En dan is het bier-tijd ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:07 schreef Bastard het volgende:
Anderhalf..
Zullen we elkaar ondersteunen in deze tijden van helse pijnenquote:
Ja zoiets ja, ze hebben een nieuwe voorstelling en dan gaan ze eerst kijken hoe die aanslaat, voordat ze voor t' 'echie' gaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Veldhuis en kemper ken ik wel. Try out, is dat een experiment van ze???
Dan kun je straks toch in het theater een paar drinken, of 2 paar of 3 paar of 4 paar of 5 paar
Gelukkig regelt iemand anders datquote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh die zijn wel leuk
Bij ons in Alphen hebben we nou ook een theater maar lijkt me zo gedoe om kaarten te krijgen...
ik zit nog wel tot 6 uur denk ik..maar dan idd WEEKENDquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:56 schreef deedeetee het volgende:
Kom op jongens nog ff volhouden![]()
Nog heel eventjes en dan is 't weekend![]()
Je kunt het !!!!!quote:
Dus je bent eigenlijk een soort proef-persoonquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:59 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja zoiets ja, ze hebben een nieuwe voorstelling en dan gaan ze eerst kijken hoe die aanslaat, voordat ze voor t' 'echie' gaan.
kloptquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dus je bent eigenlijk een soort proef-persoon![]()
Heb je wel de eer om als eerste de voorstelling te zien
Hopelijk wordt de voorstelling nu net zo leukquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
kloptIk ben al eens eerder naar een voorstelling van hen geweest en die was erg leuk
![]()
dattie je maar goed smaken mag DVquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:08 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de voorstelling nu net zo leuk
En gaat het biertje smaken
Ik heb het bier koud gezet ondertussen
Een biertje sla ik toch niet af, dat houdt de stemming in de brouwerij
Gaat zeker lukkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dattie je maar goed smaken mag DV![]()
Gaat zeker lukkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dattie je maar goed smaken mag DV![]()
Goedzo! Ik kan hier eindelijk weg, dus ik ga richting Amsterdam nu. Ik lees je later! En geef je hond een knuffel van mequote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Slok bier gehad
Hmmmmmmmmmmm dat is het echte leven
Veel plezierquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Goedzo! Ik kan hier eindelijk weg, dus ik ga richting Amsterdam nu. Ik lees je later! En geef je hond een knuffel van me![]()
Doei!![]()
Ik inmiddels een bier of 5quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Slok bier gehad
Hmmmmmmmmmmm dat is het echte leven
Ik had 3 flessen grolsch gedronken, meer kreeg ik niet op.quote:
Ach heeft zo zn voordelen hoor.. ik heb lekker wat uurtjes al gegamed, gestofzogen beneden, keuken gedaan, ramen gelapt en voor Jasmijn gezorgd..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:17 schreef deedeetee het volgende:
goeiemorgen vroege vogel
ikwas ook op tijd op maar had nog werk te doen, nu lekker klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |