ik ken dat:quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:39 schreef CherryLips het volgende:
tellen is niet m'n sterkte kant zie ik![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:37 schreef Joesse het volgende:
Begon 21u, afgelopen om 23:50 ong en ik heb idd bellenblaas gezien
+ morgen een uitgebreider verslag, want ik moet over minder dan 8 uur alweer op m'n werk zittenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:38 schreef Coconut het volgende:
Echt su-per gaaf was hetEn ik stond vooraan!
![]()
oh, ik wilde weten hoe laat je in de rij stond om vooraan te staanquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:44 schreef Coconut het volgende:
[..]
+ morgen een uitgebreider verslag, want ik moet over minder dan 8 uur alweer op m'n werk zittenEn ik moet nu nog even met de politie regelen dat ze een dronken man uit m'n trappenhuis verwijderen, leuke thuiskomst
![]()
![]()
Radio is niet eens een sterk nummerquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:44 schreef CherryLips het volgende:
Toch wel jammer dat het niet met let me entertain you begon. is radio ook een sterke opener dan?
Volgens mij gaat het dak er idd af bij die laatste 3 nummersquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:46 schreef calvobbes het volgende:
Radio is een hele goede opener
En LMEY is een hele goede opener van de toegiften
klopt jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het dak er idd af bij die laatste 3 nummers![]()
Ga gewoon dan, ik moest er vandaag werken er worden nog veel kaartjes verkocht voor rond de 60 euro, ofwel de inkoopprijs. Ik kreeg zelfs een kaartje van een vent waarmee ik aan het praten was, maar ik ging voetbal kijken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:30 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Ik sterf van jaloezie.........
Ja dat vond ik ook zo geweldig!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:50 schreef McReal het volgende:
Ben ook net thuis was echt SU-PER , Ik vond het stukkie met de taart gaaf
Een vrouwelijk bandlid was jarig gisteren en kreeg van robbie een taart voordat we met z,n alle happy birthday hebben gezongen ..
Alleen duwde robbie de taart in z,n eigen gezicht en gaf haar daarna kussen![]()
hahahaquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:48 schreef Joesse het volgende:
ja hij heeft twee keer de tussenstand gezegd, hij had een oranje sjaal, hij noemde Ruud van Nistelrooy en hij zette een Heineken toeter o, waar ie ook nog door ging zingen
Het begint met Orson, geen idee of ze goed zijn, was pas later binnen (zijn eerst nog even de bioscoop ingedoken).quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:04 schreef SickBitch het volgende:
trouwens, welk voorprogramma begint? basement jaxx of orson?
Wow!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:02 schreef Zwanee het volgende:
Foto's staan erop!!!
Ze zijn te vinden via deze link
Is geen superkwaliteit, maar er zitten toch wel aardige tussen (helaas niet van de taart en de heineken hoed)
Idd erg mooie foto's!quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Wow!!
Prachtige foto's! Dank u! Nu kan ik nog moeilijker wachten tot zondag![]()
That's acting dear!quote:Op donderdag 22 juni 2006 05:43 schreef melke het volgende:
En ja, werd hij nou emotioneel bij Feel? Ik stond redelijk vooraan en dacht zoiets te zien, hij stopte ook even met zingen, draaide zich om en wreef door zijn ogen om vervolgens naar het meezingend publiek te luisteren.
Vak 117 is 3e rang, dus je zit dan wel redelijk goed.quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:54 schreef MWK66 het volgende:
Is er iemand die in vak 117 heeft gezeten? Dat zijn die extra kaarten die eergisteren nog werden verkocht. Heb je dan nog een beetje ok zicht op het podium of kun je beter thuisblijven?
Bedankt voor de complimentjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:58 schreef Bonneke het volgende:
Zwanee, inderdaad hele mooie foto's! Wij stonden halverwege het veld en hebben nog filmpjes met de telefoon gemaakt maar het enige dat je ziet is het podium met licht... ach de rest verzinnen we er zelf wel bij
Hahahaha zo zaten wij al, bijna in de top zaten we. We kwamen dat poortje door dat je op de tribunes uitkomt en het eerste wat ik riep was "Jemig, je moet ook géén hoogtevrees hebben hier!!"quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:01 schreef linebear het volgende:
zaten tweede ring. Damn wat is dat doodengVeel te hoog
Wij zitten zaterdag ook in de tweede ring, ben benieuwd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:01 schreef linebear het volgende:
En bij Back For Good ook wel, denk ik zoquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het dak er idd af bij die laatste 3 nummers![]()
Dat wordt nog wat! Ikheb hoogtevrees en zit in de tweede ring!! Ik ga vanavond en heb er helemaal zin in!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:01 schreef linebear het volgende:
Ja klopt inderdaad, dat hij rond 21 uur begint. Rond 19.30 begint Basement Jaxx met hun optreden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:21 schreef loezzie het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat! Ikheb hoogtevrees en zit in de tweede ring!! Ik ga vanavond en heb er helemaal zin in!!!!!!!!!!
Robbie begint zelf rond 21.00 toch? Ik kan helaas pas rond 19.00- 19.30 in het stadion zijn nl!
In Belgie zei hij dat van de landen niet. Maar ik kan me voorstellen dat hiij graag naar Nederland gaat, als je vier keer de Arena uitverkoopt. In Belgie zei hij wel I love you Brussel enzo, maar dat zegt hij overalquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:11 schreef dolfg het volgende:
Het was gewoon een supershow van een zichtbaar genietende mister Entertainment himself.
Hij bedankte Nederland uitvoerig omdat "all the people here so nice" zijn.
Hij had plekken waar ie liever niet optreedt (en nee, die ging hij niet noemen), maar de Denen, Schotten en Nederlanders staan op eenzame hoogte bij Robbie.
Dat kunnen we checken bij België gangers of hij dat daar ook gezegd heeft over de Belgen natuurlijk.![]()
Ik was er om 13 uur en had toen nr 689 in de rij voor ingang zuid G. Tot half 3 ofzo stond iedereen gewoon netjes de rij, die in een U vorm liep.. Op een gegeven moment zijn waarschijnlijk een paar mensen naar voren gaan rennen, waardoor de hele kudde natuurlijk volgde en we opeens in een veel kortere rij stonden, maar wel 3x zo breed. En dus mensen met nr's in de 900 voor ons stondenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:45 schreef CherryLips het volgende:
oh, ik wilde weten hoe laat je in de rij stond om vooraan te staan
Maar wat heb je eraan om de mensenmassa te zien?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:10 schreef Koningin het volgende:
Wij zitten zaterdag ook in de tweede ring, ben benieuwd.
Je hebt natuurlijk wel een prachtig overzicht over de mensenmassa.
Ik vond het geluid erg goedquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:35 schreef JeroenV het volgende:
Hoe was t geluid?
Waar zat/stond je dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:40 schreef MadMaster het volgende:
En over het geluid, dat was weer zwaar bagger, de gedane aanpassingen in de Arena na de vele klachten vorig jaar ten spijt.
Wat vind je van zijn muziek zelf dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:40 schreef MadMaster het volgende:
Robbie Williams...
Had nog nooit live een optreden van hem meegemaakt, had ook wat twijfels vooraf, maar na gisteren ben ik er definitief achter dat Robbie Williams niet 'my kind of style' is.
Ik zal niet zeggen dat ik me verveeld heb, maar de wijze waarop RW het publiek bespeelt en de reaktie vanuit het publiek daarop is soms tegen het irritante aan. Een soort Gordon & Joling, maar dan solo en in het Engels...
Halverwege de show komt dan ook ene Johnny Wilkes het podium op (die minstens net zo leuk wil zijn als RW zich voordoet), waardoor de Gordon & Joling-vergelijking alleen nog maar versterkt wordt.
Qua show zit het allemaal wel prima in elkaar, mooie stage en prima visuals, maar de basis (de songs en de performance van RW) is m.i. toch wel erg dun.
En over het geluid, dat was weer zwaar bagger, de gedane aanpassingen in de Arena na de vele klachten vorig jaar ten spijt.
Zondag ga ik het nog eens met andere intentie vanuit een andere hoek bekijken. Misschien word ik dan nog wat positiever...
Ja OK, maar in die drukte staan is niets voor mij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:32 schreef Coconut het volgende:
[..]
Maar wat heb je eraan om de mensenmassa te zien?
Robbie een paar meter voor je hebben staan is véééél leuker![]()
He? Delen ze nummers uit?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:30 schreef Coconut het volgende:
Ik was er om 13 uur en had toen nr 689 in de rij voor ingang zuid G. Tot half 3 ofzo stond iedereen gewoon netjes de rij, die in een U vorm liep.. Op een gegeven moment zijn waarschijnlijk een paar mensen naar voren gaan rennen, waardoor de hele kudde natuurlijk volgde en we opeens in een veel kortere rij stonden, maar wel 3x zo breed. En dus mensen met nr's in de 900 voor ons stonden![]()
O jee.. waar zat/ stond je ergens..vorig jaar was het geluid bij U2 zeer slecht en ik heb ooit gezegd:Ik ga nooit meer naar de Arena!"quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:40 schreef MadMaster het volgende:
Wat voor camera had je nu dan bij je? Ik ga zelf zondag, zit zo te zien op ongeveer soortgelijke plek, en heb 10x opt. zoom op mijn camera zitten. Is wel groter dan de meeste normale digi camera's, maar weer duidelijk kleiner dan een spiegelreflex. Moeite waard? Wanneer controleren ze wel je tas? Gewoon random?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:04 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Als ik geweten had dat die tassencontrole zo erg meeviel, dan had ik mijn Canon met mijn 300 lens wel meegesleept. Maar het risico was me iets te groot dat ze hem zouden vinden en ik hem voor die avond kwijt zou zijn.
Er ging een viltstoft rond, zodat iedereen z'n nr op z'n hand kon zetten. Dan kon je nog even de rij uitlopen enzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:48 schreef jack4ya het volgende:
He? Delen ze nummers uit?
Ow gewoon onderling geregeld dan. Ik dacht al, nog nooit gezien. Wij gaan zondag voor staanplaatsen. Al die jaren ging ik gewoon vroeg en dan stonden we vooraan, dit is het eerste jaar dat ik er tegen op zie. Ook omdat we toch vroeger zullen moeten, omdat het geen doordeweekse dag is. Misschien word ik gewoon te oud voor die ongein.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:54 schreef Coconut het volgende:
[..]
Er ging een viltstoft rond, zodat iedereen z'n nr op z'n hand kon zetten. Dan kon je nog even de rij uitlopen enzo.
Ik had nu een Canon S3000 bij me, met 6x optische zoom, een gewone digitale compact dus. Ik heb geen idee wanneer ze tassen uitgebreid controleren. Ik las bij anderen dat ze ook gefouilleerd werden, maar dat gebeurde bij ons dus ook niet. Wij hoefden alleen ons kaartje door dat ding te halen, het poortje door, daar stonden een paar mensen voor de controle. Die man zei alleen tegen me dat hij even in mijn tas wilde kijken en daar bleef het bij. Hij deed mijn tas open, werpte er een blik in, maar zat er niet met zijn handen in ofzo. Camera had ik in een zijvakje weggemoffeld.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:52 schreef kkkk het volgende:
[..]
Wat voor camera had je nu dan bij je? Ik ga zelf zondag, zit zo te zien op ongeveer soortgelijke plek, en heb 10x opt. zoom op mijn camera zitten. Is wel groter dan de meeste normale digi camera's, maar weer duidelijk kleiner dan een spiegelreflex. Moeite waard? Wanneer controleren ze wel je tas? Gewoon random?
En hoe controleren ze je tas? Grondig? Hoe groot is de kans dat ik m'n Samsung L60 naar binnen krijg?quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:52 schreef kkkk het volgende:
[..]
Wat voor camera had je nu dan bij je? Ik ga zelf zondag, zit zo te zien op ongeveer soortgelijke plek, en heb 10x opt. zoom op mijn camera zitten. Is wel groter dan de meeste normale digi camera's, maar weer duidelijk kleiner dan een spiegelreflex. Moeite waard? Wanneer controleren ze wel je tas? Gewoon random?
Oh cool, dat is nog best een fors formaat a la wat ik heb. Nou ja... fors... voor een compact digitale camera dan. Dus blijkbaar kan dat eventueel nog wel. Moet ik dus in ieder geval zorgen voor een slimme tas met handige opbergvakjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:00 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Ik had nu een Canon S3000 bij me, met 6x optische zoom, een gewone digitale compact dus. Ik heb geen idee wanneer ze tassen uitgebreid controleren. Ik las bij anderen dat ze ook gefouilleerd werden, maar dat gebeurde bij ons dus ook niet. Wij hoefden alleen ons kaartje door dat ding te halen, het poortje door, daar stonden een paar mensen voor de controle. Die man zei alleen tegen me dat hij even in mijn tas wilde kijken en daar bleef het bij. Hij deed mijn tas open, werpte er een blik in, maar zat er niet met zijn handen in ofzo. Camera had ik in een zijvakje weggemoffeld.
Wij hadden overigens ingang F en die was duidelijk rustiger dan ingang G en J.
Dus misschien dat bij die 2 ingangen de controle wel strenger is??
Zat je toevallig ook heel ver weg? Want dan gaan ze er wellicht standaard van uit dat het toch niet boeit als je foto's maakt omdat ze nooit van de commerciele kwaliteit zullen zijn?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:02 schreef Cee het volgende:
Ik heb ook 10x optische zoom op m'n camera, ze maakten zich drukker om het flesje water dat je meeneemt (en dus in de prullenbak moet deponeren) dan om de cameratas die in m'n tas zat, die hij toch duidelijk wel even zag, voelde, en liet liggen.
Denk niet dat ie open is? Meestal alleen de 3 ingangen aan de zuidelijk zijde.quote:
Het staat op mijn kaartje genoemd, vandaar...quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:15 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Denk niet dat ie open is? Meestal alleen de 3 ingangen aan de zuidelijk zijde.
Maar heb geen ervaring!
Die moet je dan inleveren en volgens mij krijg je dan een bonnetje waarmee je hem na afloop weer kunt ophalen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:13 schreef jack4ya het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk precies als ze besluiten dat je camera niet mee naar binnen mag?
Dan zal dat wel kloppenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:17 schreef kkkk het volgende:
[..]
Het staat op mijn kaartje genoemd, vandaar...
Weet je of die bewaring verzekerd is? En of het in beslagnemen veel tijd kost? Ik heb 2 situaties, de ene zitplaatsen verder weg en staanplaatsen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:21 schreef MadMaster het volgende:
Ingang C was gisteren één lange rij rond 19.00 uur (vanwege de roltrappen???), bijna alle andere ingangen waren stukken rustiger. Heb vooraf een rondje Arena gedaan en de drukte bij ingang C viel me echt op...
In beslag genomen spullen moeten in bewaring gegeven worden en kunnen na afloop weer opgehaald worden bij de toegangspoort waar je naar binnen bent gekomen.
De controle stelde niet zo veel voor, ook niet voor het veld. Heb flink wat spullen mee naar binnen genomen die eigenlijk niet mogen en dat ging zonder moeite.
Ze weten toch dat ze mee genomen worden naar binnen....dus waarom er over zeuren?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:27 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee of die bewaking verzekerd is, maar je spullen worden opgeborgen in een stalen, gesloten kast waar continue security bij staat. In beslagname kost niet zo veel tijd.
Ik zou gewoon je camera meenemen en hem wat wegstoppen in een tas. Kleine kans dat ze er over vallen.
Op marktplaats wordt behoorlijk aangeboden en gezocht, dus wie weet. Als je bereid bent normale prijs te betalen lukt het je waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:35 schreef linebear het volgende:
wil ook nog een keer... proberen nog kaartjes te scoren voor zondag
Dat wel ja, ik zat niet bepaald dichtbij. Ik had 't ook meer voor de sfeerfoto's en het maken van filmpjes meegenomen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:11 schreef kkkk het volgende:
[..]
Zat je toevallig ook heel ver weg? Want dan gaan ze er wellicht standaard van uit dat het toch niet boeit als je foto's maakt omdat ze nooit van de commerciele kwaliteit zullen zijn?
kan ze vast wel goedkoper krijgenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:52 schreef kkkk het volgende:
[..]
Op marktplaats wordt behoorlijk aangeboden en gezocht, dus wie weet. Als je bereid bent normale prijs te betalen lukt het je waarschijnlijk wel.
zwaai je naar me? Mijn moeder heeft zitplaatsen geregeld achter het podium ofzoquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:24 schreef CherryLips het volgende:
ik trek gewoon m'n robbie shirtje aanheb nog een vestje bij me, die prop ik in m'n tasje als het lukt. buiten zal het wel niet zo warm zijn.
ik heb een knalblauw robbie shirtje aan met het RW teken en 03quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:26 schreef Thisbe het volgende:
[..]
zwaai je naar me? Mijn moeder heeft zitplaatsen geregeld achter het podium ofzoIk heb een lichtgroen shirt aan met lange mouwen.
Wat doe je er dan precies?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:27 schreef rubenrtv2 het volgende:
Ik werk er. Ik ga alle 4 de keren en mn 'baas' is zo aardig om ons gewoon het stadion in te laten gaan als we daar zin in hebben
Gister was zeker een leuk concert, mooie licht- en vuurshow, maar het geluid was niet al te best ...
wat wil je er voor hebben ?!quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:42 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Voor de liefhebbers die eventueel zaterdag nog willen...ik heb nog 2 kaartjes...
Mail staat in mijn profiel..
Mail ff prive....quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:59 schreef linebear het volgende:
heb straks een sollicitatie, moet eerst excuses aanbieden voor mijn schorre stem
Dat betekent dan denk ik dat je in vak 117 zit. Zou je morgen willen laten weten hoe het zicht op het podium was? Ik kan evt. kaartjes voor zaterdag voor vak 117 krijgen, maar als het zicht echt slecht is doe ik het niet (ben ook al in Brussel geweest!).quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:26 schreef Thisbe het volgende:
[..]
zwaai je naar me? Mijn moeder heeft zitplaatsen geregeld achter het podium ofzoIk heb een lichtgroen shirt aan met lange mouwen.
Als je wat brutaal bent, dan kan je prima zicht hebben.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef MWK66 het volgende:
En weet iemand hoe het zich vanaf het veld is als je pas vanaf +/- 20u in de Arena kunt zijn?
Ja, maar houdt daar rekening met langere wachtrijen dan leders.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:28 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik ga vanavond!!Ingang Noord C kan dat?!
Volgens mij heeft iemand op pagina 1 van dit topic foto's gemaakt vanuit vak 117quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:35 schreef MWK66 het volgende:
[..]
Dat betekent dan denk ik dat je in vak 117 zit. Zou je morgen willen laten weten hoe het zicht op het podium was? Ik kan evt. kaartjes voor zaterdag voor vak 117 krijgen, maar als het zicht echt slecht is doe ik het niet (ben ook al in Brussel geweest!).
En weet iemand hoe het zich vanaf het veld is als je pas vanaf +/- 20u in de Arena kunt zijn?
Nee , dat was richting vak 117.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:39 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iemand op pagina 1 van dit topic foto's gemaakt vanuit vak 117
Er zat ook geen hondquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:42 schreef dolfg het volgende:
Nee , dat was richting vak 117.
Je zit dan helemaal aan de zijkant, een goeie blik op het podium kun je dan wel vergeten.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:47 schreef linebear het volgende:
bij u2 heb ik ook die slecht zicht kaarten gekocht. Voor het optreden stiekem naar een ander vak gesneakt en de het hele concert in dat vak gestaan.... En alles goed gezien
Er staat overal aangegeven dat het niet mag, maar ik mocht gewoon m'n pakjes drinken en wat eten mee naar binnen nemen. Eet smakelijk zei die gast nogquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:18 schreef loezzie het volgende:
Mag / kan je eten meenemen naar binnen?? Drinken (flesjes etc) niet, dat weet ik.
Ik ga nl met iemand die vanwege een dieet niet buiten de deur kan eten...
dan stond ik misschien wel dicht bij jouquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:22 schreef ModeLiefje het volgende:
Het was echt GEWELDIG!
Ik stond echt op 5 meter afstand van HEM!
Mijn god ja, Henk-Jan smits zag ik ook iddquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:53 schreef Suuz_ het volgende:
we stonden helemaal vooraan in het eerste vak naast Claudia de Breij en Henk-Jan Smits!
Het pijpen van zijn microfoon meerdere malen was toch ook wel gay pornquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:53 schreef Suuz_ het volgende:
gelukkig trok hij niemand het podium op net als 2 jaar geleden wat net iets té porno was![]()
je gaat zondag weerquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:40 schreef MadMaster het volgende:
Robbie Williams...
Had nog nooit live een optreden van hem meegemaakt, had ook wat twijfels vooraf, maar na gisteren ben ik er definitief achter dat Robbie Williams niet 'my kind of style' is.
Ik zal niet zeggen dat ik me verveeld heb, maar de wijze waarop RW het publiek bespeelt en de reaktie vanuit het publiek daarop is soms tegen het irritante aan. Een soort Gordon & Joling, maar dan solo en in het Engels...
Halverwege de show komt dan ook ene Johnny Wilkes het podium op (die minstens net zo leuk wil zijn als RW zich voordoet), waardoor de Gordon & Joling-vergelijking alleen nog maar versterkt wordt.
Qua show zit het allemaal wel prima in elkaar, mooie stage en prima visuals, maar de basis (de songs en de performance van RW) is m.i. toch wel erg dun.
Zondag ga ik het nog eens met andere intentie vanuit een andere hoek bekijken. Misschien word ik dan nog wat positiever...
zicht in 117 is niet zo goed. Ik zat zelf in 119 en dat is een topplaats. Op 117 zit je ongeveer op gelijke hoogte als de zijkant van het podium.quote:Dat betekent dan denk ik dat je in vak 117 zit. Zou je morgen willen laten weten hoe het zicht op het podium was? Ik kan evt. kaartjes voor zaterdag voor vak 117 krijgen, maar als het zicht echt slecht is doe ik het niet (ben ook al in Brussel geweest!).
En waarom? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:21 schreef Vicky het volgende:
Volgens vriendinnetjes was dit concert beter dan die van Brussel..
Volgens mij zong hij verder alles gewoon live hoor, dat hoorde je ook aan de nummers, alleen bij opkomst was duidelijk te horen dat het een opgenomen versie was en toen stond ie 15 sec naart publiek te koekeloeren terwijl "hij" doorzong. Pas aan het einde schreeuwde hij wat naart publiek en ging zijn mic volgens mij aan. Bij Radio dus.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:21 schreef Coconut het volgende:
Playbackte hij echt sommige nr's? Ik heb niks gemerkt![]()
Kaarten zijn al een tijdje in mijn bezit (in principe ga ik mee met mensen die de show van RW wel kunnen waarderen en ook al naar eerdere shows van hem zijn geweest), dus ga ik zondag inderdaad weer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:14 schreef Stefkuh het volgende:
je gaat zondag weerdat was wel de meeste verrassende zin in je stukje... je gaat twee keer naar een show waar je zo'n commentaar op hebt, terwijl de show in grote lijnen niet veel anders was dan want hij ooit heeft gedaan.. zingen en gek doen.
de opening was idd niet live gezongen (of meezingen van Robbie over zijn eigen stem heen). De rest was wel livequote:Op donderdag 22 juni 2006 16:32 schreef Stefkuh het volgende:
alleen bij opkomst was duidelijk te horen dat het een opgenomen versie was en toen stond ie 15 sec naart publiek te koekeloeren terwijl "hij" doorzong. Pas aan het einde schreeuwde hij wat naart publiek en ging zijn mic volgens mij aan. Bij Radio dus.
Wat voor dag waren ze geweest? En waar zaten/stonden ze toen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:50 schreef Vicky het volgende:
Jeroen, volgens haar was het veel gaver en leuker en was Rob veel beter.
Ben jij wel naar hetzelfde concert geweest? Zo ja, had je dan te veel gedronken of was je stoned?Ik stond ook op het veld. Zo'n 50 meter van het podium. Geen galm gehoord, nergens last van gehad. Je kunt ook opzoek gaan naar minpunten en volgens mij heb jij dat uit je verveling ook gedaan. Ik vond het geluid prima, de show was leuk en absoluut geen aftreksel van ene Gorden of Gerard. Hij zong ook goed, hij zong sommige stukjes niet mee zodat je het publiek hoorde zingen. Niet echt storend naar mijn mening.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik stond op het veld, ongeveer 60/70 meter verwijderd van het podium. Het was één grote galmbak daar en erg schel, ook bij het voorprogramma van Basement Jaxx.
Vorig jaar heb ik 3 keer U2 in de Arena gezien, 2 keer helemaal vooraan en 1 keer vanaf vak 120 (1e ring, schuin naast het podium) en toen vond ik het geluid wel meevallen en begreep ik de vele negatieve reakties op het geluid niet. Nu viel het dus zwaar tegen en ik begreep ook niet waarom er halverwege de Arena niet extra speaker-stags waren neergezet/opgehangen. Als je de nummers kent, kan je ze wel volgen, maar niet echt duidelijk.
Ik ben onlangs ook bij de Toppers in de Arena geweest (ook niet mijn ding overigens) en daar hingen rondom het podium vele speakers-stags en was het geluid stukken beter.
De nummers van Robbie vind ik over het algemeen wel OK, maar de wijze waarop hij ze gisteren uitvoerde (grote delen gewoon niet zelf zingen) vond ik niet geweldig.
Het was te horen op tv... het was een beetje vals!quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef Eagor het volgende:
Er is absoluut NIET geplaybackt. Robbie zong weldegelijk LIVE. (bewijs: videobeelden RTLNieuws)
Voor de rest was het een topconcert, en zorg ik dat ik de volgende keer zeker vooraan sta, en waarschijnlijk een aantal keren ga... Toppie!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:06 schreef Eagor het volgende:
Er is absoluut NIET geplaybackt. Robbie zong weldegelijk LIVE. (bewijs: videobeelden RTLNieuws)
Voor de rest was het een topconcert, en zorg ik dat ik de volgende keer zeker vooraan sta, en waarschijnlijk een aantal keren ga... Toppie!
Wat ik zeg was waar en ik was niet de enige die dat zag, mijn broer en vriendin keken mij op precies dat moment aan en we zagen dat beide. Was geen achterlopend beeld ofzo, wellicht heeft hij wat meegzongen maar zijn stem zat iig ook duidelijk in de intro op tape. Niet erg, aangezien ie verder alles live zong.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Volgens mij zong hij verder alles gewoon live hoor, dat hoorde je ook aan de nummers, alleen bij opkomst was duidelijk te horen dat het een opgenomen versie was en toen stond ie 15 sec naart publiek te koekeloeren terwijl "hij" doorzong. Pas aan het einde schreeuwde hij wat naart publiek en ging zijn mic volgens mij aan. Bij Radio dus.
Intro was inderdaad deels opgenomen, stond vooraan en je zag het duidelijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:55 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
[..]
Wat ik zeg was waar en ik was niet de enige die dat zag, mijn broer en vriendin keken mij op precies dat moment aan en we zagen dat beide. Was geen achterlopend beeld ofzo, wellicht heeft hij wat meegzongen maar zijn stem zat iig ook duidelijk in de intro op tape. Niet erg, aangezien ie verder alles live zong.
Waar zat je? Ik ga zondag, rij 23 stoel 100 ongeveer en maakte me al zorgen, maar kennelijk onterecht? ik hoop hetquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:35 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
zicht in 117 is niet zo goed. Ik zat zelf in 119 en dat is een topplaats. Op 117 zit je ongeveer op gelijke hoogte als de zijkant van het podium.
Ah, ik zie dat vak 407 recht tegenover vak 119 is, alleen dan tweede ring. We zitten derde rij, dus dat lijkt me wel aardig als ik dit zo lees.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:35 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
zicht in 117 is niet zo goed. Ik zat zelf in 119 en dat is een topplaats. Op 117 zit je ongeveer op gelijke hoogte als de zijkant van het podium.
Mooie foto's!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:07 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb trouwens mijn mooiste foto's op mijn site gezet:
http://www.vanderlas.nl/
Er staan er zo'n 52 op
Ik zal later nog een filmpje plaatsen van Monsoon
Zwanee, je hebt me gewoon op de foto gezetquote:Op donderdag 22 juni 2006 02:02 schreef Zwanee het volgende:
Foto's staan erop!!!
Ze zijn te vinden via deze link
Is geen superkwaliteit, maar er zitten toch wel aardige tussen (helaas niet van de taart en de heineken hoed)
Wat komisch ditquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:26 schreef Coconut het volgende:
[..]
Zwanee, je hebt me gewoon op de foto gezet![]()
[afbeelding]
Zitten hele mooie foto's tussen, alleen ze zijn niet allemaal klikbaar jammer genoeg.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:07 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb trouwens mijn mooiste foto's op mijn site gezet:
http://www.vanderlas.nl/
Er staan er zo'n 52 op
Ik zal later nog een filmpje plaatsen van Monsoon
Hahahaha ja, ik had een antenne die mij doorgaf dat jij daar stond en ik je dus op de foto moest zetten hahahaquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:26 schreef Coconut het volgende:
[..]
Zwanee, je hebt me gewoon op de foto gezet![]()
[afbeelding]
Ah, super tof! Ik ga je meteen mailen! Thanksquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:47 schreef Zwanee het volgende:
Hahahaha ja, ik had een antenne die mij doorgaf dat jij daar stond en ik je dus op de foto moest zetten hahaha
Edit: als je de originele foto wil hebben moet je ff een mailtje sturen naar dopneusje at hotmail dot com, dan mail ik hem aan je.
Dat was een foutjequote:Op donderdag 22 juni 2006 20:46 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Zitten hele mooie foto's tussen, alleen ze zijn niet allemaal klikbaar jammer genoeg.
Ik maakte een foutjequote:Op donderdag 22 juni 2006 20:52 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ah, super tof! Ik ga je meteen mailen! Thanks![]()
Ze gingen een bal het publiek in schieten ofzo hahaha, heb het helaas ook nie gezien maar alleen gehoord.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:49 schreef JeroenV het volgende:
voetballen? ik hoorde over gister ook zoiets, maar wat was er dan?
Een 'wedstrijdje' tussen Robbie en Johnny Wilkes, wie een voetbal het verste het stadion in kon schoppen. Op de ballen stonden hun handtekeningen..quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:49 schreef JeroenV het volgende:
voetballen? ik hoorde over gister ook zoiets, maar wat was er dan?
Woensdagavond bijvoorbeeld zag ik iemand met een bordje staan, waarop hij een kaartje aanbood voor ¤35,-quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:38 schreef melke het volgende:
Ga er naar toe en kijk rond. Er zijn ook mensen die bij de Arena kaarten verkopen
Of bijvoorbeeld iemand die met een groep zou gaan, en iemand kan uiteindelijk niet. dan wil je er toch nog iets aan verdienenquote:
vertellllll!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:48 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik was er geweest en het was echt tofMaar ik heb geen fotos gemaakt.
Ook dit keer won Johnny...quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:00 schreef detulp050 het volgende:
Hij en zijn vriend (ben even de naam kwijt, iets als Johnny Wilkins) doen een wedstrijd wie een bal het verst kan trappen in het stadion. De ballen hebben hun handtekeningen erop en wie de bal vangt mag hem houden. Gisteren won die Johnny
4e dag is het leukste hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:53 schreef dolfg het volgende:
Maar ik ga in het vervolg alleen nog maar naar een 2e dag van een concert.
Ja, ik was naar hetzelfde concert en nee, ik was niet stoned of dronken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:24 schreef melke het volgende:
Ben jij wel naar hetzelfde concert geweest? Zo ja, had je dan te veel gedronken of was je stoned?Ik stond ook op het veld. Zo'n 50 meter van het podium. Geen galm gehoord, nergens last van gehad. Je kunt ook opzoek gaan naar minpunten en volgens mij heb jij dat uit je verveling ook gedaan. Ik vond het geluid prima, de show was leuk en absoluut geen aftreksel van ene Gorden of Gerard. Hij zong ook goed, hij zong sommige stukjes niet mee zodat je het publiek hoorde zingen. Niet echt storend naar mijn mening.
Lama = Laat maarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:42 schreef Hapertje het volgende:
Lama? Ik spuug toch niet op jou?
Ik geloof niet dat er valse kaarten in omloop zijn, maar je weet maar nooit. Wanneer ga je, zondag?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:37 schreef IMQT het volgende:
Hallo ik ben hier nieuw. Ik hang vandaag bij de brievenbus want als het goed is krijg ik twee kaartjes voor Robbie binnen. Weet iemand hoe en waar ik aan kan zien dat ze echt zijn? ik heb het nog nooit gedaan via markplaats kopen en vind het eigenlijk dood eng Help!!![]()
![]()
Toch niet weer Sabine schipperquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:00 schreef loezzie het volgende:
Ik vond het geweldig!! het geluid was goed (ok niet te vergelijken met bon jovi in het goffertpark, maaar veeel beter dan ooit!)
Jammer van dat zoenen met het meisje.. zag er nou niet echt smakeliijk uit...
Ik stond zo ongeveer vooraan ter hoogte van het rechtse scherm.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:39 schreef jack4ya het volgende:
Ik zal wat plaatsen... Niet mekkeren over kwaliteit he.
[afbeelding]
23.00 uur is het afquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:22 schreef Typmuts het volgende:
Ik ga morgen naar Robbie![]()
Effe een vraagje: hoe laat is het afgelopen (ivm de terugreis...trein...)?
Reken er maar op dat je alleen met de trein terug kunt. Metro's reden niet... Concert is om 22:50 uur afgelopen, met een beetje doorlopen sta je om 23:00 uur buiten.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:22 schreef Typmuts het volgende:
Ik ga morgen naar Robbie![]()
Effe een vraagje: hoe laat is het afgelopen (ivm de terugreis...trein...)?
Vanaf Bijlmer en Strandvliet Arena reden woensdagavond wel gewoon metro's hoor.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:36 schreef Eagor het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je alleen met de trein terug kunt. Metro's reden niet... Concert is om 22:50 uur afgelopen, met een beetje doorlopen sta je om 23:00 uur buiten.
Hebt ie weer gezoend met een meisje????quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:00 schreef loezzie het volgende:
Jammer van dat zoenen met het meisje.. zag er nou niet echt smakeliijk uit...
weet je hoeveel mensen iets groens aanhadden?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef Thisbe het volgende:
Ik had heel goede plaatsen.Op chipafstand. Het was erg leuk!
Zei jij niet gisteren dat je plaatsen achter het podium had? Welk vak zat je dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:05 schreef Thisbe het volgende:
Ik had heel goede plaatsen.Op chipafstand. Het was erg leuk!
OMG; hij heeft gisteren wél met iemand gezoend? Dat was de vriendin met wie ik woensdag was dr ultieme doel; en toen deed ie t niet! Maar goed ook voor dr achteraf..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:18 schreef stijgende_ster het volgende:
Dat zoenen was inderdaad wel weer een beetje tjah.. Maarja, misschien dat het bij z'n image hoort. Ik vond zijn toedracht voor The King erg gaaf!!Leuke interactie met het publiek. En wij wonnen het nazingen!!
Voor de muziek hoef je niet zozeer te gaan, alswel voor de show, want hij maakt er wel wat van!
Ik denk dat het hem überhaupt weinig uitmaaktquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:24 schreef Hare het volgende:
Jezus, valt ie nu opeens op van die gepiercte meisjes
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:25 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem überhaupt weinig uitmaakt. Helemaal nu 'ie ook de tepels van een 50jarige (overigens erg stoer uitziende
) man betast.
Jaja, je hebt wat gemist.quote:
Ik vat hem nog niet, ligt ff toequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh nee, ik weet 't al
ik dacht dat hij iemand uit 't publiek had betast ofzo
z'n gitarist/bassist/weet ik veel is niet de jongste meer. ik weet niet precies wat robbie aan het doen was, kon het niet helemaal zien, maar het was... interessantquote:
Of iedereen hier zit te liegen, of zij is gewoon gestoordquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:35 schreef marky het volgende:
Robbie Willams trapt af
Topscorer speelt matige match
In NRC Next vanmorgen stond ook niet zo'n lovende recensie. Kan hem digitaal niet zo snel vinden....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Of iedereen hier zit te liegen, of zij is gewoon gestoord
Las hem al ja, das meer een review naar mijn smaakquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:00 schreef detulp050 het volgende:
Of een combinatie van beide, dat kan ook natuurlijk. Zij vindt het leuk om een topartiest af te fikken en het publiek ziet het door een roze bril en is vaak fan van RW. De waarheid ligt misschien wel in het midden, al vind ik zelf van niet:
Concert: Robbie Williams - Amsterdam 2006
dat laatste, want de show gisteren was ronduit geweldigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee hoor, tuurlijk waren er minpunten. Heb jij ooit een concert mee gemaakt dat perfect was? Ik heb al heel wat concerten gezien en er was er niet 1 bij zonder minpunten. Je kunt verwachten dat een concert niet vlekkenloos verloopt. De mensen op het podium zijn geen machines. Enne het geluid, tja, de Arena is niet de beste concertplek, maar er passen nou eenmaal veel mensen in.. Wiil je perfect geluid dan moet je een cd kopen, een goede koptelefoon en een goede stereo. Dan kom je al heel verquote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik was naar hetzelfde concert en nee, ik was niet stoned of dronken.
Ik heb een objectieve reaktie geschreven, zoals ik e.e.a. beleefd heb. Zoals eerder toegegeven, ik ben geen die-hard RW fan, maar een liefhebber van live optredens en dit was zeker niet één van mijn hoogtepunten op dat gebied.Ik stond overigens wel wat verder dan 'net achter het eerste vak' zoals jij in je bericht hierboven meldt...
Als jij een grandioze avond hebt gehad, prima. Ik zal in ieder geval niet zeggen dat jij alleen maar de pluspunten wilt zien...
Ik weet het CLquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weet je hoeveel mensen iets groens aanhadden?
Ik vond Intensive Care in't begine hct helemala niks, nu is haast een van mijn favorieten. T'is anders.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet toegeven dat ik z'n vorige tour beter vond, maar toen had ik ook betere plaatsen, vond ik het hele ontwerp van het podium leuker, en ik ben niet wild van Intensive Care terwijl ik Escapology helemaal fantastisch vind.
Mail komt er zo aanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:02 schreef detulp050 het volgende:
Mocht trouwens iemand mijn foto's groot willen hebben, mail me dan even
Ik hoop goede kaarten voor jequote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:10 schreef CherryLips het volgende:
ik kan m'n kaarten pas om 3 uur ophalen, en god mag weten wat voor kaarten dat zijn
Sjongejonge zeg, sorry hoor, maar dan ben je geen die-hard fan meer, maar gewoon gestoord.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:11 schreef CherryLips het volgende:
ik wil ook een keer als eerste het veld oprennen
maar ik heb er niet zo'n behoefte aan om om 9 uur 's ochtends daar te gaan liggen
ik hoorde trouwens van een meisje dat de sony ericsson robbie-telefoon liep te pimpen toen we buiten in de rij stonden, dat er op maandag al meisjes lagen voor het concert van woensdag
meer dan de gewone kostprijs (¤72 ofzo voor een veldkaart) is ook een beetje jammer, ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:14 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Ik hoop goede kaarten voor je![]()
Ben zelf nog steeds aan het zoeken, maar de prijzen die ze vragen worden steeds rampzaliger![]()
Of anderen gaan zulke enorme bedragen bieden dat de moed je heel snel in de schoenen zakt (voor 1 veldkaart bieden ze al zo'n 220 euro!).
Ik wil echt heel erg graag zondag nog een keer gaan, maar meer dan 60 euro ga ik er toch echt niet meer voor neerleggen.
Hebben ze je dan geen plaatsnr. genoemd??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
meer dan de gewone kostprijs (¤72 ofzo voor een veldkaart) is ook een beetje jammer, ja.
maar ik vrees dat ik morgen afgescheept wordt met verrotte helemaal-achterin kaarten.
gisteren kon je nog tot heel laat het voorste vak in, dus moeten we dat maar proberen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:42 schreef detulp050 het volgende:
Veldkaarten zijn altijd helemaal vrij, dus of je vooraan of achteraan staat hangt af van het tijdstip dat je binnen bent. Om drie uur zou je nog wel redelijk vooraan kunnen komen, maar dan moet je wel snel zijn
Nou sorry, maar ik vond het ook middelmatig hoor. Echt geen topconcert. Het belangrijkste van de avond is dat ie zijn beroep (zanger dus) vol passie uitvoerd. Nou, vond echt niet dat ie ook maar 1 nummer met passie zong. Ik vond zijn zang behoorlijk matig (geregeld vals ook) en erg laks gezongen alles. Zijn entertainment is wel goed (en dan bedoel ik dus niet de entertainment tijden het zingen), maar lijkt me nog altijd niet de hoofdzaak van een concert.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik vond dat de volume wel omlaag mocht.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou sorry, maar ik vond het ook middelmatig hoor. Echt geen topconcert. Het belangrijkste van de avond is dat ie zijn beroep (zanger dus) vol passie uitvoerd. Nou, vond echt niet dat ie ook maar 1 nummer met passie zong. Ik vond zijn zang behoorlijk matig (geregeld vals ook) en erg laks gezongen alles. Zijn entertainment is wel goed (en dan bedoel ik dus niet de entertainment tijden het zingen), maar lijkt me nog altijd niet de hoofdzaak van een concert.
Maar goed, ik geil dan ook niet op Mr. RW zoals de rest hier... Ik ben geen gillend wijf dat de hele dag voor de deur gaat liggen om een meter dichter bij "HEM" te kunnen staan. Denk dat dat je mening toch behoorlijk objectief houdt.
Ik heb wel een hele leuke avond gehad, maar na alle ophef over "de concerten van rw" viel het me behoorlijk tegen...
Ik stond ook tegen dat hek aan. Toen het voorprogramma begond acht ik echt dat ik nooit meer normaal zou horen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:58 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik vond dat de volume wel omlaag mocht.Niet goed voor je oren.
Ik stond bij het hek van de middenring. Tijdens het concert werd het steeds krapper om me heen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:58 schreef KingLysandus het volgende:
Ik stond bij het hek van de middenring. Tijdens het concert werd het steeds krapper om me heen.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond ook tegen dat hek aan. Toen het voorprogramma begond acht ik echt dat ik nooit meer normaal zou horen.
Dat is wel héél erg naar links... vlak bij de nét gesloten ingang voor het voorvak?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:34 schreef CherryLips het volgende:
ik stond aan de linkerkant, ter 'hoogte' van het scherm
ongeveer wel ja. ongeveer tien meter daar vandaan. ik ebdacht me later ook dat we beter naar de rechterkant hadden kunnen gaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat is wel héél erg naar links... vlak bij de nét gesloten ingang voor het voorvak?
Hoe dat zo? Links of rechts maakt dan niet veel meer uit denk ik...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:39 schreef CherryLips het volgende:
ongeveer wel ja. ongeveer tien meter daar vandaan. ik ebdacht me later ook dat we beter naar de rechterkant hadden kunnen gaan.
richting the catwalk was misschien handiger geweest, hij is maar 2 of 3 keer naar links gegaan, verder leek alles tussen de catwalk en de rechterkant van het podium af te spelen.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Links of rechts maakt dan niet veel meer uit denk ik...
van welke dag?quote:
Omlaag?! Eerder omhoog. Nu zat ik ook in vak 427 (dankzij een paar domme vriendinnen) maar ik had niet echt het idee dat het geluid nou zo hard stond. Al werkt de akoestiek van de ArenA niet echt mee.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:58 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je kunt beter gewoon naar de Arena gaan. Donderdagavond werden er voor de ingang genoeg kaarten aangeboden, varierend van 30 tot 60 euro.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:24 schreef linebear het volgende:
had gehoopt voor weinig zaterdag of zondag nog naar RObbie te kunnen. Maar op marktplaats staan alleen kaartje van 100 euro en zovind ik ietwat te veel
met toppers stond het podium in t midden, misschien dat dat er iets mee te maken heeft..?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:43 schreef ROG het volgende:
De akoestiek ís verbeterd voor aanvang van Toppers in Concert, maar of alle maatregelen ook konden blijven hangen bij Robbie is mij niet bekend. Met de hoogte van het podium, de vuurwerkshows kan ik me voorstellen dat er wat in de weg hing.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:55 schreef Ma-Maatje het volgende:
sorry, even tussen het lopende gesprek door
Zwanee en detulp050, hartstikke bedankt voor het plaatsen van jullie foto´s, echt super!![]()
Als je dichtbij staat dan knappen je oren zowat.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:40 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Omlaag?! Eerder omhoog. Nu zat ik ook in vak 427 (dankzij een paar domme vriendinnen) maar ik had niet echt het idee dat het geluid nou zo hard stond. Al werkt de akoestiek van de ArenA niet echt mee.
Is ook een mogelijkheid.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
met toppers stond het podium in t midden, misschien dat dat er iets mee te maken heeft..?
Er zijn woensdag en donderdag geluidopname's gemaakt, alleen worden die voorlopig nog niet openbaar gemaakt. Zondag zullen er ook opname's gemaakt worden...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:00 schreef Eagor het volgende:
Is er misschien iemand die (het mooiste zou zijn van woensdag 21 juni) geluid of/en beeld materiaal heeft weten te maken (wel redelijke kwaliteit) van het complete concert van Robbie Williams?
Ik zou namelijk enorm geinteresseerd zijn, aangezien mijn eigen geluidsopname tamelijk mislukt is...![]()
vet, ik zou de show wel op dvd willen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn woensdag en donderdag geluidopname's gemaakt, alleen worden die voorlopig nog niet openbaar gemaakt. Zondag zullen er ook opname's gemaakt worden...![]()
Voor de commerciele verkoop of voor andere doeleinden?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn woensdag en donderdag geluidopname's gemaakt, alleen worden die voorlopig nog niet openbaar gemaakt. Zondag zullen er ook opname's gemaakt worden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |