Volgens mij komt die pas op de laatste dag, en als het goed is kun je bij hem je orbs inwisselen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:38 schreef Ardenlyn het volgende:
Waar vind je die Captain Rujiyo? Ik zoek op internet enz maar wie is het en waar is hij?
of is dat die gast die pas op de laatste dag komt?
Niet eerlijk, ik zit nog aan het werken. Bij de emperor kun je je orbs inwisselen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:26 schreef EricG het volgende:
[..]
Volgens mij komt die pas op de laatste dag, en als het goed is kun je bij hem je orbs inwisselen.
Ik heb er nu 500, al 2 maskers![]()
Waar is de emperor?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:28 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Niet eerlijk, ik zit nog aan het werken. Bij de emperor kun je je orbs inwisselen.
Die kom pas op de laatste dag van het event en dan om de 2 uur. Als je die dag je orbs niet kan inwisselen dan zal er de volgende dagen een npc beschikbaar zijn waar je dit alsnog kan doen.quote:
voor lvl 20ers super makkie, behalve de laatse is vervelend met die rot lvl 3 henchiesquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:41 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Die kom pas op de laatste dag van het event en dan om de 2 uur. Als je die dag je orbs niet kan inwisselen dan zal er de volgende dagen een npc beschikbaar zijn waar je dit alsnog kan doen.
Eric, zijn die quests voor die Jade Orbs nog moeilijk en schiet het orbs verzamelen daar een beetje mee op?
dan zijn ze er nog gewoon, zelfs je pet is er nogquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:29 schreef Ardenlyn het volgende:
Stel je veranderd van profession raak ik dan ook al m'n ranger skills kwijt? Of zijn die er nog steeds als ik weer ranger word? heb namelijk ook een Elite skill en het zou prutje zijn als die verdwijnt.
Ik wil wel eens wat anders. Ben nog steeds gek op Warrior en das wel handig aangezien je je 1ste niet kan veranderen
Vind het wel leuk om een pet te hebben maar soms word ik echt schijtziek ervan als die dood gaat en al m'n skills die moeten weer opgeladen worden en hij staat ook vaak in de weg.
Ik twijfel alleen enorm wat ik moet kiezen. Monk lijkt mij ook erg handig.
K, bedankt. En dat Orbs verzamelen is super makkelijk, er zijn 4 quests, voor de eerste krijg je 40 Orbs, de 2e 50, de 3e 60 en de 4e 90. De 1e 2e en 3e kun je makkelijk soloen en voor de 4e zijn er zat mensen in het stadje om die samen te doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:41 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Die kom pas op de laatste dag van het event en dan om de 2 uur. Als je die dag je orbs niet kan inwisselen dan zal er de volgende dagen een npc beschikbaar zijn waar je dit alsnog kan doen.
Eric, zijn die quests voor die Jade Orbs nog moeilijk en schiet het orbs verzamelen daar een beetje mee op?
Kies anders een necro. Meest onderschatte profession door nieuwelingen, want als je 'm goed speelt is het echt een überdamager (Minion master, spiteful spiriter)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:29 schreef Ardenlyn het volgende:
Stel je veranderd van profession raak ik dan ook al m'n ranger skills kwijt? Of zijn die er nog steeds als ik weer ranger word? heb namelijk ook een Elite skill en het zou prutje zijn als die verdwijnt.
Ik wil wel eens wat anders. Ben nog steeds gek op Warrior en das wel handig aangezien je je 1ste niet kan veranderen
Vind het wel leuk om een pet te hebben maar soms word ik echt schijtziek ervan als die dood gaat en al m'n skills die moeten weer opgeladen worden en hij staat ook vaak in de weg.
Ik twijfel alleen enorm wat ik moet kiezen. Monk lijkt mij ook erg handig.
hoe laat?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:41 schreef EricG het volgende:
Vanavond Orb farmen met de guild?
Meest onderschat is nog altijd de mesmer hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:43 schreef EricG het volgende:
[..]
Kies anders een necro. Meest onderschatte profession door nieuwelingen, want als je 'm goed speelt is het echt een überdamager (Minion master, spiteful spiriter)
Een goede warrior kan zich zelf goed genoeg in leven houden met zijn stances en healing signet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:49 schreef Ardenlyn het volgende:
Is een Necro beter dan een Monk? En is de combo Warrior/Necro lekkere combo?
Ik vind bv een monk fijn om al die healing enz maar ik vind het nog fijner dat ik de vijand keihard snel kan verslaan.
ellamentalist/monkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:20 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik ben al een warriorhet gaat mij puur om de 2de profession en dat ik zoveel mogellijk damage kan aanrichten.
Niet betweterig bedoeld, maar... Mending is nog steeds een van de grootste beginnelingfouten. Voor mending moet je tenminste 8 in Healing hebben voor de +3 healthregen. Da's zonde omdat je per seconde maar weinig HP ervoor terugkrijgt en belangrijker, vooral in Cantha ben je die enchantment zo kwijt door Mesmer en Necro monsters. Beter is om de punten in Tactics en Strength te stoppen (met je Sword/Axe/Hammer op max uiteraard). Healsig is veel en veel beter dan Mending.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:17 schreef maniack28 het volgende:
de meeste damage doet een elementist, maar die heeft ook het zwakste armor.. ik zou voor een warrior gaan met monk als tweede profession. Kan je mending gebruiken om jezelf in leven te houden.
Eindelijk iemand die het ook snapt. Een paar post hierboven zei ik ook al dat een goede warrior zichzelf in leven kan houden met stances en healing signet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:36 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Niet betweterig bedoeld, maar... Mending is nog steeds een van de grootste beginnelingfouten. Voor mending moet je tenminste 8 in Healing hebben voor de +3 healthregen. Da's zonde omdat je per seconde maar weinig HP ervoor terugkrijgt en belangrijker, vooral in Cantha ben je die enchantment zo kwijt door Mesmer en Necro monsters. Beter is om de punten in Tactics en Strength te stoppen (met je Sword/Axe/Hammer op max uiteraard). Healsig is veel en veel beter dan Mending.
Kom even onlione en whisp me op 'cicida speciosa'quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:52 schreef luukskywalker het volgende:
heej iedereen wow dat dragon festival is echt kikke. Ik ben echt benieuwd hoe tof die maskers er ingame uitzien.
Ik wil lid worden van de fok forum junkies kan iemand dat regelen???
Greetz,
Tha Skywalker
Elementalistquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:20 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik red mij dus ook prima met m'n warrior qua healen vandaar dat ik ook liever een profession erbij wil die veel damage doet.
Ben nu aan het testen met een Necro maar echt lekker gaat het nog niet.
Als het je om de extra schade doet, heb je eigenlijk geen waardige aanvulling. De meeste schade doe je simpelweg met 16 in je wapenatribuut, 10 in strength en tactics. De 2de prof is ter ondersteuning van. Bij W/N is plagetouch veelvoorkomend om negatieve condities van jezelf naar je target te krijgen. Als W/Mo neem ik normaal gesproken alleen Mend Ailment (dan is W/N aantrekkelijker). Als W/ Me kan je met de mesmerstances uitstekend farmen. Physical Resistance. Enz enz.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:49 schreef Ardenlyn het volgende:
Is een Necro beter dan een Monk? En is de combo Warrior/Necro lekkere combo?
Ik vind bv een monk fijn om al die healing enz maar ik vind het nog fijner dat ik de vijand keihard snel kan verslaan.
Je kunt je aanmelden via het forum , maar ik kan je ook inviten, je moet alleen je in game naam even noemen en niet al in een guild zitten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:11 schreef Framed het volgende:
Wie moet ik whisperen om in de Fok Guild te komen? Ik ga bij naderinzien toch maar Mesmer/Elementalist worden. Lijkt me beter voor een eerste char.
Let er wel op dat dit een PvP build is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb nu een build via deze pagina en die ga ik zo proberen http://gw.gamewikis.org/wiki/W/N_Unstoppable_Hammer
Heb alleen de eerste skill niet (devastating hammer) maar er is ook een andere skill die er wat op lijkt.
Strength: 13
Hammer: 15
Ben bezig om een mission te halen in een Temple...Tannaaanogwat in Cantha en dat kreng lukt mij steeds niet vandaar dat ik lekker sterk wil zijn.
Het werkte dus ook voor geen meterquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:15 schreef EricG het volgende:
[..]
Let er wel op dat dit een PvP build is.
Doe je 'm met gewone mensen of met henchies?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:42 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Het werkte dus ook voor geen meter
Ben steeds bezig met die Kannatai temple en daar wil ik graag een goeie build voor hebben. Gisteren van alles geprobeerd en uit pissigheid ben ik weer Ranger als 2de profession geworden![]()
Ik kom tot de 4de soul ik moet bevrijden maar verder lukt echt niet.
Probeerde ook andere wapens uit maar steeds kom ik terug op m'n pijl en boog.
Ik wil altijd wel helpen hoor (wanneer ik niet midden in een ellenlange missie of quest ben).quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:10 schreef Ardenlyn het volgende:
Allemaal henchman. Het zou beter zijn lijkt mij met echte mensen maar mijn man is nog niet zo ver dus die kan niet helpen
Ik weet ik kan ook in het spel vragen voor hulp van anderen maar je weet gewoon niet hoe die mensen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |