Neuhquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:09 schreef PimpNLimp het volgende:
Alle sukkels hier wonen in de 'villawijk'
homo's
Een Geffenaarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:28 schreef DJ-R het volgende:
Meldt, zit ook op TBL. Nog 1 jaar te gaan....![]()
![]()
Er zijn nog best wel wat mensen die op het tbl gezeten hebben...
Ik ben geen gothic.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
TBLGothic school
![]()
Ze liggen overal als je naar de stad fietst
Nuecken dan maar?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:09 schreef PimpNLimp het volgende:
Alle sukkels hier wonen in de 'villawijk'
homo's
Haha, Geffen is zo ontzettend klein, ruim 5.000 inwoners en dan krijgen ze het nog voor elkaar om 4 frietzaken in Geffen neer te zetten... Akkertje en de gover zijn dan wel de beste!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:19 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Een Geffenaar. Mijn vader had daar vroeger de Gover en een neef van mij runt daar Bakkerij Brands
.
Zit nu nieuwe eigenaar in bij de Gover, een Chineesquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:32 schreef DJ-R het volgende:
[..]
Haha, Geffen is zo ontzettend klein, ruim 5.000 inwoners en dan krijgen ze het nog voor elkaar om 4 frietzaken in Geffen neer te zetten... Akkertje en de gover zijn dan wel de beste!![]()
Owja, Brands is wel oké!![]()
en het ergste is dat al die friettenten nog goed lopen ook...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:32 schreef DJ-R het volgende:
[..]
Haha, Geffen is zo ontzettend klein, ruim 5.000 inwoners en dan krijgen ze het nog voor elkaar om 4 frietzaken in Geffen neer te zetten... Akkertje en de gover zijn dan wel de beste!![]()
Owja, Brands is wel oké!![]()
Ik natuurlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:41 schreef DJ-R het volgende:
Over een week of 2 is het weer kermis in Oss. Altijd wel gezellig! Gaan er nog meer fokkers?
Ik weet het nog, het was destijds echt een geweldige kermis en blijkbaar is dat nog steeds het geval. Ik kom er zelf nog max. 5 x per jaar en dan bezoek ik alleen m'n ouders. Verder heb ik daar dus niets meer en om nou een beetje als Remie over de kermis te banjeren is niet echt m'n ding. Ik sla 'em over, maar veul leut daar.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:41 schreef DJ-R het volgende:
Over een week of 2 is het weer kermis in Oss. Altijd wel gezellig! Gaan er nog meer fokkers?
Waar zit je op school danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:16 schreef DJ-R het volgende:
Ik heb er wel zin in. Naar school even over de kermis heen slenteren met een hoop klasgenoten! De kermis staat precies voor de school.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:39 schreef DJ-R het volgende:
Achja, is allemaal niet zo erg als west of zuid....
Ik ben ook niet geweestquote:Op zondag 17 september 2006 11:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wasda?
http://www.fantastival.nl/
Niks voor mij zo te zien
Kaatje? WaarTF ligt dat?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:50 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik kom wel eens in het Kaatje.
quote:
Er zitten er 3 in mijn klas..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:30 schreef Mark het volgende:
Er zijn er meerdere
Ik bedoel bij ''De Kiep'' kledingzaak tegenover ''C&A'' en daar heb je ook de slager.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:30 schreef Mark het volgende:
Er zijn er meerdere
3 Marken in mijn klasquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:53 schreef Mark het volgende:
3 Winkelcentra?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:29 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Kut klassen, moet nog zeker bijna 3 jaar op het TBL vertoeven.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wow, ik kom er nu pas achter dat er een Oss topic is![]()
OSS
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |