Bruin met gele letters.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 22:32 schreef boskov het volgende:
[..]
Wat voor kleur was mijn shirt?Ik weet het zelf niet meer.. (dan weet ik nl welk shirt ik aanhad)
whahaa ik ook jaquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In Eindhoven heb ik bijna alleen maar foto's van haar gemaakt![]()
Ach, even wodka over de zweetvlekjes en ze zijn eruit.quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en ontopic: hoeveel dagen zouden ze hun jurkjes aanhouden voor ze in de was gaan ? (Zoals de gitarist van de Infadels ooit tegen me zei: "Ach meis, we hebben nooit tijd om te wassen, daarom hebben we een zwarte outfit met de band, dan valt het niet zo op.") Zou dat nou ook voor de dames gelden ?.
Don't stop me now, I am in a whirl of fun!quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Bruin met gele letters..
Oh en ontopic: hoeveel dagen zouden ze hun jurkjes aanhouden voor ze in de was gaan ? (Zoals de gitarist van de Infadels ooit tegen me zei: "Ach meis, we hebben nooit tijd om te wassen, daarom hebben we een zwarte outfit met de band, dan valt het niet zo op.") Zou dat nou ook voor de dames gelden ?.
[edit]
Ik lees mijn post terug, en dan staat er zo heel onsubtiel "zoals de gitarist van de Infadels ooit tegen me zei". Whehehe. Ik ben wel een beetje een muts soms..
[/edit]
Ha, ze waren ook in Popeye op OOG TV hier in Grunn (die had ik dus idd zien opnemen in Vera...)quote:Op donderdag 9 november 2006 12:47 schreef dwerg het volgende:
Ze waren gisteren te gast in De Laatste Show op de Belg, maar daar hebben jullie nu niks meer aan.
Overigens zeiden ze wel dat ze ieder slechts één jurkje hebben.
laat even weten als je m gevonden hebt... en vooral ook waar je m vondquote:Op donderdag 9 november 2006 16:49 schreef snopprinses het volgende:
ahw dat had ik willen zien >_<
ff aflevering proberen te vinden ;o
Ik las 'daar hebben ze nu niks meer aan'. Aanhebben in de zin van kleren aanhebben dus.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:47 schreef dwerg het volgende:
Ze waren gisteren te gast in De Laatste Show op de Belg, maar daar hebben jullie nu niks meer aan.
Die cd heb ik ook. Goed hequote:Op vrijdag 8 december 2006 20:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Vandaag voor 5 euro een cd gekocht met daarop 28 girlbandliedjes van The Ronettes, The Chiffons, The Shangri-la's enz. Ik wou ranja nog even bedanken voor de tip om daarnaar op zoek te gaan..
quote:
dat viel me ook al op! grappig dat het ineens overal de kop opsteekt als achtergrondmuziek. blijft wel erg fijn overigensquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:43 schreef Wombcat het volgende:
Hoorde ze laatst onder een autoreclame.
En bij Grey's Anatomy.
En bij het eindgala van kunstschaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |