Denk niet dat ie open is? Meestal alleen de 3 ingangen aan de zuidelijk zijde.quote:
Het staat op mijn kaartje genoemd, vandaar...quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:15 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Denk niet dat ie open is? Meestal alleen de 3 ingangen aan de zuidelijk zijde.
Maar heb geen ervaring!
Die moet je dan inleveren en volgens mij krijg je dan een bonnetje waarmee je hem na afloop weer kunt ophalen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:13 schreef jack4ya het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk precies als ze besluiten dat je camera niet mee naar binnen mag?
Dan zal dat wel kloppenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:17 schreef kkkk het volgende:
[..]
Het staat op mijn kaartje genoemd, vandaar...
Weet je of die bewaring verzekerd is? En of het in beslagnemen veel tijd kost? Ik heb 2 situaties, de ene zitplaatsen verder weg en staanplaatsen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:21 schreef MadMaster het volgende:
Ingang C was gisteren één lange rij rond 19.00 uur (vanwege de roltrappen???), bijna alle andere ingangen waren stukken rustiger. Heb vooraf een rondje Arena gedaan en de drukte bij ingang C viel me echt op...
In beslag genomen spullen moeten in bewaring gegeven worden en kunnen na afloop weer opgehaald worden bij de toegangspoort waar je naar binnen bent gekomen.
De controle stelde niet zo veel voor, ook niet voor het veld. Heb flink wat spullen mee naar binnen genomen die eigenlijk niet mogen en dat ging zonder moeite.
Ze weten toch dat ze mee genomen worden naar binnen....dus waarom er over zeuren?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:27 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee of die bewaking verzekerd is, maar je spullen worden opgeborgen in een stalen, gesloten kast waar continue security bij staat. In beslagname kost niet zo veel tijd.
Ik zou gewoon je camera meenemen en hem wat wegstoppen in een tas. Kleine kans dat ze er over vallen.
Op marktplaats wordt behoorlijk aangeboden en gezocht, dus wie weet. Als je bereid bent normale prijs te betalen lukt het je waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:35 schreef linebear het volgende:
wil ook nog een keer... proberen nog kaartjes te scoren voor zondag
Dat wel ja, ik zat niet bepaald dichtbij. Ik had 't ook meer voor de sfeerfoto's en het maken van filmpjes meegenomen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:11 schreef kkkk het volgende:
[..]
Zat je toevallig ook heel ver weg? Want dan gaan ze er wellicht standaard van uit dat het toch niet boeit als je foto's maakt omdat ze nooit van de commerciele kwaliteit zullen zijn?
kan ze vast wel goedkoper krijgenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:52 schreef kkkk het volgende:
[..]
Op marktplaats wordt behoorlijk aangeboden en gezocht, dus wie weet. Als je bereid bent normale prijs te betalen lukt het je waarschijnlijk wel.
zwaai je naar me? Mijn moeder heeft zitplaatsen geregeld achter het podium ofzoquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:24 schreef CherryLips het volgende:
ik trek gewoon m'n robbie shirtje aanheb nog een vestje bij me, die prop ik in m'n tasje als het lukt. buiten zal het wel niet zo warm zijn.
ik heb een knalblauw robbie shirtje aan met het RW teken en 03quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:26 schreef Thisbe het volgende:
[..]
zwaai je naar me? Mijn moeder heeft zitplaatsen geregeld achter het podium ofzoIk heb een lichtgroen shirt aan met lange mouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |