er zijn ook genoeg nederlanders die last hebben van die rotonde. Vooral mensen die het monster voor de eerste keer tegen komen. En dan ook nog op een Duitse feestdagquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:02 schreef Klonk het volgende:
... welk avontuur nog groter wordt als er duitsers bij betrokken zijn, op de een of andere manier hebben die rotonde angst en blijven bij voorkeur op de buitenste baan rijden
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef fratsman het volgende:
Je hebt pas lef als je op zaterdag in combinatie met een Duitse dag, van de Roermondsepoort afkomt, richting rotonde rijdt, en deze dan 3/4 neemt om bij het postkantoor uit te komen...
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:57 schreef sararaats het volgende:
ligt dat niet op het drielandenpunt?
Ik ben bang van nietquote:Op donderdag 28 september 2006 22:52 schreef fratsman het volgende:
Zou het volk wat meestal op de kermis in Blerick komt, nu thuis blijven?
Ja die kutrotonde heeft het CBR al veel geld opgeleverd.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:58 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Eergisteren rij-examen gehad bij De Staaij in Blerick...en geslaagd!![]()
Moest stukje snelweg doen, Europaplein, grote rotonde bij het station en nog een paar weggetjes in Blerick.Alleen die *$(#@&*($@-Duitser die mij de pas afsneed bij de grote rotonde wil ik graag nog eens in zijn gezicht peren!! Had bijna mijn examen gekost!!
![]()
![]()
ik ben op een duitse dag eens op de fiets naar Venlo gegaan, en toen een half uurtje op het konigingenplein staan kijken, je lacht je rotquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:34 schreef MPG het volgende:
Ben ik blij dat ik de hele dag in eindhoven moet zijn. Alleen maar iets eerder van huis weggaan naar t station... je weet maar nooit wat voor fratsen die pruuse uit gaan halen op het koninginneplein
's morgens staat er ook altijd een mooi rij vanaf de beerendonk tot aan het europaplein. de meesten zijn wel zo netjes om achter in de rij aan te sluiten en de linkerbaan vrij te houden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:49 schreef Klonk het volgende:
tussen 15:00 en 16:00 uur is het altijd het drukste, dan gaan er duitsers maar er komen er ook veel, resultaat, totale puinhoop
quote:Venlonaar Hans op de Laak (48) overleden
Venlo - De markante Venlonaar Hans op de Laak is in de nacht van vrijdag op zaterdag op 48-jarige leeftijd overleden. In zijn stad Venlo was Op de Laak een bekende verschijning. Hij gold als de nachtburgemeester en trad regelmatig op als zanger. Dialectband Neet oèt Lottum eerde hem in 1998 met een eigen nummer.
Mja goed, dat is het met veel Nederlanders ook niet, is toch een bijzonder iets blijkbaar, rotondes met 5 wegen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:51 schreef Klonk het volgende:
whehehe, Duitsers en die grote rotonde is geen sucsesverhaal nee
Ja ik woon in Tegelenquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:56 schreef Klonk het volgende:
volgens mij kloot het gros van de autobestuurders daar maar wat aan
maar op de een of andere wonderbaarlijke wijze gaat het niet echt vaak fout daar.
weet je wat ook grappig is, tijdens de spits en dan op de banen richting Tegelen, Blerick proberen te komen, staan er 2 banen stil
Jij zit toch ook op Kloeken.nl of niet?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:37 schreef zwahiel het volgende:
Zonde van Hans! RIP!
Hier nog eentje uit (eingelijk Tegelen) Venlo, woon er alleen niet meer, bivakkeer in Utrecht normaal gesproken en ben nu aan het overwinteren in Santiago de Chile...
Gelukkig anderhalve week voor vastelaovend weer terug
Voor zover ik weet overdag wel. 's Avonds weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef travelman het volgende:
met kerst ben ik weer eens in Venlo en ik vroeg me af of de kroegen op maandag 1. kerstdag open zijn?! Iemand die me verder kan helpen?!?
Buiten carnaval en ZPF gaat het nergens over hier in Venlo, dus je mist niets.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:16 schreef Hoedendoosch het volgende:
Hier een ex - Venlonaar. Woon alweer bijna 10 jaar in de randstad. Mis het soms wel, vooral het dialect, hoe erg ik me daar destijds soms aan geergerd heb: "Wat mos dich dan ?" en "Uig span herres" of "Kin ik og hellepe". Maar verleren doe ik het niet dat Venloos dialect, schakel heel gemakkelijk om. En Venlo is er in die jaren vind ik wel op vooruit gegaan qua binnenstad. Parkfeesten bezoek ik eigenlijk elk jaar nog wel, carnaval zegt me minder.
goed dat je me eraan herinnertquote:Op donderdag 7 december 2006 23:05 schreef fratsman het volgende:
Vastelaovend!!!
Over 4 weken al kaarten halen voor Boeremoosbal!
Och Venlo is toch ook gewoon een piratenhol.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:50 schreef fratsman het volgende:
Wat the hell is er deze week aan de hand hier?Eerst Pollux die zo raar loopt te bléren, en vanochtend op de Roermondsepoort iemand neergestoken na een verkeersruzie...
Dat zou wel zonde zijn, maar ik zie hem wel eens staan in de bdw en dan denk ik echt dat het the night of the living dead isquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:18 schreef fratsman het volgende:
Zou ie nou ook ophouden met optredens in Venlo?
Yup, klopt. Nu nog wat minder drukte. Al heb ik me toch ook verdomde goed vermaakt in de capri vroeger.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:02 schreef HostiMeister het volgende:
leuke tent trouwens die bdw... hebben echt iets leuks gedaan met de capri en de mexicaan...
Nog een paar die me zijn bijgebleven (vergeef me de vauten in de spelling):quote:Op donderdag 7 december 2006 23:05 schreef fratsman het volgende:
Mooie uitspraken trouwens Hoedendoosch!
"Maak mich de pis neet lauw jong!"
Ja, en een nieuwe, ehhh, MFC of zoiets, in plaats van de hooischuur die er eerst stond.quote:Op zondag 10 december 2006 00:08 schreef Klonk het volgende:
't Ven gaat met de tijd mee, ze hebben er laatst zelfs nieuw asfalt gekregen
jup.. op de plek waar eerst de kerk stond, tegenover het huis waar mijn oma woondequote:Op zondag 10 december 2006 00:32 schreef Hoedendoosch het volgende:
[..]
Ja, en een nieuwe, ehhh, MFC of zoiets, in plaats van de hooischuur die er eerst stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |