Ook zijn er nieuwe spelmogelijkheden.quote:By aligning with one of two warring factions, alliances can gain and hold
territory by participating in Faction Battles. The outcome of these battles
influences the progress of the war between the two factions. The current battle
lines and indications of the control of cities and towns are always visible on the
world map. Guild membership in Guild Wars Factions is extremely appealing and
interesting for both cooperative and PvP players. By joining an alliance and
achieving success with Alliance Missions, your guild gains control of high-level
towns. With that control, guild members acquire access to elite cooperative content.
In Factions, the strongest guilds most likely will not be made up exclusively of PvP
or cooperative players. The strongest guilds will be a combination of both types of
players, and such a combination will result in benefits for all members.
En uiteraard nieuwe content.quote:* Challenge Missions Cooperative missions involve specific scoring
objectives, such as holding out against progressive waves of enemies. You will see
personal bests and high scores displayed within the game.
* Elite Missions The most powerful alliances have access to new areas that are
designed to be the ultimate cooperative challenge.
* Competitive Missions Multiple teams compete to control resource points and achieve
strategic victory. Victors earn faction points for their alliance which will
determine the control of towns and outposts.
* Alliance Battles Alliance Battles are large-scale, strategic PvP battles that
allow factions to conquer new territory.
quote:* A total of 300 new skills, including 90 new elite skills, for the two new
Factions professions and the six core professions from Guild Wars.
* More than 50 new locales, including story missions, combat arenas, and explorable
areas.
* More than 100 new creatures.
* New guild halls.
* New faces, hair styles, and armor sets for both Factions and the core professions.
* New pets
* Hundreds of new weapons and items.
Game On!quote:Guild Wars FactionsTM Dragon Festival
June 30, 2006 7:00 GMT – July 5, 2006 7:00 GMT
In the spirit of celebration, adventurers on the continent of Cantha are cordially invited to the Dragon Festival, a summer festival with all the trimmings!
After the destruction wrought by the Jade Wind, the newly crowned Emperor Hanjai (the eldest son of the assassinated emperor) oversaw the settlement of Shing Jea Island and the expansion of Kaineng City. The following summer, Emperor Hanjai dedicated a new Dragon Festival to commemorate the survival of the Empire of the Dragon.
Participants in the Dragon Festival can join in fun carnival-type games (Whack-A-Worm, anyone?), play new mini-missions and special PvP gameplay, undertake unique quests, and collect Asian-flavored treats such as red bean cakes and rice wine. Ceremonial Dragon Masks will be awarded to those players who are able to collect enough globes filled with the Jade Wind essence that changed Cantha two hundred year ago. The conclusion of the Dragon Festival will be marked with surprises true Canthans won't want to miss.
Taking place in and around the Shing Jea Monastery on June 30, 2006 at 7:00 GMT and running through July 5, 2006 at 7:00 GMT, the Dragon Festival is an exclusive weekend event for Guild Wars Factions players.
Heb je geld teveel ofzo met al die black dye te kopen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:33 schreef Ungeheuer het volgende:
Yay m'n jongste karakter nieuwe armor kado gedaan. Kurzick met black dye.
Hendig sjiek! Verkopen voor 100K + 20 ecto's!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:25 schreef Elegy het volgende:
Nuja, het zit zo, ik was in een gamezaak en na de Warrioboss Eygenarysss Zaahkiss gedood te hebben dropte er voor mij een Golden Guildwars Box of Fortitude, req. 4 Nederlander, 15^50, +15 energy en +45 health.
Is dat koel of wat?
Of zijn -20 offhand gebruiken, dan heeft ie 13!!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:03 schreef EricG het volgende:
Dan moet 'ie even z'n Grim Cesta removen, dan heeft 'ie weer 33 hp!
Rodnar Bowhunt, ik kom nu online.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:15 schreef DarkY.NL het volgende:
ok Joolz en ik hebben gister een FOK guild gemaakt.
Als je er ook bij wil, reply met je ING. FOK users zullen ook Offices worden.
De site header is ook klaar. Heb het ook bijna helemaal nederlands, alleen de forum boards moeten opnieuw aagnemaakt worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 08:15 schreef DarkY.NL het volgende:
ok Joolz en ik hebben gister een FOK guild gemaakt.
Als je er ook bij wil, reply met je ING. FOK users zullen ook Offices worden.
Hey lol, dat heb ik net als nieuwsitem bij de Fok! Guild site gezetquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:02 schreef Ungeheuer het volgende:
Yay we kunnen weer nieuwe maskers verdienen haha. Er staat weer een nieuw evenement voor de deur van 30 juni tot 5 juli.
http://www.guildwars.com/events/ingame/dragonfestival.php
[afbeelding]
Dit keer zorg ik ervoor dat ik op dat moment zoveel mogelijk verzamelquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:02 schreef Ungeheuer het volgende:
Yay we kunnen weer nieuwe maskers verdienen haha. Er staat weer een nieuw evenement voor de deur van 30 juni tot 5 juli.
http://www.guildwars.com/events/ingame/dragonfestival.php
[afbeelding]
Voor die tijd het liefst, maar wat moet je hebbenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:01 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dit keer zorg ik ervoor dat ik op dat moment zoveel mogelijk verzamel
Wat is dat eigelijk met die op.quote:
quote:Per account (4 of 6 slots) volstaat één naam.
quote:# # CcCcCharmed= Salacia Soulgiver
# # CcCcCharmed = Furina de Fighter
# # Elegy = Aryana Cortex
# # Elegy = Vortex Traveller
# # Elegy = Xelesta Aroxis
# # Elegy = Aephandir Yuvona
# # Ungeheuer = Crom Komailan
# # Ungeheuer = Elisabetha Bathory
# # Ungeheuer = Eva Komailan
quote:
Dus sommige mensen hebben 4(!) accounts? Wow...quote:Per account (4 of 6 slots) volstaat één naam.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[..]
Dus sommige mensen hebben 4(!) accounts? Wow...
Oh which reminds me... de doorgestreepte heb ik weggegeven aan een guildmaat van me.quote:# # Ungeheuer = Crom Komailan
# # Ungeheuer = Elisabetha Bathory
# # Ungeheuer = Eva Komailan
Mazzeltjequote:
Ik ga ook ff spelen.... mag ik helpen? Mn ingame naam is Elanor Aminquote:Op zondag 25 juni 2006 19:10 schreef -Xaer0- het volgende:
Mjah net had ik echt een verrot team... we zijn 4x geweest en direct bij 1e groep dood *zucht*, een runner vragen is imho niet zo heel leuk
kga zo weer proberen denk ik.
Ik heb het 1x geprobeerd om die titel te krijgen toen ik met mijn ritualist net had gemaakt. Ik ging voor de eerste keer dood op 110k experiencequote:Op maandag 26 juni 2006 08:48 schreef DarkY.NL het volgende:
Ben ff bezig me Survivor title te halen, best moelijk. Ben al 10x overnieuw gestart de laatste paar weekenden. Dit weekend dus super, na 4 keer overnieuw te zijn begonnen gisterochtend heb ik nu eindelijk een lvl 14 of 15 MM necroen al gauw naar Tyria gebracht, zodat het wat makkelijker wordt.
Ennuh msg als je in de FOK! guild wil he
In game naam is in het geval van toevoegen wel handig.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:13 schreef DarkY.NL het volgende:
Ik zal jullie asap toevoegen. Ben met ruim anderhalf uur thuis.
Dan hoop ik me Survivor title te halen haha, zal wel weer mis gaan op het moment dat ik nog 1tje moet killen![]()
Btw, Framed wat is je ingame name
Hey Xaero,quote:Op zondag 25 juni 2006 19:10 schreef -Xaer0- het volgende:
Mjah net had ik echt een verrot team... we zijn 4x geweest en direct bij 1e groep dood *zucht*, een runner vragen is imho niet zo heel leuk
kga zo weer proberen denk ik.
Hey KaMo, ik denk niet dat ik diegene benquote:Op maandag 26 juni 2006 16:50 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hey Xaero,
ook op Fok!?
(ben je b.t.w. wel die gast van FinalScore die ik ken?)![]()
![]()
4 op het moment van typenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:47 schreef KaMo het volgende:
Hoeveel leden heeft de Fok!guild al?
Ingame naam moet uit 2 delen bestaanquote:Op maandag 26 juni 2006 17:03 schreef Framed het volgende:
Mijn ingame naam gaat Framed worden als ie niet bezet is, hebben jullie nog speciale classes nodig ofzo? Dan wil ik dat wel worden.
als je Monk word is dat wel fijn, dan kan je Framed Monk zij ofzoquote:Op maandag 26 juni 2006 17:03 schreef Framed het volgende:
Mijn ingame naam gaat Framed worden als ie niet bezet is, hebben jullie nog speciale classes nodig ofzo? Dan wil ik dat wel worden.
Nee, je kunt dat soort dingen in GW niet doen en om eerlijk te zijn ik mis ze ook niet in dit spel.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Guild Wars wordt steeds vergeleken met MMORPGs enzo. Maar kun je nou ook dingen doen zoals cooking en fishing enzo?
Een monk kan met de juiste setup best solo'en/farmen. Meestal is dit dan een Monk/Warrior. Kijk gewoon even op wat GW fansites voor wat skillbuilds. Maar voor in een party moet je gewoon Healing of Protect zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:32 schreef Framed het volgende:
Kunnen Monks ook een beetje solo en? Heb WoW een tijdje gespeeld als priest raiden enzo.. solo gaat niet als je naar holy specced daar. Vind healen ook wel leuk, en als 2de klasse?
ja, ik wil een invitequote:Op maandag 26 juni 2006 18:29 schreef maniack28 het volgende:
Hoe staat het met de Fok!Guild?
Werd je enchantment gestripped door die nightmares die daar spawnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:23 schreef Elegy het volgende:
Rofl, werd zwaar geowned door de Aatxe's in UW met mijn nieuwe 55 monkjeEerst maar eens wat meer farmen op de trolls, want dit heeft me toch aardig wat plat gekost.
Ik castte pas de enchants nadat ik dat heuveltje had verlaten. Toen was ik dus toastquote:Op maandag 26 juni 2006 22:00 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Werd je enchantment gestripped door die nightmares die daar spawnen.![]()
Anders snap ik niet hoe het dan mis kan gaan als je gewoon elke keer netjes je enchants renewed.
Ziet er klein uit *ahum* maar wel mooiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:42 schreef Elegy het volgende:
Yes! Drago's flatbow gevonden! Ohja, en The Shadowstone
In Kaineng Center kun je gewoon roepen dat je ze wil kopen.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:18 schreef Ardenlyn het volgende:
Waar kan ik Naga Pelts kopen of halen?
Ik heb er 2 nodig voor een quest maar ik kan ze maar niet vinden.
Elegy legt het goed uit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:11 schreef mips het volgende:
waarom zijn ze niet echt populair?
ik heb al een prophecies Wa/Ra... wilde juist weleens wat anders proberen :-)
moet wel zeggen dat ik nog niet echt de toegevoegde waarde van een assasin begrijp - maar ze zien er wel cool uit.
Precies, Assassins hebben de kracht in hun "plotselinge" lading damage.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:20 schreef Ungeheuer het volgende:
Yup Assassins hebben het het stokje en daarmee stigma van ultieme noob overgenomen van alle W/Mo's. Hoewel ik me nog steeds groen en geel erger aan veel Warriors. De meeste Assassins gaan meerdere keren per missie dood is de algemene opvatting en worden om die reden vermeden. Monks hebben geen zin in DP-collectors.
De potentie van een Assassin is trouwens erg groot. Als je het onder de knie heb heersch je vooral in PvP.
Nou dat word 2 dagen niet spelen, fuck it blizzard, gaan onze raidsquote:In order to enhance performance for all realms and to prepare for Cross-Realm Battlegrounds (http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/) by grouping more same-language realms together, we intend to move a number of existing realms to a new hosting site tomorrow.
On Wednesday, 28th June the following 11 realms will be moved to a new site. To accommodate this process we anticipate these realms being unavailable for up to 36 hours. Consequently, all players with an active character on these realms will be credited with 2 days additional game time.
We will provide you with regular updates during the entire process.
English:
Kor'gall
German:
Dethecus
Forscherliga
French:
Arak-arahm
Confrérie du Thorium
Eitrigg
Garona
La Croisade écarlate
Medivh
Uldaman
Vol'jin
Tja hadden de TS'ers de reeks maar niet zo onoverzichtelijk moeten maken...quote:
Guild Wars #1 -#xxxxquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:25 schreef DarkY.NL het volgende:
misschien in het vervolg WAUW ofzo gebruike ipv WoWof gewoon Guildwars #9 / #10 etc.
Dat is toch Unwaking Waters?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:50 schreef EricG het volgende:
Jeuj ik ben bij de 1-na laatste missie!![]()
Bijna een Phoenix en Shiro's dingen.
1 na laatste is Raisu Palace dacht ik. Zorg dat je Danika en Cynn of Danika en Talon Silverwing meeneemt, want deze maken de missie een stuk makkelijker.quote:
Welke Primary Mission heb je als laatste in Cantha gedaan dan? Ik kan je dan misschien verder helpen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:41 schreef Ardenlyn het volgende:
jawel ben heel blij met de prijs dat wel![]()
Met die hekken....ik kan namelijk geen quests meer vinden
Zal nog een keer overal zoeken![]()
Bedankt voor de tips! Ik denk toch wel dat ik hem met gewone mensen ga doen, dat vind ik altijd gezelliger en is meestal ook makkelijker.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:46 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
1 na laatste is Raisu Palace dacht ik. Zorg dat je Danika en Cynn of Danika en Talon Silverwing meeneemt, want deze maken de missie een stuk makkelijker.
Alleen als die shiro'ken elementalists nou niet starburst met sliver armor zaten te spiken.Wat heb ik me daar aan geirriteerd.
Die missie is best te doen met henchies, maar die elementalists verkloten het 9 van de 10 keer dan. Komen er drie naar je party toegevlogen, 3 sec later halve party dood als ik pech heb.![]()
Dus de beste kans is gewoon hopen op een goede PUG.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Welke Primary Mission heb je als laatste in Cantha gedaan dan? Ik kan je dan misschien verder helpen.
een heel ander spelquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Is Factions nou een expansion for Guild Wars of is dat gewoon Guild Wars met wat extras?
Wat is het verschil.quote:
ja, alleen dom als je eerst fractions koopt(zoals mijquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Das wel cool hoe beide Guild Wars elkaar kunnen aanvullen.
Bij Factions gaan ze er meer van uit dat je bekend bent met het systeem, en dat je snel levelt. In Prophecies (deel 1) gaat het allemaal wat rustiger aan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoezo is het dom als je eerst Factions koopt, want dat was ik van plan.
Jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:24 schreef Ardenlyn het volgende:
Maar als je eerst 2 doet dan kun je toch alsnog 1 en 2 samenvoegen?
Ja, alleen moet je met die tweede dus niet gespeeld hebben. Gewoon add key optie in het scherm.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:24 schreef Ardenlyn het volgende:
Ikzelf heb wel eerst voor 1 gekozen en heb ze nu beide. Speel af en toe in Tyria en dan weer in Cantha.
Ben wel blij dat ik erst 1 heb gedaan om ff aan het spel te wennen. Maar als je eerst 2 doet dan kun je toch alsnog 1 en 2 samenvoegen?
lucky youquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:44 schreef Ardenlyn het volgende:
Holy Moly ik kreeg net een gouden item en die heb ik met een salvage ding uit elkaar gehaald oid en woppaaahhh een Superior Rune of Vigor. Dacht van ach ff kijken wat ik krijg als ik hem verkoop.....35k!!!
Heb hem dus fijn verkocht en geniet nu ff van het rijk zijn
Edit : ff vraagje wat doet nou precies een rune die damage absorps? Ik heb er 1tje die volgens mij 3 damage absorps. Is het dan zo dat stel je word geraakt en er gaat 10 af dat er dan nog maar 7 afgaat bij je health?
Nee hoor ik ben nog niet dood geweest, ook nadat ik die quest gedaan hebquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:05 schreef torn_Machina het volgende:
Darky, zie ik daar die Hp degen icon van The Chalice of Corruption quest om jou heen?![]()
Ik neem aan dat je hier bent doodgegaan.? Dus geen tweede Survivor titel voor jou.![]()
Chalice of corruption quest heb ik met mijn Necro ook gedaan zonder dood te gaanquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:44 schreef DarkY.NL het volgende:
ik was ook wel een beetje bang om dood te gaan, maar het viel echt reuze mee.
En volgens mij had ik met me assa ook 60 DP toen ik het haalde.
Gouden item? 35K? Holy Moly....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:44 schreef Ardenlyn het volgende:
Holy Moly ik kreeg net een gouden item en die heb ik met een salvage ding uit elkaar gehaald oid en woppaaahhh een Superior Rune of Vigor. Dacht van ach ff kijken wat ik krijg als ik hem verkoop.....35k!!!
Heb hem dus fijn verkocht en geniet nu ff van het rijk zijn
wow ? gw toch?quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:34 schreef KaMo het volgende:
wow, allemaal naar de monastry!
250quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:30 schreef torn_Machina het volgende:
Jullie kunnen nu alvast Jade Orbs gaan verzamelen voor de Dragon Masks. Je hebt 250 Jade Orbs nodig voor een masker.
Deze kunnen met de speciale quests verdient worden die tijdens de event beschikbaar zijn, ook heeft elk monster een kans om orbs te droppen.
Je kunt de Orbs inwisselen als de Emperor om de 3 uur in Kaineng Center verschijnt. Dus ga nu gewoon monsters killen op Shing Jea Island voor de meeste kans op orbs.![]()
een bekend probleem.... :-) maar och... tijd zat toch..quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:55 schreef torn_Machina het volgende:
Even op wat fansites gekeken. Event begint morgen pas maar je kan al wel vast Jade Orbs gaan verzamelen. Het probleem is dat ik nog tot 17.30 moet werken.![]()
Als je met je Tyrian warrior naar Shing Jea Island wil dan moet je vanuit Kaineng Center eerst naar The Marketplace lopen. Hierna kun je naar Kaineng Docks lopen om hier een boot te nemen naar het eiland.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:11 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik zal ook even met m'n character ff naar die eiland toe. Hoop dat ik er snel benHeb geen zin om met dat nieuwe poppetje te moeten vechten. Heb wel 1tje aangemaakt in Factions maar wil liever met m'n eigen Warrior dat event doen.
Hoe kom ik btw op dat eiland?
2quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:57 schreef Ardenlyn het volgende:
Dankje ben er gekomen
Ik heb al een skill waardoor ik 33% sneller kan rennen en dat is behoorlijk handig vaak
Heb al 2 orbs woepie
Hehe, waarschijnlijk gaat het net als met het eerste event dan een stuk sneller.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:57 schreef Ardenlyn het volgende:
Dankje ben er gekomen
Ik heb al een skill waardoor ik 33% sneller kan rennen en dat is behoorlijk handig vaak
Heb al 2 orbs woepie
Het is geen Skill , maar een item.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:57 schreef Ardenlyn het volgende:
Dankje ben er gekomen
Heb al 2 orbs woepie
Ik denk dat de skill die hij bedoelt of Charge is of Sprint.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het is geen Skill , maar een item.
Er zijn ook altijd mensen die ze dan weer kopen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:28 schreef EricG het volgende:
Ik wil ook een masker!!
D'r zijn al mensen die Orbs voor 1K per stuk proberen te verkopen
Als ik jou was, dan ging ik eens op fora rondneuzen en bij auctions kijken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:29 schreef mips het volgende:
Gisteren toch nog maar een factions collectable edition opgehaald voor mijn vrouw. Erg leuk vond ze het nl. niet toen ik vertelde dat ik het hele weekend in-game zou gaan feesten en dus geen quests met haar kon doen ;-) Dus om de vrede te bewaren maar gezorgd dat zij ook naar het draken festival kan :-)
Met mijn monnik inmiddels de route uit GW naar de factions monastry gevonden, en tevens een nieuw factions poppetje gestart... maar eens kijken hoe een elementalist speelt - tweede prof. twijfel ik nog over.
Dus gisteren ook m'n pet kuunevang weer terug gekregen en geprobeerd te achterhalen wat zo'n beest zou opbrengen in de verkoop (ik wist inmiddels dat het veel moest zijn![]()
Toen ik zo eens vroeg hoeveel zo'n ding op zou brengen werd ik meteen gewhisperd door iemand die maar liefst 6k bood !! Toen ik op het public (cynisch) antwoorde dat ik 6k best veel vond waren er meteen 2 of 3 mensen die insprongen en me duidelijk probeerden te maken dat ik zeker 100K tot 100K+5ectos moet kunnen vangen...
blijkbaar zijn niet alle gw spelers oplichters, maar lijkt me vervelend voor de nog grotere nOObs dan ik, want dan lijkt 6k toch erg veel geld... je zou 'm toch pre-searing maar verkocht hebben voor een dikke 500 gold![]()
en nu twijfel ik dus.... het domme beest doet niks maar is wel leuk en apart....
Alleen in Towns/Outposts.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Er zijn ook altijd mensen die ze dan weer kopen.
Lees maar die andere post, had hij bijna een mini pet verkocht voor 6k
Dat is bij sommige echt handig!quote:
Een Kuunavang was het toch?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja en een mini Shiro ofzo voor nog meer geloof ik...quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:39 schreef EricG het volgende:
[..]
Een Kuunavang was het toch?
Die gaan voor 90K tot 100K + 5 ecto
Juist niet in explorable areas, dan wordt runnen wel héél makkelijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Zou dan ook in de explorable areas moeten werken, dat was handiger geweest. Net als de Candy Canes
Hopen dat je een Bone Dragon krijgt, 100K + 40 ectoquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja en een mini Shiro ofzo voor nog meer geloof ik...
Ik hou het niet zo bij, maar ik denk dat ik straks ook een minipet krijg, mijn char is 11 maand
Ik zou hem dus echt niet verkocht hebben voor 6K (ik had wel een beetje research gedaan naar pets) - verbaasde me alleen dat er mensen waren die dat proberen... gelukkig waren er meteen andere spelers die me probeerde te waarschuwen - mijn geloof in de goedheid van GW community is dus hersteld...quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik zou 'm ook niet verkopen, zeker een mini Shiro niet, da's misschien wel de vetste.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:04 schreef torn_Machina het volgende:
Ik heb wel een mini shiro, maar die ga ik niet verkopen hoor.
Zo bedoel ik het ook niet. Ik las dat het geen skill was maar wou ff zeggen dat ik zoiets heb maar dan die skill en dat dat heel erg handig kan zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het is geen Skill , maar een item.
Ja hier moet ik ook werken, DarkY en ik gaan vanavond los, waarschijnlijk die eventquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:44 schreef torn_Machina het volgende:
Kamo, je wilt toch niet zeggen dat je nu al speelt?
Ik moet weer eerst fijn werken tot half zes.
Op de laatste dag van het festival komt de emperor om de 2 uur langs. Als je op deze dag niet je orbs kan inleveren dan heb je nog een paar dagen de tijd om dat bij een speciale npc te doen in de shing jea monastery.
What the hell, nou lekker dan als je je lvl 20 pet verliest door een bug!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:07 schreef torn_Machina het volgende:
Even een waarschuwing, ik las net dat als je de skill charm animal ge-equiped hebt en je de dragon arena binnengaat, dat je dan je pet verliest. Dit schijnt een bug te zijn die nog niet is verholpen.
Dus zorg ervoor dat deze skill niet op je skillbar staat want anders raak je je pet kwijt.
Het zal wel gefixxed worden, daar niet van, maar alles wordt volgens mij prima gecheckt door de beta testers...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:23 schreef torn_Machina het volgende:
Ik denk dat Anet dit niet weet. We zullen dus nog even op de fix moeten wachten, omdat ze in Amerika nog slapen op dit moment.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:07 schreef torn_Machina het volgende:
Even een waarschuwing, ik las net dat als je de skill charm animal ge-equiped hebt en je de dragon arena binnengaat, dat je dan je pet verliest. Dit schijnt een bug te zijn die nog niet is verholpen.
Dus zorg ervoor dat deze skill niet op je skillbar staat want anders raak je je pet kwijt.
Voor de meeste mensen is dit erg vervelend, voor mij wat minder omdat mijn Black Moa toch al lvl 20 is toen ik hem charmde.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het zal wel gefixxed worden, daar niet van, maar alles wordt volgens mij prima gecheckt door de beta testers...
Zou zo zonde zijn als je zo je pet kwijtraakt. Heb je hem zo lang getrained, kun je weer overnieuw beginnen.
Oh nee, Kamo, heb je je pet equipped en ben je los gegaan?quote:
Ik kan het helaas niet testen, maar als het net zo was met het pre-order event dan heb je volgens mij 250 aan het eind van de quests. Genoeg dus om een masker te krijgenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen is dit erg vervelend, voor mij wat minder omdat mijn Black Moa toch al lvl 20 is toen ik hem charmde.![]()
Maar kan iemand even laten weten hoeveel Orbs je krijgt voor de speciale quests?
Nee, dat was met de pre-order event ook al zo, je had die dingen zo bijelkaar...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:54 schreef torn_Machina het volgende:
Dat hoop ik dus zelf ook. Als die quests in Shing Jea Monastery beginnen dan kunnen ze niet echt moeilijk zijn.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:43 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet. Ik las dat het geen skill was maar wou ff zeggen dat ik zoiets heb maar dan die skill en dat dat heel erg handig kan zijn.
Heb nu al iets van 55 orbsIk wil toch minimaal 1 masker zien te halen.
Ik las ook net dat er binnenkort een nieuwe storage vault bij komterg fijn!
http://eu.guildwars.com/n(...)_option_coming_soon/
quote:When will the Materials Vault become available on my Factions account?
We anticipate that this addition will be made to the game within the next few weeks. We will announce the arrival of this feature via the Message of the Day, which you see when you log into the game.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh nee, Kamo, heb je je pet equipped en ben je los gegaan?Nee toch!@?!?!!??!!??!?!
Volgens mij komt die pas op de laatste dag, en als het goed is kun je bij hem je orbs inwisselen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:38 schreef Ardenlyn het volgende:
Waar vind je die Captain Rujiyo? Ik zoek op internet enz maar wie is het en waar is hij?
of is dat die gast die pas op de laatste dag komt?
Niet eerlijk, ik zit nog aan het werken. Bij de emperor kun je je orbs inwisselen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:26 schreef EricG het volgende:
[..]
Volgens mij komt die pas op de laatste dag, en als het goed is kun je bij hem je orbs inwisselen.
Ik heb er nu 500, al 2 maskers![]()
Waar is de emperor?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Niet eerlijk, ik zit nog aan het werken. Bij de emperor kun je je orbs inwisselen.
Die kom pas op de laatste dag van het event en dan om de 2 uur. Als je die dag je orbs niet kan inwisselen dan zal er de volgende dagen een npc beschikbaar zijn waar je dit alsnog kan doen.quote:
voor lvl 20ers super makkie, behalve de laatse is vervelend met die rot lvl 3 henchiesquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:41 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Die kom pas op de laatste dag van het event en dan om de 2 uur. Als je die dag je orbs niet kan inwisselen dan zal er de volgende dagen een npc beschikbaar zijn waar je dit alsnog kan doen.
Eric, zijn die quests voor die Jade Orbs nog moeilijk en schiet het orbs verzamelen daar een beetje mee op?
dan zijn ze er nog gewoon, zelfs je pet is er nogquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:29 schreef Ardenlyn het volgende:
Stel je veranderd van profession raak ik dan ook al m'n ranger skills kwijt? Of zijn die er nog steeds als ik weer ranger word? heb namelijk ook een Elite skill en het zou prutje zijn als die verdwijnt.
Ik wil wel eens wat anders. Ben nog steeds gek op Warrior en das wel handig aangezien je je 1ste niet kan veranderen
Vind het wel leuk om een pet te hebben maar soms word ik echt schijtziek ervan als die dood gaat en al m'n skills die moeten weer opgeladen worden en hij staat ook vaak in de weg.
Ik twijfel alleen enorm wat ik moet kiezen. Monk lijkt mij ook erg handig.
K, bedankt. En dat Orbs verzamelen is super makkelijk, er zijn 4 quests, voor de eerste krijg je 40 Orbs, de 2e 50, de 3e 60 en de 4e 90. De 1e 2e en 3e kun je makkelijk soloen en voor de 4e zijn er zat mensen in het stadje om die samen te doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:41 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Die kom pas op de laatste dag van het event en dan om de 2 uur. Als je die dag je orbs niet kan inwisselen dan zal er de volgende dagen een npc beschikbaar zijn waar je dit alsnog kan doen.
Eric, zijn die quests voor die Jade Orbs nog moeilijk en schiet het orbs verzamelen daar een beetje mee op?
Kies anders een necro. Meest onderschatte profession door nieuwelingen, want als je 'm goed speelt is het echt een überdamager (Minion master, spiteful spiriter)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:29 schreef Ardenlyn het volgende:
Stel je veranderd van profession raak ik dan ook al m'n ranger skills kwijt? Of zijn die er nog steeds als ik weer ranger word? heb namelijk ook een Elite skill en het zou prutje zijn als die verdwijnt.
Ik wil wel eens wat anders. Ben nog steeds gek op Warrior en das wel handig aangezien je je 1ste niet kan veranderen
Vind het wel leuk om een pet te hebben maar soms word ik echt schijtziek ervan als die dood gaat en al m'n skills die moeten weer opgeladen worden en hij staat ook vaak in de weg.
Ik twijfel alleen enorm wat ik moet kiezen. Monk lijkt mij ook erg handig.
hoe laat?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:41 schreef EricG het volgende:
Vanavond Orb farmen met de guild?
Meest onderschat is nog altijd de mesmer hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:43 schreef EricG het volgende:
[..]
Kies anders een necro. Meest onderschatte profession door nieuwelingen, want als je 'm goed speelt is het echt een überdamager (Minion master, spiteful spiriter)
Een goede warrior kan zich zelf goed genoeg in leven houden met zijn stances en healing signet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:49 schreef Ardenlyn het volgende:
Is een Necro beter dan een Monk? En is de combo Warrior/Necro lekkere combo?
Ik vind bv een monk fijn om al die healing enz maar ik vind het nog fijner dat ik de vijand keihard snel kan verslaan.
ellamentalist/monkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:20 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik ben al een warriorhet gaat mij puur om de 2de profession en dat ik zoveel mogellijk damage kan aanrichten.
Niet betweterig bedoeld, maar... Mending is nog steeds een van de grootste beginnelingfouten. Voor mending moet je tenminste 8 in Healing hebben voor de +3 healthregen. Da's zonde omdat je per seconde maar weinig HP ervoor terugkrijgt en belangrijker, vooral in Cantha ben je die enchantment zo kwijt door Mesmer en Necro monsters. Beter is om de punten in Tactics en Strength te stoppen (met je Sword/Axe/Hammer op max uiteraard). Healsig is veel en veel beter dan Mending.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:17 schreef maniack28 het volgende:
de meeste damage doet een elementist, maar die heeft ook het zwakste armor.. ik zou voor een warrior gaan met monk als tweede profession. Kan je mending gebruiken om jezelf in leven te houden.
Eindelijk iemand die het ook snapt. Een paar post hierboven zei ik ook al dat een goede warrior zichzelf in leven kan houden met stances en healing signet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:36 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Niet betweterig bedoeld, maar... Mending is nog steeds een van de grootste beginnelingfouten. Voor mending moet je tenminste 8 in Healing hebben voor de +3 healthregen. Da's zonde omdat je per seconde maar weinig HP ervoor terugkrijgt en belangrijker, vooral in Cantha ben je die enchantment zo kwijt door Mesmer en Necro monsters. Beter is om de punten in Tactics en Strength te stoppen (met je Sword/Axe/Hammer op max uiteraard). Healsig is veel en veel beter dan Mending.
Kom even onlione en whisp me op 'cicida speciosa'quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:52 schreef luukskywalker het volgende:
heej iedereen wow dat dragon festival is echt kikke. Ik ben echt benieuwd hoe tof die maskers er ingame uitzien.
Ik wil lid worden van de fok forum junkies kan iemand dat regelen???
Greetz,
Tha Skywalker
Elementalistquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:20 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik red mij dus ook prima met m'n warrior qua healen vandaar dat ik ook liever een profession erbij wil die veel damage doet.
Ben nu aan het testen met een Necro maar echt lekker gaat het nog niet.
Als het je om de extra schade doet, heb je eigenlijk geen waardige aanvulling. De meeste schade doe je simpelweg met 16 in je wapenatribuut, 10 in strength en tactics. De 2de prof is ter ondersteuning van. Bij W/N is plagetouch veelvoorkomend om negatieve condities van jezelf naar je target te krijgen. Als W/Mo neem ik normaal gesproken alleen Mend Ailment (dan is W/N aantrekkelijker). Als W/ Me kan je met de mesmerstances uitstekend farmen. Physical Resistance. Enz enz.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:49 schreef Ardenlyn het volgende:
Is een Necro beter dan een Monk? En is de combo Warrior/Necro lekkere combo?
Ik vind bv een monk fijn om al die healing enz maar ik vind het nog fijner dat ik de vijand keihard snel kan verslaan.
Je kunt je aanmelden via het forum , maar ik kan je ook inviten, je moet alleen je in game naam even noemen en niet al in een guild zitten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:11 schreef Framed het volgende:
Wie moet ik whisperen om in de Fok Guild te komen? Ik ga bij naderinzien toch maar Mesmer/Elementalist worden. Lijkt me beter voor een eerste char.
Let er wel op dat dit een PvP build is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb nu een build via deze pagina en die ga ik zo proberen http://gw.gamewikis.org/wiki/W/N_Unstoppable_Hammer
Heb alleen de eerste skill niet (devastating hammer) maar er is ook een andere skill die er wat op lijkt.
Strength: 13
Hammer: 15
Ben bezig om een mission te halen in een Temple...Tannaaanogwat in Cantha en dat kreng lukt mij steeds niet vandaar dat ik lekker sterk wil zijn.
Het werkte dus ook voor geen meterquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:15 schreef EricG het volgende:
[..]
Let er wel op dat dit een PvP build is.
Doe je 'm met gewone mensen of met henchies?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:42 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Het werkte dus ook voor geen meter
Ben steeds bezig met die Kannatai temple en daar wil ik graag een goeie build voor hebben. Gisteren van alles geprobeerd en uit pissigheid ben ik weer Ranger als 2de profession geworden![]()
Ik kom tot de 4de soul ik moet bevrijden maar verder lukt echt niet.
Probeerde ook andere wapens uit maar steeds kom ik terug op m'n pijl en boog.
Ik wil altijd wel helpen hoor (wanneer ik niet midden in een ellenlange missie of quest ben).quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:10 schreef Ardenlyn het volgende:
Allemaal henchman. Het zou beter zijn lijkt mij met echte mensen maar mijn man is nog niet zo ver dus die kan niet helpen
Ik weet ik kan ook in het spel vragen voor hulp van anderen maar je weet gewoon niet hoe die mensen spelen.
W/R wordt veel in PvP gebruikt met de Iway build. Ik zou gewoon als standaard warrior gaan (res, heal sig, 1 of 2 stances, wat aanvallen en misschien een extra heal) met een pet erbij.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:31 schreef Ardenlyn het volgende:
Dankje voor het aanbod ik zal het onthouden
Ik ben nu dus net als in het begin weer Warrior Ranger. Ik blijf het gewoon zeer fijn vinden met m'n pijl en boog.
Wie weet een goeie build voor een warrior ranger? Ik zoek heel veel sites af maar kan ik geen een vinden.
Klikquote:Nog een vraag: wat is een 55 hp build??
Wil je in de FOK guild?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Overnieuw begonnen omdat ik niet blij was met me character naam.
Welke missie? -> Xelesta Aroxisquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:03 schreef Ardenlyn het volgende:
Wat een %$#% missie gatverdamme. Wat ik ook probeer het lukt niet.
Ungeheuer als je wilt graag help mij. Ik heb je in m'n friendslist gestopt dus als ik je online zie zal ik je vanzelf vragen om mij te helpen als je wilt
Elementalist Mesmer zou ik dan kiezen, Elementalist heeft gewoon lekker veel manaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:11 schreef Framed het volgende:
Wie moet ik whisperen om in de Fok Guild te komen? Ik ga bij naderinzien toch maar Mesmer/Elementalist worden. Lijkt me beter voor een eerste char.
Nee mission van Tannakai Temple. Ik weet ook wel dat het vast niet de moeilijkste is van alles en dat er nog vast veel meoilijkere zullen komen maar ik kwam er maar niet door ....jaja kwam......hij is me eindelijk net geluktquote:
Ik wil in geen enkele guild.quote:
Je kunt altijd gewoon je eigen richting opgaan, daar hoeft een guild niet bij mee te helpen hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik wil in geen enkele guild.
Het spel probeert je blijkbaar aan te moedigen om in een guild te gaan, onder andere door je een cape te geven, maar ik heb guilds altijd niks gevonden. Ik zie me eigen character altijd als iemand die z'n eigen richting opgaat en niet in een guild of organisatie zit.
Ik weet niet eens of ik daar wel zin in heb om die te gaan doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:32 schreef Elegy het volgende:
Pfoei, die Captain quest is best wel moeilijk, gewoon UW2/Tombs maar dan met 4 man
Ik heb in meerdere internationale guilds gezeten, maar over de mensen en landen kom je weinig te weten, want niemand gaat echt voluit chatten daar...quote:Op zondag 2 juli 2006 20:48 schreef Ame_thyst het volgende:
ieder zijn speel style he (je komt er nog wel achter hoe leuk een guild kan zijn) maar het blijft GuidWarsoh ja ga niet in NL guild maar naar een gemengde (multiculturele) naar mijn mening veel leuker, kom je eens wat te weten over andere landen, mensen etc (ongeveer dan, t blijft een spel he)
Hoi Darky.NLquote:Op maandag 3 juli 2006 09:21 schreef DarkY.NL het volgende:
ik ga die quest denk ik ook niet doen, er zijn ook nog niet veel mensen die de 2de quest van hem gehaald hebben.
Ennuh Ruzbeh, mocht je ooit twijfelen, je kan altijd bij onze gezellig en vriendelijk guild komen.
We zijn allemaal NL wat eengroot voordeel is :> zelfde tijd online etc en makkelijker praten.
Captain Planet!quote:Op maandag 3 juli 2006 10:45 schreef EricG het volgende:
Captain quest?
Hoe zou dat nou komen?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:52 schreef DarkY.NL het volgende:
ja die is pittig
Maar ja heb zowat 500 orbs, das genoeg voor me. Hoef maar 1 of 2 van die leuke headpieces.
En inderdaad Joolz, je denk er hetzelfde over als mij.
K wil niet blijven spammen met dit bericht (sryquote:Op zondag 2 juli 2006 12:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Om onze nieuwe Guild website een beetje te promoten hebben we een wedsrijd gemaakt(niet dat er iets voor hoeft te weten) Je kan 200 jade wind orbs winnen, wil je ook een kans maken kom dan naarhttp://www.ourspot.tk/ klik op het oranjevlak en volg de instructies. Alvast bedankt en succes!
Voor wie dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 11:11 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
K wil niet blijven spammen met dit bericht (sry) maar misschien is het wel leuk voor je ?
Juist leuk, pitige uitdagingen. De Titan quest Last Day Dawns was er ook zo één Met z'n vieren tig Titans omleggen, da't was echt zwaar. Totdat de exploit er kwam, maar die hebben ze er inmiddels uitgehaald dacht ik.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:49 schreef torn_Machina het volgende:
Het leuke van dit alles is, dat de community nu zit te zeiken hoe moeilijk die quest wel niet is. Normaal zeuren ze dat Guildwars te makkelijk is. Het is ook nooit goed.
Nouja te makkelijk... Er zijn inderdaad spelers die zeggen dat het te makkelijk is.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:49 schreef torn_Machina het volgende:
Het leuke van dit alles is, dat de community nu zit te zeiken hoe moeilijk die quest wel niet is. Normaal zeuren ze dat Guildwars te makkelijk is. Het is ook nooit goed.
Dat klopt, maar ik vind dat GW nooit echt ergens irritant moeilijk wordt. Ik heb ook wel is een keer gehad dat ik een missie een paar keer over moest doen, maar dit kwam dan vooral door een slechte groep.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nouja te makkelijk... Er zijn inderdaad spelers die zeggen dat het te makkelijk is.
Er zijn echter ook groepen mensen, vooral mensen die een factions character maken, die zeggen dat het niet echt makkelijk is...
Voor mijn gevoel is het wel redelijk verdeeld. Maar er zijn mensen die echt veel moeite hebben met de quests/missies.
Ik hecht er ook niet direct waarde aan, maar zou het wel tof vinden om hem te halen.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:24 schreef Elegy het volgende:
Survivor hecht ik niet eens veel waarde aan eigenlijk, meer Protector, Treasure Hunter, Seeker of Wisdom of Skillhunter. Ik wil vooral met mijn monk titels halen, de rest maakt mij niet eens zoveel uit.
Precies.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:13 schreef Elegy het volgende:
Ik denk, en met mij geloof ik een hoop anderen, dat het PvE gedeelte nergens écht moeilijk is zolang je maar met een goede groep bent en iedereen weet wat hij of zij moet doen. En vooral: wat ze NIET moeten doen. Goede communicatie voor en tijdens de missie is gewoon heel erg belangrijk. Van tevoren overleggen welke skills er mee moeten kan al een hele hoop schelen.
Hoeveel man zit Fok! inmiddels?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Precies.
Daarom draai ik ook een TS server, want dat is eigelijk een must. Men zou het veel meer moeten gebruiken...
Nouja, daar kun je niet iedereen to aanzetten, maar toch.
7 als ik me niet vergis.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:56 schreef DarkY.NL het volgende:
oh nou ja, die heb ik ook bijna :>
ik zag trouwns op GWonline.net forum een topic over de vraag om een dutch district te krijgen.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
7 als ik me niet vergis.
We willen wel meer
Nog even wachten, maar zeker doen!quote:Op maandag 3 juli 2006 16:04 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
ik zag trouwns op GWonline.net forum een topic over de vraag om een dutch district te krijgen.
Iemand die er een reply heeft gepost, had het over zijn alliance met ALLEEN nederlandse guilds... misschien wat voor ons, of nog even wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |