ik hou geen duimen over hierquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:15 schreef Ladylike het volgende:
duim voor me dat mn baas weg blijft...
Nou als je de kwaliteit van sommige soms zietquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:15 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en dan staat er ook gewoon onder corrected by Marc Coutinho...
wat valt daar nou aan te corrigeren
*neer schietquote:
*duimtquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:15 schreef Ladylike het volgende:
duim voor me dat mn baas weg blijft...
Of dat er gewoon hele verkeerde woorden staan ergens wat gewoon taalkundig nooit zou kunnen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou als je de kwaliteit van sommige soms ziet.
quote:
ok, ik zat er niet zo serieus naar te kijken eigenlijk, het enige wat ik zag was nanananana en lalalala, daar valt toch weinig fout aan te doen volgens mijquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou als je de kwaliteit van sommige soms ziet.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga koffie halen...
wordt maar niet echt wakker
ik vond net een vertaling van la camisa negra (wat we overigens sinds gisteravond met het orkest spelenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Of dat er gewoon hele verkeerde woorden staan ergens wat gewoon taalkundig nooit zou kunnen.
Straks heb je lalllallala dan is het mooi foutquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok, ik zat er niet zo serieus naar te kijken eigenlijk, het enige wat ik zag was nanananana en lalalala, daar valt toch weinig fout aan te doen volgens mij
tuurlijk.. koekje drbij?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]ok ook een bakkie voor mij nog graag
.
mjah, koffie heb ik ook nodig, probleem is dat ik het zo godsallejezus goor vind dat ik het tóch nooit drinkquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga koffie halen...
ja stel je voorquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Straks heb je lalllallala dan is het mooi fout.
oeh tofquote:
andere smaak proberen (mokka enzo)quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mjah, koffie heb ik ook nodig, probleem is dat ik het zo godsallejezus goor vind dat ik het tóch nooit drink
Het zwarte shirtquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vond net een vertaling van la camisa negra (wat we overigens sinds gisteravond met het orkest spelen) die ook ronduit acahterlijk is
goed ideequote:Op woensdag 21 juni 2006 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga koffie halen...
zit er al dagen mee in mijn hoofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |