ik ken dat:quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:39 schreef CherryLips het volgende:
tellen is niet m'n sterkte kant zie ik![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:37 schreef Joesse het volgende:
Begon 21u, afgelopen om 23:50 ong en ik heb idd bellenblaas gezien
+ morgen een uitgebreider verslag, want ik moet over minder dan 8 uur alweer op m'n werk zittenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:38 schreef Coconut het volgende:
Echt su-per gaaf was hetEn ik stond vooraan!
![]()
oh, ik wilde weten hoe laat je in de rij stond om vooraan te staanquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:44 schreef Coconut het volgende:
[..]
+ morgen een uitgebreider verslag, want ik moet over minder dan 8 uur alweer op m'n werk zittenEn ik moet nu nog even met de politie regelen dat ze een dronken man uit m'n trappenhuis verwijderen, leuke thuiskomst
![]()
![]()
Radio is niet eens een sterk nummerquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:44 schreef CherryLips het volgende:
Toch wel jammer dat het niet met let me entertain you begon. is radio ook een sterke opener dan?
Volgens mij gaat het dak er idd af bij die laatste 3 nummersquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:46 schreef calvobbes het volgende:
Radio is een hele goede opener
En LMEY is een hele goede opener van de toegiften
klopt jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het dak er idd af bij die laatste 3 nummers![]()
Ga gewoon dan, ik moest er vandaag werken er worden nog veel kaartjes verkocht voor rond de 60 euro, ofwel de inkoopprijs. Ik kreeg zelfs een kaartje van een vent waarmee ik aan het praten was, maar ik ging voetbal kijken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:30 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Ik sterf van jaloezie.........
Ja dat vond ik ook zo geweldig!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:50 schreef McReal het volgende:
Ben ook net thuis was echt SU-PER , Ik vond het stukkie met de taart gaaf
Een vrouwelijk bandlid was jarig gisteren en kreeg van robbie een taart voordat we met z,n alle happy birthday hebben gezongen ..
Alleen duwde robbie de taart in z,n eigen gezicht en gaf haar daarna kussen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |