quote:Op woensdag 13 december 2006 21:59 schreef Gstyles het volgende:
godsamme dit topic is nu al een jaar bezig en staat continu in mijn AT's .. had ik er maar nooit op gereageerd!
t lijkt wel een jaar wiseguy!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb de OP pas 20 juni van dit jaar gepost dat wil dus zeggen dat dit topic volhgende week een half jaar loopt
![]()
haha.. is t zo erg dan?quote:
nja dat valt wel mee alleen het topic blijft maar voorbijkomenquote:
Tja.. dat krijg je.. meestal komt t bovendrijven als er wat gebeurd (is) in Venlo, en zakt t dan weer ff weg, totdat t weer een rotschop krijgt...quote:Op woensdag 13 december 2006 22:50 schreef Gstyles het volgende:
[..]
nja dat valt wel mee alleen het topic blijft maar voorbijkomen
Weet je het zeker? De laatste jaren werd de V&D echt steeds saaier en het assortiment steeds kleiner.quote:
Ik had ditquote:Op woensdag 27 december 2006 03:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Weet je het zeker? De laatste jaren werd de V&D echt steeds saaier en het assortiment steeds kleiner.
Optimistquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:40 schreef zwahiel het volgende:
Ik ben benieuwd naar de Maasboulevard, zou er al schot in de zaak zitten als ik over vier weken terug kom in Nederland en dan na een weekje chillen aan de vastelaovend begin.
Wie van jullie heeft die brand aangestoken daar ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:40 schreef zwahiel het volgende:
Voor mij hoort Tegelen al gewoon heel erg lang bij Venlo!
quote:
Hoo es efkes!quote:Op maandag 15 januari 2007 13:23 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Jonges en maedjes, ut is weer bijna tiëd veur de Parade en de Boëtegewoëne Boëtezitting! De vastelaovend steit weer veur d'n deur!
Alberto_Vermicelli is present dan!
Checkquote:Op maandag 15 januari 2007 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoo es efkes!
Zaoterdaag iërs ut Boeremoosbal nog! Wae geit dao auk heer?
jup.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jij zit toch ook op Kloeken.nl of niet?
ook op GoT in het dialect topic, toch?? je foto's daar doen het niet meer ...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:41 schreef zwahiel het volgende:
[..]
jup.
Ik kreeg net alweer mail van de Jocus dat ze 15x11 jaar bestaan, wordt dus groot feest in de stad!
En ook op GoT ja, en nog tal van andere fora en sitesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ook op GoT in het dialect topic, toch?? je foto's daar doen het niet meer ...
Freefunk.nlquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:06 schreef ganzenherder het volgende:
Och miene god, ik moet dit jaar noodgedwongen de parkfeesten missen, wat een mentale dreun![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet iemand ook toevallig wanneer Freefunk is?
Ik weet het, ik weet het. Ik voel me ook zeer schuldig. De ZPF zijn gewoon altijd vet, het vetste wat Venlo te bieden heeft. Vind het ook gewoon zwaar klote dat ik ze moet missen....quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:06 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Freefunk.nlBegin juli geloof ik. En het ZPF missen, schandalig!!!!
Tjaa, carnaval is me teveel gezeik eromheen, die costuums enzo. Maar het feit dat het gewoon een zatte boel is rond elk carnavalsbezigheid vind ik echt geweldigquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:03 schreef fratsman het volgende:
Ik kan nooit kiezen tussen de vastelaovend of het ZPF wat ik vetter vind...
Boeit niet het is allebei 4 dagen keihard feesten en zuipen!
Meestal is het bij mij als ik 3 weken vakantie heb:quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:11 schreef RuutR het volgende:
Toch goed geregeld door mijn vader die ZDF
Maarre ik mis het zpf gelukkig dit jaar net niet, kom net een paar dagen daarvoor weer terug uit Spanje
Ik kan geen vrij vragen dan (zit in de horeca) hopelijk plannen ze me zo in dat iig de zondag (Duitse carnavalskermissen) en maandag (Venlose Optocht) vrij hebquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:16 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Tjaa, carnaval is me teveel gezeik eromheen, die costuums enzo. Maar het feit dat het gewoon een zatte boel is rond elk carnavalsbezigheid vind ik echt geweldigCarnaval is gewoon een goed excuus om je kapotlam te zuipen, weinigen die het merken ook dan
![]()
Nog een kleine maand![]()
Bij welke winkel werk je?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:16 schreef fratsman het volgende:
Ik werk in de Venloosche detailhandel dus heb van zaterdag tot dinsdag vrij!Tevens heb ik het ook al geregeld dat ik de rest van de week vrij heb!
Ben Shopmanager van de Free Record Shop.quote:
Ik sta er ook weer dit jaar, ben er druk mee bezigquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:11 schreef RuutR het volgende:
Toch goed geregeld door mijn vader die ZPF
Maarre ik mis het zpf gelukkig dit jaar net niet, kom net een paar dagen daarvoor weer terug uit Spanje
Ja ik ben de nieuwe stagiarquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:04 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ben Shopmanager van de Free Record Shop.![]()
edit:
Ruut met een t.... Jij komt toch niet vanaf maandag bij ons stage lopen hé?!?
Die Sef vindt zichzelf ook wel erg belangrijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:03 schreef RuutR het volgende:
[..]
Owjah dat Sef Derkx de Parkfeesten heeft opgericht is een fabeltje verzonnen door Sef zelf
Mooi !, kunnen de Limburgers arrogante mensen en domme mensen zoals jij buiten de deur houden !quote:Op zondag 21 januari 2007 11:46 schreef Pumatje het volgende:
ik ben voor een gesloten grens met Limburg
Limburg Losquote:Op zondag 21 januari 2007 11:46 schreef Pumatje het volgende:
ik ben voor een gesloten grens met Limburg
Fransz Rombouts die naam zegt me wel wat ja. Trouwens dat Sef 't opgericht heeft is ook niet zo, dat zegt ie zelf ook nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:03 schreef RuutR het volgende:
[..]
Ja ik ben de nieuwe stagiar![]()
@ Zwahiel Mijn vader heet Fransz Rombouts, die heeft het parkfeest (in het beginnog straatfeest) opgericht met een paar vrienden, maar hij bemoeit zich er al jaren niet meer mee.
Owjah dat Sef Derkx de Parkfeesten heeft opgericht is een fabeltje verzonnen door Sef zelf
Ho.. stop.. w8 ff! 3 fibberwarie alde plaetjes in d'n Tap? De dag na m'n laatste tentamen voorlopig? Ik voel de kater nu al aankomenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:35 schreef fratsman het volgende:
Mijn kater van de Boeremoosbal is eindelijk weggetrokken!
Volgende week zaterdag zitting in 't Ven, zaterdag daarna worden er alde plaetjes gedreid in de Tapperie!![]()
Mijn alcoholpromillage, wat doe ik?!?
Surequote:Op maandag 22 januari 2007 23:45 schreef MPG het volgende:
Nee, van het bier, net zoals twee weken geleden![]()
3 Fibberwarie inderdaad.quote:Op maandag 22 januari 2007 22:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ho.. stop.. w8 ff! 3 fibberwarie alde plaetjes in d'n Tap? De dag na m'n laatste tentamen voorlopig? Ik voel de kater nu al aankomen![]()
![]()
Je zult me vast wel vaker in de Tap gezien hebben.... Zaterdag 2 weken geleden was ik er nog.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
3 Fibberwarie inderdaad.
En wae bis dich dan? Heb ik jou al vaker in de Tap gezien?
in venloquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:55 schreef Jerommeke het volgende:
Zoepe dalik!!! En det op enne dinsdaag![]()
![]()
'Whehehe, dat feest is nu al zo'n twee á drie jaar verplaatst naar de parade, daar is het tegenwoordig te doen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef runaway het volgende:
ik zou gewoon lekker naar de parade gaan, naar de boetezitting gaan geen toffe mensen.
Jij zit dan ver weg van daar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:46 schreef runaway het volgende:
ik zou gewoon lekker naar de parade gaan, naar de boetezitting gaan geen toffe mensen.
"Carneval" in Brabantquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:09 schreef fratsman het volgende:
Hoezo? Wat gaat Runnie doen met de Vastelaovend? Vieren in Brabant ofzo?![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:16 schreef fratsman het volgende:
DJ's hier in Venlo die de Deurzakkers draaien worden openbaar gelyncht als je het mij vraagt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |