Ik zal steeds verder afglijden in middelmatigheid en me laven aan nieuwbouwwoningen, autowasserijen en boodschappen op zaterdag. Zo houden wij de kosmos in evenwicht.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:30 schreef tintinnabuli het volgende:
[..]
Ik heb geen keuze, J. Eerst ga ik een plek zoeken om te slapen, een jeugdherberg, vermoed ik. Daarna ga ik het platteland op trekken om wat eten en onderdak te verdienen bij boeren die ikonderweg tegenkom.
Maar misschien gaat het wel allemaal anders. In ieder geval zal ik alleen zijn en weinig om handen hebben. Dus ik vermoed dat je gelijk hebt.
Frappant, is het niet? Hoe extreem tegenstrijdig wij leven?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zal steeds verder afglijden in middelmatigheid en me laven aan nieuwbouwwoningen, autowasserijen en boodschappen op zaterdag. Zo houden wij de kosmos in evenwicht.
Het schijnt nodig te zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:32 schreef tintinnabuli het volgende:
[..]
Frapant, is het niet? Hoe extreem tegenstrijdig wij leven?
Hoe warm is het daar waar je gaat?quote:
Okay, arma. Dank u.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:33 schreef Armageddon het volgende:
Ja veel plezier en geluk tintinnabuli. Whoever joe aar!
Inside info is okay!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:34 schreef Armageddon het volgende:
B, Ben er inmiddels achter wie je bent. Mijn excuses.
Excuses aanvaard, "makker".quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:34 schreef Armageddon het volgende:
B, Ben er inmiddels achter wie je bent. Mijn excuses.
Hoe tekenend.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:36 schreef tintinnabuli het volgende:
Ah, de eerste rij "gewone" mensen mag instappen. Daar hoor ik niet bij.
Ik hoor bij de tweede rij.
Ben al onderweg....!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik pak nog even een broodje filet americain. Komen jullie zo allemaal bij mij lunsen?
Gewone mensen zijn maar raar. Ik heb gelukkig ook een 1ste klas abo bij de NS.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:36 schreef tintinnabuli het volgende:
Ah, de eerste rij "gewone" mensen mag instappen. Daar hoor ik niet bij.
Ik hoor bij de tweede rij.
Zul je aan me denken, als de schoonfamillie op bezoek komt, een paar dagen nadat de placenta eruit is? Als jullie samen rondom de salontafel zitten, brouwmeester bier drinkend, tucjes etend en de roddels over de plaatselijke basisscholen onder elkaar verdelen? Doe je dat, J?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:35 schreef Jarno het volgende:
Straks ben je een buitenlander, B.
Dan kan ik op verjaardagen legaal kankeren op jou en jouw soort. Onder het genot van een klef toastje goedkopje zalm en een blikje Lidl bier.
Dat beloof ik. Bij elke kinderverjaardag met poffertjes en snoepzakjes.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:38 schreef tintinnabuli het volgende:
[..]
Zul je aan me denken, als de schoonfamillie op bezoek komt, een paar dagen nadat de placenta eruit is? Als jullie samen rondom de salontafel zitten, brouwmeester bier drinkend, tucjes etend en de roddels over de plaatselijke basisscholen onder elkaar verdelen? Doe je dat, J?
Fijn, J. Heel fijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat beloof ik. Bij elke kinderverjaardag met poffertjes en snoepzakjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |