*rilquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:05 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
De tandarts moest weten waar de oorsprong van een ontsteking zat.
Doet hij door middel van een naald die hij er diep insteekt en maakt dan een foto.
Maar ik leef nog.
*echtscheidingspapieren zoektquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je er blij mee zou zijn.
Nu pas?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan iemand mijn ava ook voorzien van een Nederlandse vlag?
beetje laat welquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan iemand mijn ava ook voorzien van een Nederlandse vlag?
*aanzoek doetquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neeeeeee
"Dit is een vrolijk liedje, doe mij maar na".
hey sjoelbakquote:
huw? dat liedje ken ik nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neeeeeee
"Dit is een vrolijk liedje, doe mij maar na".
*Matrixbewegingen maaktquote:
NIET?!quote:
iets met konijntjes en vliegjes volgens mijquote:
Daar heb ik al een verzoekje gedaan, maar kreeg toen mijn ava in het oranje, dat was niet zo mooi.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
beetje laat wel
maar in het WK subforum staat ergens een topic met avatar-verWKings aanvragen
http://www.lyricsvault.net/songs/15333.htmlquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
NIET?!
"Hé we doen het nog een keer! Misschien vergeet je het dan niet weer! 1,2,3 van je sjalalala we doen hem nog een keertje na".
insert verdwaasde blikquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
NIET?!
"Hé we doen het nog een keer! Misschien vergeet je het dan niet weer! 1,2,3 van je sjalalala we doen hem nog een keertje na".
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
http://www.lyricsvault.net/songs/15333.html
hmm, veeleisend ook nogquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Daar heb ik al een verzoekje gedaan, maar kreeg toen mijn ava in het oranje, dat was niet zo mooi.
Mooi misschien dat er dan nu eindelijk genoeg tijd in de dag zit om een aantal dingen klaar te krijgenquote:
Je zit wel op FOK hè?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hmm, veeleisend ook nog
maar waarom zou je niet nog een verzoek kunnen doen? maar dan wat specifieker
behoorlijk jaquote:
goed puntquote:
Voor mij wel!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mooi misschien dat er dan nu eindelijk genoeg tijd in de dag zit om een aantal dingen klaar te krijgen.
en dan staat er ook gewoon onder corrected by Marc Coutinho...quote:
* Duimen gaatquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:15 schreef Ladylike het volgende:
duim voor me dat mn baas weg blijft...
ik hou geen duimen over hierquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:15 schreef Ladylike het volgende:
Nou als je de kwaliteit van sommige soms zietquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:15 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en dan staat er ook gewoon onder corrected by Marc Coutinho...
wat valt daar nou aan te corrigeren
*neer schietquote:
*duimtquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:15 schreef Ladylike het volgende:
Of dat er gewoon hele verkeerde woorden staan ergens wat gewoon taalkundig nooit zou kunnen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou als je de kwaliteit van sommige soms ziet.
quote:
ok, ik zat er niet zo serieus naar te kijken eigenlijk, het enige wat ik zag was nanananana en lalalala, daar valt toch weinig fout aan te doen volgens mijquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou als je de kwaliteit van sommige soms ziet.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga koffie halen...
wordt maar niet echt wakker
ik vond net een vertaling van la camisa negra (wat we overigens sinds gisteravond met het orkest spelenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Of dat er gewoon hele verkeerde woorden staan ergens wat gewoon taalkundig nooit zou kunnen.
Straks heb je lalllallala dan is het mooi foutquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok, ik zat er niet zo serieus naar te kijken eigenlijk, het enige wat ik zag was nanananana en lalalala, daar valt toch weinig fout aan te doen volgens mij
tuurlijk.. koekje drbij?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]ok ook een bakkie voor mij nog graag
.
mjah, koffie heb ik ook nodig, probleem is dat ik het zo godsallejezus goor vind dat ik het tóch nooit drinkquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga koffie halen...
ja stel je voorquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Straks heb je lalllallala dan is het mooi fout.
oeh tofquote:
andere smaak proberen (mokka enzo)quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mjah, koffie heb ik ook nodig, probleem is dat ik het zo godsallejezus goor vind dat ik het tóch nooit drink
Het zwarte shirtquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vond net een vertaling van la camisa negra (wat we overigens sinds gisteravond met het orkest spelen) die ook ronduit acahterlijk is
goed ideequote:Op woensdag 21 juni 2006 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga koffie halen...
zit er al dagen mee in mijn hoofdquote:
Tuurlijk op het strand met een kappelletje, en veel mensen alles in het wit enzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:18 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh tof
op zo'n cool bounty-strandje?
bij mijn ouders voor de deur aan de Lek mag ook hoor
er staat maar 1 automaatquote:
Bij mij is het meer. *lalal Camisa negra lalal funto! lalala camo camo camo baby! *quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:19 schreef Muck het volgende:
[..]
zit er al dagen mee in mijn hoofd
Tengo la camisa negra
hoy mi amor esta de luto
Hoy tengo en el alma una pena
y es por culpa de tu embrujo
mijn bed is veel te warmquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:19 schreef Jo0Lz het volgende:
Meer koffie
Kom net uit mijn bedje gerold, die was nog zo lekker warm
met van die kitscherige duiven in zo'n kooitje die je los moet laten?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk op het strand met een kappelletje, en veel mensen alles in het wit enzo.
op blote voeten..quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk op het strand met een kappelletje, en veel mensen alles in het wit enzo.
levende wezens kitsch?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:21 schreef Muck het volgende:
[..]
met van die kitscherige duiven in zo'n kooitje die je los moet laten?
bij mij ook hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bij mij is het meer. *lalal Camisa negra lalal funto! lalala camo camo camo baby! *.
awwwwquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
op blote voeten..
ik gooi wel rozenblaadjes![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:21 schreef Muck het volgende:
[..]
met van die kitscherige duiven in zo'n kooitje die je los moet laten?
tuurlijk!quote:
Dan mag jij mee op huwelijksnachtquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
op blote voeten..
ik gooi wel rozenblaadjes![]()
Doe ik wel hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mijn bed is veel te warm![]()
dus geniet er van zou ik zeggen
wit, want we hebben alles witquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk!
wil je witte of rooie blaadjes?
dat het misschien gruwelijk over the top is ok, maar kitsch is toch op kunst van toepassing:quote:
Van harte gefeliciteerd!!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Doe ik wel hoor
Tis mijn B-Day vandaag, dus komt helemaal goed.
Vanochtend voor mij gezongen door Justin, die is maandag 2 geworden
gefeliciteeeeeeerdquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Doe ik wel hoor
k, feli manquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Doe ik wel hoor
Bierquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd!!!!![]()
![]()
*geeft bier enzo*
Alsnog gefeliciteeeeerdquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Doe ik wel hoor
gaaf man, scherpe prijsquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef c0nd0r het volgende:
Overigens die kerel van Friends blijft het proberen
Want hij zit wel DRIE euro onder de prijs in de winkel!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |