quote:De Roy onthult opnieuw oranjegeheimen
AMSTERDAM - Prinses Margarita heeft haar moeder, prinses Irene, ooit betrapt op orale seks met Herman van Veen. De toen 12-jarige Margarita betrapte haar moeder met de kleinkunstenaar toen ze thuis kwam uit school. Dat zegt Edwin de Roy van Zuydewijn in een interview met BLVD. Prinses Irene is de oudste zus van koningin Beatrix.
Herman van Veen en Irene hadden vroeger nauwe contacten door hun werk voor de charitatieve stichting Columbine. Deze stichting werd in 1977 opgericht om kleinschalige projecten in binnen- en buitenland te financieren onder het motto 'De Wereld Delen'.
www.nu.nl
quote:Nee..het is waar dat het nieuws is
Ik dacht dat het gewoon een flauw topic zou zijn
Nou ja, dat de Roy dat zegt ja, da's waarquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:01 schreef Devrim_ het volgende:
OMFG..Het is echt waar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.nu.nl/news/760(...)_oranjegeheimen.html
Nee..het is waar dat het nieuws isquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:03 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Nou ja, dat de Roy dat zegt ja, da's waar
Pakkende topictitel trouwens![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:02 schreef Strolie75 het volgende:
Zou hij toen Alfred J. Kwak hebben bedacht?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:04 schreef Onderbroek het volgende:
iiiiiiiiik ben vandaag zo vrolijk, zo vroooolijk zo vroooooooooohhh ohhhh ohhhh lijk
quote:
Lezen knurft en anders hou je gewoon je klere smoel dichtquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:04 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nee..het is waar dat het nieuws is
Ik dacht dat het gewoon een flauw topic zou zijn
Niet echt natuurlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Door die foto zou je bijna denken dat prinses Irene, net als haar zus Christina, een oogafwijking heeft, kan toch niet andersquote:
Het is echt waar komkommertijd jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:09 schreef Nouk het volgende:
Zou dit nou gewoon echt zo zijn?
quote:Volgens de Roy van Zuydewijn is zijn ex-schoonmoeder een ware nymfomane, iets waar de media al eerder over speculeerden. Tijdens familie-uitstapjes naar Porto Ercole, de Italiaanse badplaats waar wijlen prinses Juliana haar vakanties graag doorbracht, zou Irene in haar blootje nachtelijke autoritjes hebben gemaakt. Ook zwom ze graag naakt.
Outfit
In het interview vertelt de Roy van Zuydewijn ook over een feest, waarbij Irene de complete Koninklijke familie verraste met een rode, doorschijnende outfit. Volgens De Roy was het koninklijk geslachtsdeel van de prinses voor alle aanwezigen duidelijk zichtbaar door de rode broek.
De ex van Margarita beweert totaal bankroet te zijn. Zijn strijd tegen het Koninklijk Huis moet 'nog steeds beginnen'. Desondanks hoopt hij vurig op een hereniging met prinses Margarita.
Lellebel
De Roy haalt de laatste tijd steeds harder uit naar de Koninklijke familie. Eerder noemde hij Máxima een 'lellebel' en Willem-Alexander een 'pannenkoek'. Ook beschuldigde De Roy koningin Beatrix van list en bedrog.
quote:Volgens De Roy was het koninklijk geslachtsdeel van de prinses voor alle aanwezigen duidelijk zichtbaar door de rode broek.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:29 schreef Bupatih het volgende:
Nu kan ik nooit meer op een normale manier kijken naar mijn Herman van Veen-platencollectie met nummers als 'Achterlangs', 'Als ik de koning was van Nederland', 'Blauwe plekken', 'Dat tedere gevoel', 'De voorkant' (met teksten als: Rond of spits, of groot of klein, dat zal een verrassing zijn. Net zoveel als Beatrix, Of misschien wel bijna niks) en 'Wat je liever maar vergeet'.
Om over 'Ze boog zover voorover'', 'Wolfsmond', 'Voor een verre prinses', 'Tedere liefde' en 'In vogelvlucht' (met teksten als: We moesten In april, voorbij de trappen van Soestdijk sjokken) nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:29 schreef Bupatih het volgende:
Nu kan ik nooit meer op een normale manier kijken naar mijn Herman van Veen-platencollectie met nummers als 'Achterlangs', 'Als ik de koning was van Nederland', 'Blauwe plekken', 'Dat tedere gevoel', 'De voorkant' (met teksten als: Rond of spits, of groot of klein, dat zal een verrassing zijn. Net zoveel als Beatrix, Of misschien wel bijna niks) en 'Wat je liever maar vergeet'.
Damn inderdaad.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:29 schreef Bupatih het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:19 schreef Dagonet het volgende:
Ergens begin jaren 80 dus. Zo'n schandaal is het nou ook weer niet trouwens, zij was sinds 81 gescheiden en hij zal ook wel vrij geweest zijn.
ach laat onsquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:15 schreef Scandalous het volgende:
Jaja, er kunnen niet genoeg Alfred J Kwak grapjes gemaakt worden
Edwin, vuile camel toe glurende gluiperd!quote:Volgens de Roy van Zuydewijn is zijn ex-schoonmoeder een ware nymfomane, iets waar de media al eerder over speculeerden. Tijdens familie-uitstapjes naar Porto Ercole, de Italiaanse badplaats waar wijlen prinses Juliana haar vakanties graag doorbracht, zou Irene in haar blootje nachtelijke autoritjes hebben gemaakt. Ook zwom ze graag naakt.
Outfit
In het interview vertelt de Roy van Zuydewijn ook over een feest, waarbij Irene de complete Koninklijke familie verraste met een rode, doorschijnende outfit. Volgens De Roy was het koninklijk geslachtsdeel van de prinses voor alle aanwezigen duidelijk zichtbaar door de rode broek.
De ex van Margarita beweert totaal bankroet te zijn. Zijn strijd tegen het Koninklijk Huis moet 'nog steeds beginnen'. Desondanks hoopt hij vurig op een hereniging met prinses Margarita.
Lellebel
De Roy haalt de laatste tijd steeds harder uit naar de Koninklijke familie. Eerder noemde hij Máxima een 'lellebel' en Willem-Alexander een 'pannenkoek'. Ook beschuldigde De Roy koningin Beatrix van list en bedrog.
Ja. Ik zie ook niet echt in wat Irene verkeerd heeft gedaan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:23 schreef Black_Tulip het volgende:
Of het nou waar is of niet, je moet wel een ongelofelijke lul zijn om dit op deze manier kenbaar te maken. Maar goed, dat De Roy van Zuidewijn een lul is, wisten we al langer dan vandaag.
hmmmm..quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:29 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:27 schreef milagro het volgende:
Ach, Irene was destijds, om met Jacobse en Van Es te spreken, een maui lekkah wèf, dus tja, welke vent wou daar nou niet zijn (jaaaaaaaaaa, komt-ie, Scandy!!!!!!!!!!!) Alfred Jodokus in kwakken....
Vette make up. Vuurrode lippen. Dreadlocks. Push up BH. Kort rokje met daar onder lieslaarzen met puntige hakken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Hoe zag Irene eruit in 1980?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Hoe zag Irene eruit in 1980?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:27 schreef milagro het volgende:
Ach, Irene was destijds, om met Jacobse en Van Es te spreken, een maui lekkah wèf, dus tja, welke vent wou daar nou niet zijn (jaaaaaaaaaa, komt-ie, Scandy!!!!!!!!!!!) Alfred Jodokus in kwakken....
Ja, zat ik ook dus te denken. Is het nu ook ok om zijn hele privé-leven in de pers te gooien of zo ? Elke scheve schaats die ie heeft gereden lekker in chocoladeletters op de Telegraaf?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:25 schreef DenniZZ het volgende:
Wat dacht je dan? Dat deze mensen nooit sex hadden ofzo
heel naar mannetje, idd, paranoide gek met zijn kop op stand 'chronisch gepasseerd'quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook dus te denken. Is het nu ook ok om zijn hele privé-leven in de pers te gooien of zo ? Elke scheve schaats die ie heeft gereden lekker in chocoladeletters op de Telegraaf?
Wat een ongelooflijke aandachtshoer is die de Roy.
Ik bedoelde het privé-leven van De Roy.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:47 schreef AntonDingeman het volgende:
Het is ook maar de vraag of de schaats wel scheef was, HiZ ....
Volgens mijn moeder was Herman van Veen toen vrijgezel.
het gaat hem natuurlijk om Mama Irene's schandalig blootstellen van haar jonge kind aan mama's mondelinge uitspattingen, hetgeen een traumatische ervaring geweest moet zijn, uiteraard want anders zou het zomaar kunnen betekenen dat de hij de oorzaak zou zijn geweest van Margarita's tijdelijke bizarre gedrag, nee het is allemaal te herleiden naar die ene middag in juli toen Mama Irene zich alleen in huis waande, met de kloppende woerd van Hermanquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:55 schreef SCH het volgende:
Was toch geen geheim dat ze het met Van Veen deed?
Ja, en nu twintig jaar jonger?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:57 schreef mrcool het volgende:
Ze mag er nog niet eens bij in de buurt komen!
[afbeelding]
Nondeju, wat 'n mol...quote:
No way, geilquote:
Da's veertig jaar jonger.quote:
Ja, minimaalquote:
omdat het de koninklijke familie betreft....quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:10 schreef Super7fighter het volgende:
Orale seks is toch normaal onder de Nederlandse jeugd? Waarom is dit nieuws?![]()
![]()
quote:De Roy onthult opnieuw oranjegeheimen
blabla - ooit betrapt op orale seks met Herman van Veen.
Dat zegt Edwin de Roy van Zuydewijn
Ze lijkt iig qua karakter gewoon op d'r vaderquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:48 schreef Suko het volgende:
Ach onze Ireentje, na van Veen is ze prompt op bomen en dolfijnen gevallen. Ik zie het verband niet, maar toch.En wat ze allemaal in Afrika uitvreet? En dit leest ook opeens heel anders: Je bewust worden dat je deel bent van de natuur en hoeveel je dat kan opleveren, ook op de werkvloer. Komop Roy-boy, nog meer nog meer!
![]()
de ideale Truth poster dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef geevee het volgende:
Edwin is dat niet die vogel die geen microfoon van een schroef weet te onderscheiden?
Wie heeft wie nou eigenlijk precies gepijpt van die twee?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Onweerstaanbaar
[afbeelding]
Tof
Niet echt dus nee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:55 schreef SCH het volgende:
Was toch geen geheim dat ze het met Van Veen deed?
Nou,dat waag ik toch te betwijfelen hoor.quote:
In other words, screw them! Roy had een vooruitziende blik. Zolang de media uitspraken van hem blijft optekenen, tot zolang mogen wij er van 'smullen.' Kan zijn dat hij toch eens wordt afgevoerd met dwangbuis en/of heimelijk 'zomaar' verdwenen is. Want hoelang zal dit gepikt/getolereerd worden door Bea?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:56 schreef SpiceP het volgende:
[afbeelding]
Die verdraaide schroeven ook, vertellen altijd de waarheid!
idd, hij kan haar ook wel gelikt hebbenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:18 schreef popolon het volgende:
Ik zie niks over pijpen, wel over orale seks.
Dat kan dus veel meer zijn.
Waarom?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:09 schreef Mikrosoft het volgende:
Wie gaat er nou sex met een prinses hebben? Had Herman niet zoiets van achteruit met jou al was het maar om de prinses te beschermen tegen haar eigen geilheid zeg maar?
Stel dat Mabel of Maxima kwijlend op je afkomt, dan heb je toch ook zoiets van effe een wereldrecord vestigen op de 1000 meter hardlopen?
Is zo, maar ik denk niet dat veel mensen in zouden gaan op de avances van een prinses. Herman blijkbaar wel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:11 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Waarom?
T zijn ook maar mensen met behoeftes.
ZE HEEFT AIDS NAAR AFRIKA GEBRACHT !!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:48 schreef Suko het volgende:
Ach onze Ireentje, na van Veen is ze prompt op bomen en dolfijnen gevallen. Ik zie het verband niet, maar toch.En wat ze allemaal in Afrika uitvreet?
ik zou het ook doen denk k.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:16 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Is zo, maar ik denk niet dat veel mensen in zouden gaan op de avances van een prinses. Herman blijkbaar wel.
Misschien kraamt hij niet zomaar iets uit en is het allemaal waar. Anders hadden ze hem allang kunnen aanpakken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:18 schreef Suko het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar dat hij maar alles kan uitkramen (waar of niet waar) zonder aangepakt te worden (althans zo lijkt 't) terwijl hofpersoneelsleden bij aanname documenten moeten ondertekenen dat ze géén privé-gebeurtenissen naar buiten mogen brengen.
tis een persoonlijke vete tussen 2 ex geliefden. " all is fair in love and war."quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:24 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Misschien kraamt hij niet zomaar iets uit en is het allemaal waar. Anders hadden ze hem allang kunnen aanpakken.
En De Roy neemt wraak door alles naar buiten te brengen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:27 schreef het.ismij het volgende:
[..]
tis een persoonlijke vete tussen 2 ex geliefden. " all is fair in love and war."
Hij is gewoon te lui om te werken en daarom verkoopt ie al zijn verhalen aan de pers!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:31 schreef Mikrosoft het volgende:
En De Roy neemt wraak door alles naar buiten te brengen.
quote:* 'Koningin rookt en zuipt als een ketter'
Door LOT FOLGERING
AMSTERDAM - Edwin de Roy van Zuydewijn, de ex van prinses Margarita, doet weer van zich spreken.
Dit keer beschuldigt hij zijn vroegere schoonmoeder, prinses Irene, van nymfomanie en zegt hij dat de koninklijke familie ‘geen enkel allooi’ heeft. De Roy van Zuydewijn doet zijn uitspraken in het zomernummer van het magazine BLVD.
Hij noemt prinses Irene onder meer een ‘triest figuur’. Over de koningin zegt hij ,,dat ze rookt en zuipt als een ketter. Het liefst rode wijn. Dan krijgt ze zo’n paarse mond, paarse tanden en zakt haar pruik.’’ De Roy houdt Beatrix en Irene medeverantwoordelijk voor de breuk met Margarita.
Opzettelijke belediging van de koningin kan worden bestraft met een gevangenisstraf van maximaal vijf jaar of een geldboete. In de praktijk leidt deze zogenoemde majesteitsschennis zelden tot vervolging.
,,Iedereen mag aangifte doen van majesteitsschennis, maar het Openbaar Ministerie is niet verplicht altijd tot vervolging over te gaan,’’ legt strafrechtadvocaat Max Vermeij van kantoor Stibbe uit. ,,Daarbij spelen allerlei overwegingen een rol. Zo leidt vervolging meestal tot extra publiciteit. Om de beledigende partij niet in de kaart te spelen, wordt dus vaak afgezien van vervolging.’’
De Rijksvoorlichtingsdienst wil niet reageren op de uitlatingen van De Roy van Zuydewijn.
Bron: AD
ongelooflijk.en dan de koninklijke familie durven beschuldigen van "geen allooi hebben ".quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]Edwin de Roy van Zuydewijn met zijn pup Pablo. Foto MARCO OKHUIZEN
Dit keer beschuldigt hij zijn vroegere schoonmoeder, prinses Irene, van nymfomanie en zegt hij dat de koninklijke familie ‘geen enkel allooi’ heeft. De Roy van Zuydewijn doet zijn uitspraken in het zomernummer van het magazine BLVD.
[..]
WTF?!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:18 schreef thabit het volgende:
[..]
Wie heeft wie nou eigenlijk precies gepijpt van die twee?
Hoe moet je hier nu tegen verweren dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:24 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Misschien kraamt hij niet zomaar iets uit en is het allemaal waar. Anders hadden ze hem allang kunnen aanpakken.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:10 schreef Ringo het volgende:
Wat ik me nou afvraag: zou Beatrix ook echt anaal gepenetreerd zijn door Hans Teeuwen?
Nou en?quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:24 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Het zou pas echt spectaculair zijn als ze die zaadjes zou hebben geplant en er Veen-bossen zijn ontstaanquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:36 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nou en?
Wat kan mij dat nou schelen dat Irene in plaats van met bomen praat, zaadjes slikt?
ADquote:'Absolute leugens’ in BLVD
AMSTERDAM - Edwin de Roy van Zuydewijn overweegt juridische stappen tegen het magazine BLVD.
Edwin de Roy van Zuydewijn met zijn pup Pablo. Foto MARCO OKHUIZEN
De echtgenoot van prinses Margarita zegt dat de uitlatingen die hij doet in een interview met het blad zijn verzonnen en uit verband zijn gerukt. Bovendien zou het blad afspraken hebben geschonden die voorafgaand aan het interview met De Roy van Zuydewijn zouden zijn gemaakt.
De Roy van Zuydewijn erkent dat hij dit voorjaar in een restaurant een afspraak had met het blad. ,,Omdat ik altijd word bedonderd door de media, leg ik mijn gesprekken tegenwoordig vast met een camera. Dit keer niet, maar ik nam als getuige een lid van de Stichting Rechtsstaat mee. Die kan bevestigen dat het artikel geen waarheidsgetrouwe weergave is van mijn uitlatingen.’’
In het blad staat onder meer dat De Roy van Zuydewijn zegt dat zijn vroegere schoonmoeder, prinses Irene, een nymfomane is en dat koningin Beatrix biggenpoten heeft.
De Roy van Zuydewijn: ,,De journaliste van BLVD zei dat ze high was, vertelde vunzige dingen en heeft het gesprek uit zijn verband gerukt. Bij het verlaten van het restaurant heeft ze gezegd dat er geen verhaal van de bijeenkomst zou komen.’’
De Roy van Zuydewijn was dan ook ‘hooglijk verbaasd’ toen hij vernam dat toch een artikel zou verschijnen. ,,Ik heb voorinzage gehad en direct laten weten dat ik juridische stappen zou ondernemen als het blad dit zou doorzetten. Nooit meer iets gehoord en nu dit.’’
Hoofdredacteur Margriet van der Linden van BLVD kan zich voorstellen dat de echtgenoot van Margarita schrok. Ze erkent dat de publicatie niet de goedkeuring heeft van De Roy van Zuydewijn.
,,We zijn hem tegemoet gekomen en hebben - op zijn verzoek en omdat ik sommige uitspraken niet eens durfde af te drukken - al een groot deel van het gesprek geschrapt. Hij vond het onvoldoende. Maar alles wat daar staat, én meer, is gezegd.''
De Roy van Zuydewijn houdt staande dat het om ‘absolute leugens’ gaat.
Oftewel, Edwin zegt dat BLVD overdreef en BLVD zegt dat ze juist dingen weg laten. Toch jammer dat Edwin toevallig zijn camera was vergeten, die dag..quote:
Oftewel: Edwin wordt een beetje bang.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 11:36 schreef Suko het volgende:
De hofadvocaten dreigen de Roy van Zuydewijn met een proces wegens majesteitsschennis, waarop maximaal vijf jaar gevangenisstraf staat. De Roy van Zuydewijn op zijn beurt kondigt nu stappen tegen BlvD aan. Hij beweert dat verslaggeefster Nathalie Huigsloot onder invloed van verdovende middelen was toen zij hem interviewde en dat hij voor de weerslag van het interview nooit toestemming zou hebben verleend.
THC heeft het over gepeept... Need I say more?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:02 schreef BaRBoU het volgende:
Even over het woord "pijpte" in de TT:
Is de verleden tijd van pijpen niet peep?
grijpen -> greep
begrijpen -> begreep
slijpen -> sleep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |