abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39103441
Het geluid blijft lastig in de ArenA. Vooraan heb je er geen last van, maar het is en blijft een galmbak, ondanks de aanpassingen met doeken etc. die in mei zijn doorgevoerd.

Wel leuk dat Robbie dus echt "iets" met Nederland heeft.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_39103467
Wat gebeurt er eigenlijk precies als ze besluiten dat je camera niet mee naar binnen mag?
pi_39103495
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:09 schreef kkkk het volgende:

[..]

Iemand nog ervaringen met ingang C?
Denk niet dat ie open is? Meestal alleen de 3 ingangen aan de zuidelijk zijde.

Maar heb geen ervaring!
pi_39103556
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:15 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Denk niet dat ie open is? Meestal alleen de 3 ingangen aan de zuidelijk zijde.

Maar heb geen ervaring!
Het staat op mijn kaartje genoemd, vandaar...
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:17:44 #80
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_39103571
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:13 schreef jack4ya het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk precies als ze besluiten dat je camera niet mee naar binnen mag?
Die moet je dan inleveren en volgens mij krijg je dan een bonnetje waarmee je hem na afloop weer kunt ophalen.
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:21:14 #81
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_39103676
Ingang C was gisteren één lange rij rond 19.00 uur (vanwege de roltrappen???), bijna alle andere ingangen waren stukken rustiger. Heb vooraf een rondje Arena gedaan en de drukte bij ingang C viel me echt op...

In beslag genomen spullen moeten in bewaring gegeven worden en kunnen na afloop weer opgehaald worden bij de toegangspoort waar je naar binnen bent gekomen.

De controle stelde niet zo veel voor, ook niet voor het veld. Heb flink wat spullen mee naar binnen genomen die eigenlijk niet mogen en dat ging zonder moeite.
pi_39103683
HET WAS GAAAAAAAAAAAAFFFFFFFF!!!

Mijn tas werd niet echt goed gecontroleerd. Hij moest open, maar verder niets. Er werd ook niet eens gefoullieerd, dus filmcamera zou je zo mee kunnen nemen...

Wij hadden de auto geparkeerd bij de Rai en dan met de metro naar het stadion. Parkeren kostte 8 euro maar dan had je wel voor 2 personen gratis metrovervoer.

Concert vond ik super. Jammer dat het geluid 1 keer wegviel. Rob was een paar keer zijn tekst kwijt. Vond de taart voor Claire echt gaaf en het voetbalgedeelte was ook onwijs leuk.

Volgens vriendinnetjes was dit concert beter dan die van Brussel..

Damn, ik wil nog een keer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_39103709
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:17 schreef kkkk het volgende:

[..]

Het staat op mijn kaartje genoemd, vandaar...
Dan zal dat wel kloppen
pi_39103777
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:21 schreef MadMaster het volgende:
Ingang C was gisteren één lange rij rond 19.00 uur (vanwege de roltrappen???), bijna alle andere ingangen waren stukken rustiger. Heb vooraf een rondje Arena gedaan en de drukte bij ingang C viel me echt op...

In beslag genomen spullen moeten in bewaring gegeven worden en kunnen na afloop weer opgehaald worden bij de toegangspoort waar je naar binnen bent gekomen.

De controle stelde niet zo veel voor, ook niet voor het veld. Heb flink wat spullen mee naar binnen genomen die eigenlijk niet mogen en dat ging zonder moeite.
Weet je of die bewaring verzekerd is? En of het in beslagnemen veel tijd kost? Ik heb 2 situaties, de ene zitplaatsen verder weg en staanplaatsen.

Ik heb nl een Sony H1 camera, is geen ultra compact, maar een gewoon compact.
  donderdag 22 juni 2006 @ 10:27:26 #85
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_39103828
Geen idee of die bewaking verzekerd is, maar je spullen worden opgeborgen in een stalen, gesloten kast waar continue security bij staat. In beslagname kost niet zo veel tijd.

Ik zou gewoon je camera meenemen en hem wat wegstoppen in een tas. Kleine kans dat ze er over vallen.
pi_39104040
wil ook nog een keer... proberen nog kaartjes te scoren voor zondag
pi_39104178
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:27 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee of die bewaking verzekerd is, maar je spullen worden opgeborgen in een stalen, gesloten kast waar continue security bij staat. In beslagname kost niet zo veel tijd.

Ik zou gewoon je camera meenemen en hem wat wegstoppen in een tas. Kleine kans dat ze er over vallen.
Ze weten toch dat ze mee genomen worden naar binnen....dus waarom er over zeuren?
pi_39104407
precies.... ik ga mijn foto's vanmidag eens bekijken
pi_39104513
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:35 schreef linebear het volgende:
wil ook nog een keer... proberen nog kaartjes te scoren voor zondag
Op marktplaats wordt behoorlijk aangeboden en gezocht, dus wie weet. Als je bereid bent normale prijs te betalen lukt het je waarschijnlijk wel.
pi_39104650
ik ga zo weg. ik ben zo nerveus, m'n lichaam blijft zichzelf legen
Tap tap tap
pi_39104755
Ik ga ook naar Robbie
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  ESF Reporter donderdag 22 juni 2006 @ 11:11:33 #92
87554 Cee
Welluk?
pi_39105073
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:11 schreef kkkk het volgende:

[..]

Zat je toevallig ook heel ver weg? Want dan gaan ze er wellicht standaard van uit dat het toch niet boeit als je foto's maakt omdat ze nooit van de commerciele kwaliteit zullen zijn?
Dat wel ja, ik zat niet bepaald dichtbij. Ik had 't ook meer voor de sfeerfoto's en het maken van filmpjes meegenomen.
Toevallig liep Robbie voor 't concert nog door de AJAX-shop rond zodat ik daar nog van achter het raam even een foto van kon maken, had ik 'm toch van dichtbij gekiekt.
pi_39105077
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 10:52 schreef kkkk het volgende:

[..]

Op marktplaats wordt behoorlijk aangeboden en gezocht, dus wie weet. Als je bereid bent normale prijs te betalen lukt het je waarschijnlijk wel.
kan ze vast wel goedkoper krijgen
pi_39105330
Ik ga vanavond! Heb er heel veel zin in. Maar... wat moet ik aan? Hoe warm is het daar? Ik ga ervanuit dat het door de giga mensen massa best heet zal zijn, of valt het wel mee?
Ik heb plaatsen op het veld gelukkig, lekker dichtbij, kunnen we alles goed zien. Een concert van een scherm bekijken, vind ik niet ideaal...
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:24:18 #95
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_39105506
Sorry voor het niet resizen, doe ik straks nog even:

Zat lekker dichtbij en kon dus goed fotograferen met mijn lens. Dit is de inmiddels bekende verjaardagstaart
pi_39105528
ik trek gewoon m'n robbie shirtje aan heb nog een vestje bij me, die prop ik in m'n tasje als het lukt. buiten zal het wel niet zo warm zijn.
Tap tap tap
pi_39105598
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:24 schreef CherryLips het volgende:
ik trek gewoon m'n robbie shirtje aan heb nog een vestje bij me, die prop ik in m'n tasje als het lukt. buiten zal het wel niet zo warm zijn.
zwaai je naar me? Mijn moeder heeft zitplaatsen geregeld achter het podium ofzo Ik heb een lichtgroen shirt aan met lange mouwen.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:27:18 #98
131761 rubenrtv2
pokeralsbijbaan.nl
pi_39105625
Ik werk er . Ik ga alle 4 de keren en mn 'baas' is zo aardig om ons gewoon het stadion in te laten gaan als we daar zin in hebben
Gister was zeker een leuk concert, mooie licht- en vuurshow, maar het geluid was niet al te best ...
When we play, we must realize, before anything else, that we are out to make money - Sklansky
Instructeur bij http://www.pokeralsbijbaan.nl
pi_39105770
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:26 schreef Thisbe het volgende:

[..]

zwaai je naar me? Mijn moeder heeft zitplaatsen geregeld achter het podium ofzo Ik heb een lichtgroen shirt aan met lange mouwen.
ik heb een knalblauw robbie shirtje aan met het RW teken en 03
Tap tap tap
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:31:02 #100
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_39105773

[ Bericht 28% gewijzigd door detulp050 op 22-06-2006 11:38:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')