Ik vind ze niet eens stiekem leuk maar gewoon openlijk! Gister bij Sounds geweest maar daar hadden ze hem nog niet, in NL pas op 14 augustus.quote:
quote:Het debuutalbum, We Are The Pipettes, komt 14 augustus. Je kunt The Pipettes 18 augustus live gaan bekijken op Pukkelpop en in het najaar in het Nederlandse clubcircuit.
Ik dus ook. Kwam het album bij toeval tegen bij een recensie in de Revu en was wel benieuwd. Het is erg fout maar je wordt er zo lekker vrolijk van. Vooral Pull shapes en Dirty mind springen er uit.quote:
Jep! Woensdag 11 oktober. De kaarten zijn vandaag in de verkoop gegaan en retegoedkoop.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ze schijnen trouwens deze herfst in Paradiso te komen.
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:30 schreef MadGuy het volgende:
Jep! Woensdag 11 oktober. De kaarten zijn vandaag in de verkoop gegaan en retegoedkoop.Ik ga!
Mjah en niet op sterkte ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:20 schreef MadGuy het volgende:
Nou ja, beetje vrouwenmodel eigenlijk.
Een collega krijgt hem al.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Geen probleem voor mij..![]()
Wil je 'm kwijt?![]()
Ja, maar dat is juist het leuke van The Pipettes: de synchrone danspasjes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:45 schreef Cyaa het volgende:
Juah the Pipettes![]()
Lache muziek![]()
Maar ik zou waarschijnlijk niet naar een concert van deze dames gaan.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:16 schreef LeroyBrown het volgende:
Ze staan ook nog 10 oktober in Rotown te Rotterdam,
Ik zie het topic wat laat, misschien ben je inmiddels al lang voorzien... maar zo niet:quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als ik nou originele 60s bandjes wil luisteren van dit soort, wat is dan een aanradert ?
Leuk nieuwsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:30 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Jep! Woensdag 11 oktober. De kaarten zijn vandaag in de verkoop gegaan en retegoedkoop.Ik ga!
Rotterdam is dichterbijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:16 schreef LeroyBrown het volgende:
Ze staan ook nog 10 oktober in Rotown te Rotterdam, 12 oktober in de Effenaar te Eindhoven en op 13 oktober in Vera te Groningen, las ik op hun site. Ik denk er zelf over om naar Eindhoven te gaan, voor ¤ 9,- vind ik nog wel grappig om te zien
Ik bedoelde dat voor mij Rotterdam dichterbij isquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:33 schreef MadGuy het volgende:
[..]
10 oktober volg ik een avondcursus, kan ik niet. Paradiso it is.
Kan iemand mij uitleggen sinds wanneer er verschillen in rang/prijs zijn in de kleine zaal van Paradiso?quote:THE PIPETTES
Paradiso kleine zaal, Amsterdam
Wo, 11/10/06 21.30 uur
Prijs
Rang 1 (Excl. Servicekosten)
¤ 8 - ¤ 11
Ja, inderdaadquote:Op maandag 11 september 2006 17:45 schreef Liejannuh het volgende:
De 11 euro is als je direct een Paradiso lidmaatschap erbij neemt.Hoef je die ter plekke niet meer te regelen.
Je wordt er idd erg vrolijk van. Heb net flink wat van hun clippies gezien op Youtube, en ben weer helemaal blijquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:38 schreef MadGuy het volgende:
Ik gebruik hem ook als mijn ultieme blijmaakplaat. Dipje? The Pipettes erbij en hoppa!
Rotown 10 oktober is volgen smij nog niet uitverkocht.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:46 schreef Wombcat het volgende:
Je wordt er idd erg vrolijk van. Heb net flink wat van hun clippies gezien op Youtube, en ben weer helemaal blij
Morgen die CD maar eens kopen.
Nee, geloof ik ook niet. Probleem met Rotown is dat de voorverkoop alleen in Rotterdam isquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Rotown 10 oktober is volgen smij nog niet uitverkocht.
Lekker dankbaar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:42 schreef Mr.Black het volgende:
Ik heb kaartjes van The Pipettes cadeau gegeven aan mijn vriendin omdat we een jaar een relatie hadden...
maar ze is ze inmiddels kwijt geraakt![]()
Ik had vandaag al kaartjes met nr 220 ev.quote:
Meestal beginnen de concerten pas om 22.00 en duren ze ruim een uur. Aangezien de dames maar een repertoire van één CD hebben die nog geen uur duurt, moeten ze of heel veel gaan praten of nog een heleboel covers gaan spelen om de tijd vol te krijgenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:29 schreef MadGuy het volgende:
Weet iemand eigenlijk tot hoe laat het concert duurt, met toegift en alles? De zaal gaat wel om 21 uur open en het concert begint om 21:30u volgens de site.
Ik ben benieuwd of ze in 't eggie net zo vrolijk zijn.
Met toegift en zo duurt een concert meestal ongeveer anderhalf uur/een uur en drie kwartier. (Een dik uur voor de setlist, dan effe wachten tot ze terugkomen voor de toegift, en dan nog 2-4 liedjes).quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:29 schreef MadGuy het volgende:
Weet iemand eigenlijk tot hoe laat het concert duurt, met toegift en alles? De zaal gaat wel om 21 uur open en het concert begint om 21:30u volgens de site.
Ik ben benieuwd of ze in 't eggie net zo vrolijk zijn.
Het was echt leuk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:41 schreef DutchTrain het volgende:
dat is de enige smiley om het gevoel uit te drukken
![]()
Geslaagd optreden op hun eerste dag van hun eerste Europese tour.
De danspasjes waren perfect, net als de stemmen en de outfit van de zangeressen. De band speelde iets teveel op de automatische piloot en waren nauwelijks zichtbaar, werden zelfs niet voorgesteld, maar dat is slechts een klein minpunt op het goed geregisseerde optreden. Het begon met 'Sex', ging verder met 'Why did you stay' en 'Tell me what you want' en het wat mindere "I love you'. Bij 'Your kisses are wasted are on me' kwam alles los. Daarna kwam nog het perfect uitgevoerde 'One Night Stand en verder via hun hit 'Pull Shapes' en hun nieuwste single 'Judy' (die uit is in Engeland, maar hier blijkbaar nog niet, gezien de reactie van het publiek) en eindigde met de toegift van 'ABC en 'I Like A Boy In Uniform (School Uniform)'. Uiteindelijk een show van precies één uur, met de nodige aansporingen richting het publiek om te dansen...
Niet alle nummers van de CD gespeeld volgens mij, wel nog twee andere nummers.
Kortom: een aanrader voor een ieder die van sixties retro of feelgood muziek houdt en een beetje show wel kan waarderen![]()
Als ik nog naar de Effenaar ga, moet ik maar kijken of ik een foto kan afdrukken, dat die gesigneerd wordt, dat lijkt me wel leuk. Ik heb ze nog niet echt heel goed bekeken, maar er zitten wel een paar leuke tussen. Iig een mooie van Rosayquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:25 schreef MadGuy het volgende:
Ah, misschien wel even waard om in de gaten te houden dan!Ik weet niet of ik het ga doen als ik zo lang moet wachten, maar het is natuurlijk wel grappig.
Het was bijna zo slecht dat het weer grappig werd. Bijna.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef dwerg het volgende:
Zo, dat voorprogramma was echt slecht.
De cd, en er lagen gister 2 verschillende cd-singles. En iets van 20 verschillende t-shirtsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:55 schreef snopprinses het volgende:
hebben ze ook spullen te koop toevallig? ;o
dan hoop ik dat ik morgen iets leuks kan kopen na afloop ^^quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:58 schreef ranja het volgende:
[..]
De cd, en er lagen gister 2 verschillende cd-singles. En iets van 20 verschillende t-shirts
De meeste 7" singles zijn al uitverkcoht dus als je daar voor gaat heb je pech.
In Rotown stond nog iemand van een nieuwe winkel in R'dam 7" singles te verkopen. Die had nog wel een ltd 7" van Judy die de band niet eens meer kan leveren. Nu heb ik 'm
Gelukkig ging iedereen applaudiseren toen het laatste nummer werd aangekondigdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:41 schreef dwerg het volgende:
Zo, dat voorprogramma was echt slecht.
En je krijgt een lollipop bij je aankoop gratis erbijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:08 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ik morgen iets leuks kan kopen na afloop ^^
op pukkelpop verkochten ze jammer genoeg niks.
Dank voor de linkquote:
Ik heb er nog 66quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:31 schreef edejong het volgende:
leuke foto's!!!
Rosay is iddquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:39 schreef AudreyHepburn het volgende:. Rosay daarentegen, die wil ik wel voor Sinterklaas. Met een strikje erom.
.
Volgens mij stond je dan naast me. Was het die kerel in die overhemd, die ging me een partij uit zijn dak, die kende alle nummers en alle movesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
en ik had een of andere hysterisch dansende vijftiger voor me. Om nog maar niet te beginnen overde zweetband van de toetsenist
en het voorprogramma. (De nummers duurden gelukkig wel kort. Om met Herman Finkers te spreken: "U verveelt zich nog geen minuut.")
Dat is balen idd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:36 schreef LeroyBrown het volgende:
De 20 minuten die ik er van heb kunnen genieten waren erg gaaf, toen moest ik de trein naar Utrecht halen.![]()
Echt belachelijk dat zo'n show pas om 22.15 uur begint!![]()
Ja, die gast in dat turkooise overhemd inderdaad. Ik was het meisje met het lange bruine haar en het Morrissey-tshirt. En ja, ik stond direct naast je.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:16 schreef boskov het volgende:
[..]
Volgens mij stond je dan naast me. Was het die kerel in die overhemd, die ging me een partij uit zijn dak, die kende alle nummers en alle moves
Ik ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 06:02 schreef snopprinses het volgende:
oh het was geweldigen het had nog veel langer mogen duren vind ik, maar ik heb nu wel de setlist
ga je nog wat online zetten?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:50 schreef Wombcat het volgende:
Deze keer heb ik ook een paar filmpjes gemaakt. Wel de eerste keer dat ik dat met mijn camera gedaan heb, dus ik benieuwd hoe dat gelukt is.
ik vond dat echt geweldigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:01 schreef PimD het volgende:
Was leuk, maar wel belachelijk dat ze pas zo laat begonnen. Dat eerste voorprogramma was trouwens echt verschrikkelijk, die kerel met z'n loopjes![]()
Wat voor kleur was mijn shirt?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 05:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, die gast in dat turkooise overhemd inderdaad. Ik was het meisje met het lange bruine haar en het Morrissey-tshirt. En ja, ik stond direct naast je.!
Ik vond je wel leuk trouwens. En ik probeerde de hele tijd te lezen wat er nou op je shirt stond, maar daar ben ik uiteindelijk niet achter gekomen.
Bruin met gele letters.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:32 schreef boskov het volgende:
[..]
Wat voor kleur was mijn shirt?Ik weet het zelf niet meer.. (dan weet ik nl welk shirt ik aanhad)
whahaa ik ook jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In Eindhoven heb ik bijna alleen maar foto's van haar gemaakt![]()
Ach, even wodka over de zweetvlekjes en ze zijn eruit.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en ontopic: hoeveel dagen zouden ze hun jurkjes aanhouden voor ze in de was gaan ? (Zoals de gitarist van de Infadels ooit tegen me zei: "Ach meis, we hebben nooit tijd om te wassen, daarom hebben we een zwarte outfit met de band, dan valt het niet zo op.") Zou dat nou ook voor de dames gelden ?.
Don't stop me now, I am in a whirl of fun!quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Bruin met gele letters..
Oh en ontopic: hoeveel dagen zouden ze hun jurkjes aanhouden voor ze in de was gaan ? (Zoals de gitarist van de Infadels ooit tegen me zei: "Ach meis, we hebben nooit tijd om te wassen, daarom hebben we een zwarte outfit met de band, dan valt het niet zo op.") Zou dat nou ook voor de dames gelden ?.
[edit]
Ik lees mijn post terug, en dan staat er zo heel onsubtiel "zoals de gitarist van de Infadels ooit tegen me zei". Whehehe. Ik ben wel een beetje een muts soms..
[/edit]
Ha, ze waren ook in Popeye op OOG TV hier in Grunn (die had ik dus idd zien opnemen in Vera...)quote:Op donderdag 9 november 2006 12:47 schreef dwerg het volgende:
Ze waren gisteren te gast in De Laatste Show op de Belg, maar daar hebben jullie nu niks meer aan.
Overigens zeiden ze wel dat ze ieder slechts één jurkje hebben.
laat even weten als je m gevonden hebt... en vooral ook waar je m vondquote:Op donderdag 9 november 2006 16:49 schreef snopprinses het volgende:
ahw dat had ik willen zien >_<
ff aflevering proberen te vinden ;o
Ik las 'daar hebben ze nu niks meer aan'. Aanhebben in de zin van kleren aanhebben dus.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:47 schreef dwerg het volgende:
Ze waren gisteren te gast in De Laatste Show op de Belg, maar daar hebben jullie nu niks meer aan.
Die cd heb ik ook. Goed hequote:Op vrijdag 8 december 2006 20:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Vandaag voor 5 euro een cd gekocht met daarop 28 girlbandliedjes van The Ronettes, The Chiffons, The Shangri-la's enz. Ik wou ranja nog even bedanken voor de tip om daarnaar op zoek te gaan..
quote:
dat viel me ook al op! grappig dat het ineens overal de kop opsteekt als achtergrondmuziek. blijft wel erg fijn overigensquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:43 schreef Wombcat het volgende:
Hoorde ze laatst onder een autoreclame.
En bij Grey's Anatomy.
En bij het eindgala van kunstschaatsen.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 06:23 schreef pfaf het volgende:
Na 322 dagen een schop tegen dit topic! Ik ga ze namelijk morgen zien!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat?quote:Op vrijdag 28 december 2007 06:23 schreef pfaf het volgende:
Na 322 dagen een schop tegen dit topic! Ik ga ze namelijk morgen zien!![]()
![]()
![]()
![]()
Daar dus, nog iets meer dan 10 uurtjes geduld.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:07 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dec 29
The Factory
8:00pm
Sydney, AUS
Nope, er zijn nog kaarten, volgens mij leeft het hier in Australie niet zo. Straks sta ik daar met 9 andere piemels te dansen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:47 schreef ranja het volgende:
Is het al uitverkocht? Even een last minute vliegreisje boeken
Leuk toch? Prive-concertjequote:Op zaterdag 29 december 2007 01:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nope, er zijn nog kaarten, volgens mij leeft het hier in Australie niet zo. Straks sta ik daar met 9 andere piemels te dansen.![]()
![]()
Wauw! Nice one, pfaf!quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:21 schreef pfaf het volgende:
Viel mee, druk was het niet, 100 man en vrouw ofzo. Maar toch: GEWELDIG!![]()
Voor het concert een paar minuutjes metRosay
gepraat. Ze moest zelfs hinniken om m'n grappen.
![]()
Het optreden was feestelijk, veel gedans en gezweet. Rosay viel nog een keer op haar mooie snuitje, waardoor Becky het hele volgende nummer de slappe lach had. Verder een paar nieuwe nummers, waarvan enkele erg leuk.
Kortom, pfaf is weer helemaal gelukkig.Rosay
is in het echt nog leuker (en kleiner) dan op album, video en foto, de muziek was zo als verwacht erg leuk en de dames in het publiek evenzo.
Foto's volgen, op verzoek, later.
Casanova!quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:21 schreef pfaf het volgende:
Voor het concert een paar minuutjes metRosay
gepraat. Ze moest zelfs hinniken om m'n grappen.
![]()
Siobhán solo is wel leuk!quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:13 schreef ranja het volgende:Wordt vast niet weer zo leuk.
Aardige vergelijking met the Sugababes. Die waren met Siobhan nog enigzins leuk maar zonder is het nooit meer wat geworden (al beweert de top 40 anders).
't lijkt me stug dat het hele persbericht flauwekul is, denk eerder dat alleen die youtubelink een grap is..quote:
Joh.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:28 schreef Maartel het volgende:
[..]
't lijkt me stug dat het hele persbericht flauwekul is, denk eerder dat alleen die youtubelink een grap is..
28 Juni (2010).quote:
Er zijn er 2 uit, daarna kwamen 2 vervangers warvan er ook alweer 1 weg isquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:47 schreef methodmich het volgende:
Tja, als er dan toch één meiske uit is, dan kun je net zo goed ook je image veranderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |