Gewoon overslaan dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:22 schreef Jarno het volgende:
Ja, de 8e finales is dan wel weer enorm spannend. Als je d'r dan uitligt zit je net niet bij de toffe lui, en als je wint weet je nog niks. Echt zo'n tussenronde is dat.
Ja bij de laatste vier ben je pas stoer. sje weet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:22 schreef Jarno het volgende:
Ja, de 8e finales is dan wel weer enorm spannend. Als je d'r dan uitligt zit je net niet bij de toffe lui, en als je wint weet je nog niks. Echt zo'n tussenronde is dat.
Dan roel je eigenlijk al een beetje de shit.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja bij de laatste vier ben je pas stoer. sje weet.
Moet je keihard roepen, DAAR KOMT IE DAAR KOMT IE!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
er liggen dus serieus hier al mensen bij de arena voor robbie williams vanavond![]()
Wel leuk gezicht dat wij dat hier zo kunnen zien
Roep eens uit het raam. "Ga eens dood"quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
er liggen dus serieus hier al mensen bij de arena voor robbie williams vanavond![]()
In de regen toch wel he?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
Dan ben je toch wel aardig du men ja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan roel je eigenlijk al een beetje de shit.
Owhja jij zit natuurlijk in de telforttoren naast de arenaquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:23 schreef miss_bleu het volgende:
En een uur later issie weer weg.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:25 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Owhja jij zit natuurlijk in de telforttoren naast de arena
Stelletje mongolen met dit weer, Robbie komt toch pas 5minuten voor tijd
Mensen roepen dat toch ook gewoon tegen jou als je dat shirtje niet aan hebt?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:25 schreef Armageddon het volgende:
Dan kan je tenminste nog eens met je Nederlands elftal shirtje lopen na de WK zonder dat ze roepen. Sjoe suk men.
moet er nog bij komen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:27 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Mensen roepen dat toch ook gewoon tegen jou als je dat shirtje niet aan hebt?
Doe maar een biertje.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:25 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Owhja jij zit natuurlijk in de telforttoren naast de arena
Stelletje mongolen met dit weer, Robbie komt toch pas 5minuten voor tijd
Ik heb hem een nieuw 3D pakket gegeven, is die de hele ochtend nog wel ff mee bezig om het uit te vogelenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:28 schreef Armageddon het volgende:
Heb je die collega van je al uit het raam gegooid?
Ik parkeer me auto daar altijd daaronder als ik naar de arena moet, volgens mij heeft niemand in de gaten dat je daar ook kan parkeren ofzoquote:
ligt ook lekker tussen kantoorpanden in die parkeergaragequote:Op woensdag 21 juni 2006 10:34 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik parkeer me auto daar altijd daaronder als ik naar de arena moet, volgens mij heeft niemand in de gaten dat je daar ook kan parkeren ofzo
Bedankt voor de info. Hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:34 schreef amaranta het volgende:
Het is pauze buiten bij de kinderen van de basisschool hier tegenover.
Of... of... of... allebei!!!quote:
Je bent toch geen kinderlokker he....quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:34 schreef amaranta het volgende:
Het is pauze buiten bij de kinderen van de basisschool hier tegenover.
Ruimte zat altijd om te parkeren, beter dan P1 enzo waar je uren moet rondrijden om dat ene vrije plekje te vindenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:35 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ligt ook lekker tussen kantoorpanden in die parkeergarage
Ah, de tieten zijn gearriveerd zovty.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:38 schreef MUUS het volgende:
Goeiemorgen.
Gewoon proberen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Zou ik te ver gaan als ik ook om chips vroeg?
Nee dat ben ik niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Je bent toch geen kinderlokker he....
Nuja zeg!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet.
Alleen dacht ik dat hun pauze een kwartier zou duren, en nu zijn ze al een dik half uur aan het krijsen.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:38 schreef MUUS het volgende:
Waarom is tegenwoordig iedereen die een spelfout maakt meteen dyslectisch?
"Ja, ik dacht niet na en maak een domme fout. Kan gebeuren."
Neeeeeeeeee! Dat kan natuurlijk niet! Ik ben een lysdect..
Vast omdat het zulk lekker weer isquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet.
Alleen dacht ik dat hun pauze een kwartier zou duren, en nu zijn ze al een dik half uur aan het krijsen.
je zou denken dat een juffrouw daar wel tegen kan....quote:
Kleine kinderen dood laten vriezen. Ik vind het een plan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:41 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Vast omdat het zulk lekker weer is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |