Moet dat ook dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:59 schreef amaranta het volgende:
En natuurlijk de hele dag je schoonmoeder over de vloer
Alleen door dat Zeeland bestaat het CDA nog steeds. Kan niet iedereen daar dood gaan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:00 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Haha ik zie een paar mensen lopen met een bijbel enzo in hun handen, dus denk wat gaan die nou doen... Maar nu staan ze te verzamelen voor mn raam en jahoor het zijn de Jehova's... heel dat dorp hier is al zo kerkelijk als het maar kan maar goed....
Nou zegquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Alleen door dat Zeeland bestaat het CDA nog steeds. Kan niet iedereen daar dood gaan?
Dan ben je de enige denk ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:02 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Nou zegIk stem geen CDA hoor
![]()
Dan gaan ze verschrikkelijk hard de deur uit, ook.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:03 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je een leuke kraamverzorgster hebt, sommige zijn echt verschrikkelijk![]()
Eh, okay?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:03 schreef tintinnabuli het volgende:
Ja, hallo. Hier ben ik.
Gewoon door een bushokje inderdaad.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan gaan ze verschrikkelijk hard de deur uit, ook.
Wat moet dat 6 cijferige uitschot hier Jarno?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:03 schreef tintinnabuli het volgende:
Ja, hallo. Hier ben ik.
Doeiquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:03 schreef amaranta het volgende:
Ik ga even, ben over een uurtje terug.
Verdwaald zekerquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat moet dat 6 cijferige uitschot hier Jarno?
Niet zo, godverdomme.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat moet dat 6 cijferige uitschot hier Jarno?
Wat ga je met het vliegtuig?quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:06 schreef tintinnabuli het volgende:
Ja, het is maar voor even. Ik ga zometeen weer met het vliegtuig.
quote:
Nog wat lekkers bij de koffie erbijquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:08 schreef scarefreak het volgende:
Wat is nog beter als niet werken?
Niet werken en met de afdeling gewoon over voetbal lullen een half uur lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |