Enorme kutsite zeg. Die discussies gaan echt helemaal nergens over daar en het is echt enorm incrowd. Om maar te zwijgen over de modjes die geen discussie aan gaan en je dus gewoon bannenquote:
Zeg dat wel. Ik kom er dan ook nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:12 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Enorme kutsite zeg. Die discussies gaan echt helemaal nergens over daar en het is echt enorm incrowd. Om maar te zwijgen over de modjes die geen discussie aan gaan en je dus gewoon bannen
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik kom er dan ook niet meer![]()
Wie niet?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:01 schreef ganzenherder het volgende:
Wat heb ik me nu alweer zin in de parkfeesten![]()
Zuipen voor het goede doel![]()
Venlo Oost represent!quote:Op zondag 25 juni 2006 10:08 schreef LvA het volgende:
en wie gaat er volgende week allemaal naar FreeFunk??? Zie ik al het hele jaar naar uit![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:01 schreef ganzenherder het volgende:
Wat heb ik me nu alweer zin in de parkfeesten![]()
Zuipen voor het goede doel![]()
Ja van wat ik gehoord heb, was het behoorlijk raak.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:00 schreef Fliepke het volgende:
En is er nog gemat nav het verlies. Ik vond de sfeer na afloop niet echt gezellig in de stad
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:11 schreef fratsman het volgende:
" Botje de kins mich de buim in!"
vrij vertaald, Botje, je kan me m' n rug op!
Oppe Ruiver!quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:59 schreef M.I.B. het volgende:
Mij verbaast het nog steeds dat men IN Venlo woont, maar OP Steyl, en (dacht ik) OP Reuver![]()
Neet oét Lottumquote:
Zij zijn toch 'gewoon' uit Venlo (of is Oppe Ruiver een lied van NOL, ik ken hun repertoire helaas niet meer van buiten)?quote:
Ben jij even makkelijk op je lulletje getrapt...quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:40 schreef Pumatje het volgende:
pleur op man met je venlo, ben je er wel ooit eens geweest man misplaatste schroefkees
Vraag je nu serieus aan de mensen in dit topic of ze wel eens in Venlo zijn geweest, Teun?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:40 schreef Pumatje het volgende:
pleur op man met je venlo, ben je er wel ooit eens geweest man misplaatste schroefkees
Teun?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:10 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Vraag je nu serieus aan de mensen in dit topic of ze wel eens in Venlo zijn geweest, Teun?
En wat is een misplaatste schroefkees?
Trouwens, wat is een schroefkees die niet misplaatst is dan?
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:42 schreef Pumatje het volgende:
mensen, probleem hier.
Hier is vanavond bij een kroeg van een vriendin van mij, nou ja vriendin.. een feest georganiseerd. Carribian night, Nikki dat meisje dat het georganiseerd heeft, vroeg dus,teun jij komt ook, nou ja ze vroeg het niet ze eiste het meer.. en ik ken hier vrijwel niemand, ( kut dorp ) ben ook altijd in den bosch of tilburg te vinden. Nou ja ken wel veel mensen maar ik trek met niemand op.
goed gegoktquote:
Gisteren geweest. De Parade zelf vond ik niet zoveel aan.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:20 schreef Evil_Jur het volgende:
Iemand toevallig naar de Paradefeesten?
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Meug ik heej auk posten as echte Britse? Det ligt dan toch wal 10 kilomaeterkes van Venlo aaf, maar toch!
Parkfeesten, wae geit d'r?Alberto Vermicelli Tho_Omas ... ... ... ...
Meug ik heej auk posten as echte Britse? Det ligt dan toch wal 10 kilomaeterkes van Venlo aaf, maar toch!
Parkfeesten, wae geit d'r?Alberto Vermicelli Tho_Omas HostiMeister ... ... ...
En Eddie Wally komt zaterdagmiddag!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Parkfeesten, wae geit d'r?Alberto Vermicelli Tho_Omas Hostimeister Fratsman ... ...
Dit jaar ben ik eindelijk eens thuis tijdens de parkfeesten, dus de kans is heel groot dat ik ga.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Parkfeesten, wae geit d'r?Alberto Vermicelli Tho_Omas Hostimeister Fratsman _Administr8or_ ...
Aanwezigquote:Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Parkfeesten, wae geit d'r?Alberto Vermicelli Tho_Omas Hostimeister Fratsman _Administr8or_ Torpie
Parkfeesten, wae geit d'r?Alberto Vermicelli Tho_Omas Hostimeister Fratsman _Administr8or_ Torpie MPG ...
Maak me wel zorgen om het weer, het hoeft niet warm te zijn maar non-stop regen zoals 2 jaar geleden heb ik geen zin anquote:Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Parkfeesten, wae geit d'r?Alberto Vermicelli Tho_Omas Hostimeister Fratsman _Administr8or_ Torpie MPG ganzenherder
Morgen zal ik wel een deja vu krijgen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:51 schreef fratsman het volgende:
Wie kan zich de stortbui op de donderdagavond van 2001 nog herinneren?!?
Zeg, hou eens op!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Morgen zal ik wel een deja vu krijgen.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:01 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zeg, hou eens op!Een verzopen Serzjant Paeper zit ik niet op te wachten.
iig een plu mee voor de zekerheid.
uiteraardquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:42 schreef tho_Omas het volgende:
Drank incluis!
Zeg dat niet meer!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:42 schreef Yankee_One het volgende:
drugsstad?
en uit welke uithoek komt u vandaan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:42 schreef Yankee_One het volgende:
drugsstad?
leenmailquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:45 schreef tho_Omas het volgende:
HAN! drugsschool.
nogalquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik dacht al, wie gaat er nou naar zo een school.
Als je winkels wilt moet je in het centrum gaan wonen. Het station ligt ook in het centrum.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:56 schreef IrisVrede het volgende:
JOEHOE misschien ga ik naar Venlo verhuizen ennuh mijn vraag is: welke wijk is een beetje oke voor een vrouw ??? waar ook nog een beetje ov en winkels zijn enzo (duh)
hoe heet die wijk?? gewoon centrum??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als je winkels wilt moet je in het centrum gaan wonen. Het station ligt ook in het centrum.
Je moet dus in het centrum gaan wonen.
Ik vond de opening nog eigenlijk vrij tam, als ik eerlijk ben. Was verder wel weer gezellig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:21 schreef fratsman het volgende:Woehoe! Wat was dat vette shit gisteravond!
Hulde voor het Serzjant Paeper project!
En nu heb ik koppijn.
sorry, ik doe pogingen om naast Fok! nog een sociaal leven te hebbenquote:
Ga je ook naar Eddy Wally?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:
en ik ben morgen niet in de buurt van mijn huis
eerst naar vrienden in Brabant (quote:
Krijg net telefoon, om 7 uur vanavond gaan we al.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
eerst naar vrienden in Brabant () en daarna idd naar de zomerzuipparkfeesten
![]()
weer zo'n evenement wat vroeger leuker was....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Eddy Wally?![]()
Ik ga naar Tienray of zo, iets met ouwe truckjes iig
ben je lekker op tijdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Krijg net telefoon, om 7 uur gaan we al.Maar vanavond wel in de VIP-tent.
Dat is het betere werk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:52 schreef Klonk het volgende:
dat ritje brabant doe ik zelf, maar morgenavond rol ik ergens een taxi in denk ik
Wat u zei mijnheer tho_Omas, zowaar een dolle als zatte boel daar! gezellig en zat!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:29 schreef tho_Omas het volgende:
Hemeltje lief wat was het een zatte boel!
Topfeest ieder jaar weer. Fuck Freefunk!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:30 schreef torpie het volgende:
[..]
Wat u zei mijnheer tho_Omas, zowaar een dolle als zatte boel daar! gezellig en zat!!!![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:23 schreef Klonk het volgende:
ik werd vanmorgen wakker...
god, wat een zuippartij
en sorry aan de taxichauffeur, die kots gaat er met een hogedrukreiniger best vanaf
Hier heb ik niets meer aan toe te voegenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:05 schreef bassieVL het volgende:
was weer een gezellig zomerparkfeest.
whehe, je bent in de duitse hoek geweestquote:Op maandag 18 september 2006 08:10 schreef SunChaser het volgende:
Zaterdag geweest en dat is geen aanrader. De binnenstad is amper te bereiken met de auto door de vele Duitsers die er zijn. Verder is het rete druk, parkeren vreselijk duur en wat het ergste is, de meeste reclameborden en zelfs hele winkels zijn Duits en Duitstalig![]()
Held, je bent zoals zovelen in het verkeerde deel gestrand.quote:Op maandag 18 september 2006 08:16 schreef SunChaser het volgende:
Venlo stikt van de seksshops trouwens.
er zijn ook genoeg nederlanders die last hebben van die rotonde. Vooral mensen die het monster voor de eerste keer tegen komen. En dan ook nog op een Duitse feestdagquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:02 schreef Klonk het volgende:
... welk avontuur nog groter wordt als er duitsers bij betrokken zijn, op de een of andere manier hebben die rotonde angst en blijven bij voorkeur op de buitenste baan rijden
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef fratsman het volgende:
Je hebt pas lef als je op zaterdag in combinatie met een Duitse dag, van de Roermondsepoort afkomt, richting rotonde rijdt, en deze dan 3/4 neemt om bij het postkantoor uit te komen...
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:57 schreef sararaats het volgende:
ligt dat niet op het drielandenpunt?
Ik ben bang van nietquote:Op donderdag 28 september 2006 22:52 schreef fratsman het volgende:
Zou het volk wat meestal op de kermis in Blerick komt, nu thuis blijven?
Ja die kutrotonde heeft het CBR al veel geld opgeleverd.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:58 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Eergisteren rij-examen gehad bij De Staaij in Blerick...en geslaagd!![]()
Moest stukje snelweg doen, Europaplein, grote rotonde bij het station en nog een paar weggetjes in Blerick.Alleen die *$(#@&*($@-Duitser die mij de pas afsneed bij de grote rotonde wil ik graag nog eens in zijn gezicht peren!! Had bijna mijn examen gekost!!
![]()
![]()
ik ben op een duitse dag eens op de fiets naar Venlo gegaan, en toen een half uurtje op het konigingenplein staan kijken, je lacht je rotquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:34 schreef MPG het volgende:
Ben ik blij dat ik de hele dag in eindhoven moet zijn. Alleen maar iets eerder van huis weggaan naar t station... je weet maar nooit wat voor fratsen die pruuse uit gaan halen op het koninginneplein
's morgens staat er ook altijd een mooi rij vanaf de beerendonk tot aan het europaplein. de meesten zijn wel zo netjes om achter in de rij aan te sluiten en de linkerbaan vrij te houden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:49 schreef Klonk het volgende:
tussen 15:00 en 16:00 uur is het altijd het drukste, dan gaan er duitsers maar er komen er ook veel, resultaat, totale puinhoop
quote:Venlonaar Hans op de Laak (48) overleden
Venlo - De markante Venlonaar Hans op de Laak is in de nacht van vrijdag op zaterdag op 48-jarige leeftijd overleden. In zijn stad Venlo was Op de Laak een bekende verschijning. Hij gold als de nachtburgemeester en trad regelmatig op als zanger. Dialectband Neet oèt Lottum eerde hem in 1998 met een eigen nummer.
Mja goed, dat is het met veel Nederlanders ook niet, is toch een bijzonder iets blijkbaar, rotondes met 5 wegen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:51 schreef Klonk het volgende:
whehehe, Duitsers en die grote rotonde is geen sucsesverhaal nee
Ja ik woon in Tegelenquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:56 schreef Klonk het volgende:
volgens mij kloot het gros van de autobestuurders daar maar wat aan
maar op de een of andere wonderbaarlijke wijze gaat het niet echt vaak fout daar.
weet je wat ook grappig is, tijdens de spits en dan op de banen richting Tegelen, Blerick proberen te komen, staan er 2 banen stil
Jij zit toch ook op Kloeken.nl of niet?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:37 schreef zwahiel het volgende:
Zonde van Hans! RIP!
Hier nog eentje uit (eingelijk Tegelen) Venlo, woon er alleen niet meer, bivakkeer in Utrecht normaal gesproken en ben nu aan het overwinteren in Santiago de Chile...
Gelukkig anderhalve week voor vastelaovend weer terug
Voor zover ik weet overdag wel. 's Avonds weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef travelman het volgende:
met kerst ben ik weer eens in Venlo en ik vroeg me af of de kroegen op maandag 1. kerstdag open zijn?! Iemand die me verder kan helpen?!?
Buiten carnaval en ZPF gaat het nergens over hier in Venlo, dus je mist niets.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:16 schreef Hoedendoosch het volgende:
Hier een ex - Venlonaar. Woon alweer bijna 10 jaar in de randstad. Mis het soms wel, vooral het dialect, hoe erg ik me daar destijds soms aan geergerd heb: "Wat mos dich dan ?" en "Uig span herres" of "Kin ik og hellepe". Maar verleren doe ik het niet dat Venloos dialect, schakel heel gemakkelijk om. En Venlo is er in die jaren vind ik wel op vooruit gegaan qua binnenstad. Parkfeesten bezoek ik eigenlijk elk jaar nog wel, carnaval zegt me minder.
goed dat je me eraan herinnertquote:Op donderdag 7 december 2006 23:05 schreef fratsman het volgende:
Vastelaovend!!!
Over 4 weken al kaarten halen voor Boeremoosbal!
Och Venlo is toch ook gewoon een piratenhol.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:50 schreef fratsman het volgende:
Wat the hell is er deze week aan de hand hier?Eerst Pollux die zo raar loopt te bléren, en vanochtend op de Roermondsepoort iemand neergestoken na een verkeersruzie...
Dat zou wel zonde zijn, maar ik zie hem wel eens staan in de bdw en dan denk ik echt dat het the night of the living dead isquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:18 schreef fratsman het volgende:
Zou ie nou ook ophouden met optredens in Venlo?
Yup, klopt. Nu nog wat minder drukte. Al heb ik me toch ook verdomde goed vermaakt in de capri vroeger.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:02 schreef HostiMeister het volgende:
leuke tent trouwens die bdw... hebben echt iets leuks gedaan met de capri en de mexicaan...
Nog een paar die me zijn bijgebleven (vergeef me de vauten in de spelling):quote:Op donderdag 7 december 2006 23:05 schreef fratsman het volgende:
Mooie uitspraken trouwens Hoedendoosch!
"Maak mich de pis neet lauw jong!"
Ja, en een nieuwe, ehhh, MFC of zoiets, in plaats van de hooischuur die er eerst stond.quote:Op zondag 10 december 2006 00:08 schreef Klonk het volgende:
't Ven gaat met de tijd mee, ze hebben er laatst zelfs nieuw asfalt gekregen
jup.. op de plek waar eerst de kerk stond, tegenover het huis waar mijn oma woondequote:Op zondag 10 december 2006 00:32 schreef Hoedendoosch het volgende:
[..]
Ja, en een nieuwe, ehhh, MFC of zoiets, in plaats van de hooischuur die er eerst stond.
Nee. Het is nu gewoon allemaal veranderd.quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:59 schreef Gstyles het volgende:
godsamme dit topic is nu al een jaar bezig en staat continu in mijn AT's .. had ik er maar nooit op gereageerd!
t lijkt wel een jaar wiseguy!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb de OP pas 20 juni van dit jaar gepost dat wil dus zeggen dat dit topic volhgende week een half jaar loopt
![]()
haha.. is t zo erg dan?quote:
nja dat valt wel mee alleen het topic blijft maar voorbijkomenquote:
Tja.. dat krijg je.. meestal komt t bovendrijven als er wat gebeurd (is) in Venlo, en zakt t dan weer ff weg, totdat t weer een rotschop krijgt...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:50 schreef Gstyles het volgende:
[..]
nja dat valt wel mee alleen het topic blijft maar voorbijkomen
Weet je het zeker? De laatste jaren werd de V&D echt steeds saaier en het assortiment steeds kleiner.quote:
Ik had ditquote:Op woensdag 27 december 2006 03:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Weet je het zeker? De laatste jaren werd de V&D echt steeds saaier en het assortiment steeds kleiner.
Optimistquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:40 schreef zwahiel het volgende:
Ik ben benieuwd naar de Maasboulevard, zou er al schot in de zaak zitten als ik over vier weken terug kom in Nederland en dan na een weekje chillen aan de vastelaovend begin.
Wie van jullie heeft die brand aangestoken daar ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:40 schreef zwahiel het volgende:
Voor mij hoort Tegelen al gewoon heel erg lang bij Venlo!
quote:
Hoo es efkes!quote:Op maandag 15 januari 2007 13:23 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Jonges en maedjes, ut is weer bijna tiëd veur de Parade en de Boëtegewoëne Boëtezitting! De vastelaovend steit weer veur d'n deur!
Alberto_Vermicelli is present dan!
Checkquote:Op maandag 15 januari 2007 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoo es efkes!
Zaoterdaag iërs ut Boeremoosbal nog! Wae geit dao auk heer?
jup.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jij zit toch ook op Kloeken.nl of niet?
ook op GoT in het dialect topic, toch?? je foto's daar doen het niet meer ...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:41 schreef zwahiel het volgende:
[..]
jup.
Ik kreeg net alweer mail van de Jocus dat ze 15x11 jaar bestaan, wordt dus groot feest in de stad!
En ook op GoT ja, en nog tal van andere fora en sitesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ook op GoT in het dialect topic, toch?? je foto's daar doen het niet meer ...
Freefunk.nlquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:06 schreef ganzenherder het volgende:
Och miene god, ik moet dit jaar noodgedwongen de parkfeesten missen, wat een mentale dreun![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet iemand ook toevallig wanneer Freefunk is?
Ik weet het, ik weet het. Ik voel me ook zeer schuldig. De ZPF zijn gewoon altijd vet, het vetste wat Venlo te bieden heeft. Vind het ook gewoon zwaar klote dat ik ze moet missen....quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:06 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Freefunk.nlBegin juli geloof ik. En het ZPF missen, schandalig!!!!
Tjaa, carnaval is me teveel gezeik eromheen, die costuums enzo. Maar het feit dat het gewoon een zatte boel is rond elk carnavalsbezigheid vind ik echt geweldigquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:03 schreef fratsman het volgende:
Ik kan nooit kiezen tussen de vastelaovend of het ZPF wat ik vetter vind...
Boeit niet het is allebei 4 dagen keihard feesten en zuipen!
Meestal is het bij mij als ik 3 weken vakantie heb:quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:11 schreef RuutR het volgende:
Toch goed geregeld door mijn vader die ZDF
Maarre ik mis het zpf gelukkig dit jaar net niet, kom net een paar dagen daarvoor weer terug uit Spanje
Ik kan geen vrij vragen dan (zit in de horeca) hopelijk plannen ze me zo in dat iig de zondag (Duitse carnavalskermissen) en maandag (Venlose Optocht) vrij hebquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:16 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tjaa, carnaval is me teveel gezeik eromheen, die costuums enzo. Maar het feit dat het gewoon een zatte boel is rond elk carnavalsbezigheid vind ik echt geweldigCarnaval is gewoon een goed excuus om je kapotlam te zuipen, weinigen die het merken ook dan
![]()
Nog een kleine maand![]()
Bij welke winkel werk je?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:16 schreef fratsman het volgende:
Ik werk in de Venloosche detailhandel dus heb van zaterdag tot dinsdag vrij!Tevens heb ik het ook al geregeld dat ik de rest van de week vrij heb!
Ben Shopmanager van de Free Record Shop.quote:
Ik sta er ook weer dit jaar, ben er druk mee bezigquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:11 schreef RuutR het volgende:
Toch goed geregeld door mijn vader die ZPF
Maarre ik mis het zpf gelukkig dit jaar net niet, kom net een paar dagen daarvoor weer terug uit Spanje
Ja ik ben de nieuwe stagiarquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:04 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ben Shopmanager van de Free Record Shop.![]()
edit:
Ruut met een t.... Jij komt toch niet vanaf maandag bij ons stage lopen hé?!?
Die Sef vindt zichzelf ook wel erg belangrijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:03 schreef RuutR het volgende:
[..]
Owjah dat Sef Derkx de Parkfeesten heeft opgericht is een fabeltje verzonnen door Sef zelf
Mooi !, kunnen de Limburgers arrogante mensen en domme mensen zoals jij buiten de deur houden !quote:Op zondag 21 januari 2007 11:46 schreef Pumatje het volgende:
ik ben voor een gesloten grens met Limburg
Limburg Losquote:Op zondag 21 januari 2007 11:46 schreef Pumatje het volgende:
ik ben voor een gesloten grens met Limburg
Fransz Rombouts die naam zegt me wel wat ja. Trouwens dat Sef 't opgericht heeft is ook niet zo, dat zegt ie zelf ook nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:03 schreef RuutR het volgende:
[..]
Ja ik ben de nieuwe stagiar![]()
@ Zwahiel Mijn vader heet Fransz Rombouts, die heeft het parkfeest (in het beginnog straatfeest) opgericht met een paar vrienden, maar hij bemoeit zich er al jaren niet meer mee.
Owjah dat Sef Derkx de Parkfeesten heeft opgericht is een fabeltje verzonnen door Sef zelf
Ho.. stop.. w8 ff! 3 fibberwarie alde plaetjes in d'n Tap? De dag na m'n laatste tentamen voorlopig? Ik voel de kater nu al aankomenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:35 schreef fratsman het volgende:
Mijn kater van de Boeremoosbal is eindelijk weggetrokken!
Volgende week zaterdag zitting in 't Ven, zaterdag daarna worden er alde plaetjes gedreid in de Tapperie!![]()
Mijn alcoholpromillage, wat doe ik?!?
Surequote:Op maandag 22 januari 2007 23:45 schreef MPG het volgende:
Nee, van het bier, net zoals twee weken geleden![]()
3 Fibberwarie inderdaad.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ho.. stop.. w8 ff! 3 fibberwarie alde plaetjes in d'n Tap? De dag na m'n laatste tentamen voorlopig? Ik voel de kater nu al aankomen![]()
![]()
Je zult me vast wel vaker in de Tap gezien hebben.... Zaterdag 2 weken geleden was ik er nog.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
3 Fibberwarie inderdaad.
En wae bis dich dan? Heb ik jou al vaker in de Tap gezien?
in venloquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:55 schreef Jerommeke het volgende:
Zoepe dalik!!! En det op enne dinsdaag![]()
![]()
'Whehehe, dat feest is nu al zo'n twee á drie jaar verplaatst naar de parade, daar is het tegenwoordig te doen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef runaway het volgende:
ik zou gewoon lekker naar de parade gaan, naar de boetezitting gaan geen toffe mensen.
Jij zit dan ver weg van daar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef runaway het volgende:
ik zou gewoon lekker naar de parade gaan, naar de boetezitting gaan geen toffe mensen.
"Carneval" in Brabantquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:09 schreef fratsman het volgende:
Hoezo? Wat gaat Runnie doen met de Vastelaovend? Vieren in Brabant ofzo?![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:16 schreef fratsman het volgende:
DJ's hier in Venlo die de Deurzakkers draaien worden openbaar gelyncht als je het mij vraagt...
Waarschijnlijk mét toestemming van de burgemeisterquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:16 schreef fratsman het volgende:
DJ's hier in Venlo die de Deurzakkers draaien worden openbaar gelyncht als je het mij vraagt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |