omdat het de koninklijke familie betreft....quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:10 schreef Super7fighter het volgende:
Orale seks is toch normaal onder de Nederlandse jeugd? Waarom is dit nieuws?![]()
![]()
quote:De Roy onthult opnieuw oranjegeheimen
blabla - ooit betrapt op orale seks met Herman van Veen.
Dat zegt Edwin de Roy van Zuydewijn
Ze lijkt iig qua karakter gewoon op d'r vaderquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:48 schreef Suko het volgende:
Ach onze Ireentje, na van Veen is ze prompt op bomen en dolfijnen gevallen. Ik zie het verband niet, maar toch.En wat ze allemaal in Afrika uitvreet? En dit leest ook opeens heel anders: Je bewust worden dat je deel bent van de natuur en hoeveel je dat kan opleveren, ook op de werkvloer. Komop Roy-boy, nog meer nog meer!
![]()
de ideale Truth poster dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef geevee het volgende:
Edwin is dat niet die vogel die geen microfoon van een schroef weet te onderscheiden?
Wie heeft wie nou eigenlijk precies gepijpt van die twee?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Onweerstaanbaar
[afbeelding]
Tof
Niet echt dus nee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:55 schreef SCH het volgende:
Was toch geen geheim dat ze het met Van Veen deed?
Nou,dat waag ik toch te betwijfelen hoor.quote:
In other words, screw them! Roy had een vooruitziende blik. Zolang de media uitspraken van hem blijft optekenen, tot zolang mogen wij er van 'smullen.' Kan zijn dat hij toch eens wordt afgevoerd met dwangbuis en/of heimelijk 'zomaar' verdwenen is. Want hoelang zal dit gepikt/getolereerd worden door Bea?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:56 schreef SpiceP het volgende:
[afbeelding]
Die verdraaide schroeven ook, vertellen altijd de waarheid!
idd, hij kan haar ook wel gelikt hebbenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:18 schreef popolon het volgende:
Ik zie niks over pijpen, wel over orale seks.
Dat kan dus veel meer zijn.
Waarom?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:09 schreef Mikrosoft het volgende:
Wie gaat er nou sex met een prinses hebben? Had Herman niet zoiets van achteruit met jou al was het maar om de prinses te beschermen tegen haar eigen geilheid zeg maar?
Stel dat Mabel of Maxima kwijlend op je afkomt, dan heb je toch ook zoiets van effe een wereldrecord vestigen op de 1000 meter hardlopen?
Is zo, maar ik denk niet dat veel mensen in zouden gaan op de avances van een prinses. Herman blijkbaar wel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:11 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Waarom?
T zijn ook maar mensen met behoeftes.
ZE HEEFT AIDS NAAR AFRIKA GEBRACHT !!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:48 schreef Suko het volgende:
Ach onze Ireentje, na van Veen is ze prompt op bomen en dolfijnen gevallen. Ik zie het verband niet, maar toch.En wat ze allemaal in Afrika uitvreet?
ik zou het ook doen denk k.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:16 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Is zo, maar ik denk niet dat veel mensen in zouden gaan op de avances van een prinses. Herman blijkbaar wel.
Misschien kraamt hij niet zomaar iets uit en is het allemaal waar. Anders hadden ze hem allang kunnen aanpakken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:18 schreef Suko het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar dat hij maar alles kan uitkramen (waar of niet waar) zonder aangepakt te worden (althans zo lijkt 't) terwijl hofpersoneelsleden bij aanname documenten moeten ondertekenen dat ze géén privé-gebeurtenissen naar buiten mogen brengen.
tis een persoonlijke vete tussen 2 ex geliefden. " all is fair in love and war."quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:24 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Misschien kraamt hij niet zomaar iets uit en is het allemaal waar. Anders hadden ze hem allang kunnen aanpakken.
En De Roy neemt wraak door alles naar buiten te brengen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:27 schreef het.ismij het volgende:
[..]
tis een persoonlijke vete tussen 2 ex geliefden. " all is fair in love and war."
Hij is gewoon te lui om te werken en daarom verkoopt ie al zijn verhalen aan de pers!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:31 schreef Mikrosoft het volgende:
En De Roy neemt wraak door alles naar buiten te brengen.
quote:* 'Koningin rookt en zuipt als een ketter'
Door LOT FOLGERING
AMSTERDAM - Edwin de Roy van Zuydewijn, de ex van prinses Margarita, doet weer van zich spreken.
Dit keer beschuldigt hij zijn vroegere schoonmoeder, prinses Irene, van nymfomanie en zegt hij dat de koninklijke familie ‘geen enkel allooi’ heeft. De Roy van Zuydewijn doet zijn uitspraken in het zomernummer van het magazine BLVD.
Hij noemt prinses Irene onder meer een ‘triest figuur’. Over de koningin zegt hij ,,dat ze rookt en zuipt als een ketter. Het liefst rode wijn. Dan krijgt ze zo’n paarse mond, paarse tanden en zakt haar pruik.’’ De Roy houdt Beatrix en Irene medeverantwoordelijk voor de breuk met Margarita.
Opzettelijke belediging van de koningin kan worden bestraft met een gevangenisstraf van maximaal vijf jaar of een geldboete. In de praktijk leidt deze zogenoemde majesteitsschennis zelden tot vervolging.
,,Iedereen mag aangifte doen van majesteitsschennis, maar het Openbaar Ministerie is niet verplicht altijd tot vervolging over te gaan,’’ legt strafrechtadvocaat Max Vermeij van kantoor Stibbe uit. ,,Daarbij spelen allerlei overwegingen een rol. Zo leidt vervolging meestal tot extra publiciteit. Om de beledigende partij niet in de kaart te spelen, wordt dus vaak afgezien van vervolging.’’
De Rijksvoorlichtingsdienst wil niet reageren op de uitlatingen van De Roy van Zuydewijn.
Bron: AD
ongelooflijk.en dan de koninklijke familie durven beschuldigen van "geen allooi hebben ".quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]Edwin de Roy van Zuydewijn met zijn pup Pablo. Foto MARCO OKHUIZEN
Dit keer beschuldigt hij zijn vroegere schoonmoeder, prinses Irene, van nymfomanie en zegt hij dat de koninklijke familie ‘geen enkel allooi’ heeft. De Roy van Zuydewijn doet zijn uitspraken in het zomernummer van het magazine BLVD.
[..]
WTF?!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:18 schreef thabit het volgende:
[..]
Wie heeft wie nou eigenlijk precies gepijpt van die twee?
Hoe moet je hier nu tegen verweren dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:24 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Misschien kraamt hij niet zomaar iets uit en is het allemaal waar. Anders hadden ze hem allang kunnen aanpakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |