ik ken dat:quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:39 schreef CherryLips het volgende:
tellen is niet m'n sterkte kant zie ik![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:37 schreef Joesse het volgende:
Begon 21u, afgelopen om 23:50 ong en ik heb idd bellenblaas gezien
+ morgen een uitgebreider verslag, want ik moet over minder dan 8 uur alweer op m'n werk zittenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:38 schreef Coconut het volgende:
Echt su-per gaaf was hetEn ik stond vooraan!
![]()
oh, ik wilde weten hoe laat je in de rij stond om vooraan te staanquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:44 schreef Coconut het volgende:
[..]
+ morgen een uitgebreider verslag, want ik moet over minder dan 8 uur alweer op m'n werk zittenEn ik moet nu nog even met de politie regelen dat ze een dronken man uit m'n trappenhuis verwijderen, leuke thuiskomst
![]()
![]()
Radio is niet eens een sterk nummerquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:44 schreef CherryLips het volgende:
Toch wel jammer dat het niet met let me entertain you begon. is radio ook een sterke opener dan?
Volgens mij gaat het dak er idd af bij die laatste 3 nummersquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:46 schreef calvobbes het volgende:
Radio is een hele goede opener
En LMEY is een hele goede opener van de toegiften
klopt jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het dak er idd af bij die laatste 3 nummers![]()
Ga gewoon dan, ik moest er vandaag werken er worden nog veel kaartjes verkocht voor rond de 60 euro, ofwel de inkoopprijs. Ik kreeg zelfs een kaartje van een vent waarmee ik aan het praten was, maar ik ging voetbal kijken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:30 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Ik sterf van jaloezie.........
Ja dat vond ik ook zo geweldig!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:50 schreef McReal het volgende:
Ben ook net thuis was echt SU-PER , Ik vond het stukkie met de taart gaaf
Een vrouwelijk bandlid was jarig gisteren en kreeg van robbie een taart voordat we met z,n alle happy birthday hebben gezongen ..
Alleen duwde robbie de taart in z,n eigen gezicht en gaf haar daarna kussen![]()
hahahaquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:48 schreef Joesse het volgende:
ja hij heeft twee keer de tussenstand gezegd, hij had een oranje sjaal, hij noemde Ruud van Nistelrooy en hij zette een Heineken toeter o, waar ie ook nog door ging zingen
Het begint met Orson, geen idee of ze goed zijn, was pas later binnen (zijn eerst nog even de bioscoop ingedoken).quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:04 schreef SickBitch het volgende:
trouwens, welk voorprogramma begint? basement jaxx of orson?
Wow!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:02 schreef Zwanee het volgende:
Foto's staan erop!!!
Ze zijn te vinden via deze link
Is geen superkwaliteit, maar er zitten toch wel aardige tussen (helaas niet van de taart en de heineken hoed)
Idd erg mooie foto's!quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:55 schreef Hare het volgende:
[..]
Wow!!
Prachtige foto's! Dank u! Nu kan ik nog moeilijker wachten tot zondag![]()
That's acting dear!quote:Op donderdag 22 juni 2006 05:43 schreef melke het volgende:
En ja, werd hij nou emotioneel bij Feel? Ik stond redelijk vooraan en dacht zoiets te zien, hij stopte ook even met zingen, draaide zich om en wreef door zijn ogen om vervolgens naar het meezingend publiek te luisteren.
Vak 117 is 3e rang, dus je zit dan wel redelijk goed.quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:54 schreef MWK66 het volgende:
Is er iemand die in vak 117 heeft gezeten? Dat zijn die extra kaarten die eergisteren nog werden verkocht. Heb je dan nog een beetje ok zicht op het podium of kun je beter thuisblijven?
Bedankt voor de complimentjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:58 schreef Bonneke het volgende:
Zwanee, inderdaad hele mooie foto's! Wij stonden halverwege het veld en hebben nog filmpjes met de telefoon gemaakt maar het enige dat je ziet is het podium met licht... ach de rest verzinnen we er zelf wel bij
Hahahaha zo zaten wij al, bijna in de top zaten we. We kwamen dat poortje door dat je op de tribunes uitkomt en het eerste wat ik riep was "Jemig, je moet ook géén hoogtevrees hebben hier!!"quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:01 schreef linebear het volgende:
zaten tweede ring. Damn wat is dat doodengVeel te hoog
Wij zitten zaterdag ook in de tweede ring, ben benieuwd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:01 schreef linebear het volgende:
En bij Back For Good ook wel, denk ik zoquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het dak er idd af bij die laatste 3 nummers![]()
Dat wordt nog wat! Ikheb hoogtevrees en zit in de tweede ring!! Ik ga vanavond en heb er helemaal zin in!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:01 schreef linebear het volgende:
Ja klopt inderdaad, dat hij rond 21 uur begint. Rond 19.30 begint Basement Jaxx met hun optreden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:21 schreef loezzie het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat! Ikheb hoogtevrees en zit in de tweede ring!! Ik ga vanavond en heb er helemaal zin in!!!!!!!!!!
Robbie begint zelf rond 21.00 toch? Ik kan helaas pas rond 19.00- 19.30 in het stadion zijn nl!
In Belgie zei hij dat van de landen niet. Maar ik kan me voorstellen dat hiij graag naar Nederland gaat, als je vier keer de Arena uitverkoopt. In Belgie zei hij wel I love you Brussel enzo, maar dat zegt hij overalquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:11 schreef dolfg het volgende:
Het was gewoon een supershow van een zichtbaar genietende mister Entertainment himself.
Hij bedankte Nederland uitvoerig omdat "all the people here so nice" zijn.
Hij had plekken waar ie liever niet optreedt (en nee, die ging hij niet noemen), maar de Denen, Schotten en Nederlanders staan op eenzame hoogte bij Robbie.
Dat kunnen we checken bij België gangers of hij dat daar ook gezegd heeft over de Belgen natuurlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |