Nu de chips nog...quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:39 schreef Jarno het volgende:
Ah, de tieten zijn gearriveerd zovty.
en willen jullie thuis bevallen of in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef Jarno het volgende:
Morgen komt de kraamzorgfrau-uberinspektor bij ons langs. Om te kijken of we wel mogen bevallen enzo. Spannend men!
"Helaas, meneer en mevrouw Jarno, de klossen onder het bed keur ik af en de kraamverbanden zijn drie centimeter te kort. U moet het kind binnen in de buik houden. Prettige dag verder."quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef Jarno het volgende:
Morgen komt de kraamzorgfrau-uberinspektor bij ons langs. Om te kijken of we wel mogen bevallen enzo. Spannend men!
Tegen wie heb je het nu?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:44 schreef zovty het volgende:
Ik zou even aan Danny vragen of hij je posts wil wissen.
Je hebt niks te willen in dit land hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
en willen jullie thuis bevallen of in het ziekenhuis?
Ik reed nog door je dorp vanmorgen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:43 schreef miss_bleu het volgende:
eeej GI!
Ik vraag me serieus af hoe dat gaat ja. Helaas ben ik niet thuis morgen. Ik kan slecht tegen opgelegde authoriteit.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Helaas, meneer en mevrouw Jarno, de klossen onder het bed keur ik af en de kraamverbanden zijn drie centimeter te kort. U moet het kind binnen in de buik houden. Prettige dag verder."
Gast! Dat is gewoon te tof!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:44 schreef Jarno het volgende:
Hey zovty, ik heb een Spyder monitorkleurcalibreerdinges gekocht. Jij als nerd vindt dat vast tof he? Die nepperds hier wisten geeneens wat het was!
heb je een voorkeur?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je hebt niks te willen in dit land hoor.
Tegen jou eigenlijk. Om te voorkomen dat de uberbevallingsfraustormfuhrer misschien je historie ging uitpluizen.quote:
Goeie zaakquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:48 schreef Armageddon het volgende:
Ow en amaranta en Joene! Het gaat weer gezellig worden. Heb net mijn buro maar even opgeruimd hier. Kon er niet meer doorheen kijken.![]()
nu pasquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:48 schreef Joene het volgende:
eej ! ik ben ook net op het werk !
En ik dan he...quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:48 schreef Armageddon het volgende:
Ow en amaranta en Joene! Het gaat weer gezellig worden. Heb net mijn buro maar even opgeruimd hier. Kon er niet meer doorheen kijken.![]()
of nu al !quote:
Ik kan dat gewoon met het bleaute oog. Maar ik roel dan ook enorm.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Gast! Dat is gewoon te tof!
Ik heb me altijd al afgevraagd hoe je nou je monitor goed kan instellen met het blote oog. Nou, niet dus, maar met zo'n ding. :-).
Ja men, dan zet je dat ding op je monitor en dan 'FLIEP BLIERP SNORK' en dan is't goed.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Gast! Dat is gewoon te tof!
Ik heb me altijd al afgevraagd hoe je nou je monitor goed kan instellen met het blote oog. Nou, niet dus, maar met zo'n ding. :-).
Nou dan kan ze wel thuisblijven want die klossen hebben we nog niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:47 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ook net wakker![]()
Ze komt natuurlijk kijken of het bed hoog genoeg is.
Het bezoekje van de UberOpperInspektor van de kraamzorg kan ik me niet eens meer herinneren, dus zo boeiend zal het niet geweest zijn. Dat, of ik heb het verdrongen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe dat gaat ja. Helaas ben ik niet thuis morgen. Ik kan slecht tegen opgelegde authoriteit.
"GVD WIJF IN CHINA KRIJGEN ZE KINDEREN LANGS DE KANT VAN DE WEG EN GAAN ZE DAARNA DOOR MET DE KOEIEN OP STAL ZETTEN LOOP NIET TE ZEIKEN!!!".
Hoe hoger het bed hoe beter.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou dan kan ze wel thuisblijven want die klossen hebben we nog niet.
Oh, als het een hele geile is, is dat niet erg.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:55 schreef MUUS het volgende:
Zal wel info zijn over hoe het er aan toe gaat met de bevalling enzo. Ze vragen ook of je een stagiaire erbij wilt hebben hebben bv..
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:55 schreef MUUS het volgende:
Zal wel info zijn over hoe het er aan toe gaat met de bevalling enzo. Ze vragen ook of je een stagiaire erbij wilt hebben hebben bv..
IK MOET HELEMAAL NIKS JA!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:56 schreef amaranta het volgende:
En je moet een plastic hoeslaken aanschaffen.
Meestal is het een jaar of 16 en te nerveus of dom om adem te halen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh, als het een hele geile is, is dat niet erg.
Krijg je nou geen klappen van YPPY straks?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja men, dan zet je dat ding op je monitor en dan 'FLIEP BLIERP SNORK' en dan is't goed.
Koel men! En zie je ook verschil? Of is het gewoon de gedachte dat je monitor helemaal gecalibreerd is wat je een warm en veilig gevoel geeft?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja men, dan zet je dat ding op je monitor en dan 'FLIEP BLIERP SNORK' en dan is't goed.
Sorriequote:Op woensdag 21 juni 2006 10:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jou had ik toch al gedag gezegd zeg!![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Meestal is het een jaar of 16 en te nerveus of dom om adem te halen.
Maar goed, ik weet niet waar jij op valt natuurlijk.
[..]
een jaar of 16 en te nerveus of dom om adem te halen.
Ik ben financieel zelfstandig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Krijg je nou geen klappen van YPPY straks?![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Koel men! En zie je ook verschil? Of is het gewoon de gedachte dat je monitor helemaal gecalibreerd is wat je een warm en veilig gevoel geeft?
Nouja, als ik gekocht zeg, bedoel ik besteld he.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Koel men! En zie je ook verschil? Of is het gewoon de gedachte dat je monitor helemaal gecalibreerd is wat je een warm en veilig gevoel geeft?
Meestal is het een jaar of 16 en te nerveus of dom om adem te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |