Ha, daar heb ik gewerkt. Best 'n lollige stunt, onschuldig vermaak, niets mis meequote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:42 schreef Aurelianus het volgende:
Voor het Titus Brandsmalyceum staat al jaren een nogal saai standbeeld van de katholieke verzetsheld die zalig is verklaard door Johannes Paulus II. Tijdens de examenstunt van dit jaar besloot men, onder invloed van de MTV-cultuur, het beeld maar eens te pimpen. Het resultaat (Travestitus Brandsma) schoot in het verkeerde keelgat van pastoor Mennen van de Grote Kerk.
ik heb er zes jaar lang onderwijs mogen genieten. De meningen over de stunt waren vrij verdeeld, zo woedde er een flinke pennenstrijd in het Brabants Dagblad.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:45 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ha, daar heb ik gewerkt. Best 'n lollige stunt, onschuldig vermaak, niets mis mee
Bij de Unox of bij de Organon?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:46 schreef PM-girl het volgende:
Ik werk in Oss!
Het is een aanrader. Werkelijk.quote:
Even een complete lijst van dorpen die ten prooi zijn gevallen aan het Osse imperialisme: Berghem, Ravenstein, Herpen, Megen, Haren, Macharen, Deursen en Dennenburg, Overlangel, Koolwijk, Huisseling, Neerloon, Demen, Dieden, Neerlangel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:54 schreef Intxaurraga het volgende:
Misschien is het nog wel nuttig te melden dat onder andere Ravenstein, Berghem, Haren, Herpen en Megen onder de gemeente Oss vallen. Het rijk waar de zon nooit ondergaat dus.
En als we dan nog iets langer wachten is Oss op den duur gemeente 's-Hertogenboschquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:03 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Even een complete lijst van dorpen die ten prooi zijn gevallen aan het Osse imperialisme: Berghem, Ravenstein, Herpen, Megen, Haren, Macharen, Deursen en Dennenburg, Overlangel, Koolwijk, Huisseling, Neerloon, Demen, Dieden, Neerlangel.
En in de toekomst zit er misschien een annexatie van de gemeente Lith aan te komen: http://www.brabantsdagblad.nl/regios/oss/article45830.ece
Wellicht daarna nog de gemeente Maasdonk.
En dan zal Den Bosch inzien dat ze de subsidiekraan voor de plaatselijke FC maar beter kunnen dichtdraaien, omdat ze dan een voetbalclub in hun gemeente hebben met betere promoveringskansen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En als we dan nog iets langer wachten is Oss op den duur gemeentje 's-Hertogenbosch
Welke subsidiequote:Op woensdag 21 juni 2006 00:22 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
En dan zal Den Bosch inzien dat ze de subsidiekraan voor de plaatselijke FC maar beter kunnen dichtdraaien, omdat ze dan een voetbalclub in hun gemeente hebben met betere promoveringskansen.
Werkt dat niet zo? Nou ja, leningen dan. Of red Den Bosch het zelf wel?quote:
Ik hoopte al dat het onderliggende "Oss is veul beter dan Den Bosch, man, gekquote:Jah,ik snap je punt wel hoor![]()
Dit komt al meer in de buurtquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:29 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Werkt dat niet zo? Nou ja, leningen dan. Of red Den Bosch het zelf wel?
Da snapte ik maar ik weet gelukkig beterquote:[..]
Ik hoopte al dat het onderliggende "Oss is veul beter dan Den Bosch, man, gek" goed naar voren kwam
Os is een koe. Denk dat ze 'Os' té veel vonden lijken op het dier. ox van Unox staat voor Os btwquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:34 schreef Kindervriend het volgende:
Oss.
Waar komt de naam eigenlijk vandaan. Waarom dubbel 'S'? Is het iets nazistisch?
Oss is een oud Keltisch woord dat drassig betekent. Van de zelfde woordstam als de Franse rivier Rhône (oorspronkelijk Rosne).quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:38 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Os is een koe. Denk dat ze 'Os' té veel vonden lijken op het dier. ox van Unox staat voor Os btw.
Goed nummer.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Pap en Pudding: "Ik ben zo blij blij dak in Oss geboren zij, wat een Ossenaar het kei veul perspectief!" [afbeelding]
Jawel. Die van mij.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:54 schreef Aurelianus het volgende:
Tot een eeuw geleden ongeveer heette Oss volgens mij nog Ossch. En in de middeleeuwen 'Osne'. Over de oorsprong van de naam heb ik verscheidene verklaringen gelezen, maar geen enkele is volgens mij algemeen geaccepeteerd.
Bron?quote:
In Oss is er ook nieuwbouw om in te wonen, hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:46 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben blij dat ik weer weg ben uit Oss, eerlijk gezegd.
Ik vind het geen toffe stad, waarschijnlijk ook omdat de jaren die ik er heb gewoond niet leuk waren. Niet dat Oss daar wat aan kan doen, maar er kleven gewoon foute herinneringen aan die plaats.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:32 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
In Oss is er ook nieuwbouw om in te wonen, hoor.
Oss is een fijne stad..Alleen het is een tijd geleden dat ik daar gewinkeld hebtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:28 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik vind het geen toffe stad, waarschijnlijk ook omdat de jaren die ik er heb gewoond niet leuk waren. Niet dat Oss daar wat aan kan doen, maar er kleven gewoon foute herinneringen aan die plaats.
Je zult er ongetwijfeld mensen hebben met een homoseksuele geaardheid. En je hebt Station Oss West zeker nog nooit gezien? Die is toch wel een stuk fraaier dan dat onding nabij het centrum (die volgens mij in de toekomst omgebouwd gaat worden).quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:41 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Oss voor homofielen, en saai, en een lelijk station hebben.
Station Oss West is niets meer dan een platformpje. De hokjes waar je kunt wachten zijn al minimaal zes jaar op slot, zodat je in weer in wind naar de altijd vertraagde trein kunt staren. En mijn fiets is er minimaal 5 keer vernield.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:02 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Je zult er ongetwijfeld mensen hebben met een homoseksuele geaardheid. En je hebt Station Oss West zeker nog nooit gezien? Die is toch wel een stuk fraaier dan dat onding nabij het centrum (die volgens mij in de toekomst omgebouwd gaat worden).
Butje.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:05 schreef Mark het volgende:
* Mark is geboren en getogen in Oss
En deze link mag eigenlijk niet ontbreken in de OP:
www.butjedereus.nl
Precies, vroeger ging ik met mijn moeder vaak naar de markt in Oss en na afloop kreeg ik dan een ijsje van het Juffertje, heerlijk. Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Kennen jullie (echte Ossenaren)het Juffertje daar kan je lekkere ijs kopen![]()
Ik zelf kom niet uit Oss, maar woon er niet ver vandaan ..(maar dat terzijde)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:40 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Precies, vroeger ging ik met mijn moeder vaak naar de markt in Oss en na afloop kreeg ik dan een ijsje van het Juffertje, heerlijk. Bestaat dat nog?
En het lag ook nog eens praktisch tegenover mijn middelbare school.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:33 schreef Mark het volgende:
Hmm, da's Hollands ijs. Venezia was toch meer een traktatie
TBL?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:15 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
En het lag ook nog eens praktisch tegenover mijn middelbare school.
Zekers. Toch wel één van de mooiere dingen van die school: je zat praktisch in het midden van het centrum. Jij zit/zat er ook?quote:
Ja, zes lange jaren (lang, lang geleden)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:19 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Zekers. Toch wel één van de mooiere dingen van die school: je zat praktisch in het midden van het centrum. Jij zit/zat er ook?
Wie heb zoal nog meegemaakt? Hekkert, Bukman, Princen, IJzermans?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:20 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ja, zes lange jaren (lang, lang geleden)![]()
Waar wachten we nog op?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:35 schreef Chowi het volgende:
Dit topic heeft meer seks nodig.
De trein naar Oss.quote:
Och ja, jij hebt natuurlijk niet de eer om in dit fraaie provinciestadje te wonen.quote:
Nee, maar ik kom er best vaak, eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:03 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Och ja, jij hebt natuurlijk niet de eer om in dit fraaie provinciestadje te wonen.
Waarom dat nou weer?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom er best vaak, eigenlijk.
Omdat ik er "mensen" "ken".quote:
Princen en IJzermans kan ik me nog wel herinneren (vaag) Waren die niet van handenarbeid, resp. gym?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:30 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Wie heb zoal nog meegemaakt? Hekkert, Bukman, Princen, IJzermans?
Neem aan dat je 'Tjuffie' bedoelt, dat bestaat zeker nog en het ijs is nog steeds zo lekkerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Kennen jullie (echte Ossenaren)het Juffertje daar kan je lekkere ijs kopen![]()
Je hebt gelijk, Tjuffie en niet het Juffertje.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:45 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Neem aan dat je 'Tjuffie' bedoelt, dat bestaat zeker nog en het ijs is nog steeds zo lekker![]()
Ken ze allen (van naam) behalve Princen. Bukman paar weken geleden tijdens Proefwerkweek gehad, wat een aangaander zeg, doet net of iemand werd neergestoken toen iemand afkeekquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:30 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Wie heb zoal nog meegemaakt? Hekkert, Bukman, Princen, IJzermans?
Of bij Vos?quote:
Net nog ijsjes gehaald bij Tjuffie, smaakt echt superquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:48 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Tjuffie en niet het Juffertje.T is dan ook wel heel erg lang geleden dat ik daar ben geweest.
Heet het geen Juffertje meer?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:48 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Tjuffie en niet het Juffertje.T is dan ook wel heel erg lang geleden dat ik daar ben geweest.
Juffertje was het vroegerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:45 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Neem aan dat je 'Tjuffie' bedoelt, dat bestaat zeker nog en het ijs is nog steeds zo lekker![]()
Ik geloof jullie wel hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:06 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Het heet nu precies "Van Berkel IJssalon". Maar iedereen die ik ken noemt het Tjuffie.
De eerstequote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:01 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Maasbommel, Alphen, Alem, Leeuwen of Druten?
Wow, echt waar? Is dat na de gemeentelijke herindeling? Toen ik er naar school ging hing het aantal rond de 50.000. Anyway, binnenkort + 2, want mijn ouders hebben er een huis gekocht.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:27 schreef Mark het volgende:
76.324 (peildatum 1 januari 2005)
bewijs?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:36 schreef Gluckskafer het volgende:
Lekkere vrouwen daar in Oss.
Het bewijs dat er geen knappe vrouwen uit Oss komenquote:
Wist ik niet eensquote:Op zondag 2 juli 2006 19:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is Oss al over het trauma van de Bommengooier uit 1988 heen?
Bommengooier van Oss
Lillianquote:Op zondag 2 juli 2006 19:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het bewijs dat er geen knappe vrouwen uit Oss komen
[afbeelding]
Bij de Geffense plas valt genoeg te bekijken zo met dit weer.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Lillianeen echte ossenaar
kom net terug van de plas. er zijn wel mooie vrouwen in oss bij nader inzien. Ze komen enkel naar buiten als het mooi weer is
Zijn ze eingelijk allemaal zo rood in Oss?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Lillianeen echte ossenaar
kom net terug van de plas. er zijn wel mooie vrouwen in oss bij nader inzien. Ze komen enkel naar buiten als het mooi weer is
Er was geen bommengooier in 1988, dat was in 1987quote:Op zondag 2 juli 2006 19:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is Oss al over het trauma van de Bommengooier uit 1988 heen?
Maar er was er dus wel eenquote:Op maandag 3 juli 2006 00:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Er was geen bommengooier in 1988, dat was in 1987
Duh, da's algemeen bekendquote:
Leuk he achter iemands rug en dan zelf geen fotoboek hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:52 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Die Lillian is net zo lelijk als haar gedachten als je er langer dan 5 seconden naar kijkt![]()
Heeft zij dan een fotoboek?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk he achter iemands rug en dan zelf geen fotoboek hebben
Ze kunnen toch wel een aardig potje voetballen. En teveel goedweer supporters die komen kijken als er een Eredivisie club voetbaltquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:52 schreef Intxaurraga het volgende:
Ach. Een bijna-gepromoveerde club, vol met bijna-professionals, waar het altijd bijna leeg is op de tribunes.
Ah, de villawijk die er ook maar een beetje bijhangt.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:09 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ah, de villawijk die er ook maar een beetje bijhangt.
Het ligt te dicht bijquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:11 schreef FiXeR999 het volgende:
Omdat de rest van Oss het niet kan bekostiggen om hier te kunnen wonen..
Misschien als je de prijzen van destijds van de Witte Hoef vergelijkt met de prijzen van nu van de Mettegeupel. Anders lijkt het me wel erg vreemd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:11 schreef FiXeR999 het volgende:Een huis in de mettegeupel is duurder als een villa hier
![]()
De Oostwal is trouwens een puike tent.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:03 schreef pvc_boer het volgende:
Oss inwoner meld
Woon vlakbij de oostwal....
Mja, Oss wel relaxed enzo!
Ik woonde in de Waterschap, we hebben dat huis verkocht en we konden voor die prijs hier een huis kopen + verbouwen..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:16 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het ligt te dicht bijHeesch
naar mijn smaak.
[..]
Misschien als je de prijzen van destijds van de Witte Hoef vergelijkt met de prijzen van nu van de Mettegeupel. Anders lijkt het me wel erg vreemd.
Ongeveer hetzelfde verhaal hier. Huis in Mettegeupel verkocht en er een vrij grote alleenstaande woning voor gekocht in Ussen. En nog geld aan overgehouden ook trouwens, vooral omdat het nieuwe huis vrij verwaarloosd was.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:17 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ik woonde in de Waterschap, we hebben dat huis verkocht en we konden voor die prijs hier een huis kopen + verbouwen..![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:16 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
De Oostwal is trouwens een puike tent.
Ussen of Mikkeldonk?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:22 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde verhaal hier. Huis in Mettegeupel verkocht en er een vrij grote alleenstaande woning voor gekocht in Ussen. En nog geld aan overgehouden ook trouwens, vooral omdat het nieuwe huis vrij verwaarloosd was.
Ussen, niet al te ver van de coffeeshop. Mikkeldonk heb ik in een duister verleden ook nog ooit gewoond.quote:
Jij globetrotter.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:17 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ussen, niet al te ver van de coffeeshop. Mikkeldonk heb ik in een duister verleden ook nog ooit gewoond.
Waar zit die coffeeshop eigenlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:17 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ussen, niet al te ver van de coffeeshop. Mikkeldonk heb ik in een duister verleden ook nog ooit gewoond.
Kromstraat, tegenover de Heilig Hart-kerk. Niet ver van Van Der Schoot.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:45 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Waar zit die coffeeshop eigenlijk
Tel daarbij nog twee wijken op en volgens mij heb je het dan wel zo'n beetje.quote:
Ik ook nog niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:00 schreef MortChill het volgende:
Hier zou ik nog niet dood gevonden willen worden
Scherp!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:21 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik ook nog niet.
Zat in de eerste en tweede, daarna 2 jaar hhl zuid en nu naar de roc leijgraaf.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:54 schreef FiXeR999 het volgende:
Zitten er ook toevallig Fok!kers op het Sint Jan (locatie Centrum) hier in Oss?
Welke richting?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zat in de eerste en tweede, daarna 2 jaar hhl zuid en nu naar de roc leijgraaf.
Van Der Schoot, fantastische tent! Nu ik er aan denk weet ik het wel te zitten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:05 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Kromstraat, tegenover de Heilig Hart-kerk. Niet ver van Van Der Schoot.
Het is er wel druk, maar wel vieze zooi daar dat ik hoor. Kun je denk ik beter De Gouden Ham proberen.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:49 schreef Gluckskafer het volgende:
Die Geffense plas he, is dat een beetje fris water om met dit weer te vertoeven? En is het druk daar?
Ja, de Gouden Ham ligt in Appeltern.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:59 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Het is er wel druk, maar wel vieze zooi daar dat ik hoor. Kun je denk ik beter De Gouden Ham proberen.
Je fietst naar Megen toe, neemt daar de pond en dan hoef je nog zo'n 100m naar de ingang van De Gouden Ham te fietsen. Volgensmij was daar ook dat zandstrandquote:Op zondag 16 juli 2006 17:11 schreef Gluckskafer het volgende:
Appeltern? Pff dat is veel te ver om te fietsen vanaf Oss, denk ik.
Nee, man, Appeltern ligt ongeveer 10 km van Oss vandaan.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:11 schreef Gluckskafer het volgende:
Appeltern? Pff dat is veel te ver om te fietsen vanaf Oss, denk ik.
Klopt, Appeltern is mijn geboorte dorpquote:Op zondag 16 juli 2006 17:20 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Je fietst naar Megen toe, neemt daar de pond en dan hoef je nog zo'n 100m naar de ingang van De Gouden Ham te fietsen. Volgensmij was daar ook dat zandstrand
Ik weet niet of er kluisjes zijn, maar het lijkt me verstandig om je mobiele telefoon e.d. thuis te laten. Er zitten ook veel jongere kinderen en dan kan er nog wel eens wat ongelukjes gebeuren met water en zand op je spullenquote:Op zondag 16 juli 2006 17:38 schreef Gluckskafer het volgende:
En die Geffense Plas, als je daar samen met je vriendin gaat zwemmen.
Is het veilig genoeg, om even je spullen onbeheerd achter te laten, als je een duik neemt?
Tja het blijft Oss he.
hier ook alquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:22 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde verhaal hier. Huis in Mettegeupel verkocht en er een vrij grote alleenstaande woning voor gekocht in Ussen. En nog geld aan overgehouden ook trouwens, vooral omdat het nieuwe huis vrij verwaarloosd was.
Of ik heb al die keren geluk gehad, of het is er ewoon "veilig"quote:Op zondag 16 juli 2006 17:38 schreef Gluckskafer het volgende:
En die Geffense Plas, als je daar samen met je vriendin gaat zwemmen.
Is het veilig genoeg, om even je spullen onbeheerd achter te laten, als je een duik neemt?
Tja het blijft Oss he.
drie kwart van mijn familie woont daarquote:Op maandag 17 juli 2006 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
AppelternKennis woont daar
(Met speedboot natuurlijk
)
Daar ben ik nou nog nooit geweest. Twee andere dorpen aan de overkant (Maasbommel en Alphen) dan weer wel. Maar ik blijf voornamelijk aan de goede kant van de Maas.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
AppelternKennis woont daar
(Met speedboot natuurlijk
)
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:40 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Dat ben ik, wel prachtig dat toen iemand die op sold out had gezet (niet dat hij wist hoe het moestquote:Op maandag 17 juli 2006 21:13 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ben jij die niet van het TBL, en Warezheaven?
En de code van de cola machine![]()
hehe, daar heb ik ook een jaar of 6 gewoond! daarvoor in de Ruwaard..quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:37 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik heb 9 jaar in Oss gewoondin zo'n 4 verschillende wijken, en waar ik het langst heb gewoond is Mettegeupel
Dan kan ik enigszins snappen waarom je verhuist bentquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:58 schreef endr0me het volgende:
[..]
hehe, daar heb ik ook een jaar of 6 gewoond! daarvoor in de Ruwaard..
Vroegah, kwam ik wel een spelen bij jou, altijd vakantie racer ofzo..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 06:51 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Dan kan ik enigszins snappen waarom je verhuist bent
Hehe, ik heet ook Mark.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:49 schreef Mark het volgende:
Is de Witte Hoef wel Ruwaard? Zelf vond ik het altijd van niet
quote:
quote:
Woon jij in zoeen dure villa?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:35 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Vroegah, kwam ik wel een spelen bij jou, altijd vakantie racer ofzo..![]()
He, ik woon ook in de Ruwaard.. alleen dan in de afdeling "Witte-Hoef"
Ik?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:07 schreef Gluckskafer het volgende:
Mooi wonen daarzo. Wat doet je vader?
Ik kom zelf ook nogal eens een keer in die villawijk daar bij de Naalhof in de buurt.
Moeten ze toch maar eens ophokkingsplicht invoeren daarquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt me echt een kutschool, ziet er uit als een gevangenis.
Nja, nu zijn ze het aan het uitbreiden
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:35 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Zo hee. Je eigen villa gekocht?
Dus je woont in een villawijk, bij je ouders, maar je vader is werkloos.quote:
Neequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dus je woont in een villawijk, bij je ouders, maar je vader is werkloos.
Dan heeft je moeder zeker een hele goede baan![]()
Je bent me buurbuurbuurjogenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:06 schreef vision999 het volgende:
Hier nog een inwoner uit Oss,
woon in de witte hoef
(de villa wijk volgens vele mensen maar die hebben de buurt die vlakbij de bowlingbaan eikenhof ligt nog niet gezien)
jij komt daar zeker niet zo vaakquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:32 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Welke tandarts?![]()
@Vision, niet zo opscheppen![]()
Heesch ligt zowat naast m'n huisquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:31 schreef vision999 het volgende:
wat dacht je van heesch, of berghem lekker dichtbij
Onder de maas daarzo ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En Megen kennen jullie dat plaatsje ?
Ja gezellige samen met andere Ossen en Ossinnenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:44 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik voel een Oss-meeting in de lucht hangen.
Maar dan wel op een centrale plek, om de opkomst hoog te laten zijn. Utrecht of zo.
maar heeft wel een veerpontquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het ligt niet ver van Oss..Een heel klein dorpje.![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:44 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik voel een Oss-meeting in de lucht hangen.
Maar dan wel op een centrale plek, om de opkomst hoog te laten zijn. Utrecht of zo.
He, ik ben ook ossenaarquote:
Ben er nog niet geweestquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:51 schreef Wereldman het volgende:
[..]
Ja die zijn beroemd en erg lekker!![]()
Dat klopt jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:51 schreef Wereldman het volgende:
[..]
Ja die zijn beroemd en erg lekker!![]()
Neuhquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:09 schreef PimpNLimp het volgende:
Alle sukkels hier wonen in de 'villawijk'
homo's
Een Geffenaarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:28 schreef DJ-R het volgende:
Meldt, zit ook op TBL. Nog 1 jaar te gaan....![]()
![]()
Er zijn nog best wel wat mensen die op het tbl gezeten hebben...
Ik ben geen gothic.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
TBLGothic school
![]()
Ze liggen overal als je naar de stad fietst
Nuecken dan maar?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:09 schreef PimpNLimp het volgende:
Alle sukkels hier wonen in de 'villawijk'
homo's
Haha, Geffen is zo ontzettend klein, ruim 5.000 inwoners en dan krijgen ze het nog voor elkaar om 4 frietzaken in Geffen neer te zetten... Akkertje en de gover zijn dan wel de beste!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:19 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Een Geffenaar. Mijn vader had daar vroeger de Gover en een neef van mij runt daar Bakkerij Brands
.
Zit nu nieuwe eigenaar in bij de Gover, een Chineesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:32 schreef DJ-R het volgende:
[..]
Haha, Geffen is zo ontzettend klein, ruim 5.000 inwoners en dan krijgen ze het nog voor elkaar om 4 frietzaken in Geffen neer te zetten... Akkertje en de gover zijn dan wel de beste!![]()
Owja, Brands is wel oké!![]()
en het ergste is dat al die friettenten nog goed lopen ook...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:32 schreef DJ-R het volgende:
[..]
Haha, Geffen is zo ontzettend klein, ruim 5.000 inwoners en dan krijgen ze het nog voor elkaar om 4 frietzaken in Geffen neer te zetten... Akkertje en de gover zijn dan wel de beste!![]()
Owja, Brands is wel oké!![]()
Ik natuurlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:41 schreef DJ-R het volgende:
Over een week of 2 is het weer kermis in Oss. Altijd wel gezellig! Gaan er nog meer fokkers?
Ik weet het nog, het was destijds echt een geweldige kermis en blijkbaar is dat nog steeds het geval. Ik kom er zelf nog max. 5 x per jaar en dan bezoek ik alleen m'n ouders. Verder heb ik daar dus niets meer en om nou een beetje als Remie over de kermis te banjeren is niet echt m'n ding. Ik sla 'em over, maar veul leut daar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:41 schreef DJ-R het volgende:
Over een week of 2 is het weer kermis in Oss. Altijd wel gezellig! Gaan er nog meer fokkers?
Waar zit je op school danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:16 schreef DJ-R het volgende:
Ik heb er wel zin in. Naar school even over de kermis heen slenteren met een hoop klasgenoten! De kermis staat precies voor de school.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:39 schreef DJ-R het volgende:
Achja, is allemaal niet zo erg als west of zuid....
Ik ben ook niet geweestquote:Op zondag 17 september 2006 11:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wasda?
http://www.fantastival.nl/
Niks voor mij zo te zien
Kaatje? WaarTF ligt dat?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:50 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik kom wel eens in het Kaatje.
quote:
Er zitten er 3 in mijn klas..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:30 schreef Mark het volgende:
Er zijn er meerdere
Ik bedoel bij ''De Kiep'' kledingzaak tegenover ''C&A'' en daar heb je ook de slager.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:30 schreef Mark het volgende:
Er zijn er meerdere
3 Marken in mijn klasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:53 schreef Mark het volgende:
3 Winkelcentra?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:29 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Kut klassen, moet nog zeker bijna 3 jaar op het TBL vertoeven.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wow, ik kom er nu pas achter dat er een Oss topic is![]()
OSS
![]()
wie?quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
hehe
Er is trouwens nog een Osse mod
Ooh maar je eet wel de worst ?quote:
Iedereen die ooit in oss is geweest heeft minimaal de pil geslikt, is met een mes gestoken, en heeft worst en soep van de unox op.quote:
je was een stukje vergetenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:44 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Iedereen die ooit in oss is geweest heeft minimaal de pil geslikt, is en/of heeft met een mes gestoken, en heeft worst en soep van de unox op.![]()
quote:
Oss of Duitsland?quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:37 schreef Mark het volgende:
Qua humor pas je daar zo tussen
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:26 schreef FiXeR999 het volgende:
Zijn hier ook eigenlijk Osse tweakers?![]()
Nee hoor.. je zegt net tegen mij op msn dat je nog VWO gaat doen.. dus tel er nog maar 2 jaar bij..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:28 schreef DJ-R het volgende:
Meldt, zit ook op TBL. Nog 1 jaar te gaan....![]()
![]()
Er zijn nog best wel wat mensen die op het tbl gezeten hebben...
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:29 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Die Martijn_77 was de 2e mod uit Oss dacht ik.
Ik woonde in Oss ten tijde van dit bericht.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:33 schreef Domai het volgende:
Wat een kutstad, ik woon nog liever in Duitsland.
Gefeliciteerd, toevallig in Zyfflich?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:15 schreef Domai het volgende:
[..]
Ik woonde in Oss ten tijde van dit bericht.
Ik woon nu in Duitsland
Ja ik heb jou op MSN, je zat ook op TZquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:39 schreef DjBoBkE het volgende:
Oss is brak.. staan veel te veel scholen.. en waarom alleen een verhaaltje over Tieten-Ballen-Lullen school.. vertel dan ook even over de betere scholen zoals het maasland
@Fixer: Alleen Geffense..![]()
[..]
Nee hoor.. je zegt net tegen mij op msn dat je nog VWO gaat doen.. dus tel er nog maar 2 jaar bij..
Goed punt!!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:26 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Sowieso een echte Ossenaar zet zijn woonplaats in zijn profiel natuurlijk.
Daar ben ik het wel echt mee eens.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:47 schreef Ab-Normaal het volgende:
Ik heb een tijd in oss gewerkt 1 @ 2 jaar vind zeer relaxte plaats, oud collega van mij woont der.
Restaurants zijn goed daar
maar zal maar niet zeggen voor welk bedrijf ik heb gewerkt anders wordt er denk ritueel een bal er bij me uitgedraaid
Dr is wel meer dan 1 wagemakers in Oss hoor...quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:51 schreef FiXeR999 het volgende:
Heet hier iemand misschien wagemakers met de achternaam?![]()
Want dan ken ik je!![]()
maar niet op fokquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:43 schreef Domai het volgende:
[..]
Dr is wel meer dan 1 wagemakers in Oss hoor...
Ass!quote:Oss
quote:Op zondag 5 november 2006 14:06 schreef FlyingFox het volgende:
Oss, een uitdehandgelopen dorp.
maar wel met een geweldige showquote:Op zondag 5 november 2006 14:06 schreef FlyingFox het volgende:
Oss, een uitdehandgelopen dorp.
Ja, lijkt idd meer op de kerkstraatquote:Op donderdag 9 november 2006 00:56 schreef Butros het volgende:
Overigens is de foto van de Jurgens margarine fabriek in de OP zo te zien niet aan de kantsingel maar eerder aan de kerstraat. (als ik me niet vergis iig)
Ja politiek met de SP, Jan Marijnissen spreekt, en de rest moet luisterenquote:Op donderdag 9 november 2006 08:52 schreef MikeyMo het volgende:
Oss, is dat niet een beetje een soort van Mini DDR in eigen land
Jan zit al lang niet meer in de politiek in Oss!quote:Op donderdag 9 november 2006 09:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja politiek met de SP, Jan Marijnissen spreekt, en de rest moet luisteren![]()
Ja en die worden thuis gewoon gesoufleerd wat ze moeten zeggenquote:Op donderdag 9 november 2006 13:11 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Jan zit al lang niet meer in de politiek in Oss!
Maar zijn vrouw en dochter wel.
Ja en ons pap ook, die staat op de lijst van de 2e kamer.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:11 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Jan zit al lang niet meer in de politiek in Oss!
Maar zijn vrouw en dochter wel.
Check de peilingen en post daarna nog eens..quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:49 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Goede partij, maar schat de kans dat hij in de 2e kamer komt zéér klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |