Wat rot het ook. Anders laten we zo voor de lol gewoon winnen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik ben er klaar voor, al juich ik niet te vroeg met die Argentijnen
Mja zo sportief zijn we welquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat rot het ook. Anders laten we zo voor de lol gewoon winnen.![]()
Samenvatting?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:09 schreef amaranta het volgende:
Samenwonen gaat steeds minder goed
Ben ik nou stom?
Ach we werken samen enzo hè, je weetquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:10 schreef amaranta het volgende:
laatste die post opent het nieuwe topic toch?
Ja doe dat enzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:11 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben even wat naar binnenschuiven. Tot zo.
TS moet vriend een schop onder z'n hol gevenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:13 schreef amaranta het volgende:
Samenvatting.
TS doet de PABO en heeft het heeeeeeeeeel zwaar. Want ze moet stage lopen en huiswerk maken.
TS woont samen met haar vriend.
Haar vriend doet de hele dag niks. Hij maakt niks schoon en zit de heeeeeeeeeele dag achter de pc.
Als TS thuiskomt van haar owzozware dag moet ze het hele huishouden nog doen.
Dat is de samenvatting.
Ik vind dat het de schuld van de TS is.
Dat is NIET de samenvatting.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:13 schreef amaranta het volgende:
Samenvatting.
TS doet de PABO en heeft het heeeeeeeeeel zwaar. Want ze moet stage lopen en huiswerk maken.
TS woont samen met haar vriend.
Haar vriend doet de hele dag niks. Hij maakt niks schoon en zit de heeeeeeeeeele dag achter de pc.
Als TS thuiskomt van haar owzozware dag moet ze het hele huishouden nog doen.
Dat is de samenvatting.
Ik vind dat het de schuld van de TS is.
Harrie Slinger? Das een held!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zitten jullie naar die laffe strijdliederen van Joling, Koos Alberts en Harrie Slinger te kijken op 2?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:22 schreef Armageddon het volgende:
Zeg houden we het even ontopic en willen alle noobs optiefen? Dank u!
Biertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |