Als je winkels wilt moet je in het centrum gaan wonen. Het station ligt ook in het centrum.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:56 schreef IrisVrede het volgende:
JOEHOE misschien ga ik naar Venlo verhuizen ennuh mijn vraag is: welke wijk is een beetje oke voor een vrouw ??? waar ook nog een beetje ov en winkels zijn enzo (duh)
hoe heet die wijk?? gewoon centrum??quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:38 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als je winkels wilt moet je in het centrum gaan wonen. Het station ligt ook in het centrum.
Je moet dus in het centrum gaan wonen.
Ik vond de opening nog eigenlijk vrij tam, als ik eerlijk ben. Was verder wel weer gezellig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:21 schreef fratsman het volgende:Woehoe! Wat was dat vette shit gisteravond!
Hulde voor het Serzjant Paeper project!
En nu heb ik koppijn.
sorry, ik doe pogingen om naast Fok! nog een sociaal leven te hebbenquote:
Ga je ook naar Eddy Wally?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:
en ik ben morgen niet in de buurt van mijn huis
eerst naar vrienden in Brabant (quote:
Krijg net telefoon, om 7 uur vanavond gaan we al.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
eerst naar vrienden in Brabant () en daarna idd naar de zomerzuipparkfeesten
![]()
weer zo'n evenement wat vroeger leuker was....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Eddy Wally?![]()
Ik ga naar Tienray of zo, iets met ouwe truckjes iig
ben je lekker op tijdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Krijg net telefoon, om 7 uur gaan we al.Maar vanavond wel in de VIP-tent.
Dat is het betere werk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:52 schreef Klonk het volgende:
dat ritje brabant doe ik zelf, maar morgenavond rol ik ergens een taxi in denk ik
Wat u zei mijnheer tho_Omas, zowaar een dolle als zatte boel daar! gezellig en zat!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:29 schreef tho_Omas het volgende:
Hemeltje lief wat was het een zatte boel!
Topfeest ieder jaar weer. Fuck Freefunk!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:30 schreef torpie het volgende:
[..]
Wat u zei mijnheer tho_Omas, zowaar een dolle als zatte boel daar! gezellig en zat!!!![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:23 schreef Klonk het volgende:
ik werd vanmorgen wakker...
god, wat een zuippartij
en sorry aan de taxichauffeur, die kots gaat er met een hogedrukreiniger best vanaf
Hier heb ik niets meer aan toe te voegenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:05 schreef bassieVL het volgende:
was weer een gezellig zomerparkfeest.
whehe, je bent in de duitse hoek geweestquote:Op maandag 18 september 2006 08:10 schreef SunChaser het volgende:
Zaterdag geweest en dat is geen aanrader. De binnenstad is amper te bereiken met de auto door de vele Duitsers die er zijn. Verder is het rete druk, parkeren vreselijk duur en wat het ergste is, de meeste reclameborden en zelfs hele winkels zijn Duits en Duitstalig![]()
Held, je bent zoals zovelen in het verkeerde deel gestrand.quote:Op maandag 18 september 2006 08:16 schreef SunChaser het volgende:
Venlo stikt van de seksshops trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |