Gewoon overslaan dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:22 schreef Jarno het volgende:
Ja, de 8e finales is dan wel weer enorm spannend. Als je d'r dan uitligt zit je net niet bij de toffe lui, en als je wint weet je nog niks. Echt zo'n tussenronde is dat.
Ja bij de laatste vier ben je pas stoer. sje weet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:22 schreef Jarno het volgende:
Ja, de 8e finales is dan wel weer enorm spannend. Als je d'r dan uitligt zit je net niet bij de toffe lui, en als je wint weet je nog niks. Echt zo'n tussenronde is dat.
Dan roel je eigenlijk al een beetje de shit.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja bij de laatste vier ben je pas stoer. sje weet.
Moet je keihard roepen, DAAR KOMT IE DAAR KOMT IE!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
er liggen dus serieus hier al mensen bij de arena voor robbie williams vanavond![]()
Wel leuk gezicht dat wij dat hier zo kunnen zien
Roep eens uit het raam. "Ga eens dood"quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
er liggen dus serieus hier al mensen bij de arena voor robbie williams vanavond![]()
In de regen toch wel he?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
Dan ben je toch wel aardig du men ja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan roel je eigenlijk al een beetje de shit.
Owhja jij zit natuurlijk in de telforttoren naast de arenaquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
En een uur later issie weer weg.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:25 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Owhja jij zit natuurlijk in de telforttoren naast de arena
Stelletje mongolen met dit weer, Robbie komt toch pas 5minuten voor tijd
Mensen roepen dat toch ook gewoon tegen jou als je dat shirtje niet aan hebt?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:25 schreef Armageddon het volgende:
Dan kan je tenminste nog eens met je Nederlands elftal shirtje lopen na de WK zonder dat ze roepen. Sjoe suk men.
moet er nog bij komen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:27 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Mensen roepen dat toch ook gewoon tegen jou als je dat shirtje niet aan hebt?
Doe maar een biertje.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:25 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Owhja jij zit natuurlijk in de telforttoren naast de arena
Stelletje mongolen met dit weer, Robbie komt toch pas 5minuten voor tijd
Ik heb hem een nieuw 3D pakket gegeven, is die de hele ochtend nog wel ff mee bezig om het uit te vogelenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:28 schreef Armageddon het volgende:
Heb je die collega van je al uit het raam gegooid?
Ik parkeer me auto daar altijd daaronder als ik naar de arena moet, volgens mij heeft niemand in de gaten dat je daar ook kan parkeren ofzoquote:
ligt ook lekker tussen kantoorpanden in die parkeergaragequote:Op woensdag 21 juni 2006 10:34 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik parkeer me auto daar altijd daaronder als ik naar de arena moet, volgens mij heeft niemand in de gaten dat je daar ook kan parkeren ofzo
Bedankt voor de info. Hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:34 schreef amaranta het volgende:
Het is pauze buiten bij de kinderen van de basisschool hier tegenover.
Of... of... of... allebei!!!quote:
Je bent toch geen kinderlokker he....quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:34 schreef amaranta het volgende:
Het is pauze buiten bij de kinderen van de basisschool hier tegenover.
Ruimte zat altijd om te parkeren, beter dan P1 enzo waar je uren moet rondrijden om dat ene vrije plekje te vindenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:35 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ligt ook lekker tussen kantoorpanden in die parkeergarage
Ah, de tieten zijn gearriveerd zovty.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:38 schreef MUUS het volgende:
Goeiemorgen.
Gewoon proberen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Zou ik te ver gaan als ik ook om chips vroeg?
Nee dat ben ik niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Je bent toch geen kinderlokker he....
Nuja zeg!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet.
Alleen dacht ik dat hun pauze een kwartier zou duren, en nu zijn ze al een dik half uur aan het krijsen.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:38 schreef MUUS het volgende:
Waarom is tegenwoordig iedereen die een spelfout maakt meteen dyslectisch?
"Ja, ik dacht niet na en maak een domme fout. Kan gebeuren."
Neeeeeeeeee! Dat kan natuurlijk niet! Ik ben een lysdect..
Vast omdat het zulk lekker weer isquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet.
Alleen dacht ik dat hun pauze een kwartier zou duren, en nu zijn ze al een dik half uur aan het krijsen.
je zou denken dat een juffrouw daar wel tegen kan....quote:
Kleine kinderen dood laten vriezen. Ik vind het een plan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:41 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Vast omdat het zulk lekker weer is![]()
Nu de chips nog...quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:39 schreef Jarno het volgende:
Ah, de tieten zijn gearriveerd zovty.
en willen jullie thuis bevallen of in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef Jarno het volgende:
Morgen komt de kraamzorgfrau-uberinspektor bij ons langs. Om te kijken of we wel mogen bevallen enzo. Spannend men!
"Helaas, meneer en mevrouw Jarno, de klossen onder het bed keur ik af en de kraamverbanden zijn drie centimeter te kort. U moet het kind binnen in de buik houden. Prettige dag verder."quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:42 schreef Jarno het volgende:
Morgen komt de kraamzorgfrau-uberinspektor bij ons langs. Om te kijken of we wel mogen bevallen enzo. Spannend men!
Tegen wie heb je het nu?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:44 schreef zovty het volgende:
Ik zou even aan Danny vragen of hij je posts wil wissen.
Je hebt niks te willen in dit land hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
en willen jullie thuis bevallen of in het ziekenhuis?
Ik reed nog door je dorp vanmorgen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:43 schreef miss_bleu het volgende:
eeej GI!
Ik vraag me serieus af hoe dat gaat ja. Helaas ben ik niet thuis morgen. Ik kan slecht tegen opgelegde authoriteit.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Helaas, meneer en mevrouw Jarno, de klossen onder het bed keur ik af en de kraamverbanden zijn drie centimeter te kort. U moet het kind binnen in de buik houden. Prettige dag verder."
Gast! Dat is gewoon te tof!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:44 schreef Jarno het volgende:
Hey zovty, ik heb een Spyder monitorkleurcalibreerdinges gekocht. Jij als nerd vindt dat vast tof he? Die nepperds hier wisten geeneens wat het was!
heb je een voorkeur?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je hebt niks te willen in dit land hoor.
Tegen jou eigenlijk. Om te voorkomen dat de uberbevallingsfraustormfuhrer misschien je historie ging uitpluizen.quote:
Goeie zaakquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:48 schreef Armageddon het volgende:
Ow en amaranta en Joene! Het gaat weer gezellig worden. Heb net mijn buro maar even opgeruimd hier. Kon er niet meer doorheen kijken.![]()
nu pasquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:48 schreef Joene het volgende:
eej ! ik ben ook net op het werk !
En ik dan he...quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:48 schreef Armageddon het volgende:
Ow en amaranta en Joene! Het gaat weer gezellig worden. Heb net mijn buro maar even opgeruimd hier. Kon er niet meer doorheen kijken.![]()
of nu al !quote:
Ik kan dat gewoon met het bleaute oog. Maar ik roel dan ook enorm.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Gast! Dat is gewoon te tof!
Ik heb me altijd al afgevraagd hoe je nou je monitor goed kan instellen met het blote oog. Nou, niet dus, maar met zo'n ding. :-).
Ja men, dan zet je dat ding op je monitor en dan 'FLIEP BLIERP SNORK' en dan is't goed.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Gast! Dat is gewoon te tof!
Ik heb me altijd al afgevraagd hoe je nou je monitor goed kan instellen met het blote oog. Nou, niet dus, maar met zo'n ding. :-).
Nou dan kan ze wel thuisblijven want die klossen hebben we nog niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:47 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ook net wakker![]()
Ze komt natuurlijk kijken of het bed hoog genoeg is.
Het bezoekje van de UberOpperInspektor van de kraamzorg kan ik me niet eens meer herinneren, dus zo boeiend zal het niet geweest zijn. Dat, of ik heb het verdrongen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoe dat gaat ja. Helaas ben ik niet thuis morgen. Ik kan slecht tegen opgelegde authoriteit.
"GVD WIJF IN CHINA KRIJGEN ZE KINDEREN LANGS DE KANT VAN DE WEG EN GAAN ZE DAARNA DOOR MET DE KOEIEN OP STAL ZETTEN LOOP NIET TE ZEIKEN!!!".
Hoe hoger het bed hoe beter.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou dan kan ze wel thuisblijven want die klossen hebben we nog niet.
Oh, als het een hele geile is, is dat niet erg.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:55 schreef MUUS het volgende:
Zal wel info zijn over hoe het er aan toe gaat met de bevalling enzo. Ze vragen ook of je een stagiaire erbij wilt hebben hebben bv..
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:55 schreef MUUS het volgende:
Zal wel info zijn over hoe het er aan toe gaat met de bevalling enzo. Ze vragen ook of je een stagiaire erbij wilt hebben hebben bv..
IK MOET HELEMAAL NIKS JA!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:56 schreef amaranta het volgende:
En je moet een plastic hoeslaken aanschaffen.
Meestal is het een jaar of 16 en te nerveus of dom om adem te halen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh, als het een hele geile is, is dat niet erg.
Krijg je nou geen klappen van YPPY straks?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja men, dan zet je dat ding op je monitor en dan 'FLIEP BLIERP SNORK' en dan is't goed.
Koel men! En zie je ook verschil? Of is het gewoon de gedachte dat je monitor helemaal gecalibreerd is wat je een warm en veilig gevoel geeft?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja men, dan zet je dat ding op je monitor en dan 'FLIEP BLIERP SNORK' en dan is't goed.
Sorriequote:Op woensdag 21 juni 2006 10:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jou had ik toch al gedag gezegd zeg!![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Meestal is het een jaar of 16 en te nerveus of dom om adem te halen.
Maar goed, ik weet niet waar jij op valt natuurlijk.
[..]
een jaar of 16 en te nerveus of dom om adem te halen.
Ik ben financieel zelfstandig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Krijg je nou geen klappen van YPPY straks?![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Koel men! En zie je ook verschil? Of is het gewoon de gedachte dat je monitor helemaal gecalibreerd is wat je een warm en veilig gevoel geeft?
Nouja, als ik gekocht zeg, bedoel ik besteld he.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Koel men! En zie je ook verschil? Of is het gewoon de gedachte dat je monitor helemaal gecalibreerd is wat je een warm en veilig gevoel geeft?
Meestal is het een jaar of 16 en te nerveus of dom om adem te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |