Dat is toch Unwaking Waters?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:50 schreef EricG het volgende:
Jeuj ik ben bij de 1-na laatste missie!![]()
Bijna een Phoenix en Shiro's dingen.
1 na laatste is Raisu Palace dacht ik. Zorg dat je Danika en Cynn of Danika en Talon Silverwing meeneemt, want deze maken de missie een stuk makkelijker.quote:
Welke Primary Mission heb je als laatste in Cantha gedaan dan? Ik kan je dan misschien verder helpen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:41 schreef Ardenlyn het volgende:
jawel ben heel blij met de prijs dat wel![]()
Met die hekken....ik kan namelijk geen quests meer vinden
Zal nog een keer overal zoeken![]()
Bedankt voor de tips! Ik denk toch wel dat ik hem met gewone mensen ga doen, dat vind ik altijd gezelliger en is meestal ook makkelijker.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:46 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
1 na laatste is Raisu Palace dacht ik. Zorg dat je Danika en Cynn of Danika en Talon Silverwing meeneemt, want deze maken de missie een stuk makkelijker.
Alleen als die shiro'ken elementalists nou niet starburst met sliver armor zaten te spiken.Wat heb ik me daar aan geirriteerd.
Die missie is best te doen met henchies, maar die elementalists verkloten het 9 van de 10 keer dan. Komen er drie naar je party toegevlogen, 3 sec later halve party dood als ik pech heb.![]()
Dus de beste kans is gewoon hopen op een goede PUG.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Welke Primary Mission heb je als laatste in Cantha gedaan dan? Ik kan je dan misschien verder helpen.
een heel ander spelquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Is Factions nou een expansion for Guild Wars of is dat gewoon Guild Wars met wat extras?
Wat is het verschil.quote:
ja, alleen dom als je eerst fractions koopt(zoals mijquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Das wel cool hoe beide Guild Wars elkaar kunnen aanvullen.
Bij Factions gaan ze er meer van uit dat je bekend bent met het systeem, en dat je snel levelt. In Prophecies (deel 1) gaat het allemaal wat rustiger aan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoezo is het dom als je eerst Factions koopt, want dat was ik van plan.
Jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:24 schreef Ardenlyn het volgende:
Maar als je eerst 2 doet dan kun je toch alsnog 1 en 2 samenvoegen?
Ja, alleen moet je met die tweede dus niet gespeeld hebben. Gewoon add key optie in het scherm.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:24 schreef Ardenlyn het volgende:
Ikzelf heb wel eerst voor 1 gekozen en heb ze nu beide. Speel af en toe in Tyria en dan weer in Cantha.
Ben wel blij dat ik erst 1 heb gedaan om ff aan het spel te wennen. Maar als je eerst 2 doet dan kun je toch alsnog 1 en 2 samenvoegen?
lucky youquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:44 schreef Ardenlyn het volgende:
Holy Moly ik kreeg net een gouden item en die heb ik met een salvage ding uit elkaar gehaald oid en woppaaahhh een Superior Rune of Vigor. Dacht van ach ff kijken wat ik krijg als ik hem verkoop.....35k!!!
Heb hem dus fijn verkocht en geniet nu ff van het rijk zijn
Edit : ff vraagje wat doet nou precies een rune die damage absorps? Ik heb er 1tje die volgens mij 3 damage absorps. Is het dan zo dat stel je word geraakt en er gaat 10 af dat er dan nog maar 7 afgaat bij je health?
Nee hoor ik ben nog niet dood geweest, ook nadat ik die quest gedaan hebquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:05 schreef torn_Machina het volgende:
Darky, zie ik daar die Hp degen icon van The Chalice of Corruption quest om jou heen?![]()
Ik neem aan dat je hier bent doodgegaan.? Dus geen tweede Survivor titel voor jou.![]()
Chalice of corruption quest heb ik met mijn Necro ook gedaan zonder dood te gaanquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:44 schreef DarkY.NL het volgende:
ik was ook wel een beetje bang om dood te gaan, maar het viel echt reuze mee.
En volgens mij had ik met me assa ook 60 DP toen ik het haalde.
Gouden item? 35K? Holy Moly....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:44 schreef Ardenlyn het volgende:
Holy Moly ik kreeg net een gouden item en die heb ik met een salvage ding uit elkaar gehaald oid en woppaaahhh een Superior Rune of Vigor. Dacht van ach ff kijken wat ik krijg als ik hem verkoop.....35k!!!
Heb hem dus fijn verkocht en geniet nu ff van het rijk zijn
wow ? gw toch?quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:34 schreef KaMo het volgende:
wow, allemaal naar de monastry!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |