Ik ga ook ff spelen.... mag ik helpen? Mn ingame naam is Elanor Aminquote:Op zondag 25 juni 2006 19:10 schreef -Xaer0- het volgende:
Mjah net had ik echt een verrot team... we zijn 4x geweest en direct bij 1e groep dood *zucht*, een runner vragen is imho niet zo heel leuk
kga zo weer proberen denk ik.
Ik heb het 1x geprobeerd om die titel te krijgen toen ik met mijn ritualist net had gemaakt. Ik ging voor de eerste keer dood op 110k experiencequote:Op maandag 26 juni 2006 08:48 schreef DarkY.NL het volgende:
Ben ff bezig me Survivor title te halen, best moelijk. Ben al 10x overnieuw gestart de laatste paar weekenden. Dit weekend dus super, na 4 keer overnieuw te zijn begonnen gisterochtend heb ik nu eindelijk een lvl 14 of 15 MM necroen al gauw naar Tyria gebracht, zodat het wat makkelijker wordt.
Ennuh msg als je in de FOK! guild wil he
In game naam is in het geval van toevoegen wel handig.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:13 schreef DarkY.NL het volgende:
Ik zal jullie asap toevoegen. Ben met ruim anderhalf uur thuis.
Dan hoop ik me Survivor title te halen haha, zal wel weer mis gaan op het moment dat ik nog 1tje moet killen![]()
Btw, Framed wat is je ingame name
Hey Xaero,quote:Op zondag 25 juni 2006 19:10 schreef -Xaer0- het volgende:
Mjah net had ik echt een verrot team... we zijn 4x geweest en direct bij 1e groep dood *zucht*, een runner vragen is imho niet zo heel leuk
kga zo weer proberen denk ik.
Hey KaMo, ik denk niet dat ik diegene benquote:Op maandag 26 juni 2006 16:50 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hey Xaero,
ook op Fok!?
(ben je b.t.w. wel die gast van FinalScore die ik ken?)![]()
![]()
4 op het moment van typenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:47 schreef KaMo het volgende:
Hoeveel leden heeft de Fok!guild al?
Ingame naam moet uit 2 delen bestaanquote:Op maandag 26 juni 2006 17:03 schreef Framed het volgende:
Mijn ingame naam gaat Framed worden als ie niet bezet is, hebben jullie nog speciale classes nodig ofzo? Dan wil ik dat wel worden.
als je Monk word is dat wel fijn, dan kan je Framed Monk zij ofzoquote:Op maandag 26 juni 2006 17:03 schreef Framed het volgende:
Mijn ingame naam gaat Framed worden als ie niet bezet is, hebben jullie nog speciale classes nodig ofzo? Dan wil ik dat wel worden.
Nee, je kunt dat soort dingen in GW niet doen en om eerlijk te zijn ik mis ze ook niet in dit spel.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Guild Wars wordt steeds vergeleken met MMORPGs enzo. Maar kun je nou ook dingen doen zoals cooking en fishing enzo?
Een monk kan met de juiste setup best solo'en/farmen. Meestal is dit dan een Monk/Warrior. Kijk gewoon even op wat GW fansites voor wat skillbuilds. Maar voor in een party moet je gewoon Healing of Protect zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:32 schreef Framed het volgende:
Kunnen Monks ook een beetje solo en? Heb WoW een tijdje gespeeld als priest raiden enzo.. solo gaat niet als je naar holy specced daar. Vind healen ook wel leuk, en als 2de klasse?
ja, ik wil een invitequote:Op maandag 26 juni 2006 18:29 schreef maniack28 het volgende:
Hoe staat het met de Fok!Guild?
Werd je enchantment gestripped door die nightmares die daar spawnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:23 schreef Elegy het volgende:
Rofl, werd zwaar geowned door de Aatxe's in UW met mijn nieuwe 55 monkjeEerst maar eens wat meer farmen op de trolls, want dit heeft me toch aardig wat plat gekost.
Ik castte pas de enchants nadat ik dat heuveltje had verlaten. Toen was ik dus toastquote:Op maandag 26 juni 2006 22:00 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Werd je enchantment gestripped door die nightmares die daar spawnen.![]()
Anders snap ik niet hoe het dan mis kan gaan als je gewoon elke keer netjes je enchants renewed.
Ziet er klein uit *ahum* maar wel mooiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:42 schreef Elegy het volgende:
Yes! Drago's flatbow gevonden! Ohja, en The Shadowstone
In Kaineng Center kun je gewoon roepen dat je ze wil kopen.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:18 schreef Ardenlyn het volgende:
Waar kan ik Naga Pelts kopen of halen?
Ik heb er 2 nodig voor een quest maar ik kan ze maar niet vinden.
Elegy legt het goed uit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:11 schreef mips het volgende:
waarom zijn ze niet echt populair?
ik heb al een prophecies Wa/Ra... wilde juist weleens wat anders proberen :-)
moet wel zeggen dat ik nog niet echt de toegevoegde waarde van een assasin begrijp - maar ze zien er wel cool uit.
Precies, Assassins hebben de kracht in hun "plotselinge" lading damage.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:20 schreef Ungeheuer het volgende:
Yup Assassins hebben het het stokje en daarmee stigma van ultieme noob overgenomen van alle W/Mo's. Hoewel ik me nog steeds groen en geel erger aan veel Warriors. De meeste Assassins gaan meerdere keren per missie dood is de algemene opvatting en worden om die reden vermeden. Monks hebben geen zin in DP-collectors.
De potentie van een Assassin is trouwens erg groot. Als je het onder de knie heb heersch je vooral in PvP.
Nou dat word 2 dagen niet spelen, fuck it blizzard, gaan onze raidsquote:In order to enhance performance for all realms and to prepare for Cross-Realm Battlegrounds (http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/) by grouping more same-language realms together, we intend to move a number of existing realms to a new hosting site tomorrow.
On Wednesday, 28th June the following 11 realms will be moved to a new site. To accommodate this process we anticipate these realms being unavailable for up to 36 hours. Consequently, all players with an active character on these realms will be credited with 2 days additional game time.
We will provide you with regular updates during the entire process.
English:
Kor'gall
German:
Dethecus
Forscherliga
French:
Arak-arahm
Confrérie du Thorium
Eitrigg
Garona
La Croisade écarlate
Medivh
Uldaman
Vol'jin
Tja hadden de TS'ers de reeks maar niet zo onoverzichtelijk moeten maken...quote:
Guild Wars #1 -#xxxxquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:25 schreef DarkY.NL het volgende:
misschien in het vervolg WAUW ofzo gebruike ipv WoWof gewoon Guildwars #9 / #10 etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |