reclame komt vaak voorbij op tv. Zometeen even het deuntje luisteren
quote:
je legt het zo anders prima uit hoor!
Doet me denken dat ik 's een keer toen ik klein was naar de dierentuin ging. Daar had je zo'n tropische kas met allemaal vlinders in allerlei kleuren en zelfs met transparante vleugels. Dus ik sta daar vliegen ze allemaal op mij en zat ik helemaal letterlijk onder vlinders van top tot teen en ik echt zo van "Mammaaaááá"

Ik heb dat ook een keer gehad, op Gran Canaria was een dieren-tuin en daar was ook een vlinder-kast. Maar daar had je ook tropische vissen en nog meer.

Maar toen was ik niet in orde op die vakantie, ik kon niet optimaal genieten toen. Zou best eens terug willen naar Gran Canaria. Alleen de kakker-lakken in het hotel waren irritant

Maar die dierentuin was dus echt super. Tropische dierentuin met ook veel vogels en nog meer.

Op vakantie is het nodig dat je zowel lichamelijk als geestelijk helemaal in orde bent, je neemt toch jezelf mee op vakantie. Je neemt altijd jezelf mee waar je ook gaat of staat.

Nu is het geestelijk okey, alleen lichamelijk moet ik aan de conditie werken zoals ik al zei Maar dat komt nog wel.

Heb op Gran Canaria ook een vogel-show gezien met grote vogels als adelaars en valken. Die beesten vlogen gewoon boven je hoofd

En dan kun je je weer afvragen of dat goed is voor zo'n dier. Maar misschien genieten die dieren wel ervan om een functie te hebben.

Net zoals de goudvis??? Maar zo'n goudvis kan zich wel eenzaam voelen. 2 goudvissen in 1 kom is dan beter. Maar hoe voelt een goudvis zich in een kom???? Steeds het glas zien en niet verder kunnen zwemmen.

Heb ondertussen mijn icoon aangepast met de foto in deze topic
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:03:52 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39144306
Ik voel me nu trouwens behoorlijk lekker en helder

Ben ook dik tevreden met mijn leven en waar ik nu woon en wat ik nu zie in mijn omgeving.

Heb meteen een dikke sigaar opgestoken Als ik me koning ten rijk voel zonder veel te hebben, steek ik een sigaar op

Maar geld

Ooit las ik ergens dat slechts een klein percentage van de mensen alles in bezit hebben. Dat je dus 5 procent hebt die 90 procent bezit.

Dat de top alles heeft, en daaronder is de rest die krijgt de rest.

Maar dat is eerlijk schijnbaar
  Moderator vrijdag 23 juni 2006 @ 12:05:46 #24
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39144375
Heee jullie waren alweer door naar de volgende coupe in the train of truth

Maar ik vind dat je een hele hoop gedachtes mooi verwoord hoor dromenvanger.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:06:57 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39144417

vrijdag 23 juni 2006 @ 12:12:26 #26
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39144630
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef senesta het volgende:
Heee jullie waren alweer door naar de volgende coupe in the train of truth

Maar ik vind dat je een hele hoop gedachtes mooi verwoord hoor dromenvanger.
We gaan altijd door met deze trein De trein raast alsmaar verder van station naar station

Maar over dat verwoorden, het is bij mij belangrijk dat ik mezelf tot uitdrukking breng, mezelf ontplooien. Piramide van maslov gaat daarover. Zelf-verwezenlijking. En dan doe ik dat graag met woorden en ook met bewegingen vaker. Af en toe gooi ik gewoon alles los.

Vanmorgen voordat ik opstond heb ik eerst alles uitgerekt. Helemaal uitrekken voor het opstaan kan prettig zijn

Helemaal het lichaam strekken en rekken en vervolgens pas opstaan.

Het lichaam eist hier nog aandacht. Het lichaam is de tempel nog altijd.

Maar over die verdeeldheid van inkomens, het zal wel eerlijk zijn. De personen die het meest doen toevoegen die verdienen het meeste

Maar hoe bepaal je de toegevoegde waarde van bepaalde personen??

Ik bedoel, iemand aan de lopende band is toch net zo hard nodig als iemand die het beleid bepaald??? Lopende band werk is daarbij nog zwaarder vaak. Alleen heeft iemand aan de lopende band minder verantwoordelijkheden, hoewel ze aan de top ook vaak de verantwoordelijkheid niet nemen. Kijk maar naar Ahold

Aan de top denken ze vaak dat ze alles kunnen maken, maak je aan de lopende band 1 fout dan krijg je op de klote.

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-06-2006 12:21:25 ]
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:15:55 #27
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39144739
Maar goed, het management en de uitvoering.

Ik ben soms even bedrijfs-kundig aan het denken vanwege mijn opleiding nog. En ook over de verdeeldheid maar dat heeft gewoon te maken met een slechte economie. Heb je een gezonde economie dan zijn alle inkomens hoog en blijven de prijzen laag.

Gezond is de economie bij lange na niet

De economie is ziek vaker.

En de economie kent ook veel beperkingen. Allemaal afhankelijkheden van olie en het buitenland en nog meer. Afhankelijk zijn is niet goed. En de economie is overal afhankelijk van.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:19:41 #28
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39144840
Over de trein, we gaan toch altijd door richting de toekomst

En dan is het de vraag hoe het morgen is en overmorgen.

Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

Vandaag genieten en wat morgen komt dat komt toch. En door vandaag te handelen kun je morgen anders maken. Als je vandaag actie voert in je leven, dan kun je de dag van morgen anders krijgen.

Alleen al door anders te denken.

Het ritme van opstaan en naar bed gaan. Met een goed humeur gaan slapen, en daardoor goed dromen en vervolgens weer fris wakker met een goed humeur.

Zit je dan in het juiste karma???? Dat de trein vanzelf rijdt als het ware???

Dat iedere nieuwe actie zorgt voor positieve reactie???

En dan zeg ik dit niet omdat ik een compliment kreeg alleen, ik wil gewoon in het juiste karma zitten en dan is positief denken belangrijk.

Dus ook uitgaan ervan dat ik ooit meer landen ga zien

Al moet ik een lening afsluiten van 50,000 euro ooit

Hoewel lenen ook niet alles is. Zelf-verdienen is veel beter.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:38:22 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39145424
Hier een stukje van mijn boek, uit de bibliotheek. Niet door mij geschreven dus, geleend

De geheimen van DNA

Vanuit de ruimte beschouwd is de aarde een verblindende planeet, volledig omhuld met levende organismen. Tegelijkertijd zien we een kosmische paradox. Op elk organisatieniveau, van het grootste ecosysteem tot de kleinste cel, schendt de orde van het leven de wetten van entropie, het streven van het universum naar complete chaos. Het heelal dijt uit, sterren branden op en energie verdwijnt in de ruimte. Tegelijkertijd binden levende wezens over het hele aardoppervlak atomen in ingewikkelde patronen, die zich in de loop van de tijd kunnen vermenigvuldigen, ophopen en ontwikkelen.

De wortels van deze levende organismen liggen in pakhuizen met biologische informatie: de deoxyribosenucleinezuren, de DNA-moleculen. NA kunnen we met het blote oog al waarnemen. Als we een aantal cellen met het juiste detergens kapot maken, komt er een taaie, kleurloze massa vrij, die we als caramel om een glazen staafje kunnen ontwikkelen.
Het ongedefinieerde uiterlijk van dit extract vormt een groot contrast met zijn macht en zijn verleden. DNA is namelijk de essentie van erfelijkheid, de opslagplaats van alle informatie die nodig is om een bacterie, een graanhalm, een plant, een muis of een mens te bouwen.

In principe is het allemaal te technisch voor woorden

Ik wil zulke boeken dus helemaal uitlezen. Maar het geduld.

Dit is interessante stof .

Wat op aarde gebeurt dat is dus tegenstrijdig aan wat de kosmos wilt zien

Is de aarde een geval apart Is het menselijk leven een geval apart

Sowieso is het menselijk leven een geval apart
pi_39145521
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 10:44 schreef Monocultuur het volgende:
911 the truth!

wie zit er nu ook alweer achter, el quaida, usa of de mossad?
gewoon Al Qaide maar de Amerikaanse geheimendienst wist ervan af maar maakte een inschattingsfout
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:41:52 #31
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39145523
Een kaartje trekken

Het geluk ligt niet in de dingen zelf, maar in hoe ik ze zie en ervaar
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:45:20 #32
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39145628
Het NM-23-eiwit gedraagt zich als een soort politieman. Het lijkt cellen te verplichten om zich als gehoorzame burgers te gedragen. Verantwoord groepsgedrag is natuurlijk een noodzakelijk kenmerk voor alle cellen in een nagenoeg elk meercellig levend wezen, een spons tot chimpansee.

Ik ga even wat anders doen.

Muziek
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:47:25 #33
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39145696
DV zit in de sneltrein zeker
The truth was in here.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 12:53:55 #34
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39145894
Ik zit soms in de sneltrein, maar dan zit ik dus soms ook wel eens rustig te zitten in de sneltrein, en is het rustig zitten dan is het okey. Soms zit ik in de coupe en jaag ik mezelf op binnen de trein. In principe is het fout om binnen de trein jezelf op te jagen. Als ik inkopen doe merk ik dat ook vaker, dan jaag ik mezelf op en wil ik zo snel mogelijk gaan, maar dat voelt niet goed. Dan voel ik weerstand. In trance is het beter, als ik in het juiste ritme zit, dan kom ik in een staat van meditatie en trance

De trein zou in principe vanzelf moeten gaan, ik bedoel. Je neemt plaatst en je gaat lekker op je tempo door. Dat het tempo jou doet aansturen als een soort automatische piloot.

Ritme. Levens-ritme. Dat je echt in het juiste ritme zit

Ik zoek mijn ritme nog. Als ik boeken lees dan lukt het niet om het tempo van lezen onder de knie te krijgen. Ik wil dan sneller lezen dan de trein. Dus in principe ga ik nog steeds te snel voor mezelf inderdaad Bastard

Heb een boek liggen over de wil hier, denk dat ik die erbij ga nemen. De wil die soms te krachtig kan zijn, en wie weet staat in dat boek iets over hoe je de wil kunt temmen.

Waar een wil is, daar is geen weg, maar een hoop ellende

Dat las ik ook ergens.

Dat het vanzelf moet gaan, dat de wil zich moet overgeven aan het tempo van de trein, dat de wil zich moet overgeven aan het gezonde ritme Dat de wil dus verdwijnt, en dat het juiste ritme plaats inneemt van de wil.

Ritme is dan automatisme

Is automatisme fout Dat het leven vanzelf gaat dus Dat je lichaam handeld zonder te denken en dat je geest minder inspanning hoeft te verrichten. Dan kan de geest rust nemen meer. En dan krijg je vanzelf dat je in een lager niveau terecht komt. Een dieper bewustzijn, waar het vanzelf dus nogmaals meer trancy en meditatie is.

Ook op straat en op het werk. Alert maar in een diep bewustzijn.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:00:40 #35
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39146100
Even spiegel-eieren bakken

Even flink voedsel tanken
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:05:05 #36
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39150128
Allemaal weekend aan het vieren zeker?
The truth was in here.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:15:57 #37
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39150466
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:05 schreef Bastard het volgende:
Allemaal weekend aan het vieren zeker?
Nou nee, ik ben mijn minutes aan het uitwerken, heb teveel meetings tegenwoordig

En ondertussen check ik Fok ff enzo
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:20:12 #38
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39150613
Ik ben aan het relaxen.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:22:29 #39
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39150696
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben aan het relaxen.
Zo.. jij bent kort van stof geworden.
The truth was in here.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:23:59 #40
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39150767
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben aan het relaxen.
Goedzo DV

Dat ga ik morgen doen. Het wordt morgen lekker weer las ik, dus ik probeer op een beetje een fatsoenlijke tijd m'n nest uit te komen om snel boodschapjes te doen en daarna de hele dag lekker NIKS, lekker in de tuin zitten enzo

En vanavond ga ik naar het theater, gelijk door uit werk.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:26:42 #41
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39150863
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Zo.. jij bent kort van stof geworden.
Relaxen dus

Helemaal nergens aan denken

Kijken hoe de tijd tikt
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:27:28 #42
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39150894
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:23 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Goedzo DV

Dat ga ik morgen doen. Het wordt morgen lekker weer las ik, dus ik probeer op een beetje een fatsoenlijke tijd m'n nest uit te komen om snel boodschapjes te doen en daarna de hele dag lekker NIKS, lekker in de tuin zitten enzo

Wat ga je in het theater bekijken

Ik ga straks even biertjes kopen, heb zin in een grolsch

1 grolsch of meer grolsch.

Een 8-pack als het ff kan.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:28:04 #43
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39150916
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:23 schreef Marietje_34 het volgende:

oh leuk
Wat ga je kijken ?
The truth was in here.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:29:37 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39150973
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:27 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Wat ga je in het theater bekijken

Ik ga straks even biertjes kopen, heb zin in een grolsch

1 grolsch of meer grolsch.

Een 8-pack als het ff kan.
Haal voor mij ook meteen op als je wil.. ik heb geen tijd om boodschappen te doen vandaag... en zooooonnn trek in een vrijdagmiddag biertje
The truth was in here.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:31:46 #45
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39151052
Ik ga naar een try out van Veldhuis en Kemper met 2 vriendinnetjes

En ik zou ook wel een biertje lusten trouwens
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:33:47 #46
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39151120
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:26 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Relaxen dus

Helemaal nergens aan denken

Kijken hoe de tijd tikt
De tijd mag van mij wat sneller tikken
Zit hier echt af te tellen tot 5u, man man, ik val echt zo ongeveer in slaap.

Het wordt tijd dat ik een opleiding ga doen (zelfstudie) en ander werk ga zoeken, dit is echt niks
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:36:40 #47
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39151229
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Haal voor mij ook meteen op als je wil.. ik heb geen tijd om boodschappen te doen vandaag... en zooooonnn trek in een vrijdagmiddag biertje
Ik zal ze doormailen

Ik smacht ook naar een biertje nu
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:37:41 #48
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39151262
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:31 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ga naar een try out van Veldhuis en Kemper met 2 vriendinnetjes

En ik zou ook wel een biertje lusten trouwens
Veldhuis en kemper ken ik wel. Try out, is dat een experiment van ze???

Dan kun je straks toch in het theater een paar drinken, of 2 paar of 3 paar of 4 paar of 5 paar
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:38:35 #49
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39151294
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 15:33 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

De tijd mag van mij wat sneller tikken
Zit hier echt af te tellen tot 5u, man man, ik val echt zo ongeveer in slaap.

Het wordt tijd dat ik een opleiding ga doen (zelfstudie) en ander werk ga zoeken, dit is echt niks
De tijd kan langzaam gaan inderdaad

Heb ik ook wel eens last van.

Maar goed, zometeen is het 17:00 en dan begint de avond bijna
  vrijdag 23 juni 2006 @ 15:42:45 #50
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39151435
waarom is tijd zo relatief, zo gevoels / perceptie geboden echt een raar iets. DE ene dag vliegt om, de andere dag duurt harstikke lang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')