Moet dat ook dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:59 schreef amaranta het volgende:
En natuurlijk de hele dag je schoonmoeder over de vloer
Alleen door dat Zeeland bestaat het CDA nog steeds. Kan niet iedereen daar dood gaan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:00 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Haha ik zie een paar mensen lopen met een bijbel enzo in hun handen, dus denk wat gaan die nou doen... Maar nu staan ze te verzamelen voor mn raam en jahoor het zijn de Jehova's... heel dat dorp hier is al zo kerkelijk als het maar kan maar goed....
Nou zegquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Alleen door dat Zeeland bestaat het CDA nog steeds. Kan niet iedereen daar dood gaan?
Dan ben je de enige denk ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:02 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Nou zegIk stem geen CDA hoor
![]()
Dan gaan ze verschrikkelijk hard de deur uit, ook.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:03 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je een leuke kraamverzorgster hebt, sommige zijn echt verschrikkelijk![]()
Eh, okay?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:03 schreef tintinnabuli het volgende:
Ja, hallo. Hier ben ik.
Gewoon door een bushokje inderdaad.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan gaan ze verschrikkelijk hard de deur uit, ook.
Wat moet dat 6 cijferige uitschot hier Jarno?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:03 schreef tintinnabuli het volgende:
Ja, hallo. Hier ben ik.
Doeiquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:03 schreef amaranta het volgende:
Ik ga even, ben over een uurtje terug.
Verdwaald zekerquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat moet dat 6 cijferige uitschot hier Jarno?
Niet zo, godverdomme.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat moet dat 6 cijferige uitschot hier Jarno?
Wat ga je met het vliegtuig?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:06 schreef tintinnabuli het volgende:
Ja, het is maar voor even. Ik ga zometeen weer met het vliegtuig.
quote:
Nog wat lekkers bij de koffie erbijquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:08 schreef scarefreak het volgende:
Wat is nog beter als niet werken?
Niet werken en met de afdeling gewoon over voetbal lullen een half uur lang
Egwel. Mijn huis, gewoon je werk doen en niet zaniken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gewoon door een bushokje inderdaad.
Die doet t niet nee...quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:08 schreef GI het volgende:
Je homepage is kapot zovty
http://home.wanadoo.nl/~zovty/
Zou je niet vast gaan? Voor de zekerheid?quote:
Je zat in het uitzetcentrum?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:08 schreef tintinnabuli het volgende:
Ach, de herkenbaarheid is de vergetelheid ingevlogen.
Welja, nog een half uur voordat ik moet inchecken.
Alles komt goed, J. Alles.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zou je niet vast gaan? Voor de zekerheid?
B? Ben jij het?quote:
nog zo'n dorpquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:06 schreef GI het volgende:
[..]
Er doorheen rijden, of eigenlijk erlangs. Ik moest naar Aalsmeer
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:09 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Nog wat lekkers bij de koffie erbij![]()
![]()
Doet het hier prima hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:08 schreef GI het volgende:
Je homepage is kapot zovty
http://home.wanadoo.nl/~zovty/
Puik.quote:
Mooi wit is niet lelijkquote:
Fideel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:15 schreef tintinnabuli het volgende:
[..]
Omdat ik zometeen vertrek, vandaar. Ik wil geen mensen onbedoeld in beroering brengen.
Een beetje respect is wel op z'n plaats, kutnewbie.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:15 schreef Armageddon het volgende:
Wie de neuk is B en waarom post ie met een hoerenkloon?
quote:
Wel, ik ben niet van plan terug te komen, eigenlijk. Ik hoop op een verloren trabant.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Fideel.
Hoe lang ga je en hebben ze er ook Corsa's denk je?
Is B vrouwelijk ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:16 schreef tintinnabuli het volgende:
[..]
Een beetje respect is wel op z'n plaats, kutnewbie.
"Schokkend!"quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:17 schreef tintinnabuli het volgende:
[..]
Wel, ik ben niet van plan terug te komen, eigenlijk.
Als de placenta geboren wordt, zal ik aan je denken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:19 schreef tintinnabuli het volgende:
[..]
Ach, ja. Ik zie wel waar het schip strandt. Heb jij nog puike plannen?
zelfde als de 5 batavieren, dat klopt gewoon nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:20 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
5 is ook goed man niet zeuren![]()
5![]()
Ohja, sjips. Dat was ook alweer zo. Ik gaf zojuist een beetje over in mijn eigen mond, J.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als de placenta geboren wordt, zal ik aan je denken.
Naar OldbiesOnly?quote:
"Grinnik".quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:21 schreef tintinnabuli het volgende:
[..]
Ohja, sjips. Dat was ook alweer zo. Ik gaf zojuist een beetje over in mijn eigen mond, J.
Krijg de zenuwen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:16 schreef tintinnabuli het volgende:
[..]
Een beetje respect is wel op z'n plaats, kutnewbie.
Het waren wel toffe dingen. Ooit.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:24 schreef tintinnabuli het volgende:
Ah, de business-class wordt al opgeroepen om in te stappen.
Nog maar even, en dan zijn alle dingen nooit meer zoals ze ooit hadden kunnen zijn.
Ik vermoed van niet, J. Ik heb wel "Spelen met stof" van Henry de Montherland, J. Telt dat ook? En wat is een gecalibreerde monitor?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:
Heb jij een gecalibreerde monitor, B?
Ik hou er van om de tofste dingen weg te doen, ze tijdens het genot ervan van de hand te doen.quote:
Ga je leven in armoede en als een kluizenaar?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:26 schreef tintinnabuli het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, J. Ik heb wel "Spelen met stof" van Henry de Montherland, J. Telt dat ook? En wat is een gelibreerde monitor?
Ik heb geen keuze, J. Eerst ga ik een plek zoeken om te slapen, een jeugdherberg, vermoed ik. Daarna ga ik het platteland op trekken om wat eten en onderdak te verdienen bij boeren die ikonderweg tegenkom.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ga je leven in armoede en als een kluizenaar?.
Veel plezierquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:30 schreef tintinnabuli het volgende:
[..]
Ik heb geen keuze, J. Eerst ga ik een plek zoeken om te slapen, een jeugdherberg, vermoed ik. Daarna ga ik het platteland op trekken om wat eten en onderdak te verdienen bij boeren die ikonderweg tegenkom.
Maar misschien gaat het wel allemaal anders. In ieder geval zal ik alleen zijn en weinig om handen hebben. Dus ik vermoed dat je gelijk hebt.
Ik zal steeds verder afglijden in middelmatigheid en me laven aan nieuwbouwwoningen, autowasserijen en boodschappen op zaterdag. Zo houden wij de kosmos in evenwicht.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:30 schreef tintinnabuli het volgende:
[..]
Ik heb geen keuze, J. Eerst ga ik een plek zoeken om te slapen, een jeugdherberg, vermoed ik. Daarna ga ik het platteland op trekken om wat eten en onderdak te verdienen bij boeren die ikonderweg tegenkom.
Maar misschien gaat het wel allemaal anders. In ieder geval zal ik alleen zijn en weinig om handen hebben. Dus ik vermoed dat je gelijk hebt.
Frappant, is het niet? Hoe extreem tegenstrijdig wij leven?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zal steeds verder afglijden in middelmatigheid en me laven aan nieuwbouwwoningen, autowasserijen en boodschappen op zaterdag. Zo houden wij de kosmos in evenwicht.
Het schijnt nodig te zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:32 schreef tintinnabuli het volgende:
[..]
Frapant, is het niet? Hoe extreem tegenstrijdig wij leven?
Hoe warm is het daar waar je gaat?quote:
Okay, arma. Dank u.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:33 schreef Armageddon het volgende:
Ja veel plezier en geluk tintinnabuli. Whoever joe aar!
Inside info is okay!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:34 schreef Armageddon het volgende:
B, Ben er inmiddels achter wie je bent. Mijn excuses.
Excuses aanvaard, "makker".quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:34 schreef Armageddon het volgende:
B, Ben er inmiddels achter wie je bent. Mijn excuses.
Hoe tekenend.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:36 schreef tintinnabuli het volgende:
Ah, de eerste rij "gewone" mensen mag instappen. Daar hoor ik niet bij.
Ik hoor bij de tweede rij.
Ben al onderweg....!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik pak nog even een broodje filet americain. Komen jullie zo allemaal bij mij lunsen?
Gewone mensen zijn maar raar. Ik heb gelukkig ook een 1ste klas abo bij de NS.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:36 schreef tintinnabuli het volgende:
Ah, de eerste rij "gewone" mensen mag instappen. Daar hoor ik niet bij.
Ik hoor bij de tweede rij.
Zul je aan me denken, als de schoonfamillie op bezoek komt, een paar dagen nadat de placenta eruit is? Als jullie samen rondom de salontafel zitten, brouwmeester bier drinkend, tucjes etend en de roddels over de plaatselijke basisscholen onder elkaar verdelen? Doe je dat, J?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:35 schreef Jarno het volgende:
Straks ben je een buitenlander, B.
Dan kan ik op verjaardagen legaal kankeren op jou en jouw soort. Onder het genot van een klef toastje goedkopje zalm en een blikje Lidl bier.
Dat beloof ik. Bij elke kinderverjaardag met poffertjes en snoepzakjes.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:38 schreef tintinnabuli het volgende:
[..]
Zul je aan me denken, als de schoonfamillie op bezoek komt, een paar dagen nadat de placenta eruit is? Als jullie samen rondom de salontafel zitten, brouwmeester bier drinkend, tucjes etend en de roddels over de plaatselijke basisscholen onder elkaar verdelen? Doe je dat, J?
Fijn, J. Heel fijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat beloof ik. Bij elke kinderverjaardag met poffertjes en snoepzakjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |