Als de placenta geboren wordt, zal ik aan je denken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:19 schreef tintinnabuli het volgende:
[..]
Ach, ja. Ik zie wel waar het schip strandt. Heb jij nog puike plannen?
zelfde als de 5 batavieren, dat klopt gewoon nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:20 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
5 is ook goed man niet zeuren![]()
5![]()
Ohja, sjips. Dat was ook alweer zo. Ik gaf zojuist een beetje over in mijn eigen mond, J.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als de placenta geboren wordt, zal ik aan je denken.
Naar OldbiesOnly?quote:
"Grinnik".quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:21 schreef tintinnabuli het volgende:
[..]
Ohja, sjips. Dat was ook alweer zo. Ik gaf zojuist een beetje over in mijn eigen mond, J.
Krijg de zenuwen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:16 schreef tintinnabuli het volgende:
[..]
Een beetje respect is wel op z'n plaats, kutnewbie.
Het waren wel toffe dingen. Ooit.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:24 schreef tintinnabuli het volgende:
Ah, de business-class wordt al opgeroepen om in te stappen.
Nog maar even, en dan zijn alle dingen nooit meer zoals ze ooit hadden kunnen zijn.
Ik vermoed van niet, J. Ik heb wel "Spelen met stof" van Henry de Montherland, J. Telt dat ook? En wat is een gecalibreerde monitor?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:
Heb jij een gecalibreerde monitor, B?
Ik hou er van om de tofste dingen weg te doen, ze tijdens het genot ervan van de hand te doen.quote:
Ga je leven in armoede en als een kluizenaar?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:26 schreef tintinnabuli het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, J. Ik heb wel "Spelen met stof" van Henry de Montherland, J. Telt dat ook? En wat is een gelibreerde monitor?
Ik heb geen keuze, J. Eerst ga ik een plek zoeken om te slapen, een jeugdherberg, vermoed ik. Daarna ga ik het platteland op trekken om wat eten en onderdak te verdienen bij boeren die ikonderweg tegenkom.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ga je leven in armoede en als een kluizenaar?.
Veel plezierquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:30 schreef tintinnabuli het volgende:
[..]
Ik heb geen keuze, J. Eerst ga ik een plek zoeken om te slapen, een jeugdherberg, vermoed ik. Daarna ga ik het platteland op trekken om wat eten en onderdak te verdienen bij boeren die ikonderweg tegenkom.
Maar misschien gaat het wel allemaal anders. In ieder geval zal ik alleen zijn en weinig om handen hebben. Dus ik vermoed dat je gelijk hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |