Heb het al vaker gezegd, maar je hoeft echt niet aan te komen op vakantie: zorg gewoon dat je BASIS goed is, en daarnaast kun je gerust extra's nemen. Met de extra beweging van het lopen naar bezienswaardigheden/winkels/zwembad en het dansen erbij, kom je dan als het goed is niet aan. Ontbijt normaal, eet normale magere lunch, drink overdag water en thee e.d. en 's avonds gewoon normale maaltijd. Als je écht trek hebt in iets, kun je het gerust nemen, probeer alleen niet uit gewoonte te eten of of omdat iedereen iets neemt. En kies het slim. Neem een sorbetijsje, in plaats van een enorme bananensplit oid, als je dat allebei lekker vindt. Of deel een groot, vet toetje met iemand, zodat je je niet verplicht voelt om alles op te eten. Drink gewoon alleen een cocktail als je daar trek in hebt, en sla 'm niet gedachteloos achterover maar geniet ervan.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vervelend dat je je zo ziek voelt, zou toch maar naar de dokter gaan hoor. Je kan wel op internet gaan rondzoeken naar vergelijkbare klachten, maar de dokter ziet het meestal toch het beste.. en je bent van die onzekerheid af.
Verder gaat het hier wel goed, niet veel trek met die hitte (zegt bij mij niet zoveel, normaal heb ik bijna de hele dag wel trek) en drink veel water. Alleen maak ik me een beetje zorgen over de vakantie, want ik kan daar natuurlijk niet trainen.. Ik probeer wel veel baantjes te zwemmen, maar ik ben niet zo'n zwemster eigenlijk. En 's avonds natuurlijk de hele nacht dansen, maar vraag me af of dat opweegt tegen al die zoete cocktails en het eten (we hebben all-in, dus de verleiding is groot)..
Jaa, dat had ik ook wel bedacht.. goed om te horen dat jij op die manier niet bent aangekomen op vakantie, hopelijk gebeurt dat bij mij dan ook nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:12 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Heb het al vaker gezegd, maar je hoeft echt niet aan te komen op vakantie: zorg gewoon dat je BASIS goed is, en daarnaast kun je gerust extra's nemen. Met de extra beweging van het lopen naar bezienswaardigheden/winkels/zwembad en het dansen erbij, kom je dan als het goed is niet aan. Ontbijt normaal, eet normale magere lunch, drink overdag water en thee e.d. en 's avonds gewoon normale maaltijd. Als je écht trek hebt in iets, kun je het gerust nemen, probeer alleen niet uit gewoonte te eten of of omdat iedereen iets neemt. En kies het slim. Neem een sorbetijsje, in plaats van een enorme bananensplit oid, als je dat allebei lekker vindt. Of deel een groot, vet toetje met iemand, zodat je je niet verplicht voelt om alles op te eten. Drink gewoon alleen een cocktail als je daar trek in hebt, en sla 'm niet gedachteloos achterover maar geniet ervan.
Ik ben vorig jaar voor het eerst op vakantie niet aangekomen, terwijl ik iedere dag een toetje op heb, doe ik thuis nooit, en zelfs weleens een kop thee met een gebakje heb genomen als ik daar trek in had, doe ik thuis ook nooit. Maar die gewoonte van water drinken overdag en zo veel mogelijk lopend doen en dan gewoon lekker nemen waar je echt trek in hebt, dat scheelde blijkbaar echt enorm. Normaal kom ik altijd een tot twee kilo per week aan op vakantie.
En wat denk je dat er anders is als je SBD doet? Als je een dieet volgt wat voorgeschreven is en je gaat met een groep naar de Burger King, ga je dan naar het plafond zitten staren terwijl iedereen eet?quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:25 schreef CherryLips het volgende:
Maar vandaag weer gezondigd; maandag had ik al een patatje op, vanavond ben ik met een groep naar de burger king geweest, waar ik alleen een hamburger heb genomen. en dan om een uur of elf een ijsje. dus erg gezond ben ik weer niet bezig. ik zit er serieus aan te denken om 't south beach dieet eens te proberen.
ik kan ook helemaal niks
Precies! Het "toch al mislukt" gevoel is niet het gevoel wat je erbij moeten hebben. Zie het als een soort "mini beloning", omdat je je juist dagenlang netjes hebt gehouden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:06 schreef teigan het volgende:
ik sluit me in dat opzicht aan bij jack4ya...
als je dan zondigt, geniet er met volle teugen van.... Dan pak je alles veel makkelijker op..
Als je je schuldig voelt kun je net zo goed dooreten onder het mom van "alles is toch al mislukt" ...
ennuh, 4 winegums, kom op zeg, zoveel is dat niet..
Wow! wel 4 winegums!quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb gesnoept vandaagNiet veel, maar toch voel ik me er schuldig over
Gewoon 4 winegummetjes, niets bijzonders eigenlijk maar ik ben het gewoon niet gewend meer
Eigenlijk moet ik nu ook nog trainen, maar heb er echt even geen puf voor.. dus ga maar eventjes denk ik.
Ik heb best interesse!, maar is het forum niet zo dat er meer mensen van kunnen leren?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:36 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
-knipje-
Zorg wel dat je goed traint als je traint. Er zijn 3 soorten trainingen conditie, extra massa en extra spierkracht. Het is een ontzettend lang verhaal om precies uit de doeken te doen hoe het zit, en per persoon is het ook verschillend.
Maar als je het weten wilt check dan even mijn email/msn voor info.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:51 schreef jack4ya het volgende:
Wat dat van Naief_And_Nasty ?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:49 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ik heb best interesse!, maar is het forum niet zo dat er meer mensen van kunnen leren?
Anyway ik stuur je een mailtje... <- toch maar via forum...
Een honkbalknuppel pakken en ze één voor één het huis uit slaan...quote:
Misschien kom ik terug ja , maar ik weet nu al dat iedereen die sport een verschillende benadering nodig heeft.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:56 schreef jack4ya het volgende:
Daarom zei ik dat ook... we zullen zien of hij nog terug komt.
een ontzettend lang verhaal? wat 'n gelul zeg.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:36 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Zorg wel dat je goed traint als je traint. Er zijn 3 soorten trainingen conditie, extra massa en extra spierkracht. Het is een ontzettend lang verhaal om precies uit de doeken te doen hoe het zit, en per persoon is het ook verschillend.
Maar als je het weten wilt check dan even mijn email/msn voor info.
Heb jij een korter verhaal? Kom maar op...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:44 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
een ontzettend lang verhaal? wat 'n gelul zeg.
Vet zet zich niet om in spieren hoor... Vetcellen zijn vetcellen, spierweefsel is spierweefsel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:36 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Dames het is zinloos om een lager gewicht te willen. Als je slank wilt worden moet je veel trainen en gezond eten maar je wordt absoluut niet lichter.
Integendeel je vet zet zich om in spieren en spieren (mocht je het nog niet weten) spieren zijn zwaarder dan vet.
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |