Hij is wel blauw, maar niet met fatal error.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:29 schreef knars het volgende:
Ik vind die digitale borden met de eerstvertrekkende treinen, die je nu op de meeste middelgrote stations hebt, ook zo grappig. Hoe vaak zie je daar geen mooie blauw windows scherm met een fatal error foutmelding op?
Die dingen zie ik vaak in 't Gooiquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:37 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Hij is wel blauw, maar niet met fatal error.
Maar erg stabiel zijn ze idd niet.
Prio 1 Onder/tegen trein FOKSEGATTEN 38,0 HURDEGARYP ( HURD ) Inzet TS1BURGU HVDOKKUMquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
Ik geloof dat er zojuist een aanrijding heeft plaatsgevonden op het traject Leeuwarden-Groningen. Ben ik even blij dat ik voor die tijd al weer in Groningen was. De 3219 waar ik in zat, was waarschijnlijk wel deels defect. De trein kon wat lastiger op gang komen, een van de motoren bleef constant bij het versnellen op volle toeren draaien en bovendien hadden ze de kachel ook nog even aanstaan.
@ Wadloper: De 3229 zit vandaag op het traject Leeuwarden-Groningen. Deze trein is als het goed is om 16.20 vertrokken als stoptrein richting Leeuwarden. Door de aanrijding weet ik echter niet op welk schema de trein nu zit.
Gewoon een wadloper nemen! Die heeft dan wel geen comfort, maar ach, ook de laatste kans om er in te zitten! Ze gaan in augustus ofzo weg. En bovendien: terugweg met een koploper: de lekkerste trein!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:47 schreef Baan1980 het volgende:
Heee peeps,
Heb zojuist het stomme idee gekregen om morgen te gaan treinen..... ik heb nog even mijn OV dus daar moet ik gebruik van maken
Ik woon in rotterdam en wil eigelijk naar boven. Iemand tips wat ik niet mag missen daarzo? Qua steden c.q. treien/bussen/boten dat we hierro in de randstad niet hebben
(moet wel wat comfor hebben, want anders kom ik gebroken terug en dat wil ik niet :p)
. Iemand tips wat ik niet mag overslaan
Lekker in de koploper stappen e rechtsreeks naar Zwolle gaan, en vanaf daar naar Grunnn of Ljouwert. (in Ljouwert kun je nog snel wat Noordned bussen er op zetten voor ze allemaal weg zijn, in Grunn hebben ze Kutsenitsen, en in beide plaatsen natuurlijk wadlopers)quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:47 schreef Baan1980 het volgende:
Heee peeps,
Heb zojuist het stomme idee gekregen om morgen te gaan treinen..... ik heb nog even mijn OV dus daar moet ik gebruik van maken
Ik woon in rotterdam en wil eigelijk naar boven. Iemand tips wat ik niet mag missen daarzo? Qua steden c.q. treien/bussen/boten dat we hierro in de randstad niet hebben
(moet wel wat comfor hebben, want anders kom ik gebroken terug en dat wil ik niet :p)
Ik geloof dat die dingen nogal eens last hebben van warme motoren. Boven de zoveel graden gaan ze uit en willen ze vaak niet meer aan. Aangezien de 3219 twee motoren heeft, zou ie weleens op halve kracht gereden kunnen hebben. Ik weet niet hoe de verwarming precies werkt, maar als met de warmte van het koelwater werkt, zou 't aanzetten van de verwarming een manier kunnen zijn geweest om de motor koel te houden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
Ik geloof dat er zojuist een aanrijding heeft plaatsgevonden op het traject Leeuwarden-Groningen. Ben ik even blij dat ik voor die tijd al weer in Groningen was. De 3219 waar ik in zat, was waarschijnlijk wel deels defect. De trein kon wat lastiger op gang komen, een van de motoren bleef constant bij het versnellen op volle toeren draaien en bovendien hadden ze de kachel ook nog even aanstaan.
ze hadden linux based borden moeten nemen..quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:29 schreef knars het volgende:
Ik vind die digitale borden met de eerstvertrekkende treinen, die je nu op de meeste middelgrote stations hebt, ook zo grappig. Hoe vaak zie je daar geen mooie blauw windows scherm met een fatal error foutmelding op?
De verwarming loopt inderdaad ook op moterwarmtequote:Op woensdag 28 juni 2006 18:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik geloof dat die dingen nogal eens last hebben van warme motoren. Boven de zoveel graden gaan ze uit en willen ze vaak niet meer aan. Aangezien de 3219 twee motoren heeft, zou ie weleens op halve kracht gereden kunnen hebben. Ik weet niet hoe de verwarming precies werkt, maar als met de warmte van het koelwater werkt, zou 't aanzetten van de verwarming een manier kunnen zijn geweest om de motor koel te houden.
Een wadloper moet je zeker weten een keer gevoeld hebben hoe dat rijdtquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:47 schreef Baan1980 het volgende:
Heee peeps,
Schrijft 3219 van lijstje (die kan ik dus niet meer fotograverenquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
@ Wadloper: De 3229 zit vandaag op het traject Leeuwarden-Groningen. Deze trein is als het goed is om 16.20 vertrokken als stoptrein richting Leeuwarden. Door de aanrijding weet ik echter niet op welk schema de trein nu zit.
Tsja, de meeste treinen rijden niet zo snel op de noordelijke diesellijntjes...quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:54 schreef MREn het volgende:
Leuke series, alleen jammer dat je je locs (232, 1616 en 1618) steeds net hebt geknipt met een portaal er half doorheen.
Nu ben ik niet zo'n die-hard paaltjes- en takkenfetisjist maar iets eerder afdrukken (indien mogelijk natuurlijk), geeft -naar mijn mening- toch een wat mooiere foto.
http://www.spoorzoeker.nu/stat/stat_02.htmquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:01 schreef the_disheaver het volgende:
Ja, wat zijn alle stations die niet meer in gebruik zijn (maar wel een mooi gebouw hebben enzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |