Ben jij even makkelijk op je lulletje getrapt...quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:40 schreef Pumatje het volgende:
pleur op man met je venlo, ben je er wel ooit eens geweest man misplaatste schroefkees
Vraag je nu serieus aan de mensen in dit topic of ze wel eens in Venlo zijn geweest, Teun?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:40 schreef Pumatje het volgende:
pleur op man met je venlo, ben je er wel ooit eens geweest man misplaatste schroefkees
Teun?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:10 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Vraag je nu serieus aan de mensen in dit topic of ze wel eens in Venlo zijn geweest, Teun?
En wat is een misplaatste schroefkees?
Trouwens, wat is een schroefkees die niet misplaatst is dan?
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:42 schreef Pumatje het volgende:
mensen, probleem hier.
Hier is vanavond bij een kroeg van een vriendin van mij, nou ja vriendin.. een feest georganiseerd. Carribian night, Nikki dat meisje dat het georganiseerd heeft, vroeg dus,teun jij komt ook, nou ja ze vroeg het niet ze eiste het meer.. en ik ken hier vrijwel niemand, ( kut dorp ) ben ook altijd in den bosch of tilburg te vinden. Nou ja ken wel veel mensen maar ik trek met niemand op.
goed gegoktquote:
Gisteren geweest. De Parade zelf vond ik niet zoveel aan.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:20 schreef Evil_Jur het volgende:
Iemand toevallig naar de Paradefeesten?
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Meug ik heej auk posten as echte Britse? Det ligt dan toch wal 10 kilomaeterkes van Venlo aaf, maar toch!
Parkfeesten, wae geit d'r?Alberto Vermicelli Tho_Omas ... ... ... ...
Meug ik heej auk posten as echte Britse? Det ligt dan toch wal 10 kilomaeterkes van Venlo aaf, maar toch!
Parkfeesten, wae geit d'r?Alberto Vermicelli Tho_Omas HostiMeister ... ... ...
En Eddie Wally komt zaterdagmiddag!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Parkfeesten, wae geit d'r?Alberto Vermicelli Tho_Omas Hostimeister Fratsman ... ...
Dit jaar ben ik eindelijk eens thuis tijdens de parkfeesten, dus de kans is heel groot dat ik ga.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Parkfeesten, wae geit d'r?Alberto Vermicelli Tho_Omas Hostimeister Fratsman _Administr8or_ ...
Aanwezigquote:Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Parkfeesten, wae geit d'r?Alberto Vermicelli Tho_Omas Hostimeister Fratsman _Administr8or_ Torpie
Parkfeesten, wae geit d'r?Alberto Vermicelli Tho_Omas Hostimeister Fratsman _Administr8or_ Torpie MPG ...
Maak me wel zorgen om het weer, het hoeft niet warm te zijn maar non-stop regen zoals 2 jaar geleden heb ik geen zin anquote:Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Parkfeesten, wae geit d'r?Alberto Vermicelli Tho_Omas Hostimeister Fratsman _Administr8or_ Torpie MPG ganzenherder
Morgen zal ik wel een deja vu krijgen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:51 schreef fratsman het volgende:
Wie kan zich de stortbui op de donderdagavond van 2001 nog herinneren?!?
Zeg, hou eens op!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Morgen zal ik wel een deja vu krijgen.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:01 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zeg, hou eens op!Een verzopen Serzjant Paeper zit ik niet op te wachten.
iig een plu mee voor de zekerheid.
uiteraardquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:42 schreef tho_Omas het volgende:
Drank incluis!
Zeg dat niet meer!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:42 schreef Yankee_One het volgende:
drugsstad?
en uit welke uithoek komt u vandaan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:42 schreef Yankee_One het volgende:
drugsstad?
leenmailquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:45 schreef tho_Omas het volgende:
HAN! drugsschool.
nogalquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:47 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik dacht al, wie gaat er nou naar zo een school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |