Meende of gemaakt ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:00 schreef Dromenvanger het volgende:
What means mend ook alweer???
Ahzoquote:
hou het maar op gemaakt als in * herstellen *quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ahzo
Mend means meende of gemaakt
Het weer is drukkend daar zul je wel last van hebben.quote:Ik voel me weer wat minder irritant.
Heb jij dat nooit? Dat er van die momenten zijn dat je je irritant voelt ?
Alsof de sterren en planeten en de zon en de maan compleet fout staan.
Net weer even vlinders in de buik gehad, dat voelt beter aan. Maar ik ben te non-actief.
Ik heb alle ramen tegen elkaar open gezet om de schade beperkt te houdenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:13 schreef senesta het volgende:
Goedeavond allemaal,
Oei dat word een warm nachtje deedeetee.
Ja de koorts is weg en de pijn in haar keel is ook stukken minder, gelukkig.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb alle ramen tegen elkaar open gezet om de schade beperkt te houden![]()
En hoe is jouw dag geweest ? Is Samara alweer wat opgeknapt ?
Inderdaad, maar of hij zichzelf nou zo'n plezier blijft doen met al die publiciteit.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:34 schreef deedeetee het volgende:
Haha 't stond bovenaan op m'n nieuwstikker......
Tsja 't was te verwachten dat hij er mee verder zou gaan. Daar was het volgens mij ook om begonnen. Die heren blijven gewoon drammen om hun zin te krijgen.
Dat soort figuren is blij met de aandacht en wrs ziet hij zichzelf als een martelaar/voorvechter voor een goede zaak.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Inderdaad, maar of hij zichzelf nou zo'n plezier blijft doen met al die publiciteit.
Ik heb het idee dat hij aardig wat kwaad bloed zet.
Dat moet inderdaad ook wel jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat soort figuren is blij met de aandacht en wrs ziet hij zichzelf als een martelaar/voorvechter voor een goede zaak.![]()
Welterusten!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:08 schreef deedeetee het volgende:
Ik ga me lekker volproppen met suiker pinda's en verder met mijn boek .
Truste allemaal![]()
Hoeft niet hoor, voor het zelfde geld wil je die ervaring gewoon om het óók 'ns meegemaakt te hebben. Of om er straks iemand anders mee te helpen offe..... er zij legio mogelijkheden.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:05 schreef R_ON het volgende:
Het leven stuurt mij in een richting waar ik totaaaaaaaaaaaal geen zin in heb:
Ik voel me onderdrukt;
Ik weet zomaar iemand die zich geen bal van mij aantrekt, waar ook niet mee te praten valt;
Financiele problemen;
Ik moet vast vreselijke dingen gedaan hebben dat ik dit allemaal krijg.
Ga eens naar een stil bos om je frustraties tegen de bomen uit te schreeuwen.quote:Ik. Kots. Op. Het. Leven. Bah.
.
Hey DV! Ze zijn wel een beetje aardig voor je hoop ik?quote:Op zondag 25 juni 2006 10:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Omdat zelfs de hoge doktoren niet weten hoe het zit. Die vragen mij altijd om uitleg. Ook over de wil, en of ik het gevoel heb dat ik aangestuurd wordt van bovenaf.
Ken je de betekenis van namen? Wel 's opgezocht op internet? Het zegt iets over je algemene positie in het leven, jouw plaats in het geheel zegmaar of zoals jij het leven beschouwt. In boeddhisme bv. krijg je een naam en 2e naam van de hoogste geestelijke zoals een lama of guru en legt je de betekenis uit.quote:Vandaag kreeg ik te horen dat ik weer Danny ben hier in huis, ben 3 maanden erg druk geweest en dat is vermoeiend. En na 3 maanden drukte voelt de rust als depressie nogmaals.
Mooie betekenisquote:Op zondag 25 juni 2006 12:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[b]Daniël
Geslacht:
m
verklaring:
Hebr. `mijn rechter is God'.
Volgens mij welquote:Op zondag 25 juni 2006 12:50 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Mooie betekenis. Niemand kan jouw rechter zijn, behalve een hogere macht. Jij bepaalt je eigen leven met God als je gids. Zoiets?
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:48 schreef Geartsjuh het volgende:
Geertruida, Geerdina, Geertje, Geertrui, Gerrie, Gertje, Gertrude, Trude, Trudi, Trudy, Trui, Truida, Truus, Gertrud (Du).
Afgeleid van het Germaanse 'ger', met de betekenis 'speer'. De naam betekent: zij die met de speer vertrouwd is.![]()
![]()
Ik vind het ook altijd grappig dat mijn geboortedatum gelijk staat aan de dag van Jeanne d'Arc op de Heiligenkalender:
http://heiligen.net/CMS/content/section/5/57/
Oftewel, dat feminisme zit er vanaf de geboorte al in.
Preciesquote:Op zondag 25 juni 2006 13:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Het zit allemaal vanaf de geboorte erinBij de geboorte krijg je alles mee, waar je later voor staat. Alles krijg je bij je geboorte met je mee en krijg je in je geplaatst. En dat hoeft niet slecht te zijn. Vaak is het juist goed. Zelfs wat ik dus heb, daar zitten genoeg voordelen aan. Genoeg wegen om in te slaan, ik ben in ieder geval niet krap-denkend volgens mij
Misschien was het toen wel beter zo, dat je je aan de regels hield. Tenslotte heeft het wel een veilig kader voor jou geboden als kind. Maar dat wil niet zeggen dat je je nu ook nog aan de 'regels' moet houdenquote:Ook mijn ziekte dus. Ik ben vanaf het begin al zo. Ook erg tegen school was ik. Het is dat ik als kind mijn mond vaker hield, dat ik netjes de regels opvolgde. Anders was ik echt een probleem-kind geworden op school. Dan had ik veel straf-werk gekregen. Misschien van school getrapt, maar goed, de regels, ik volgde alles op. Zonder ooit mijn mond open te doen tegen de hogere macht. De hogere macht in de vorm van het bestuur van de school en de regels en de tijden van aanwezig moeten zijn. Het hoort bij het systeem van nu??? Kinderen vroeg klaar-stomen voor het echte "werk"
quote:God was in de bijbel ook vaak woest en kwaad
Die werd ook knetter-gek van zijn eigen schepping
Ik zie ziekte zelf altijd als een reinigend proces. En dan maakt het niet uit of het een lichamelijke of een geestelijke ziekte is (ook al is die laatste vaak moeilijker te bestrijden). Het lichaam wil zich zuiveren van hetgene wat het dwarsboomt. Het moet eruit. Het moet opgelost worden. Anders kan het zichzelf niet in stand houden. In die zin is ziekte iets wat meer mensen zouden moeten omarmen en zouden moeten kijken wat het lichaam met die ziekte probeert te bereiken. Dan kan je het lichaam daarbij helpen.quote:En dan voelt het weer goed dat ik mezelf tot uitdrukking kan brengen. Alle frustraties die in 2000 eruit gekomen zijn. De bom is hier in 2000 gevallen. En dat is misschien goed geweest. Ze noemen het dan ziekte, maar wat is het precies?
Dat kan alleen jij voor jezelf bepalen denk ik.quote:Is de maatschappij niet ziek te noemen??? Is de maatschappij niet ziek en ben ik niet gezond
quote:Op zondag 25 juni 2006 13:18 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Precies. Gebruik wat je bij de geboorte mee gekregen hebt
.
Daar kun je best gelijk in hebbenquote:Misschien was het toen wel beter zo, dat je je aan de regels hield. Tenslotte heeft het wel een veilig kader voor jou geboden als kind. Maar dat wil niet zeggen dat je je nu ook nog aan de 'regels' moet houden.
Geloof maar dat die gefrustreerd was, anders had hij niet voor die zondvloed kunnen zorgenquote:Heb opeens zo'n beeld voor me van een enorm gefrustreerde langbaardige man op een wolk
.
Reinigend inderdaad, en er wordt een signaal afgegeven dat het niet langer kan gaan zoals het gaat. Maar is het dan wel verstandig om met medicatie te verdovenquote:Ik zie ziekte zelf altijd als een reinigend proces. En dan maakt het niet uit of het een lichamelijke of een geestelijke ziekte is (ook al is die laatste vaak moeilijker te bestrijden). Het lichaam wil zich zuiveren van hetgene wat het dwarsboomt. Het moet eruit. Het moet opgelost worden. Anders kan het zichzelf niet in stand houden. In die zin is ziekte iets wat meer mensen zouden moeten omarmen en zouden moeten kijken wat het lichaam met die ziekte probeert te bereiken. Dan kan je het lichaam daarbij helpen.
Ik had nooit zin om me aan te passen aan de maatschappij, om me aan regels te houden ook. Ik bedoel. Groeps-verhoudingen ook wel. De massa en ga zo door. In de massa functioneren lukte me niet altijd even goed.quote:Dat kan alleen jij voor jezelf bepalen denk ik.
Champignonnen-soep is al opquote:En nu is het jouw schuld dat ik ook zin heb in champignonnensoep![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 14:26 schreef Elvi het volgende:
Volgens mn pendel (die ik sinds gister heb) gaat Nederland verliezen vanavond met 1-0 en penalty's...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |